Maar TC je wel mee?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit bij mijn ouders in de woonkamer.
Ik had ietsje meer letters moeten typen. Dan was het voor iedereen duidelijk geweest. Te duidelijkquote:
Ik heb al verteld dat het faken juist een beetje een communicatieprobleem is van jonge onzekere meiden, die schuiven ook niet af op de man dat ze niet klaarkomen want dat durven ze niet eens toe te geven aan hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, true. Ik zal ook niet doen alsof ik er verstand van heb, maar ik vind het toch wel makkelijk om te faken en dan op de man af te schuiven dat je niet klaarkomt.
Nah het wordt slecht, dramatisch zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent iig goed voorbereid. Ik krijg steeds meer vertrouwen er in dat het goed komt.
Vrouwen kunnen meestal alleen komen als ze zich volkomen relaxed voelen, met een man is er bij is het bij sommige gewoon onmogelijk om klaar te komen omdat ze zich niet volledig kunnen ontspannen met een man er bij.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik heb er nooit iets over gehoord/gelezen. Wel over vrouwen die niet kunnen klaarkomen maar niet over vrouwen die niet meer kunnen klaarkomen alleen omdat er een man bij is.
het ligt er ook aan of je ook een klik tussen de lakens hebt. om het zo maar even te zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb al verteld dat het faken juist een beetje een communicatieprobleem is van jonge onzekere meiden, die schuiven ook niet af op de man dat ze niet klaarkomen want dat durven ze niet eens toe te geven aan hem.
Ik bedoel meer dat er mannen zijn die zichzelf wel heel tof vinden in bed, terwijl ze dat dus niet ook echt hoeven te zijn. Dat gepoch is gewoon een beetje zielig als je weet dat het gewoon niet zo makkelijk gaat over het algemeen.
Zijn dus twee losstaande dingen wat mij betreft.
Mijne tochquote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met zo'n naam durf ik al niet te klikken
Misschien ben ik nog te jong en naïef, maar hoe dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm lastig. Seks kan gewoon fijn zijn zonder klaar te komen.
Ook dat sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
het ligt er ook aan of je ook een klik tussen de lakens hebt. om het zo maar even te zeggen.
Hadden we het er net niet over dat het voor mannen en vrouwen anders is?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog te jong en naïef, maar hoe dan?
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog te jong en naïef, maar hoe dan?
Ik niet, althans zo denk ik nu met enkel fapervaring.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou best seks willen hebben zonder klaar te komen hoor
Je hoeft het ook niet te snappen, maar het kan geen kwaad het ter kennisgeving aan te nemen toch.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af.
Maar bij vrouwen is klaarkomen geen pre, dus probeer het ook niet te snappen.
lijkt mij ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook dat sowieso.
Maarja dat ik weet hoe makkelijke faken is en dat ik het kan wil nog niet zeggen dat ik het doe. Al die verhaaltjes van 'ze kwam wel 3 keer in 15 minuten alleen door penetratie!!!' zijn alleen niet zo geloofwaardig in combinatie met die wetenschap.
Ik zit in die chatquote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef Capstan het volgende:
Potjandorie, zit iedereen nu in die chat?
Ik neem het aan en probeer het niet van uit mijn mannelijk perspectief te begrijpen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te snappen, maar het kan geen kwaad het ter kennisgeving aan te nemen toch.
Jij vind alles voor het orgasme niet fijn dus?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem het aan en probeer het niet van uit mijn mannelijk perspectief te begrijpen.
Want dat lukt gewoon niet.
Dat is het verstandigst.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem het aan en probeer het niet van uit mijn mannelijk perspectief te begrijpen.
Want dat lukt gewoon niet.
Saai gewoon.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vind alles voor het orgasme niet fijn dus?
Tsja dat soort dingen zal je nooit weten tenzij ze opeens zegt het gedaan te hebben, en dan kan het ook nog een rancuneuze ex zijn die je gewoon wil stangen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef dawg het volgende:
[..]
lijkt mij ook niet.
ik zou niet weten of vrouwen bij mij ooit gefaked hebben. ik denk graag van nietmaar een paar kwamen ook gewoon nooit klaar, ik ga niet eeuwig door dan. natuurlijk.
net als die gast hier met zijn 2 uur.
dat haalt ron jeremy nog niet eens.
Dat zei ik eerder vandaag ook al tegen hemquote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik dan niet met je eens :p
Je geiligheid is ook in een klap weg als je klaar bent gekomenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder vandaag ook al tegen hem
het boeit niet zo. als het maar leuk en lekker is.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja dat soort dingen zal je nooit weten tenzij ze opeens zegt het gedaan te hebben, en dan kan het ook nog een rancuneuze ex zijn die je gewoon wil stangen.
Maarja als er wel gefaket is, her loss lijkt me. Zo niet, ook niks aan de hand.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik dan niet met je eens :p
Ja maar ik ben jullie niet he, ik beleef het anders blijkbaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook een beetje. Het gaat om het doel.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet, althans zo denk ik nu met enkel fapervaring.
Dat dus. Dat maakt de weg erheen dus ook leukquote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je geiligheid is ook in een klap weg als je klaar bent gekomenEr bestaat ook een reden waarom mannen hun orgasme willen uitstellen...
Probeer het zou ik zeggen. Tis best wel grappigquote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
beetje man kan na een minuut of 5 nog wel een keer hoor. in de tussentijd hou je je weer even met haar bezig.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je geiligheid is ook in een klap weg als je klaar bent gekomenEr bestaat ook een reden waarom mannen hun orgasme willen uitstellen...
Ik denk dat dat ook wel komt als er een vrouw bij is hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook een beetje. Het gaat om het doel.
Maar misschien komt dat omdat ik dat gewoon nog niet heb ontdekt en nog moet leren om de weg naar het doel te waarderen
Ik neem aan dat je de chat bedoelt, want zo lijkt het alsof je het over fappen hebtquote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggen. Tis best wel grappig
Ik ben verslaafd aan slowchatquote:Op donderdag 22 december 2011 23:20 schreef Karzai het volgende:
Wat doe jij hier eigenlijk Loka?
Je hebt toch een relatie?
Of geef je advies?
Vanaf hoe laat ga je dan? Ik zie dat het om 21uur begint maar het lijkt mij dat je rond 12 uur toch ergens anders wilt zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Moonwalk het volgende:
Awakenings New Years Special op 31 dec. 2011![]()
Toch tof om het daar te vieren, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat ga je dan? Ik zie dat het om 21uur begint maar het lijkt mij dat je rond 12 uur toch ergens anders wilt zijn.
Ik weet het niet.. Als jij dat mooi vindt moet je dat gewoon doenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch tof om het daar te vieren, of zie ik dat verkeerd?
Ik ga echt niet de hele avond bij mijn familie zitten met nieuwjaar, dan heb ik een tof feest met vriendenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Als jij dat mooi vindt moet je dat gewoon doen
Kan ook wel tof zijn als je met al je vrienden bent,.. Maar ik heb dan juist zo een gevoel van met het gezin... Niet alleen met vrienden.
Er is een indoorvuurwerkshow dus ik blijf juist op dat feestquote:Op donderdag 22 december 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat ga je dan? Ik zie dat het om 21uur begint maar het lijkt mij dat je rond 12 uur toch ergens anders wilt zijn.
Nee alleen rond 12quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga echt niet de hele avond bij mijn familie zitten met nieuwjaar, dan heb ik een tof feest met vrienden
Ok tollquote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er is een indoorvuurwerkshow dus ik blijf juist op dat feest
Helloquote:
Met een groep vrienden, ik ben al 26 (old) dus een keer wat anders is prima ipv elk jaar met familiequote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok tollJe gaat met vriendinnen I quess?
bejaardequote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Met een groep vrienden, ik ben al 26 (old) dus een keer wat anders is prima ipv elk jaar met familie
Is het raar als ik met familie veel gezelliger vind?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Met een groep vrienden, ik ben al 26 (old) dus een keer wat anders is prima ipv elk jaar met familie
Je leeftijd maakt daarin weinig uit lijkt mequote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vorig jaar met mijn ouders was echt vreselijk, de hele avond naar ik hou van holland kijken enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
I knowquote:
Snap ikquote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Moonwalk het volgende:
Het is gewoon leuk om het een keer op een groot vet feest met een groep leuke vrienden te vieren
Wij vieren kerst echt heel uitbundig met veel vrienden en familie, teveel eten en veel feest. Oud en nieuw is eigenlijk meteen om 5 over 12 alweer klaar bij ons, dus ook niet echt bijzonder en we doen niet aan bergen vuurwerk aansteken dus nu eens wat anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar met mijn ouders was echt vreselijk, de hele avond naar ik hou van holland kijken enzo
Dus ik heb maar geregeld om met leuke mensen naar iets leuks te gaan.
quote:
Fixedquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
Poesjemauw, kom eens gauw
Ik heb heel veel creme voor jou
Creme van mij, rijstebrei
ga maar lekker smullen jij
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
Poesjemauw, kom eens gauw
Ik heb lekkere melk voor jou
Ik ga met Newb naar een feest met alle leuke mensen uit mijn voormalige middelbare schoolklas op een erf feest vieren met alcohol en vuurwerkquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wij vieren kerst echt heel uitbundig met veel vrienden en familie, teveel eten en veel feest. Oud en nieuw is eigenlijk meteen om 5 over 12 alweer klaar bij ons, dus ook niet echt bijzonder en we doen niet aan bergen vuurwerk aansteken dus nu eens wat anders.
Wat ga jij doen?
Dan zit ik in Noorewegenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pak maar op, hij bijt niet.
Wat doe jij met oud en nieuw sinos?
Waarom sla je dat dan ook allemaal op?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn berichtengeschiedenis met Newb op msn heeft de maximale bestandgrootte bereikt zie ik net
Dat is leuk om terug te lezen als ik hem mis enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom sla je dat dan ook allemaal op?
Ik heb nog een mail waarin een van mijn drie verliefdheden mij keihard afwijst. Nooit meer geopend na die eerste keer, overigensquote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is leuk om terug te lezen als ik hem mis enzo
Hmm dan kan je ze bundelen en een boek uitgevenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga binnenkort mijn 10000e post plaatsen zie ik
Was het een gemene mail of deed ze nog wel een poging tot vriendelijkheid?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb nog een mail waarin een van mijn drie verliefdheden mij keihard afwijst. Nooit meer geopend na die eerste keer, overigens
Het is best droevig, 160 posts per dagquote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm dan kan je ze bundelen en een boek uitgeven
Het was een ronduit boosaardige mailquote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het een gemene mail of deed ze nog wel een poging tot vriendelijkheid?
Triest hoor, zulke mensenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het was een ronduit boosaardige mail
Het was mijn tweede verliefdheid. Ik had het daarbij moeten laten, maar ik ben later dus nog een keer teleurgesteld. Weliswaar niet op die manier, maar toch.quote:
Het is beter dat iemand gelijk z'n woede eruit gooit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het was een ronduit boosaardige mail
Nee, helaas ben ik haar tot voor kort nog wel regelmatig tegengekomen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is beter dat iemand gelijk z'n woede eruit gooit.
Nog wat van der gehoord?
Gewoon opslaan. Ik bewaar dat soort dingen ook altijd. Heb van sommige personen meer dan 10.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn berichtengeschiedenis met Newb op msn heeft de maximale bestandgrootte bereikt zie ik net
Heb ik ook gedaan, er staan echt dingen tussen die ik gewoon moet bewaren, voor ooitquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon opslaan. Ik bewaar dat soort dingen ook altijd. Heb van sommige personen meer dan 10.
Ja dan moet je wat terug zeggen lijkt mijquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, helaas ben ik haar tot voor kort nog wel regelmatig tegengekomen.
Uhm what huh dus?quote:
Waarom? Iemand die mij op die manier heeft afgewezen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dan moet je wat terug zeggen lijkt mij
Oh oke dank je wel, maar ziet het al dat het mij niet kan boeien hahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
Daar kan je met een webcam elkaar aangapen en chatten
Redelijk ja. Maar dat hoort bij chat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Strani het volgende:
Tinychat is eigenlijk het afvoerputje van dit topic. Niet per sé kwa mensen maar wel kwa inhoud.
true, en dit topic was óók al een beetje het afvoerputjequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Strani het volgende:
Tinychat is eigenlijk het afvoerputje van dit topic. Niet per sé kwa mensen maar wel kwa inhoud.
Moah ik chat al een jaar of 14 en het niveau is heel verschillend op zich.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Redelijk ja. Maar dat hoort bij chat.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
true, en dit topic was óók al een beetje het afvoerputje
En je scheren, heb me al aantal dagen niet meer geschorenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Karzai het volgende:
Ja hier op fok gaat het meer over de inhoud en zulks
Op tc moet je eerst je haar kammen
Een echte man trimt z'n baard eens per drie of vier weken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je scheren, heb me al aantal dagen niet meer geschoren
tja ik steek nog een lucifer aan en dan ga ik ook maar naar bedquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef geenvetzak het volgende:
TC nadert zijn eind geloof ik, iedereen gaat weg
En dronken zo te zien? Truste!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
OIk lig inm bed en ga nu slapen hijhi zo moe xx![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |