abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105940709

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Anonimity is a bliss
pi_105940732
Ik zit bij mijn ouders in de woonkamer.
pi_105940733
Maargoed, wie opent een TC? :+
Anonimity is a bliss
pi_105940734
Waar is de TC?
pi_105940744
quote:
3s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit bij mijn ouders in de woonkamer.
Maar TC je wel mee?
Anonimity is a bliss
pi_105940752
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_105940754
wat is er zo leuk aan tc?
pi_105940762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Mormonen? Mosselen?
Ik had ietsje meer letters moeten typen. Dan was het voor iedereen duidelijk geweest. Te duidelijk :P
pi_105940763
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Myraela het volgende:
Waar is de TC?
Die moet iemand nog maken, ik weet niet hoe dat moet
Anonimity is a bliss
pi_105940769
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Maar TC je wel mee?
Tuurlijk ^O^
pi_105940782
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

True, true. Ik zal ook niet doen alsof ik er verstand van heb, maar ik vind het toch wel makkelijk om te faken en dan op de man af te schuiven dat je niet klaarkomt.
Ik heb al verteld dat het faken juist een beetje een communicatieprobleem is van jonge onzekere meiden, die schuiven ook niet af op de man dat ze niet klaarkomen want dat durven ze niet eens toe te geven aan hem.
Ik bedoel meer dat er mannen zijn die zichzelf wel heel tof vinden in bed, terwijl ze dat dus niet ook echt hoeven te zijn. Dat gepoch is gewoon een beetje zielig als je weet dat het gewoon niet zo makkelijk gaat over het algemeen.
Zijn dus twee losstaande dingen wat mij betreft. :)
pi_105940785
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef dawg het volgende:
wat is er zo leuk aan tc?
Snap het ook niet. We doen het hier toch ook al? :P
pi_105940812
quote:
met zo'n naam durf ik al niet te klikken :')
Anonimity is a bliss
pi_105940823
Ik hoorde net dat Monkyyy een man is? :@
  donderdag 22 december 2011 @ 22:52:48 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105940831
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je bent iig goed voorbereid. Ik krijg steeds meer vertrouwen er in dat het goed komt.
Nah het wordt slecht, dramatisch zelfs.
Alles daar boven is al winst.
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt? Ik heb er nooit iets over gehoord/gelezen. Wel over vrouwen die niet kunnen klaarkomen maar niet over vrouwen die niet meer kunnen klaarkomen alleen omdat er een man bij is.
Vrouwen kunnen meestal alleen komen als ze zich volkomen relaxed voelen, met een man is er bij is het bij sommige gewoon onmogelijk om klaar te komen omdat ze zich niet volledig kunnen ontspannen met een man er bij.

Ik voel me net een GGD arts zo. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105940838
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb al verteld dat het faken juist een beetje een communicatieprobleem is van jonge onzekere meiden, die schuiven ook niet af op de man dat ze niet klaarkomen want dat durven ze niet eens toe te geven aan hem.
Ik bedoel meer dat er mannen zijn die zichzelf wel heel tof vinden in bed, terwijl ze dat dus niet ook echt hoeven te zijn. Dat gepoch is gewoon een beetje zielig als je weet dat het gewoon niet zo makkelijk gaat over het algemeen.
Zijn dus twee losstaande dingen wat mij betreft. :)
het ligt er ook aan of je ook een klik tussen de lakens hebt. om het zo maar even te zeggen. :')
pi_105940839
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

met zo'n naam durf ik al niet te klikken :')
Mijne toch :*
pi_105940913
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hmm lastig. Seks kan gewoon fijn zijn zonder klaar te komen.
Misschien ben ik nog te jong en naïef, maar hoe dan? :+
pi_105940967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef dawg het volgende:

[..]

het ligt er ook aan of je ook een klik tussen de lakens hebt. om het zo maar even te zeggen. :')
Ook dat sowieso.

Maarja dat ik weet hoe makkelijke faken is en dat ik het kan wil nog niet zeggen dat ik het doe. Al die verhaaltjes van 'ze kwam wel 3 keer in 15 minuten alleen door penetratie!!!' zijn alleen niet zo geloofwaardig in combinatie met die wetenschap. :P
pi_105940981
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Hadden we het er net niet over dat het voor mannen en vrouwen anders is? :P
  donderdag 22 december 2011 @ 22:55:41 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105941021
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook af. _O-

Maar bij vrouwen is klaarkomen geen pre, dus probeer het ook niet te snappen. :')
C'est la vie
pi_105941086
Ik zou best seks willen hebben zonder klaar te komen hoor :P
Rustig aan.
pi_105941113
Potjandorie, zit iedereen nu in die chat?
  donderdag 22 december 2011 @ 22:57:25 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105941119
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou best seks willen hebben zonder klaar te komen hoor :P
Ik niet, althans zo denk ik nu met enkel fapervaring. :')
C'est la vie
pi_105941138
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook af. _O-

Maar bij vrouwen is klaarkomen geen pre, dus probeer het ook niet te snappen. :')
Je hoeft het ook niet te snappen, maar het kan geen kwaad het ter kennisgeving aan te nemen toch.
pi_105941144
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ook dat sowieso.

Maarja dat ik weet hoe makkelijke faken is en dat ik het kan wil nog niet zeggen dat ik het doe. Al die verhaaltjes van 'ze kwam wel 3 keer in 15 minuten alleen door penetratie!!!' zijn alleen niet zo geloofwaardig in combinatie met die wetenschap. :P
lijkt mij ook niet. :P
ik zou niet weten of vrouwen bij mij ooit gefaked hebben. ik denk graag van niet :7 maar een paar kwamen ook gewoon nooit klaar, ik ga niet eeuwig door dan. natuurlijk. :') net als die gast hier met zijn 2 uur. :') dat haalt ron jeremy nog niet eens. :')
pi_105941212
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef Capstan het volgende:
Potjandorie, zit iedereen nu in die chat?
Ik zit in die chat
  donderdag 22 december 2011 @ 22:59:06 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105941234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet te snappen, maar het kan geen kwaad het ter kennisgeving aan te nemen toch.
Ik neem het aan en probeer het niet van uit mijn mannelijk perspectief te begrijpen.
Want dat lukt gewoon niet.
C'est la vie
pi_105941265
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik neem het aan en probeer het niet van uit mijn mannelijk perspectief te begrijpen.
Jij vind alles voor het orgasme niet fijn dus?
Rustig aan.
pi_105941279
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is het verstandigst. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')