Heeft wel wat ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een cool woord. failliat.
Je zou voorzichtig naar het juridische traject kunnen gaan kijken. Ik zie alleen niet een-twee-drie een strafbaar feit.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Van de afgelopen paar weken...
Kan jij uberhaupt nog wel op FOK komen zonder 10.000 DM's op je beeldscherm te krijgen?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Van de afgelopen paar weken...
Och wie weet, het is natuurlijk maar een greep uit duizenden mails als ik 't zo goed begrijp.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou voorzichtig naar het juridische traject kunnen gaan kijken. Ik zie alleen niet een-twee-drie een strafbaar feit.
Dan zit hij hoogstens 3 dagen in de cel, waarna hij gewoon verder kan gaanquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou voorzichtig naar het juridische traject kunnen gaan kijken. Ik zie alleen niet een-twee-drie een strafbaar feit.
Extra zware straffen voor moslimsquote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef De_Nuance het volgende:
DeReactiegraaf: "Linkse rechters krijgen toch niks voor elkaar,dat zie ik al vanaf jaren 70. PVV rechters gewenst aub." http://t.co/pHy3d04b
PVV-rechters
Ja dat lukt redelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan jij uberhaupt nog wel op FOK komen zonder 10.000 DM's op je beeldscherm te krijgen?
teveel eer voor dat jong.quote:Eerlijk is eerlijk, deze pareltjes kunnen eigenlijk wel in dat topic.
Zolang hij zich verre houdt van persoonlijke bedreigingen geef ik het weinig kans. Pas als hij daadwerkelijk pogingen gaat doen om inkomsten te gaan verpesten zou je de duimschroeven wellicht aan kunnen draaien. Maarja, dan kan het al te laat zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och wie weet, het is natuurlijk maar een greep uit duizenden mails als ik 't zo goed begrijp.
Maar hij is wel heel aardig toch ?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zit hij hoogstens 3 dagen in de cel, waarna hij gewoon verder kan gaan
Je kan idd. beginnen met wat lijkt op dreigementen in een dossier te prakken, verder heb ik maar 1 middel gezien wat enigsinds helpt en dat is een x bedrag betalen bij het aanmaken van een account, maar dat gaat op Fok! niet werken denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er is nog wel meer van die onzin te vinden met wat zoeken denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef De_Nuance het volgende:
DeReactiegraaf: "Linkse rechters krijgen toch niks voor elkaar,dat zie ik al vanaf jaren 70. PVV rechters gewenst aub." http://t.co/pHy3d04b
PVV-rechters
papa en mama grijpen dan wel in denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zit hij hoogstens 3 dagen in de cel, waarna hij gewoon verder kan gaan
Zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel aardig toch ?
Ik heb gewoon netjes op de top van de markt gekocht.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef Cerbie het volgende:
Woning verkopen met verlies op hypotheek
Lastig, dat zal de komende tijd nog wel erger worden. Vraag me ook af of het voor ons verstandig is binnen nu en twee jaar een huis te kopen, of toch door blijven huren.
Erik zou zeggen; compromis.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef robin007bond het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat beide partijen niet gewoon tot een compromie kunnen komen.
Het fenomeen hypotheek is niet zozeer het probleem, wel dat men maximaal ging lenen. En dan kom je in de penarie. Als jullie zometeen beide werken en laten we zeggen 60% van een maximale hypotheek nemen en dan wat kunnen vinden, zie ik geen probleem.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef Cerbie het volgende:
Lastig, dat zal de komende tijd nog wel erger worden. Vraag me ook af of het voor ons verstandig is binnen nu en twee jaar een huis te kopen, of toch door blijven huren.
Dat kan niemand dus voorspellen. Risico is alleen nu veel groter. Kan positief of negatief uitpakken. Ik zou nu niet kopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef Cerbie het volgende:
Het was een tikfoutje.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik zou zeggen; compromis.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik zou zeggen; compromis.
Kan de beste overkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |