net zoiets als je een route van china naar japan plantquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval geen kajak nodig zoals wanneer je een route van Tokio naar New York uitstippelt.
[..]
Een kajak lijkt me verstandiger, denk dat je met een jetski moeilijk kan tanken midden op de grote oceaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
net zoiets als je een route van china naar japan plant
35. Sla linksaf naar de 塘后支路
36. Steek met een jetski de Grote Oceaan over
37. Ga rechtdoor
Right. Ik zwem niet eens het kanaal over. Het Amsterdam-Rijn kanaal dan he.quote:
Ik kom ook uit Noord Holland.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar TM komt uit Noord Holland, kinderen daar kunne op hun derde al het IJsselmeer overzwemmen.
En voor donker weer terug!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar TM komt uit Noord Holland, kinderen daar kunne op hun derde al het IJsselmeer overzwemmen.
en ze hebben je verbannen toen je niet terug was voor het donker?quote:
Nee, dat nog net niet. Maar ik liep wel verplicht tot mijn 18de met zwembandjes door de stad.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en ze hebben je verbannen toen je niet terug was voor het donker?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen dan maar weer
3/0/0
Herkenbaarquote:
hoeveel dagen tot 2012 nog werken/studeren/zwanger zijnquote:
You're in deep shit manquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:35 schreef Soempie het volgende:
En ik heb net besloten wel te gaan.![]()
Het gaat al weken zo. Ben het zwanger zijn nu wel spuugzat eigenlijk.
Oproepdienst, dus als er niets aan het handje is dan werk je ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:52 schreef Mark het volgende:
Omdat onze afdeling 24/7 support verleent, en ik aan de beurt ben...
Overigens wel mijn laatste oproepdienst, per 1 januari schuif ik door naar een functie zonder die verplichting
Maar je kunt ook niet weg, en helemaal stil blijft het nooitquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Oproepdienst, dus als er niets aan het handje is dan werk je ook niet.
Helemaal niet weg? Je mag toch wel binnen je regio gewoon ergens heen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar je kunt ook niet weg, en helemaal stil blijft het nooit
Ik moet binnen een bepaald aantal minuten online kunnen zijn, dat beperkt je actieradius nogalquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Helemaal niet weg? Je mag toch wel binnen je regio gewoon ergens heen?
Met een dongel zou eventueel wel kunnen, maar echt ontspannend is dat ook niet. Gewoon nog maar even doorbijten, het einde is in zichtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en een tablet met internettoegang is niet voldoende?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik moet binnen een bepaald aantal minuten online kunnen zijn, dat beperkt je actieradius nogal
Ja, dat geeft echt wel een goed gevoelquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:43 schreef Soempie het volgende:
IARL, mooie uitdaging en natuurlijk fijn om te horen dat klanten je eigenlijk niet willen missen.
Natuurlijk. Bij mij altijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@IARL Ik heb net een staatslot gekocht en ben van plan te winnen. Als dat lukt, kan ik dan nog wel bij jou terecht?
Hmja, maar alleen als ik jou als accountmanager of zo kan krijgenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bij mij altijd
ik neem aan dat je "mijn" bank bedoelt![]()
Dan vrees ik dat ik slecht nieuws heb voor je. Ik ben geen "zelfstandige" accountmanager met "eigen" klanten. Wel zo goed als, dus dikke kans dat een hoop van de klanten mij veel vaker spreken dan hun "echte" banker. Maar natuurlijk kunnen we de situatie proberen naar de wens van de klant in te kledenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmja, maar alleen als ik jou als accountmanager of zo kan krijgen
Uitstekendquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik slecht nieuws heb voor je. Ik ben geen "zelfstandige" accountmanager met "eigen" klanten. Wel zo goed als, dus dikke kans dat een hoop van de klanten mij veel vaker spreken dan hun "echte" banker. Maar natuurlijk kunnen we de situatie proberen naar de wens van de klant in te kleden
Ik duim niet voor je. Heb zelf een lot en wil dolgraag winnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uitstekend. Nu alleen nog even winnen
Heb je een half lot? Dan kunnen we allebei nog winnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik duim niet voor je. Heb zelf een lot en wil dolgraag winnen
Nope, heel lot met jackpot. Ik wil de hele 30 miljoenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je een half lot? Dan kunnen we allebei nog winnen
Hebberdquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, heel lot met jackpot. Ik wil de hele 30 miljoen
Vrijwillig of verplicht?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ga maar eens naar het scheepvaartmuseum
Oh leuk, daar wil ik ook nog heenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ga maar eens naar het scheepvaartmuseum
Erg interessant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |