Volgens mij is het zo dat die voorwaardelijk betrekking heeft op geweldsdelicten.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Scorpie het volgende:
Als je twee jaar voorwaardelijk hebt gekregen zal je nu wel moeten gaan zitten lijkt mij.
Zou ik ook zeggen....quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef dopiedoe het volgende:
Tevens, dit is de eerste keer dat ik gepakt ben met alcohol op. ( Is ook de eerste keer dat ik met alcohol op reed.. )
Lijkt me stug, dat zou betekenen dat je gewoon de wet kan blijven overtreden.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat die voorwaardelijk betrekking heeft op geweldsdelicten.
En TS: je kan het vergeten dat je binnen 10 dagen je rijbewijs terugkrijgt. Reken op een maand of twee minimaal.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef dopiedoe het volgende:
Tevens, dit is de eerste keer dat ik gepakt ben met alcohol op. ( Is ook de eerste keer dat ik met alcohol op reed.. )
Ik wil toch weten wat de consequenties zijn, dan moet ik vertellen wat/wie/waar/hoe.. Ik heb geen idee waarom ik hier sympathie zou voor moeten op bouwen. Dank u.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]TS laat dit soort reacties maar achterwege, je bouwt er geen sympathie mee op.
Of geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]TS laat dit soort reacties maar achterwege, je bouwt er geen sympathie mee op.
Het kan een beperking zijn die de rechter gesteld heeft aan de voorwaardelijkheid van de straf van TS. Maar dat weet alleen TS.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me stug, dat zou betekenen dat je gewoon de wet kan blijven overtreden.
Nou ja, Google is your friend. Succes ermee.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef dopiedoe het volgende:
[..]
Ik wil toch weten wat de consequenties zijn, dan moet ik vertellen wat/wie/waar/hoe.. Ik heb geen idee waarom ik hier sympathie zou voor moeten op bouwen. Dank u.
Je bent gewoon de lul en dat ga je gewoon merken daar hoef je geen topic voor te openen want dat merk je van zelf wel wanneer het politiebusje op de stoep staat. Eigenlijk zouden ze gewoon onderste bovenste aan je ballen aan een boom moeten hangen, Ooit stil gestaan bij het feit dat je iemand had dood kunnen rijden? Verrekte kut dat je bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef dopiedoe het volgende:
[..]
Ik wil toch weten wat de consequenties zijn, dan moet ik vertellen wat/wie/waar/hoe.. Ik heb geen idee waarom ik hier sympathie zou voor moeten op bouwen. Dank u.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Yozzz het volgende:
Doe je bubba de groeten? Als dit geen trollen is uiteraard. Dat ze zo'n onverantwoordelijke zak als jij maar lang weg mogen stoppen.
Ik weet dat ik fout zat en ik weet ook dat ik heel veel mazzel heb gehad dat er geen ongeluk met iemand anders is gebeurt. Dat heb ik natuurlijk al heel vaak gehoord van vrienden en familie. Hier vraag ik gewoon om mensen met een eventuele rechtelijke achtergrond of enig verstand van de wet die wat meer duidelijkheid kunnen geven op mijn vraag.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
tsja wat als je een kind had geschept
Zoals ik al zei: Google is your friend. Dit kostte me 1 minuut. Kijk zelf maar in welk hokje je past.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef dopiedoe het volgende:
[..]
Ik weet dat ik fout zat en ik weet ook dat ik heel veel mazzel heb gehad dat er geen ongeluk met iemand anders is gebeurt. Dat heb ik natuurlijk al heel vaak gehoord van vrienden en familie. Hier vraag ik gewoon om mensen met een eventuele rechtelijke achtergrond of enig verstand van de wet die wat meer duidelijkheid kunnen geven op mijn vraag.
Oh had deze net in ander topic geplaatst, maar past hier ook mooi.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef MCH het volgende:
Ik mis nog de opmerking dat TS zich geen zorgen hoeft te maken omdat hij in Nederland woont.
Oh god, krijgen we deze achterlijke reacties weer...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef TheFrankey het volgende:
Ik hoop dat ze je opsluiten sujet. Nederland is beter af als jij niet op straat loopt
Tenzij:quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:30 schreef Wijnbo het volgende:
Wat er ook gaat gebeuren, bedenk je altijd 1 ding: Wat als je een paar kinderen had doodgereden toen. Dan valt je straf altijd mee, al kost het je een ton.
Gelukkig hebben we hier een vrij normaal rechtssysteem ipv van het Amerikaanse model. Ja rijden met AC is slecht en moet gestraft worden. Maar om iemand bij een dronken eenzijdig ongeluk 2 jaar op te sluiten voor een delict in een hele andere categorie is gewoon criminelen kwekenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:42 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier een vrij normaal rechtssysteem ipv van het Amerikaanse model. Ja rijden met AC is slecht en moet gestraft worden. Maar om iemand bij een dronken eenzijdig ongeluk 2 jaar op te sluiten voor een delict in een hele andere categorie is gewoon criminelen kweken
Ik snap niet dat die ouders geen joegoslaaf inhuren, altijd maar klagen op de rechtsstaat maar zelf iets doen ho maarquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh had deze net in ander topic geplaatst, maar past hier ook mooi.
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=BQ3JT1EA
Je hoeft je dus geen zorgen te maken TS.
Vind jij anno 2011 maar eens iemand met een Joegoslavisch paspoort.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die ouders geen joegoslaaf inhuren, altijd maar klagen op de rechtsstaat maar zelf iets doen ho maar.
In dit geval hoeft er niks gekweekt te worden, TS is al door en door slecht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:42 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier een vrij normaal rechtssysteem ipv van het Amerikaanse model. Ja rijden met AC is slecht en moet gestraft worden. Maar om iemand bij een dronken eenzijdig ongeluk 2 jaar op te sluiten voor een delict in een hele andere categorie is gewoon criminelen kweken
Statistisch is de kans veel groter dat dit de zoveelste keer is dan de eerstequote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef dopiedoe het volgende:
Maar als bij het eerste delict sprake was van alcoholmisbruik kan dat volgens mij best meetellen bij de duur dat hij zijn rijbewijs kwijt raakt. Tenminste het zou me niet meer dan logisch lijken. TS toont dan aan dat hij beter geen alcohol meer kan drinken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef Manco043 het volgende:
Het tweede delict heeft niks met het eerste te maken dus hoef je daar nog niet de bak voor in.
Dat kan ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso, als je met 3,5 promille nog in een auto kunt stappen dan heb je zo'n resistentie dat je iets aan je alcoholgebruik moet doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maar als bij het eerste delict sprake was van alcoholmisbruik kan dat volgens mij best meetellen bij de duur dat hij zijn rijbewijs kwijt raakt. Tenminste het zou me niet meer dan logisch lijken. TS toont dan aan dat hij beter geen alcohol meer kan drinken.
Ja, want om op ruim 3,5 promille uit te komen heb je zo'n 20 borrels nodig... dat gaat je vast lukken ze daarvan te overtuigen als ze je met je lamzatte kop uit je auto in de sloot hebben gehaald.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef gers het volgende:
Ts als je slim bent zeg je gewoon dat je na het ongeluk een paar borrels nam tegen de schrik , ze kunnen nooit bewijzen dat je al gedronken had zolang je dit niet verteld tegen ze
Fucking slim inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef gers het volgende:
Ts als je slim bent zeg je gewoon dat je na het ongeluk een paar borrels nam tegen de schrik , ze kunnen nooit bewijzen dat je al gedronken had zolang je dit niet verteld tegen ze
Drinken in het openbaar, openbare dronkenschap.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef gers het volgende:
je bent treinmachinist?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik kan met 2 flessen spiritus achter mijn kiezen nog recht rijden
De zorgverleners moeten nu eenmaal hun werk doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:02 schreef blomke het volgende:
Wat denk je dat je de ambulancemedewerk(st)ers aandoet, de mensen op de SEH en het verplegend personeel als jij met een drankkegel op, wordt opgepikt en binnengereden?
Wel eens afgevraagd wat de maatschappelijke consequenties van dit alcoholmisbruik zijn?
Dokters op de SEH, hebben de plicht om alle mensen te helpen, maar ik ken er heel wat (dokters) die met tegenzin zo iemand als jou oplappen, dopiedoe?
dopiedoe, je bent een goor, asociaal, stuk drankorgel!
Zorgverleners zijn mensen van vlees en bloed met idem gevoelens. En het is voor geen enkele zorgverlener te rechtvaardigen met "nou eenmaal je werk", om een onverantwoordelijke zuiplap te moeten behandelen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De zorgverleners moeten nu eenmaal hun werk doen.
Niet per sé. Ze schijnen regelmatig te vergeten, tijdig een beslissing te nemen, en dan krijg je 'm dus wel terug. Mits jij (of advocaat) erover piept.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat die voorwaardelijk betrekking heeft op geweldsdelicten.
En TS: je kan het vergeten dat je binnen 10 dagen je rijbewijs terugkrijgt. Reken op een maand of twee minimaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |