Als je soep troebel wordt na toevoegen van vermicelli en je gooit er wat gesneden rauwe champignon in wordt ie weer helder.quote:
Die leer je nog wel eten, toen ik 17-18 was lustte ik ze ook niet.Ik walgde er zelfs van. Dat is eigenlijk zo gebleven tot mijn 27ste. Nu word ik gek als ik ze twee weken niet gegeten hebquote:
Hè, jakkie bah.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die leer je nog wel eten, toen ik 17-18 was lustte ik ze ook niet.Ik walgde er zelfs van. Dat is eigenlijk zo gebleven tot mijn 27ste. Nu word ik gek als ik ze twee weken niet gegeten heb
Die bedoel ik ookquote:
Ja die ga ik niet meer voor je inkoppen hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga voor paddestoelen die rood zijn met witte stippen
iQ>150 grapjequote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook![]()
Schimmel , paddenstoel enzo
Oh, ja, ik slaap al half, denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook![]()
Schimmel , paddenstoel enzo
Je wilt/gaat een paard kopen (of hebt er al 1)?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Omdatappel het volgende:
Oja, meteen even manege zoeken. Je brengt me op ideeën, Bosje.
Mwa het was wel een doordenkertje ja. Maar ik ben maar een VBO-er he..quote:
Ik heb heel lang paardgereden, maar ben gestopt omdat ik meer tijd wilde besteden aan school. Toen een jaar thuisgezeten, dus dat stoppen was uiteindelijk voor niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt/gaat een paard kopen (of hebt er al 1)?
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die ga ik niet meer voor je inkoppen hoor
Oh Tof, waar ga je dan stage lopen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb heel lang paardgereden, maar ben gestopt omdat ik meer tijd wilde besteden aan school. Toen een jaar thuisgezeten, dus dat stoppen was uiteindelijk voor niks.
Ik zit erover te denken om het weer op te pakken als ik stage ga lopen, over anderhalve maand (omfg, dan al).
Aangezien ik dan toch praktisch op het strand woon, kan ik ook strandritten maken en alles.
Noordwijk aan Zee.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh Tof, waar ga je dan stage lopen?
Wow, in een uur? Knap!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kwam er achter dat ze extra koopavond hadden in de stad, dus in een uur tijd alle kerstkadootjes gehaald
Nu ben ik moe van het haasten en heb ik dorst
Lekker aan de wijn?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kwam er achter dat ze extra koopavond hadden in de stad, dus in een uur tijd alle kerstkadootjes gehaald
Nu ben ik moe van het haasten en heb ik dorst
Ben nog onderweg naar huisquote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
Dus ga je posten op FOK! ipv drinken pakken.. Ik houd van je logica
Oh das wel een goede redenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben nog onderweg naar huis
Ik vergeet steeds dat er mensen met mobiel internet zijnquote:
Ja ik ga nog, jammer dat het kutweer wordt, en dat Britt vannacht al is geweestquote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat er mensen met mobiel internet zijn![]()
Jij gaat nog? Veel plezier! Wij gaan niet
Hahah, voor jou wel jaquote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga nog, jammer dat het kutweer wordt, en dat Britt vannacht al is geweest
Okee. Zal dan wel druk worden, die weken dat ze daar zitten ter voorbereiding van hun reis naar de Oekraine.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
De voetballers in Huis Ter Duin zijn praktisch mijn buren.
Balen Lut,quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat er mensen met mobiel internet zijn![]()
Jij gaat nog? Veel plezier! Wij gaan niet
Enschede toch? Duz-meet!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Balen Lut,
Waar is het eigenlijk volgend jaar?
Okee.quote:
Ik gok dat dat nog wel eens zal meevallenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
Enschede, dan zal er wel twee man en een geit staan te kijken bij dat huis.
Kan Enschede er wat aan doen, dat ze minder boeren hebben dan Mierloquote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
Enschede, dan zal er wel twee man en een geit staan te kijken bij dat huis.
Weet ik nog niet, ik moet even kijken. Deze ondertitel is copyright@ DaMart, voor in het KSC-topic waarin hij een soap schrijft, waarin ik dus een rol heb. (Ik zit er net in, maar zo te lezen ben ik een onderwereldfiguurquote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
Bos je ondertitels worden steeds leuker
Wat is de volgende, A4'tje in wording? Boekenkast in de dop?
Onderwereldfiguurquote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik moet even kijken. Deze ondertitel is copyright@ DaMart, voor in het KSC-topic waarin hij een soap schrijft, waarin ik dus een rol heb. (Ik zit er net in, maar zo te lezen ben ik een onderwereldfiguur)
Maar misschien dat mijn hersens iets zelf kunnen verzinnen.
Wie weet komt er iemand op afquote:
2,5 uur reizen voor mijquote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat dat nog wel eens zal meevallen!
Echt he, klote boodschappenquote:
Vrij, ik ga nu denk ik 6 winkels af en me kapot sjouwen, nee de joyquote:Op vrijdag 23 december 2011 07:52 schreef Pheno het volgende:
Werk werk werk. In plaats van vrij vrij vrij
Succes mopquote:
Ik wil best ruilenquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Vrij, ik ga nu denk ik 6 winkels af en me kapot sjouwen, nee de joy
geen zoentjes!quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:48 schreef PatriQue89 het volgende:
keelpijn is overgegaan in verkoudheid
Dat is gayquote:
ik vind ze nog steeds tering goor en ik ben 37quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die leer je nog wel eten, toen ik 17-18 was lustte ik ze ook niet.Ik walgde er zelfs van. Dat is eigenlijk zo gebleven tot mijn 27ste. Nu word ik gek als ik ze twee weken niet gegeten heb
Oh.quote:
Ik slaapkamer en badkamer ook. Moet nog ontbijten, Patrick van het station Noord vissen, eventjes huis laten zien van broer, daarna naar de AH en de Lidlquote:
Huisje doe ik morgen, heb de keuken nu wel al aan kant maar pfff met mijn hoofdpijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik slaapkamer en badkamer ook. Moet nog ontbijten, Patrick van het station Noord vissen, eventjes huis laten zien van broer, daarna naar de AH en de Lidl
Dat heb je snel gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:43 schreef Kally het volgende:
Zo, alles binnen, 6 ribben uit mijn lijf
Vanmiddag nog ff nieuwe id kaarten voor de jongens halen, vanaaf nog ff samen met Jan kadootjes halen en dan helemaal niks meer
Ff kijken of ik er bij kan zijn hoorquote:
zou wel gezellig zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ff kijken of ik er bij kan zijn hoor
Njah, maar goed ff wat inkoen doen nog en dan kijken hoe ik me voelquote:
verstandigquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, maar goed ff wat inkoen doen nog en dan kijken hoe ik me voel
Ga zo ff uurtje plat met paracetamol dat helpt meestal wel beetje
Ach zo erg als mijn pasfoto kan haast niet. Je kan er zo een vraagprijs dead or alive onder zetten..quote:
hahaha, ik ken het!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach zo erg als mijn pasfoto kan haast niet. Je kan er zo een vraagprijs dead or alive onder zetten..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha, ik ken het!
Paar maanden geleden nieuw paspoort laten maken inclusief nieuwe pasfoto's... nou wát een draak van een foto zeg, alsof ik poseerde voor een politiefoto ofzo. Er staat nog net niet zo'n nummer onderr mijn gezicht
Mijne is verschrikkelijkquote:
Dat dus hahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha, ik ken het!
Paar maanden geleden nieuw paspoort laten maken inclusief nieuwe pasfoto's... nou wát een draak van een foto zeg, alsof ik poseerde voor een politiefoto ofzo. Er staat nog net niet zo'n nummer onder mijn gezicht
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef Renesite het volgende:
Volgende week 24 uur. Waarvan 24 uur met een k-collega!
Is-ie aan het werk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
Echt hé? Ian belt nooit ik net weer lekker slapen ivm koppijn belt hij me wakker
Jaquote:
Waar gaat-ie nou straks aan het werk eigenlijk? Volledig voor dat ene bedrijf? Met studie en allesch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Nou ja onderweg naar huis, hij kon al eerder weg maar zijn laatste dag daar dus wou zijn baas die baalt dat hij weggaat nog even wat laatste dingen gedaan hebben
Het is in het zelfde bedrijf als waar hij nu zit, alleen voor de klant, en ja alles komt daarbijquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar gaat-ie nou straks aan het werk eigenlijk? Volledig voor dat ene bedrijf? Met studie en allesch?
Gaaf! Hoor er graag meer over straksquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is in het zelfde bedrijf als waar hij nu zit, alleen voor de klant, en ja alles komt daarbij
Het leuke is dat hij dan de baas is over zijn baas nu dus die wou even zijn gram halen denk ik
Komt goed, dan heeft hij al een week gewerkt ook dus kan hij er meer over vertellenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf! Hoor er graag meer over straks
Ik ga nog een sollicitatie de deur uitslingeren.quote:
Nou het was uit de frituurquote:
Meer geen zin, straks nog even rennen naar de speelgoedwinkelquote:
Mangoquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:11 schreef Renesite het volgende:
Vanavond rollade, boontjes, aardappeltje, mango pudding na. Lekker.
Maakt niet uit gewoon mangoquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:37 schreef Kally het volgende:
Nou ik storm zo ff de stad in dus tot straks en wie ik niet meer spreek fijne dagen
Jullie ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:37 schreef Kally het volgende:
Nou ik storm zo ff de stad in dus tot straks en wie ik niet meer spreek fijne dagen
It's meehhhhquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo hallo, welke boi zit tegenover mij?
IN ME HARTJUquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
Zooooooo thuisssssssss
Alles binnen me happy
Ik plas ze het liefst in de bek.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die teringtokkies zijn, ik haat op ze.
In Amsterdam. Eicholtz, die winkel waar we het laatst over hadden in het livetopicquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus haha
En Benny waar is dat ik wil ut
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
WAT HAAT JE OP ME? MOET IK JE NEUS BOKSEN?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die denken dat ze door je heen kunnen iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
Of mensen die in de winkel niet aan de kant gaan.
Whehehehe.
Mijn mamma haat ze ook
Eroverheenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze door je heen kunnen idd
Omgquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Amsterdam. Eicholtz, die winkel waar we het laatst over hadden in het livetopic.
Witte snicker![]()
!
Waarvoorquote:
Ohhhquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAT HAAT JE OP ME? MOET IK JE NEUS BOKSEN?
Weten we ook weer hoe jullie de Kerst vieren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik plas ze het liefst in de bek.
MIquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Weten we ook weer hoe jullie de Kerst vieren.
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Snickers en M&M's in allerlei smakenquote:
Ow.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Snickers en M&M's in allerlei smaken
Ja het is schandalig gewoonquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja je weet toch, je moet met zoooveel rekening houden!
Zekers, je bent mijn meisjequote:
quote:
Ik weet niet precies wat ik las maar er kwamen wat lijken in voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Die uitvaartcallcenter heeft ook eindelijk eens betaald
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet precies wat ik las maar er kwamen wat lijken in voor
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef Renesite het volgende:
Jezus wat een gekut met het geluid bij TVOH.
Ik ben weg.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
In het huis van pa, waar ik tot dinsdag zal blijven.
En Sjefke eist weer alle aandacht op. Gek beest
Schip of wacht....quote:
Mijneses zijn in de maak bij een collega, hoop ik danquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
m'n laptop is stuk, kon em meer dan een week lang niet gebruiken, voelde als een maand
hij is nu provisorisch aan de praat, voorlopig goed genoeg
Sorry zitten in Voice livequote:
de stroomstekker op m'n moederbord is stuk, ga waarschijnlijk een nieuwe bestellen en er op solderen, laptop krijgt nu stroom via een speciale connector van het docking stationquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijneses zijn in de maak bij een collega, hoop ik dan
Omg, ik ben al blij dat ik weet waar de aan knop zitquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de stroomstekker op m'n moederbord is stuk, ga waarschijnlijk een nieuwe bestellen en er op solderen, laptop krijgt nu stroom via een speciale connector van het docking station
Weet ikquote:
Stalkerquote:
Nee, soms hebben ze acties dat het wel gratis verzonden wordt, maar in de regel verrekenen ze bestelkosten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb een vraag
als je iets op bol.com bestel wordt het gratis bezorgt?
dank jequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, soms hebben ze acties dat het wel gratis verzonden wordt, maar in de regel verrekenen ze bestelkosten.
hoiquote:
Bennyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Wat vergat jequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik vergat wat te zeggen en jullie zeiden ook niks
Oh en Anyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
lang niet meer gesprokenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik vergat wat te zeggen en jullie zeiden ook niks
Oh en Anyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
quote:
Hier wat te zeggenquote:
Nee, jij bent nooit meer in de live topicsquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier wat te zeggen
[..]
Nee, jij bent nooit meer in de live topics
Weinig maar soms jaquote:
Tis je vergeven hoorquote:
quote:
Ik ben er ook maar weinig tegenwoordigquote:
ik Fok vergeleken met vorig jaar ook een stuk minderquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er ook maar weinig tegenwoordig
Dat heb ik dus gemistquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
wie heeft die wisselende TT namen bedacht
'mush roon'
Ik heb ook een leven nu he?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik Fok vergeleken met vorig jaar ook een stuk minder
Hier nog 1quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
overdag Fokken lukt nog nauwelijks, en 's avonds ben ik vaak eerder moe
ik ben/word oud
waar ik vorig jaar moeiteloos tot 3 uur doorging, val ik nu rond deze tijd al half inquote:
Het was eerst Red Room, maar PatriQue wilde het voor 1x Dark Room, daarna is het steeds anders geweestquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
wie heeft die wisselende TT namen bedacht
'mush roon'
ah, verbaasd me niksquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was eerst Red Room, maar PatriQue wilde het voor 1x Dark Room, daarna is het steeds anders geweest
quote:
askew is ook leuk hahaquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou er ook 1 zijn om de boel in te laten storten maar die wil niet
ah Google Gravity wil nu welquote:
Lichtjesquote:
Die gravity doet het niet bij mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah Google Gravity wil nu wel
Let it snow is ook lache
bij mij Christmas nietquote:
iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Kally het volgende:
Bij Ian wel en als je dan op de stukken rommel klikt gaan ze vliegen
Oh ik heb hemquote:
Z|ware longontsteking dacht ikquote:
Ik zat verkeerd te kiezenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
bij mij doen ze het het beste via GOOGLE.DE, via GOOGLE.NL en GOOGLE.COm krijg ik IGoogle en dan willen Easter Eggs niet
vaak krijg je dat soort ziektes als bij-effect bij AIDSquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Z|ware longontsteking dacht ik
Slaap lekker Benny![]()
Ja het zou kunnen maar zoals het bekend is gemaakt een hele zware longontsteking, hij zal niet de eerste zijn die daar aan kapot is gegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaak krijg je dat soort ziektes als bij-effect bij AIDS
dat is ook zoquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het zou kunnen maar zoals het bekend is gemaakt een hele zware longontsteking, hij zal niet de eerste zijn die daar aan kapot is gegaan.
truste meissie, jij ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
Koentjuh ik ga ook naar bed slaap lekker en hele fijne dagen
Lekker he?quote:
Nee ik keek net Snakes on a Plane, meer niet kerst kan het niet wordenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
Ik ben totaal niet in de kerststemming... is dat gek?
Ik hoop dat de kerstfilms me er doorheen kunnen sleuren, maar anders denk ik dat het een lange kerst wordtquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik keek net Snakes on a Plane, meer niet kerst kan het niet worden
Ik zou zeggen, ik heb kasten vol staan hier, kom hier kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kerstfilms me er doorheen kunnen sleuren, maar anders denk ik dat het een lange kerst wordt
Oh die moet ik nog zien, maar weet niet of ik daar nou zin in hebquote:
quote:
Precies ditquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh die moet ik nog zien, maar weet niet of ik daar nou zin in heb
Het merendeel heb ik al gezienquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ik heb kasten vol staan hier, kom hier kijken
Alweerquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
Ik zweer het ik doe mijn katten nog eens wat
In de boom, mijn kaarten, mijn kerstkleedjes alles moet eraf en eruit
Njah ik had het meer over Jan zijn collectiequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het merendeel heb ik al gezien. Volgens mij kijk ik nu ook een herhaling
Ik moet nog steeds huilen van het lachen om 'HIJ HEEFT DE HAMSTER'quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
Ik zweer het ik doe mijn katten nog eens wat
In de boom, mijn kaarten, mijn kerstkleedjes alles moet eraf en eruit
Iedere dag verandert mijn kerstdecorquote:
Ja en die is het ergstequote:
God nouquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds huilen van het lachen om 'HIJ HEEFT DE HAMSTER'
Is ook, gezellig samen zijn maar dat heb ik het hele jaar door wel dus dat is niet speciaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook niet echt in de kerststemming, maar goed wat is een kerststemming..
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
En trouwens samen Ian speelt Zelda in de slaapkamer
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er van de week 30 gemaakt voor school, ik heb er geen zin meer in
Ik eet lekker zuurkool vanavond, gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
Zo lekker douchen... En dan stralend aan de chocofondue![]()
Precies. Okee. Het is natuurlijk wel wat gezelliger door de omgeving, overal kerstverlichting, kerstbomen e.d. Maar samenzijn met pa doe ik inderdaad ook vaker..quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook, gezellig samen zijn maar dat heb ik het hele jaar door wel dus dat is niet speciaal.
En dan sta ik ze vast morgen weer te makenquote:
Ja dat heb ik dus ook wel, ik ben dol op kerst door het versierde huis enzo maar de tv is echt vreselijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Okee. Het is natuurlijk wel wat gezelliger door de omgeving, overal kerstverlichting, kerstbomen e.d. Maar samenzijn met pa doe ik inderdaad ook vaker..
En misschien is het nu zelfs wat minder leuk, doordat de buitenwereld en media je dit ook een beetje opdringt.
ze zijn nog niet af want het glazuur moet nog eropquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan sta ik ze vast morgen weer te maken
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze zijn nog niet af want het glazuur moet nog erop
ik ga morgen wel doen
Veel plezier, VV-tjequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
Zo lekker douchen... En dan stralend aan de chocofondue![]()
Kapsalonquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo ff melden in de slaapkamer dat ik geen zin heb om te koken
Kijken wat hij voor oplossing heeft
geen zin vandaagquote:
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie google al gezien? Als je op die gekleurde blokjes klikt
Zelfs met muziek haha
Ja dat dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he
Al is Santa Clause wel leuk, maar die heb ik al te vaak gezien
Forum Opties | |