Als je soep troebel wordt na toevoegen van vermicelli en je gooit er wat gesneden rauwe champignon in wordt ie weer helder.quote:
Die leer je nog wel eten, toen ik 17-18 was lustte ik ze ook niet.Ik walgde er zelfs van. Dat is eigenlijk zo gebleven tot mijn 27ste. Nu word ik gek als ik ze twee weken niet gegeten hebquote:
Hè, jakkie bah.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die leer je nog wel eten, toen ik 17-18 was lustte ik ze ook niet.Ik walgde er zelfs van. Dat is eigenlijk zo gebleven tot mijn 27ste. Nu word ik gek als ik ze twee weken niet gegeten heb
Die bedoel ik ookquote:
Ja die ga ik niet meer voor je inkoppen hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga voor paddestoelen die rood zijn met witte stippen
iQ>150 grapjequote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook![]()
Schimmel , paddenstoel enzo
Oh, ja, ik slaap al half, denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook![]()
Schimmel , paddenstoel enzo
Je wilt/gaat een paard kopen (of hebt er al 1)?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Omdatappel het volgende:
Oja, meteen even manege zoeken. Je brengt me op ideeën, Bosje.
Mwa het was wel een doordenkertje ja. Maar ik ben maar een VBO-er he..quote:
Ik heb heel lang paardgereden, maar ben gestopt omdat ik meer tijd wilde besteden aan school. Toen een jaar thuisgezeten, dus dat stoppen was uiteindelijk voor niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt/gaat een paard kopen (of hebt er al 1)?
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die ga ik niet meer voor je inkoppen hoor
Oh Tof, waar ga je dan stage lopen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb heel lang paardgereden, maar ben gestopt omdat ik meer tijd wilde besteden aan school. Toen een jaar thuisgezeten, dus dat stoppen was uiteindelijk voor niks.
Ik zit erover te denken om het weer op te pakken als ik stage ga lopen, over anderhalve maand (omfg, dan al).
Aangezien ik dan toch praktisch op het strand woon, kan ik ook strandritten maken en alles.
Noordwijk aan Zee.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh Tof, waar ga je dan stage lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |