quote:
Dat is dan wel leuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind haar nog toffer na m'n gesprek. Maar da's ook mede doordat ze een stukje van een obscuur Blur liedje voor me wilde draaien.
Het is vaak ook verdeeld tussen mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
De meningen zijn duidelijk verdeeld over Jan
meer leedvermaak dan dat ze echt leuk wasquote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef musicfreakyme het volgende:
Hoe was Britt eigenlijk vannacht met haar opdrachtjes?
Ik heb gekeken tot de Rickroll - moest daar wel hard om lachen, Timur, die mallerd
Je bedoelt abonormaal rustig? Dat is toeval... gisteren was het heel druk...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Is dit serieus SR chat? Vergeleken met vorig jaar is dit echt abnormaal
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
nee sorry
kan echt geen stijfje krijgen van jan
Hij heeft wel een goede muzieksmaak hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is vaak ook verdeeld tussen mannen en vrouwen.
Vorig jaar heb ik hem irl gezien bij een concert. Hij zat schuin voor me.. daarvoor stond de zanger tom mcrae. Was geweldige avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hier hetzelfde, veel te gladjes, ik hou ervan als er iets niet klopt bij een man, dat ie net iets loenst, of flaporen of zoiets haha.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
nee sorry
kan echt geen stijfje krijgen van jan
2 rondequote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt abonormaal rustig? Dat is toeval... gisteren was het heel druk...
dat bandje is echt om te janken, thumbs down voor de samensteller. Kan Sirolf daar niet eens wat aan doen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Dit soort muziek/lyrics krijgt dus echt een duimpje omlaag van mij.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede muzieksmaak hoorJa, dat heeft hij zeker. Z'n goeiemorgenmuziekjes zijn ook vaak leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
hij lacht altijd zo raarr..quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, veel te gladjes, ik hou ervan als er iets niet klopt bij een man, dat ie net iets loenst, of flaporen of zoiets haha.
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 22-12-2011 om 20:59:17Wat er nou toch weer die brievenbus binnenkomt! http://t.co/ICHW0gk2 reageer retweet
Ik vind hem ook niet leuk en ik ben geen manquote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is vaak ook verdeeld tussen mannen en vrouwen.
Vorig jaar heb ik hem irl gezien bij een concert. Hij zat schuin voor me.. daarvoor stond de zanger tom mcrae. Was geweldige avond.
Jan Kooijman is er, dus ik kijk dartsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Is dit serieus SR chat? Vergeleken met vorig jaar is dit echt abnormaal
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 22-12-2011 om 20:59:17Wat er nou toch weer die brievenbus binnenkomt! http://t.co/ICHW0gk2 reageer retweet
Baasquote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jan Kooijman is er, dus ik kijk darts
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
Dat is ook niet gezellig.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jan Kooijman is er, dus ik kijk darts
dat kapsel? af en toe zit het anders.. he .. ff zoeken!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dat kapsel daar klopt ook niks van gvd
Daarom ook "vaak" en niet "altijd"..quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet leuk en ik ben geen man
Ja maar meestal zoals nuquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat kapsel? af en toe zit het anders.. he .. ff zoeken!!
OK ik denk wat langzamer nu, zit aan de wijnquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom ook "vaak" en niet "altijd"..
Ikke??quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Door op punten, als Best of the Rest
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb stiekem toch aan mn scherm gelikt
En terecht!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben hem toch binnengelaten
Vrouwenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb stiekem toch aan mn scherm gelikt
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond daar ben ik weer
Waarom zou ik dat willen zien?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zap maar even... een gozer fapte net met een papaya![]()
hoi!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond daar ben ik weer
Nou niet dus...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen zien?
Ok ik heb dus gezondigdquote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zap maar even... een gozer fapte net met een papaya![]()
Ik heb ook smaak. Soms zit er een uitglijer tussen... een soort van guilty pleasure.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
He bah, en ik maar denken dat jij smaak had
Of is dat alleen met muziek?
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Piles het volgende:
Ik hoop altijd dat ze wel intelligentie hebben
Jan is een baas
waarom staan onze berichten altijd na elkaar?quote:
Okay. Ik zit nu bij Peace in de poule... voor mij gedoemd te verliezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
je was 4e van de 4 die door mochten, met 10 punten meer dan nr. 5
Nooit op gelet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
waarom staan onze berichten altijd na elkaar?
Hij heeft wel goede opmerkingen ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Piles het volgende:
Ik hoop altijd dat ze wel intelligentie hebben
Jan is een baas
toeval zekerquote:
Misschien juist grappig om dat nu een keertje niet te doenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik zit nu bij Peace in de poule... voor mij gedoemd te verliezen.
Je kunt ook het geluid op de achtergrond aanhouden, dan is het net alsof ze voor jou gillenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef D. het volgende:
Ik denk, laat ik toch ff SR proberen....
*snel weer terug gaat naar darts
TOFFFFFFFFFFFFFFquote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe waren de Klusjesmannen?
Is mij nog maar 1x gelukt in al die tijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien juist grappig om dat nu een keertje niet te doen
Ik vond ze voor het eerst niet zo grappig eigenlijk....quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er werd een pond gehakt met ketchup en een bloedworst gebaard.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee, absoluut nietquote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Hmm, we schieten er toch bitter weinig mee op als we allemaal blijven zeiken dat Jan zo irritant is?
ja maar niet 3fm waardig, veel te commercieel en te negerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is best een leuk nummer hoor
met dat gehakt en die ketchupquote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Haha de klusjesmannen waren echt meer dan tof
De 'gewone' zijn beter iddquote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik vond ze voor het eerst niet zo grappig eigenlijk....
ik vind hem te gladjesquote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Moonwalk het volgende:
Jan is leuk voor een keertjeniet voor twee keertjes
moderne communicatie stata voor allesquote:
Ik ook, daarom gewoon voor een keertje en hij mag niet pratenquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Die gillende meisjes.Dat hoeft voor mij dan ook weer niet. Dat heb ik echt nog nooit gedaan...
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook, daarom gewoon voor een keertje en hij mag niet praten
Ik ookquote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
dat heb ik ook met Vin Diesel
ik ook niet...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Die gillende meisjes.Dat hoeft voor mij dan ook weer niet. Dat heb ik echt nog nooit gedaan...
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Soms (niet altijd) gooi ik m'n handen in de lucht. En dan zeg ik ey, oh. Laten we gaan.
Ik kwam om te bewegen bewegen bewegen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en we lichten het op, alsof het dynamiet is
als jij eens een foto stuurt val ik ook wel een keer op jouquote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef D. het volgende:
Typisch iets voor vrouwen om op bekende mannen te vallen
Ja, logisch, op onbekende mannen kan je niet vallen want die ken je niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, logisch, op onbekende mannen kan je niet vallen want die ken je niet.
Vrouwen gaan het uiterlijk van een bekend iemand ook leuker vinden.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Hou me vast, ik val om van het lachen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Compoantje het volgende:
Wat moet die homo eigenlijk int glazen huis?
Soms ja...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef DeLuna het volgende:
Doe je handen in de lucht lucht lucht lucht lucht lucht lucht.
Ik wil dat vrouwen vallen op mijn innerlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als jij eens een foto stuurt val ik ook wel een keer op jou
yeah right. Alsof mannen niet op bekende vrouwen vallen...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef D. het volgende:
ik zie anders altijd wel onbekenden lopen die ik leuk vind hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig vallen mannen alleen op het innerlijk van een Yfke Sturm of Doutzen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen gaan het uiterlijk van een bekend iemand ook leuker vinden.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil dat vrouwen vallen op mijn innerlijk
Maakt een stuk minder uitquote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
yeah right. Alsof mannen niet op bekende vrouwen vallen...
Er lopen er genoeg op straatquote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Daaromquote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig vallen mannen alleen op het innerlijk van een Yfke Sturm of Doutzen.
Minderquote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
yeah right. Alsof mannen niet op bekende vrouwen vallen...
mensen moeten wel SMS en!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef FZN05 het volgende:
Timur doet weer geen Mama Appelsap doneert
Zou ie blut zijn?
Ik raak niet geobsedeerd op die mensen zoals een vrouw dat kan hoor! Dat is toch echt een vrouwen trekje.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Joaaaaahquote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
das een beste stapeltjes van 50
nou ik ben 31quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
MinderSommige pubers wellicht nog, maar da's meer een hormonenkwestie
ik gil ook niet als ik Doutzen ziequote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik raak niet geobsedeerd op die mensen zoals een vrouw dat kan hoor! Dat is toch echt een vrouwen trekje.
Ik denk dat het wel om het even is hoor... het nadeel van meisjes is dat ze soms zo hysterisch kunnen doen. Irritant gedrag.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
MinderSommige pubers wellicht nog, maar da's meer een hormonenkwestie
dan moet je bellen als je er 1 hoortquote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef FZN05 het volgende:
Timur doet weer geen Mama Appelsap doneert
Zou ie blut zijn?
Ik vind ze niet bijzonder knap ofzo hoor. wel fotogeniek, maar da's iets andersquote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, thx voor je voorbeeldquote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
ik gil ook niet als ik Doutzen zie
Dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
ik gil ook niet als ik Doutzen zie
Ja, dat zeg ik, da's echt iets voor vrouwenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik ben 31
en ik heb ook nog wel eens last van mijn hormonen hoor
Ik denk het nietquote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel om het even is hoor...
Laat ik 't zo zeggen, in 't 3fm topic wil wel eens een vrouw ter sprake komen en dan wordt het topic ondergepleisterd met plaatjes van die vrouw. En zodra er een man ter sprake komt worden dequote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik raak niet geobsedeerd op die mensen zoals een vrouw dat kan hoor! Dat is toch echt een vrouwen trekje.
Sms'en..quote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dan moet je bellen als je er 1 hoort
Kvind het ook maar niksquote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Yfke en Doutzen zijn ook niet knap.
ik hoef niet te vertellen dat mannen ook vaker met hun pik denken want dat is ook algemeen bekendquote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, da's echt iets voor vrouwen
al ergens terug te zien? was kerstboodschappen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Geweldig weer die Klusjesmannen
Maar daar hoeven we niet bij te schreeuwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoef niet te vertellen dat mannen ook vaker met hun pik denken want dat is ook algemeen bekend
Dat ga ik ook niet ontkennenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoef niet te vertellen dat mannen ook vaker met hun pik denken want dat is ook algemeen bekend
Ik was ook... lekker rustig hè?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
al ergens terug te zien? was kerstboodschappen doen
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
wist je dat mannen sonarapperatuur hebben in hun worst(je)?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Sms'en..
Maar dat heb ik ook allebei de keren gedaan.
Gisterenavond ook bij "Motorcycle Emptyness", toen kwam ik in de uitzending
Kloptquote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan verschillen wij hierin van mening...
Dat doen jullie pas als jullie mannen in korte broekjes achter een bal aan zien rennen!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar daar hoeven we niet bij te schreeuwen.
ik schreeuw ook niet hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar daar hoeven we niet bij te schreeuwen.
was allang blij dat ik aardappelkroketjes kon vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was ook... lekker rustig hè?
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Yfke en Doutzen zijn ook niet knap.
Ja, dat ben ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En er heeft er maar eentje gelijk
Ik was ook ff kerstinkopen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo druk? Bij "mijn" AH was het erg rustig.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
was allang blij dat ik aardappelkroketjes kon vinden
daar hadden ze ze al voor de vierde keer niet meerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo druk? Bij "mijn" AH was het erg rustig.
Dazzled Kid.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Wie gaat optreden? Ik verstond het niet.
Heb ik ook. Vooral van die bekende mensen die niets gepresteerd hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Ik krijg sowieso de kriebels van mensen die bekende mensen op een voetstuk zetten, alsof ze 'meer' zijn
Dazzled Kid aka Tjeerd Bomhof van Voicstquote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Wie gaat optreden? Ik verstond het niet.
sommige denken wel dat ze meer zijn en proberen voor te dringen bij de groenteman ed.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Ik krijg sowieso de kriebels van mensen die bekende mensen op een voetstuk zetten, alsof ze 'meer' zijn
Dat ben ik het wel met je eens... ik vind ze zeker niet "meer" omdat ze bekend zijn...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Ik zou ze schoppenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sommige denken wel dat ze meer zijn en proberen voor te dringen bij de groenteman ed.
of bij de wc's opstap.. !quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sommige denken wel dat ze meer zijn en proberen voor te dringen bij de groenteman ed.
geer mag van 2 tot 6 .. ik ga dat gewoon opnemen..quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
coen met jan kooijman..
dan kan ik mooi wat anders gaan doen
Oh ja!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
coen met jan kooijman..
dan kan ik mooi wat anders gaan doen
Ik vinnum cutequote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Coen is weer helemaal wakker zo te zien.
Nu de kan zelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
geen chemisch bloemwater deze keer
quote:
ja wat was dat dan? ik zag de tweet voorbij komenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
geen chemisch bloemwater deze keer
ja preciesquote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind hem cuter aan het worden... vond hem eerst niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |