Huh, foto? Het gaat over het filmpje op die boot tijdens de race, bij Kaapstad.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Ockham het volgende:
[..]
Ik denk het niet Moussie, de foto staat op Laura’s blog van 29-11-11, de Abou Dhabi, Sanya en Puma zijn op dat moment uit de vaart.
In de haven vaart Laura echt niet onder zeil tussen de raceboten rond.
Op 26-11-11 maakt Laura melding van een heli die een half uur in haar nabijheid rond cirkelt.
Jill Schlesinger heeft ook op St Maarten een heli ingehuurd toen Laura daar vorig jaar rond deze tijd aankwam.
Jill maakt een docu/kunstfilm over Laura’s tocht en is ook in Australië bij haar geweest.
Dat is uiteraard niet haar eigen camera, maar de camera die Thomas aan boord heeft gebracht.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef svetan het volgende:
We weten niet wat voor een soort camera Laura zelf aan boord heeft maar als ze de opnamen (vanuit de mast) in dit laatste filmpje met haar eigen camera gemaakt heeft hebben de beelden daarvan absoluut filmkwaliteit (bekijk dat laatste filmpje maar eens in HD op een groot scherm) en kan ze met dat ding omgaan.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef svetan het volgende:
Jeff Ayliffe en Mark Bayly (verantwoordelijk voor alle media content van de VOR).
Nee, heb je niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef svetan het volgende:
@Hammondorgel
Lees maar even terug.... heb ik al uitvoerig beschreven aan de hand van een foto.
Idd. Ik denk dat ze, als ze dan inmiddels 'gefinished' is, geen tijdsdruk meer heeft. Ik zou als ik haar was dan nog wel even op St. M. blijven. Ze kent daar mensen, is gek op dat eiland, en kan dan even wat tijd nemen om boek, documentaire e.d. te maken met JS. Wat tijd voor zichzelf nemen, en waarschijnlijk van daaruit ook nog wel even naar NL komen, om daar, gewenst of niet vanuit media, hier en daar in de publiciteit te verschijnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef svetan het volgende:
@Motorboot
Dat met de Heineken Regatta had ik ook al gezien..... daarom heb ik me afgevraagd of ze nu in een keer doorgaat of mee gaat liften op de publiciteit rond die datum.
Foei! Oh, oh, oh, die stoute Neptunus toch!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef svetan het volgende:
Lol.... ze heeft nog zoveel tijd over voor ze voor het record moet finishen dat ze zelfs tussendoor nog wel een kind zou kunnen krijgenAls ze eind februari in St. Maarten is heeft ze het oude record meer dan een half jaar onderboden.
Met je eens!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef svetan het volgende:
Kijk..... zo maken Nederlandse zeilsters reclame voor hun sport: http://www.telegraaf.nl/v(...)et_van_zeilen__.html . Een wekelijk voorbeeld voor de zeiljeugd.... en natuurlijk publiceert de pers het weer! Nieuw Zeelandse zeilers doen dat toch wel beter.
Sinds wanneer betekent 'off the coast' op volle zee?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:35 schreef MrFoureyes het volgende:
Juist ja - is dit de standaard van de Nieuw Zeelandse media? Het item over Laura (link aan de rechterkant van de pagina) begint met de stelling dat ze zou zijn geboren op een boot op volle zee. Van wie zouden ze dat hebben overgeschreven? Van Laura's site of de Hyves van een of andere verdwaasde fan?
Maar het is een aardige mythe - het lijkt een beetje op het Kerstverhaal. Dit keer komt de Verlosser ter wereld op een eenvoudig scheepje op de woelige baren...
Komt laten wij aanbidden!
Uit de kust. Hoe zou je het dan willen noemen? Een beetje op zee en een beetje aan wal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Sinds wanneer betekent 'off the coast' op volle zee?
Off heeft wat meer betekenissenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Uit de kust. Hoe zou je het dan willen noemen? Een beetje op zee en een beetje aan wal?
Lees anders het begin van dit artikel even zorgvuldig .. daaruit blijkt dat zo'n anker op een paar tientallen meters voor de kust al 'off the coast' isquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:49 schreef MrFoureyes het volgende:
Aan de kust is het zeker niet; dat is namelijk op het land. Je woont aan de kust, of brengt je vakantie aan de kust door. Dan zit je niet op zee.
Versperringen of meldingen van sleepwerkzaamheden van bv. Dover Radio of Scheveningen Radio in het Engels gebruiken "off the coast" in de betekenis van "onder de kust" - in of in de buurt van de 12-mijls zone. Het is ieder geval op zee, en daar is ze niet geboren.
Gelukkig maar - kun je je Dick Dekker voorstellen als vroedvrouw op een stampend schip?
Want als je op een boerderij op enige afstand van een ziekenhuis woont ga je ook maar in een hotel zitten? Natuurlijk niet, je blijft lekker thuis tot de bevalling begint, pas dan stap je in je auto, of tuft naar de haven. Maar ja, soms gaat het zo snel dat je alleen nog maar na afloop samen met je pasgeborene naar het ziekenhuis gebracht wordt om moeder en kind te controleren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:00 schreef MrFoureyes het volgende:
Maar dat is dan toch nog vreemder? Dan ga je dus op een meter of vijftig uit de kust voor anker om lekker te bevallen?
Ja, lang geleden ging het daarover. Evenals het ging over dat ergens stond dat ze gewoon aan wal is geboren. Maar dat was voordat het topic overspoeld raakte met doorgeslagen fansquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef sp3c het volgende:
hadden we eerder niet al vastgesteld dat ze als ze daadwerkelijk op de boot zou zijn geboren uberhaupt geen recht zou hebben gehad op een Nieuw Zeelands paspoort?
die heeft ze wel dus het verhaal kan niet kloppen
ontken ik dat of beweer je dat je in territoriale wateren automatisch een Nieuw Zeelands paspoort krijgtquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:07 schreef svetan het volgende:
@sp3c
Onzin..... territoriale wateren bestaan ook nog
nopequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef svetan het volgende:
Binnen de territoriale wateren geld het zelfde recht als op het vaste land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |