abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105884235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Tide het volgende:
Laura is vandaag de lengtegraad van Nederland overgevaren en ze heeft nu dus alle lengtegraden van de wereldbol voorbij zien komen. ^O^
*O* en nu ook de Steenbokskeerkring, en dat op de langste dag, alsof het gepland is. Dan ook nog iemand uit hetzelfde landje die met een raket de ruimte in is gevlogen. André komt terug, maar Laura zijn we kwijt ;(
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_105884733
Technisch gezien is het morgen de langste dag ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105884967
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

*O* en nu ook de Steenbokskeerkring, en dat op de langste dag, alsof het gepland is. Dan ook nog iemand uit hetzelfde landje die met een raket de ruimte in is gevlogen. André komt terug, maar Laura zijn we kwijt ;(
Genoeg Lolita's, geen zorgen daarover, BW..
pi_105888428
Is het toeval dat dit filmpje nu opduikt?

Het beeldmateriaal is voor amateuropnamen net iets te goed in kwaliteit en cut...... en er zitten ook weer wat heliopamen in.

Eho the f*ck is Henk Dekker nu weer..... die naam heb ik nog niet eerder gezien maar hij schijnt dus wel duidelijk iets met deze beelden te maken te hebben.
pi_105888488
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Technisch gezien is het morgen de langste dag ;)
Gelukkig maar dat die lang is, dan kan ik na een paar dagen afwezig op het forum, vanwege een onverwachte ingrijpende familie gebeurtenis :'( , de draad weer op pakken.

Leuk aan de andere kant zoals je dat stelt, want hier op het 'noordelijk halfrond' is het morgen metereologisch gezien de kortste dag.
pi_105888864
In dat filmje wordt er ook wel heel erg de nadruk gelegd op de verbinding met het Camper/ NZ team.
pi_105889310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef svetan het volgende:
In dat filmje wordt er ook wel heel erg de nadruk gelegd op de verbinding met het Camper/ NZ team.
Wij wisten het al, maar nu weet de hele wereld het: Laura heeft primair de Nieuw-Zeelandse nationaliteit.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_105889710
Voor verdere complot theorien..... gewoon even Googlen op Thomas Ochabski, de maker van dit filmpje.
pi_105891823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Motorboot het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat die lang is, dan kan ik na een paar dagen afwezig op het forum, vanwege een onverwachte ingrijpende familie gebeurtenis :'( , de draad weer op pakken.

[...]
Klinkt heftig, dus sterkte.
pi_105891898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef svetan het volgende:

Het beeldmateriaal is voor amateuropnamen net iets te goed in kwaliteit en cut...... en er zitten ook weer wat heliopamen in.

Eho the f*ck is Henk Dekker nu weer..... die naam heb ik nog niet eerder gezien maar hij schijnt dus wel duidelijk iets met deze beelden te maken te hebben.
Misschien heeft het iets te maken met de documentaire 'Maidentrip' die Lillian Schlesinger aan het maken is? Ik doe ook maar gewoon een gok.
Zij was begreep ik ook in Cape Town. Misschien huurt zij ter plekke en/of op locaties een videoman in om beeldmateriaal te schieten, en dat er daarvan een stukje door de maker op You-tube is gezet?
pi_105892634
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Motorboot het volgende:

[..]

Misschien heeft het iets te maken met de documentaire 'Maidentrip' die Lillian Schlesinger aan het maken is?
Jillian ;)
pi_105892994
quote:

Leuk aan de andere kant zoals je dat stelt, want hier op het 'noordelijk halfrond' is het morgen metereologisch gezien de kortste dag.
De langste dag, uiteraard, als in: de langste periode tussen zonsopgang en zonsondergang op het zuidelijk halfrond (omdat we het over Laura hadden die daar dus is).

En sterkte met je persoonlijke omstandigheden..
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105893047
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef morg78 het volgende:

[..]

Klinkt heftig, dus sterkte.
Bedankt! Dat was (is) het ook. Zal nog wel wat tijd vergen om het een plaats te geven.
(Veel meer wil ik er natuurlijk ook niet op een openbaar forum over uitweiden)

Ik ga liever verder met wat afleiding, bijv. met alweer nr. 47(!) van de topicreeks 'Laura Dekker" ;)
pi_105893118
Ik zie trouwens een foutje op de jas van Laura.
Er staat: "youngest to sail around the world!"
Dat had natuurlijk "youngest to sail solo around the world!" moeten zijn.
Schoonheidsfoutje.
pi_105893208
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef svetan het volgende:
Nee. Net als er voetbalfilmpjes opduiken op youtube net na een wedstrijd, komt dit ook net na haar verblijf in Kaapstad op youtube.

Edit: toch even verder over blijven nadenken:
Wie is thomas37177 en wie geeft hem het recht om dat filmpje op youtube te plaatsen?
Svetan beweert dat Mercer alle rechten op Laura heeft, en het lijkt me niet dat er zonder zijn medeweten zomaar even een camera aan boord komt, waarbij de beelden ook nog op iets openbaars als youtube gepubliceerd worden.

Edit2: Thomas Ochabski. Duh.
Vraag blijft nog steeds waarom hij het recht heeft om dit op youtube te plaatsen. Welk voordeel heeft Laura Mercer daarvan?

[ Bericht 16% gewijzigd door spijkerbroek op 21-12-2011 23:20:10 ]
pi_105893281
Maar heeft iemand een antwoord op de vraag wie en wat "Henk" Dekker is (zie afspan van het filmpje) ?
pi_105893599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De langste dag, uiteraard, als in: de langste periode tussen zonsopgang en zonsondergang op het zuidelijk halfrond (omdat we het over Laura hadden die daar dus is).

En sterkte met je persoonlijke omstandigheden..
Idem ;) Thanks daarvoor.

Uiteraard ging ik helemaal in je betreffende post mee. Was even een toepasselijk ezelsbruggetje tussen haar positie op het zuidelijk HR, en ons Noordelijk HR :)
pi_105893713
Geen idee wie Henk Dekker is.. ik trok m'n wenkbrauw ook al op.
Wellicht heeft Mercer een verre oom uit de hoge hoed getoverd? </complottheorie>
Aan de andere kant: Dekker is een vaak voorkomende naam in Nederland. Ze hoeven dus helemaal geen familie te zijn.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:18:05 #269
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105894227
Ik denk dat Henk Dekker gewoon Dick Dekker is. Thomas Ochabski heeft gewoon de naam verkeerd onthouden.
Pa Dekker was er toch bij daar?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_105894842
@livelink

..... een zo professioneel gemaakt filmpje en dan een naam fout? Bovendien lijkt het me dat voor een buitenlander Dick beter te onthouden is als Henk.

Zou het kunne zijn dat het ondersteunende "family team" toch groter is als algemeen bekend?
pi_105895367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Henk Dekker gewoon Dick Dekker is. Thomas Ochabski heeft gewoon de naam verkeerd onthouden.
Pa Dekker was er toch bij daar?
Jammer dat de persoon in kwestie in het filmpje zelf nergens in beeld komt. Maar ik veronderstel dat Dick Dekker, nu hij toch daar was, ook wel mee het water op is gegaan. Die blijft natuurlijk niet op de kant staan toekijken ....
Kortom het mysterie Dick of Henk Dekker is geboren!? :)
  woensdag 21 december 2011 @ 23:34:38 #272
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_105895510
quote:

[..]

Veel sterkte voor jou!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
pi_105896349
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Tide het volgende:

[..]

Veel sterkte voor jou!
Dank je wel. ;)
pi_105896872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef svetan het volgende:
@livelink

..... een zo professioneel gemaakt filmpje en dan een naam fout? Bovendien lijkt het me dat voor een buitenlander Dick beter te onthouden is als Henk.

Zou het kunne zijn dat het ondersteunende "family team" toch groter is als algemeen bekend?
Het zou je verbazen hoeveel stomme foutjes er in professionele producties sluipen, van films tot journaals en docu's.
pi_105897722
De Dick "Hans" Dekker is in het begin wel even in beeld (0:55), en gezien het commentaar van de cameraman aan het einde van het filmpje "Ga is wat langzamer joh" zal het wel om Dick Dekker gaan.
pi_105898952
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef wich het volgende:
De Dick "Hans" Dekker is in het begin wel even in beeld (0:55), en gezien het commentaar van de cameraman aan het einde van het filmpje "Ga is wat langzamer joh" zal het wel om Dick Dekker gaan.
'En profil' lijkt het op (0:55) inderdaad wel op DD! Maar is dat dan diegene die (ook verder) aan het filmen is geweest?
Ik denk dat er inderdaad aan het einde van het filmpje (aftiteling) wellicht verwarring is geweest over de juiste tenaamstelling.
pi_105900547
Video 4:45.... de figuur met bril rn mirs heeft een "ITN" logo op de mouw. Britse media?
  donderdag 22 december 2011 @ 01:06:09 #278
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_105900579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Motorboot het volgende:

[..]

'En profil' lijkt het op (0:55) inderdaad wel op DD! Maar is dat dan diegene die (ook verder) aan het filmen is geweest?
Ik denk dat er inderdaad aan het einde van het filmpje (aftiteling) wellicht verwarring is geweest over de juiste tenaamstelling.
Dick is inderdaad aan boord. Hij draagt een groene trui en beige/bruine broek
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 12:07:39 #279
137949 Disana
pi_105911461
Laten we het nog eens over de inferieure kwaliteit van ons onderwijs hebben t.o.v. dat van Duitsland:

De belangstelling van buitenlandse studenten voor een studie in Nederland neemt toe. Nog altijd komen de meeste buitenlandse studenten uit Duitsland. Dat is de afgelopen drie eeuwen niet veranderd. Bijna 25 duizend Duitsers studeren aan een Nederlandse universiteit. Dat is de omvang van de Universiteit van Amsterdam en tweemaal het aantal studenten aan de Universiteit Maastricht.

Bron: Volkskrant, 22 December 2011
  donderdag 22 december 2011 @ 12:27:50 #280
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_105912102
Daar heeft Svetan een paar maanden geleden al eens een antwoord op geformuleerd. Die Duitse studenten worden aangetrokken door het lage niveau van het Nederlands onderwijs. Je hoeft je niet in te spannen en de diploma's krijg je gratis. Met die argumenten lokken Nederlandse universiteiten ook hun buitenlandse studenten. De minst gemotiveerde en getalenteerde groep Duitsers komt naar Nederland om hier zonder inspanning te slagen. Zo'n Nederlands papiertje stelt verder helemaal niets voor.
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 12:36:44 #281
137949 Disana
pi_105912393
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:27 schreef MrFoureyes het volgende:
Daar heeft Svetan een paar maanden geleden al eens een antwoord op geformuleerd. Die Duitse studenten worden aangetrokken door het lage niveau van het Nederlands onderwijs. Je hoeft je niet in te spannen en de diploma's krijg je gratis. Met die argumenten lokken Nederlandse universiteiten ook hun buitenlandse studenten. De minst gemotiveerde en getalenteerde groep Duitsers komt naar Nederland om hier zonder inspanning te slagen. Zo'n Nederlands papiertje stelt verder helemaal niets voor.
Oh ja, natuurlijk, dat ik daar niet aan gedacht heb 8)7 En daarom betalen we natuurlijk ook 3/4 van die beurzen voor ze, want we houden het buitenland graag dom.
pi_105913409
quote:
http://www.timeshigheredu(...)11-2012/top-400.html
Bij de eerste 200 zitten 12 Duitse en 12 Nederlandse universiteiten.
Dus het niveau is zo'n beetje hetzelfde.
(waarom is het zo belachelijk gemakkelijk dat soort zakke argumenten te weerleggen?)
pi_105914343
quote:
Dat strookt ook met Svetans idee dat scholing helemaal niet belangrijk is. Natuurlijk komen ze daarom massaal hier naartoe.
pi_105916488
Is jullie bron voor die geweldige diploma'd dit? :P http://www.campus.tv/tag/diplomafraude
pi_105917662
Als je het filmpje nu kijkt is er op het eind bij de aftiteling idd een overlay over de naam Henk, Dick Dekker .. foutje dus van die Thomas.
Die maakt overigens aardig wat filmpjes, dus hij zal onderhand wel een ruime ervaring in het knippen en plakken hebben. De opnames vanuit de helikopter komen gewoon uit de livestream.

Dat mens met die jas met ITN erop, dat is geen ITN maar ITX, en als je goed kijkt (fullscreen) zie je dat het een oude vrouw is. En gezien die andere oude man lijkt het mij dat dat gewoon de oma en opa zijn van Laura. Misschien heet opa wel Henk?

@ Motorboot .. sterkte ..
pleased to meet you
pi_105917937
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef svetan het volgende:
Is jullie bron voor die geweldige diploma'd dit? :P http://www.campus.tv/tag/diplomafraude
Mijn bron is de url die ik in een paar posts eerder geplaatst heb.
pi_105917978
quote:
Spijbelen, vandalisme,'s nachts wegblijven, openbare dronkenschap, weglopen
Van ’s nachts wegblijven en openbare dronkenschap is mij niks bekend, je zult vast wel een linkje hebben.
Spijbelen en weglopen is pas NA de onder toezicht stelling gebeurd.
Je draait dus oorzaak en gevolg om. Voor haar OTS was Laura een normaal schoolmeisje van 13 jaar.
Uithuisplaatsing is wel het laatste wat er moet gebeuren als het echt niet anders kan, daar zijn alle deskundigen het over eens. OTS is als de noodrem in een trein.

quote:
Er zou een volgboot zijn en een walteam. Later heeft pappie lachend toegegeven dat dat bluf was om zijn zin te krijgen en daarmee heeft hij dus de waarheidsvinding geweld aangedaan en de rechtspraak gefrustreerd.
Ze hadden het kunnen weten. Pappie staat erom bekend te denken dat hij boven alle regels verheven is.
Er zou geen volgboot zijn want het was duidelijk de bedoeling om de tocht niet-geassisteerd te doen. Wel heeft Laura steeds radiocontact met andere zeilers en is ze in de hechte gemeenschap van zeezeilers opgenomen. Boten die bij elkaar in de buurt varen hebben twee keer per dag contact waarbij problemen besproken worden en posities en weer en haveninfo doorgegeven worden. Dit kan over afstanden tot zo’n duizend kilometer en er zitten voor noodgevallen altijd wel boten binnen een dagafstand varen.

Het walteam is meerdere keren bij haar langs geweest: Lanzarote, Gran Canaria, Bonaire, Darwin, Kaapstad.
Dinsdag zit Laura op St Helena en zal daar de jaarwisseling wel meemaken. Haar walteam zal er niet zijn want er is geen vliegveld maar de haven zal wel overvol zijn met zeiljachten en het zal ongetwijfeld gezellig zijn.
Ze is dan BTW al weer halverwege deze heerlijke oversteek naar Brazilië.

Bij mijn weten heeft dhr. Dekker toegegeven dat ze vanwege de financiën Laura minder hebben kunnen bezoeken dan dat ze aanvankelijk gewild hadden.
Met waarheidsvinding tijdens een rechtszaak heeft dit niets te maken. Waarheidsvinding doe je in dit verband naar het verleden en de actuele toestand maar niet naar de toekomst. Rechtspraak is geen koffiedik kijken. Wel zijn er in de rechtszaak deskundigen als een psycholoog en een zeezeiler aan het woord geweest en deze hebben geen negatief advies uitgebracht.
Deze deskundigen hebben tot nu toe gelijk gehad, Laura is een heel stabiele tiener die geen gekke dingen doet en uitstekend kan zeilen.

De rechtspraak is op geen enkele manier gefrustreerd, integendeel de familie Dekker heeft in de periode 2009-2010 aan alle eisen voldaan die de rechter in 2009 gesteld heeft.

Dat dingen tijdens de uitvoering van haar tocht met name wat haar studie betreft anders lopen dan volgens de planning is niet gek.
Lucas Schröder in het filmpje dat je onder het kopje “Niets aan het toeval over laten” op de site http://www.brunelsailing.nl/video.html: “Dat denkwerk lukt je niet meer aan boord na zoveel dagen”. En dat zegt iemand van in de dertig met een universitaire opleiding.
Hoe kan men dan van een tiener verlangen dat het wel kan nadenken en studeren op zee. Ze doet minder havens aan en is korter aan wal dan de meeste andere zeilers die er vaak drie jaar overdoen terwijl Laura in ongeveer anderhalf jaar rond is.

Ik begrijp niet waarom Laura en haar familie hier door sommigen waaronder E_O zo negatief neergezet worden.
Laura is een moedige doorzetter en heel positief en sociaal.
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 15:04:38 #288
137949 Disana
pi_105917979
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Mijn bron is de url die ik in een paar posts eerder geplaatst heb.
En mijn bron is de Volkskrant.

Maar het is natuurlijk altijd sensationeler om met afgekloven oud nieuws te komen over een enkele opleiding.
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 15:05:51 #289
137949 Disana
pi_105918010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:04 schreef Ockham het volgende:

Laura is een moedige doorzetter en heel positief en sociaal.
Ik vind haar in dat filmpje weer enorm nep overkomen.
pi_105918294
Ik had niet anders verwacht Disane. Ik heb hier nog nooit iets positiefs over Laura van je aangetroffen.
pi_105918451
@Ockham

.... van mijn kant hoor je af en toe wel wat positiefs! Ik ben het wel met je eens dat de zure spuitjeslucht overheerst.
pi_105918512
Ik ben ook positief over haar zeilkunsten.
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 15:44:42 #293
137949 Disana
pi_105919291
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:14 schreef Ockham het volgende:
Ik had niet anders verwacht Disane. Ik heb hier nog nooit iets positiefs over Laura van je aangetroffen.
Ze is daar duidelijk aan de verwachtingen aan het voldoen, als er iets te halen valt is ze wel van de partij. Nou is het al heel wat dat ze verwachtingen beantwoordt, dus zie het maar als een positief commentaar van mij :)
pi_105920097
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:18 schreef svetan het volgende:
@Ockham

.... van mijn kant hoor je af en toe wel wat positiefs! Ik ben het wel met je eens dat de zure spuitjeslucht overheerst.
Als er iemand hier zuur is, ben jij het wel...je kan zeggen over bijvoorbeeld Disana's reacties over Laura wat je wil, maar jij serveert in veel posts zonder problemen een heel land af, in plaats van één of enkele personen ;).
pi_105920108
In andere Landen wordt Laura nu al als voorbeeld voor de jeugd genoemt.......... in Nederland is ze een voorbeeld van het doodzwijgen en mobbing door de pers van een enkel individu.
pi_105923051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef svetan het volgende:
In andere Landen wordt Laura nu al als voorbeeld voor de jeugd genoemt.......... in Nederland is ze een voorbeeld van het doodzwijgen en mobbing door de pers van een enkel individu.
In welke landen en hoeveel mensen in andere landen kennen Laura Dekker?

Je hebt volgens mij nog steeds niet door hoe de pers werkt, als er iets boeiends valt te melden had ze zeker wel aandacht gekregen maar er valt gewoon niet veel boeiends te melden over deze zeilreis van Laura Dekker.
pi_105923473
@Svetan

Deze uitspraak is net als veel andere uitspraken niet te controleren.
Wat betreft de heli in Kaapstad had je gelijk: http://solozeilster.hyves(...)Jillian_Schlesinger/
Maar ga nou niet denken dat al je andere duistere vermoedens dus ook wel waar zullen zijn. De rol van Mercer overschat je schromelijk. De man wordt per opdracht betaald.
Hij heeft niks geen rechten.
pi_105923914
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Ockham het volgende:
@Svetan

Deze uitspraak is net als veel andere uitspraken niet te controleren.
Wat betreft de heli in Kaapstad had je gelijk: http://solozeilster.hyves(...)Jillian_Schlesinger/
Maar ga nou niet denken dat al je andere duistere vermoedens dus ook wel waar zullen zijn. De rol van Mercer overschat je schromelijk. De man wordt per opdracht betaald.
Hij heeft niks geen rechten.
De helikopter opnamen komen uit deze livestream
http://www.volvooceanrace.com/en/live.html

En Mercer is idd in dienst van Laura, en niet omgekeerd
http://mercerpr.com/index.php?nid=100454&s=au
pleased to meet you
  donderdag 22 december 2011 @ 18:17:22 #299
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_105925326
"Dit idee van een film te maken over deze momenten dat slechts een keer gebeuren...deze vluchtige momenten. Er is veel op de lijn op die momenten. Er is een veel risico in die momenten. Hoe zijn we getuige van dit leven dat is nog maar gaat hier een keer?"

bron: maidentrip.com/nederlands

Ik hoop wel dat er ondertiteling komt.
pi_105925420
quote:
De helikopter opnamen komen uit deze livestream
http://www.volvooceanrace.com/en/live.html
Ik denk het niet Moussie, de foto staat op Laura’s blog van 29-11-11, de Abou Dhabi, Sanya en Puma zijn op dat moment uit de vaart.
In de haven vaart Laura echt niet onder zeil tussen de raceboten rond.
Op 26-11-11 maakt Laura melding van een heli die een half uur in haar nabijheid rond cirkelt.
Jill Schlesinger heeft ook op St Maarten een heli ingehuurd toen Laura daar vorig jaar rond deze tijd aankwam.
Jill maakt een docu/kunstfilm over Laura’s tocht en is ook in Australië bij haar geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')