abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105884235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Tide het volgende:
Laura is vandaag de lengtegraad van Nederland overgevaren en ze heeft nu dus alle lengtegraden van de wereldbol voorbij zien komen. ^O^
*O* en nu ook de Steenbokskeerkring, en dat op de langste dag, alsof het gepland is. Dan ook nog iemand uit hetzelfde landje die met een raket de ruimte in is gevlogen. André komt terug, maar Laura zijn we kwijt ;(
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_105884733
Technisch gezien is het morgen de langste dag ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105884967
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

*O* en nu ook de Steenbokskeerkring, en dat op de langste dag, alsof het gepland is. Dan ook nog iemand uit hetzelfde landje die met een raket de ruimte in is gevlogen. André komt terug, maar Laura zijn we kwijt ;(
Genoeg Lolita's, geen zorgen daarover, BW..
pi_105888428
Is het toeval dat dit filmpje nu opduikt?

Het beeldmateriaal is voor amateuropnamen net iets te goed in kwaliteit en cut...... en er zitten ook weer wat heliopamen in.

Eho the f*ck is Henk Dekker nu weer..... die naam heb ik nog niet eerder gezien maar hij schijnt dus wel duidelijk iets met deze beelden te maken te hebben.
pi_105888488
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Technisch gezien is het morgen de langste dag ;)
Gelukkig maar dat die lang is, dan kan ik na een paar dagen afwezig op het forum, vanwege een onverwachte ingrijpende familie gebeurtenis :'( , de draad weer op pakken.

Leuk aan de andere kant zoals je dat stelt, want hier op het 'noordelijk halfrond' is het morgen metereologisch gezien de kortste dag.
pi_105888864
In dat filmje wordt er ook wel heel erg de nadruk gelegd op de verbinding met het Camper/ NZ team.
pi_105889310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef svetan het volgende:
In dat filmje wordt er ook wel heel erg de nadruk gelegd op de verbinding met het Camper/ NZ team.
Wij wisten het al, maar nu weet de hele wereld het: Laura heeft primair de Nieuw-Zeelandse nationaliteit.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_105889710
Voor verdere complot theorien..... gewoon even Googlen op Thomas Ochabski, de maker van dit filmpje.
pi_105891823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Motorboot het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat die lang is, dan kan ik na een paar dagen afwezig op het forum, vanwege een onverwachte ingrijpende familie gebeurtenis :'( , de draad weer op pakken.

[...]
Klinkt heftig, dus sterkte.
pi_105891898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef svetan het volgende:

Het beeldmateriaal is voor amateuropnamen net iets te goed in kwaliteit en cut...... en er zitten ook weer wat heliopamen in.

Eho the f*ck is Henk Dekker nu weer..... die naam heb ik nog niet eerder gezien maar hij schijnt dus wel duidelijk iets met deze beelden te maken te hebben.
Misschien heeft het iets te maken met de documentaire 'Maidentrip' die Lillian Schlesinger aan het maken is? Ik doe ook maar gewoon een gok.
Zij was begreep ik ook in Cape Town. Misschien huurt zij ter plekke en/of op locaties een videoman in om beeldmateriaal te schieten, en dat er daarvan een stukje door de maker op You-tube is gezet?
pi_105892634
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Motorboot het volgende:

[..]

Misschien heeft het iets te maken met de documentaire 'Maidentrip' die Lillian Schlesinger aan het maken is?
Jillian ;)
pi_105892994
quote:

Leuk aan de andere kant zoals je dat stelt, want hier op het 'noordelijk halfrond' is het morgen metereologisch gezien de kortste dag.
De langste dag, uiteraard, als in: de langste periode tussen zonsopgang en zonsondergang op het zuidelijk halfrond (omdat we het over Laura hadden die daar dus is).

En sterkte met je persoonlijke omstandigheden..
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105893047
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef morg78 het volgende:

[..]

Klinkt heftig, dus sterkte.
Bedankt! Dat was (is) het ook. Zal nog wel wat tijd vergen om het een plaats te geven.
(Veel meer wil ik er natuurlijk ook niet op een openbaar forum over uitweiden)

Ik ga liever verder met wat afleiding, bijv. met alweer nr. 47(!) van de topicreeks 'Laura Dekker" ;)
pi_105893118
Ik zie trouwens een foutje op de jas van Laura.
Er staat: "youngest to sail around the world!"
Dat had natuurlijk "youngest to sail solo around the world!" moeten zijn.
Schoonheidsfoutje.
pi_105893208
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef svetan het volgende:
Nee. Net als er voetbalfilmpjes opduiken op youtube net na een wedstrijd, komt dit ook net na haar verblijf in Kaapstad op youtube.

Edit: toch even verder over blijven nadenken:
Wie is thomas37177 en wie geeft hem het recht om dat filmpje op youtube te plaatsen?
Svetan beweert dat Mercer alle rechten op Laura heeft, en het lijkt me niet dat er zonder zijn medeweten zomaar even een camera aan boord komt, waarbij de beelden ook nog op iets openbaars als youtube gepubliceerd worden.

Edit2: Thomas Ochabski. Duh.
Vraag blijft nog steeds waarom hij het recht heeft om dit op youtube te plaatsen. Welk voordeel heeft Laura Mercer daarvan?

[ Bericht 16% gewijzigd door spijkerbroek op 21-12-2011 23:20:10 ]
pi_105893281
Maar heeft iemand een antwoord op de vraag wie en wat "Henk" Dekker is (zie afspan van het filmpje) ?
pi_105893599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De langste dag, uiteraard, als in: de langste periode tussen zonsopgang en zonsondergang op het zuidelijk halfrond (omdat we het over Laura hadden die daar dus is).

En sterkte met je persoonlijke omstandigheden..
Idem ;) Thanks daarvoor.

Uiteraard ging ik helemaal in je betreffende post mee. Was even een toepasselijk ezelsbruggetje tussen haar positie op het zuidelijk HR, en ons Noordelijk HR :)
pi_105893713
Geen idee wie Henk Dekker is.. ik trok m'n wenkbrauw ook al op.
Wellicht heeft Mercer een verre oom uit de hoge hoed getoverd? </complottheorie>
Aan de andere kant: Dekker is een vaak voorkomende naam in Nederland. Ze hoeven dus helemaal geen familie te zijn.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:18:05 #269
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105894227
Ik denk dat Henk Dekker gewoon Dick Dekker is. Thomas Ochabski heeft gewoon de naam verkeerd onthouden.
Pa Dekker was er toch bij daar?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_105894842
@livelink

..... een zo professioneel gemaakt filmpje en dan een naam fout? Bovendien lijkt het me dat voor een buitenlander Dick beter te onthouden is als Henk.

Zou het kunne zijn dat het ondersteunende "family team" toch groter is als algemeen bekend?
pi_105895367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat Henk Dekker gewoon Dick Dekker is. Thomas Ochabski heeft gewoon de naam verkeerd onthouden.
Pa Dekker was er toch bij daar?
Jammer dat de persoon in kwestie in het filmpje zelf nergens in beeld komt. Maar ik veronderstel dat Dick Dekker, nu hij toch daar was, ook wel mee het water op is gegaan. Die blijft natuurlijk niet op de kant staan toekijken ....
Kortom het mysterie Dick of Henk Dekker is geboren!? :)
  woensdag 21 december 2011 @ 23:34:38 #272
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_105895510
quote:

[..]

Veel sterkte voor jou!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
pi_105896349
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Tide het volgende:

[..]

Veel sterkte voor jou!
Dank je wel. ;)
pi_105896872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef svetan het volgende:
@livelink

..... een zo professioneel gemaakt filmpje en dan een naam fout? Bovendien lijkt het me dat voor een buitenlander Dick beter te onthouden is als Henk.

Zou het kunne zijn dat het ondersteunende "family team" toch groter is als algemeen bekend?
Het zou je verbazen hoeveel stomme foutjes er in professionele producties sluipen, van films tot journaals en docu's.
pi_105897722
De Dick "Hans" Dekker is in het begin wel even in beeld (0:55), en gezien het commentaar van de cameraman aan het einde van het filmpje "Ga is wat langzamer joh" zal het wel om Dick Dekker gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')