abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105940710
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee, die rente is niet vreemd. Heb je al eens gekeken naar het percentage wat Wehkamp rekent?
Debetrentevoet / jaarlijks kostenpercentage 16 %

Volgens hun website.

Christus te paard, wat een woekeraars. :o

Zijn er openbare jaaroverzichten van deze instelling? Het zoe me niets verbazen als ze meer omzet halen uit deze woekerpraktijken dan uit de verkoop van hun zooi.
pi_105940723
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef ColtZ40 het volgende:
Is max rente niet 16% ? Je zit op 20% :')
Ik ben heel benieuwd hoe jij aan die 20% komt.
pi_105940755
En waar heb je die andere 5000 euro schuld dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 december 2011 @ 22:52:22 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_105940800
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Isabeau het volgende:
En waar heb je die andere 5000 euro schuld dan?
H&M, creditcard, OTTO, Neckermann, bol.com?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105940802
Ik vind die betalingsregeling van Wehkamp trouwens wel een lachertje. Minder aflossen dan er aan rente bijkomt... ja, zo kom je wel van je schuld af. :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105940809
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
T*ring.. 4.000 schuld hebben bij de Wehkamp...
En dan zeggen dattie niks van waarde heeft wat ie kan verkopen 8)7

Verkoop alles wat je voor die 4000 gekocht hebt voor 2000.
Desnoods voor 1500.

Dan sta je er al weer een stuk beter voor :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105940827
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

26% dan ?
  donderdag 22 december 2011 @ 22:52:56 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_105940841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind die betalingsregeling van Wehkamp trouwens wel een lachertje. Minder aflossen dan er aan rente bijkomt... ja, zo kom je wel van je schuld af. :|W
Ik gok dat die is ingesteld toen de schuld nog minder hoog was en er wel degelijk afgelost werd?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105940874
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef vosss het volgende:

[..]

En dan zeggen dattie niks van waarde heeft wat ie kan verkopen 8)7

Verkoop alles wat je voor die 4000 gekocht hebt voor 2000.
Desnoods voor 1500.

Dan sta je er al weer een stuk beter voor :)
Tweedehands rolluiken etc. zijn echt niet de helft van de aankoopwaarde waard vrees ik.
  donderdag 22 december 2011 @ 22:53:33 #163
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_105940879
TS doe nou verstandig en laat je helpen door iemand jouw financiën op orde te maken en dit gewoon te accepteren. Ik snap niet dat je zelf niet graag alles op orde wil hebben.
klerkje
pi_105940887
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Saldo van ¤4000 is toch helemaal niet verkeerd?! Wou dat ik dat op m'n rekening had staan. :+

:')
Heb zelf ¤ 13.000 op mijn rekening staan. Dat vergt wel enige vorm van discipline moet ik zeggen. Maar mijn ouders hebben mij zo gemaakt en opgevoed. :P
pi_105940890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben serieus als ik zeg dat FusionFreak eigenlijk gewoon niet op zichzelf moet wonen. 'n Vorm van begleid wonen zou veel beter voor 'm zijn.
Ik woom al sinds 1986 op mijzelf. en al ruim 15 jaar in de huidige huurwomning. Zekers weten de de meeste fokkers intussenn al tig keren verhuist zijn van de ene te dure particuliere slechte huurwoning (of kamer) naar de andere te dure huurwoning.

Bij mij aan de overkant liggen koopwoningen (twee onder 1 kap) hiervan zijn vrijwel alle woningen zolang ik er woon al vaker van eigenaar verwisseld, intusswen woon ik nog steeds spotgoedkoop in mijn hoekwonimng van maar 238 euro huur. Huurschulden heb ik nog nooit gehad en de huur van december 2011 is al betaald, alleen die 3 andere schuldeisers, daar zit iik mee. Dus uit de woninmg zetten kan niemand mij, en zeker geen wehkamp, want ik heb geen huurovereenkomst met hun afgesloten, alleen een lening.
pi_105940955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Heb zelf ¤ 13.000 op mijn rekening staan. Dat vergt wel enige vorm van discipline moet ik zeggen. Maar mijn ouders hebben mij zo gemaakt en opgevoed. :P
:'). Daar kom ik m'n bed nog niet voor uit. Maar afhankelijk van je leeftijd zeker goede instelling :Y
pi_105941011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

:'). Daar kom ik m'n bed nog niet voor uit. Maar afhankelijk van je leeftijd zeker goede instelling :Y
Oh, ach het is een aardig bedrag voor mijn studie? Daar kan ik wel mee verder. Maar het is geen spectaculair bedrag. :{

Mag ik vragen wanneer jij ergens je bed voor uitkomt? :')
pi_105941022
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:53 schreef Fusionfreak het volgende:

Dus uit de woninmg zetten kan niemand mij, en zeker geen wehkamp, want ik heb geen huurovereenkomst met hun afgesloten, alleen een lening.
dude, loop de feiten nog eens even na :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 22 december 2011 @ 22:55:53 #169
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_105941036
Wat word ik witheet van dit topic :{
pi_105941057
Nu komt er even een onthulling over m'n persoonlijke situatie: ik werk en verdien daarmee echt het absolute minimumloon, ik werk in Duitsland dus ik loop ook tal van belastingvoordelen mis. Maar ik heb tenminste werk en in vast dienstverband. Ik leef van zeer weinig en ben er trots op dat ik altijd weer quitte weet te spelen aan het eind van de maand. Als ik 'n heel enkele keer wat meer te besteden heb koop ik wel eens een boek of iets anders wat ik niet persé nodig heb, en ik ben best gelukkig, natuurlijk wil ik meer, ik probeer ook te sparen om toch een opleiding te gaan doen want ik ben een uni drop-out en heb in zekere zin een mooie toekomst totaal vergooid. Ook los ik keurig m'n IBG schuld af zonder dat ik nieuwe schulden maak.
Ja ik had 't slim kunnen spelen: ik heb wel wat autistische trekjes, ben behoorlijk depressief geweest, ik had zo in 'n Wajong uitkering terecht kunnen komen en ironisch genoeg had ik dan waarschijnlijk meer te besteden gehad. Maar ik wil dat niet, ik wil zelf werken voor m'n geld, ik wil geen misbruik maken van zulke voorzieningen, ik wil dat die gaan naar mensen die ze écht nodig hebben.

Is het misschien begrijpelijk voor je FusionFreak dat mijn bloed begint te koken als ik jouw topics lees?
Hallon!
  donderdag 22 december 2011 @ 22:56:55 #171
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_105941094
quote:

[..]

Ik woom al sinds 1986 op mijzelf. en al ruim 15 jaar in de huidige huurwomning. Zekers weten de de meeste fokkers intussenn al tig keren verhuist zijn van de ene te dure particuliere slechte huurwoning (of kamer) naar de andere te dure huurwoning.

Bij mij aan de overkant liggen koopwoningen (twee onder 1 kap) hiervan zijn vrijwel alle woningen zolang ik er woon al vaker van eigenaar verwisseld, intusswen woon ik nog steeds spotgoedkoop in mijn hoekwonimng van maar 238 euro huur. Huurschulden heb ik nog nooit gehad en de huur van december 2011 is al betaald, alleen die 3 andere schuldeisers, daar zit iik mee. Dus uit de woninmg zetten kan niemand mij, en zeker geen wehkamp, want ik heb geen huurovereenkomst met hun afgesloten, alleen een lening.
Misschien dat de inderdaad vele Fok!kers in de loop der jaren zijn verhuisd naar een duurdere woning, maar al die 'vele' Fok!kers hebben geen schulden waar ze niet mee om kunnen gaan, dus wat is nou je punt.

Je hebt jezelf in een rotsituatie gewerkt, oké dat is nu zo, nu moet je er zien uit te komen. Dus laat je helpen of help jezelf (maar dan goed en geen onzin kopen dus).
klerkje
  donderdag 22 december 2011 @ 22:57:02 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_105941102
quote:

[..]

Als Wehkamp een gerechtelijke procedure start en je trekt aan het kortste eind, dan kom je uiteindelijk vanzelf in de schuldsanering :')
Misschien moet je dan alsnog op zoek gaan naar een nog goedkoper huis :)

En dat woningen van eigenaar wisselen, kan ook zijn dat ze zo goed geboerd hebben dat ze naar een duurder huis zijn verhuisd en ondanks alle verhuiskosten en dergelijke meer geld hebben :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105941114
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Tja dat is voor de Wehkamp niet het belangrijkste. Zij willen in ieder geval geen verlies draaien op hun uitgegeven geld. Daar hebben ze prachtige mooie statistieken en modellen voor.

quote:

[..]

Je ziet hier een aantal dingen niet helemaal helder. Maar gelukkig heb je een goedkope woning dan ben je beter in staat de schuld af te lossen.
pi_105941137
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik zal proberen morgenvroeg wehkamp te bellen voor uitleg, maar op de andere rekeningoverzichten staat dat er maar 53 euro bijkomt, en 90 euro af, nu plotseling 94 euro erbij en 92 euro eradf. Ook als ik inlog onder mijn wehkamp staat precies het zelfde rare rente bedrag, meer rente dat dat ik afloas, terwijl ik niet achterloop, want iik heb vandaag maar weer 90 euyro overgemaakt zodat er toch iedere mand voilgens de afspraak het minimum bedrag betaald wordt.
  donderdag 22 december 2011 @ 22:58:01 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_105941161
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef BlueMage het volgende:
ik had zo in 'n Wajong uitkering terecht kunnen komen
Verkijk je daar in ieder geval niet op :P Zelfs met een behoorlijke autistische stempel krijg je tegenwoordig geen Wajong meer hoor :P

Voor de rest: respect :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105941163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oh, ach het is een aardig bedrag voor mijn studie? Daar kan ik wel mee verder. Maar het is geen spectaculair bedrag. :{
Tuurlijk. Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf bepalen.

OT:
geld maakt meer geld
schuld maakt meer schuld

enige manier om het tweede proces te stoppen is de schuld z.s.m. om te zetten in geld, zodat je niet meer schuld maakt. Pas dan ga je werken aan meer geld wat weer meer geld maakt.
pi_105941168
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat je dat niet op je lopende rekening hebt staan. :P
Hallon!
pi_105941203
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik zal proberen morgenvroeg wehkamp te bellen voor uitleg, maar op de andere rekeningoverzichten staat dat er maar 53 euro bijkomt, en 90 euro af, nu plotseling 94 euro erbij en 92 euro eradf. Ook als ik inlog onder mijn wehkamp staat precies het zelfde rare rente bedrag, meer rente dat dat ik afloas, terwijl ik niet achterloop, want iik heb vandaag maar weer 90 euyro overgemaakt zodat er toch iedere mand voilgens de afspraak het minimum bedrag betaald wordt.
Getuige je posts in dit topic moet je het echt uit handen geven. Dit ga jij zelf NOOIT oplossen.
pi_105941205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef BlueMage het volgende:
Nu komt er even een onthulling over m'n persoonlijke situatie: ik werk en verdien daarmee echt het absolute minimumloon, ik werk in Duitsland dus ik loop ook tal van belastingvoordelen mis. Maar ik heb tenminste werk en in vast dienstverband. Ik leef van zeer weinig en ben er trots op dat ik altijd weer quite weet te spelen aan het eind van de maand. Als ik 'n heel enkele keer wat meer te besteden heb koop ik wel eens een boek of iets anders wat ik niet persé nodig heb, en ik ben best gelukkig, natuurlijk wil ik meer, ik probeer ook te sparen om toch een opleiding te gaan doen want ik ben een uni drop-out en heb in zekere zin een mooie toekomst totaal vergooid. Ook los ik keurig m'n IBG schuld af zonder dat ik nieuwe schulden maak.
Ja ik had 't slim kunnen spelen: ik heb wel wat autistische trekjes, ben behoorlijk depressief geweest, ik had zo in 'n Wajong uitkering terecht kunnen komen en ironisch genoeg had ik dan waarschijnlijk meer te besteden gehad. Maar ik wil dat niet, ik wil zelf werken voor m'n geld, ik wil geen misbruik maken van zulke voorzieningen, ik wil dat die gaan naar mensen die ze écht nodig hebben.

Is het misschien begrijpelijk voor je FusionFreak dat mijn bloed begint te koken als ik jouw topics lees?
Goede instelling. Bekijk het van de positieve kant. Jij kan trots op jezelf zijn en je zelf recht in de spiegel aankijken.
pi_105941217
quote:
want ik heb geen huurovereenkomst met hun afgesloten, alleen een lening.
Die wel afbetaald dient te worden.

Met die 90 euro die je nu "afbetaald" komt er elke maand 4 euro bij je schuld.

Dat heeft geen zin.

Als je nou eens niet 2x in de maand een cd koopt dan kan je ipv 90 euro aflossen zomaar ineens 120 euro aflossen.

Met de rente van 94 euro los je dan effectief 26 euro per maand af!
Dan ben je er na 166 maanden vanaf! Dat is slechts 13,8 jaar!!! _O_

Okay niet helemaal, want die rente wordt minder naar mate je minder open hebt staan natuurlijk, maargoed, als je nu de schuldsanering in gaat dan is het 3 jaar op een houtje bijten en geen nieuwe cd's meer kopen en dan ben je er van af.

Niet makkelijk, maar wel het verstandigste om te doen.
Beter 3 jaar geen cd's kopen dan 14 jaar geen cd's kopen toch?

:)
vosss is de naam,
pi_105941254
Als je met schuld nog zit te zeuren om een CD te kunnen kopen is er iets mis met je... :{

Prioriteiten stellen... en deze zullen niet altijd leuk en volgens jouw wil zijn.
Als instanties eisen hebben, dan heb je maar te doen wat ze eisen.

Wil je dat niet, moet je niet zeiken en zoek je het maar uit. Het is je eigen schuld immers.
pi_105941318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Waarom vraag je dan in godsnaam in je FoBo of iemand een setje van die speakers heeft voor een zacht prijsje? Zo duur zijn die nu ook weer niet en al helemaal niet voor iemand die voor 13K zn bed niet uit komt :')
vosss is de naam,
  donderdag 22 december 2011 @ 23:00:50 #183
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105941363
OMG... werken ligt je niet, het idee dat Wehkamp na drie jaar naar de rest van de centen kan fluiten staat je wel aan, maar je zaakjes (die je overduidelijk zelf niet kunt regelen) uit handen geven vind je geen goed idee.

Weet je wat jij moet doen? Van je luie reet komen, een baan zoeken, je schulden gaan afbetalen en je ondertussen diep schamen :{
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_105941414
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Verkijk je daar in ieder geval niet op :P Zelfs met een behoorlijke autistische stempel krijg je tegenwoordig geen Wajong meer hoor :P

Voor de rest: respect :)
Met 'n beetje acteertalent kom je volgens mij nog steeds erg ver. :') Maar zoals gezegd dat is mijn instelling niet en ik kan mezelf inderdaad recht aankijken in de spiegel en ik weet dat ik voor iedere Euro gewerkt heb. :)
Hallon!
  donderdag 22 december 2011 @ 23:02:00 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105941441
Mensen, we gaan te snel. TS zit nog te prakkizeren over die rente van Wehkamp.
pi_105941454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Als ik even snel reken heb je een maandbedrag van 1,245 %

Op dat bedrag zou ik dan ¤ 53,84 verwachten. Wat dat betreft begrijp ik je punt wel.
pi_105941477
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat je dat niet op je lopende rekening hebt staan. :P
Op mijn spaarrekening, maar de rente is zo laag dat het niet eens de inflatie dekt. :{ Maar goed, elke week/maand zet ik wat opzij om de waarde van het geld toch te laten stijgen. Ik houd rekening met een inflatie van 3%. :P
pi_105941494
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom vraag je dan in godsnaam in je FoBo of iemand een setje van die speakers heeft voor een zacht prijsje? Zo duur zijn die nu ook weer niet en al helemaal niet voor iemand die voor 13K zn bed niet uit komt :')
Zo letterlijk moet je het ook weer niet nemen :'), maar het schuift aardig mijn richting op. Omdat ik alles graag goedkoper koop dan het kan. Zo heb ik mijn computer ook tweedehands gekocht. En mijn telefoon. Ik krijg toch hetzelfde product, waarom meer betalen?
pi_105941509
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef ElisaB het volgende:
OMG... werken ligt je niet, het idee dat Wehkamp na drie jaar naar de rest van de centen kan fluiten staat je wel aan, maar je zaakjes (die je overduidelijk zelf niet kunt regelen) uit handen geven vind je geen goed idee.

Weet je wat jij moet doen? Van je luie reet komen, een baan zoeken, je sch af gaan betalen en je ondertussen diep schamen :{
Laten we beginnen met de schuld aflossen. De maatschappij niet nog meer laten opdraaien voor de levensstijl van TS lijkt me nu prioriteit hebben.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:03:18 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_105941535
Op basis waarvan zit je in de WAO trouwens?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 december 2011 @ 23:03:56 #191
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105941578
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Troel het volgende:
Sneeuwbalfobie.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:04:11 #192
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_105941595
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Troel het volgende:
Ik schat vanwege zijn autisme ?
pi_105941621
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Sneeuwbalfobie.
Ik dacht dat 't was vanwege haaruitval. :)
Hallon!
pi_105941680
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef DaneV het volgende:

[..]

Ik weet niet wat precies de dagelijkse beperkingen zijn van autisme, maar is het niet mogelijk om minimumloonbaantjes te doen?
pi_105941719
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Tuurlijk. Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf bepalen.

OT:
geld maakt meer geld
schuld maakt meer schuld

enige manier om het tweede proces te stoppen is de schuld z.s.m. om te zetten in geld, zodat je niet meer schuld maakt. Pas dan ga je werken aan meer geld wat weer meer geld maakt.
Ga het geld gebruiken voor mijn studie. Momenteel heb ik een baan op mbo-niveau. Maar niet tevreden met het salaris. :{ Dus gebruik het geld zeker om later wat meer maandsalaris binnen te krijgen. :P
pi_105941743
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Ik weet niet wat precies de dagelijkse beperkingen zijn van autisme, maar is het niet mogelijk om minimumloonbaantjes te doen?
Dat ligt aan de ernst van het autisme natuurlijk.
pi_105941748
Er zijn hier dus serieus mensen die vinden dat TS moet gaan werken? Waar dan? :')
Ik ben zeer benieuwd welk bedrijf hem zou aannemen.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:06:06 #198
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105941749
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik dacht dat 't was vanwege haaruitval. :)
Kan ook, maar ergens staat dat ie rolluiken heeft gekocht omdat ie sneeuwballen tegen z'n raam kreeg.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:06:26 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_105941786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef DaneV het volgende:

[..]

Geen idee of hij dat heeft hoor :) Maar als je dat zo zegt, zal dat wel :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105941829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ga het geld gebruiken voor mijn studie. Momenteel heb ik een baan op mbo-niveau. Dus gebruik het geld zeker om later wat meer maandsalaris binnen te krijgen. :P
Wanneer ben je van plan het geld in te gaan zetten? Er zijn genoeg manieren om interim er nog wat meer geld van te maken.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:07:32 #201
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105941866
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
Er zijn hier dus serieus mensen die vinden dat TS moet gaan werken? Waar dan? :')
Als ik zie wat voor topics hij verder maakt en waar hij zoal mee bezig is, zal er heus wel ergens een plek te vinden zijn waar hij zich nuttig kan maken :{
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_105941894
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
Jouw bedrijf misschien met die lekbak met gaten erin geboord en die dikke collega die zegt dat 't aan een foliumzuur tekort ligt? Is toch best 'n optie voor FF, veel plezier met 'm. :')
Hallon!
  donderdag 22 december 2011 @ 23:07:50 #203
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105941895
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als ik zie wat voor topics hij verder maakt en waar hij zoal mee bezig is, zal er heus wel ergens een plek te vinden zijn waar hij zich nuttig kan maken :{
In een etalage?
pi_105941896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Zo letterlijk moet je het ook weer niet nemen :'), maar het schuift aardig mijn richting op. Omdat ik alles graag goedkoper koop dan het kan. Zo heb ik mijn computer ook tweedehands gekocht. En mijn telefoon. Ik krijg toch hetzelfde product, waarom meer betalen?
Okay dus het geld schuift jouw richting op omdat je alles voor half geld koopt. 8)7

Als je modaal vangt dan heb je dus eik op zn best 2x modaal omdat je niks voor meer dan half geld koopt.

2x modaal is pak hem beet 65K bruto op een jaar.

Doe dan geen uitspraken als voor 13K netto kom ik mn bed niet uit, want op 65K bruto is 13K netto een heel erg groot bedrag.

Wel vette speaker overigens. De naam is me even ontschoten :@

:*
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')