Als ze echt met vakantie zijn, dan krijg je waarschijnlijk een afwezigheidsmelder, maar dan weet je ook precies wanneer je weer kan bellenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Of beter nog: je stuurt even een email, die worden meestal vrij snel gelezen is mijn ervaring.
Misschien is iemand anders die ook verstand van zulke zaken heeft wél beschikbaar?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ze echt met vakantie zijn, dan krijg je waarschijnlijk een afwezigheidsmelder, maar dan weet je ook precies wanneer je weer kan bellenKortom: actie ondernemen! Goede voornemen voor dit jaar
Daarom erger ik me hier zo erg aan, Als je echt niets kan zoals bij mij het geval is prima alleen als je wat kunt moet je het ook gewoon proberen. Ik hoop weer langzaam aan de gang te komen en ben zelfs bezig om te kijken naar een studie om weer aan de bak te komenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
... and I love you for it
Ik heb niets tegen mensen die een uitkering ontvangen. In tegendeel; ik ben een van die zeldzame mensen die graag belasting betaalt en er redelijk trots op is dat we in een land wonen waar we ons best doen om te zorgen voor de mensen die dat zelf niet kunnen. Maar ik ben hyperallergisch voor niet willen.
Dawast
Ook best kans inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 23:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Misschien is iemand anders die ook verstand van zulke zaken heeft wél beschikbaar?Kan me sowieso niet voorstellen dat zo'n groot bedrijf maar één persoon heeft als aanspreekpunt bij dit soort problemen, en dan ook nog maar twee keer per week.
Als ik de twee CBR psychiaters en de keuringarts van het UWV moet geloven dan zou ik autismespectrum stoornis hebben, ADHD, borderline (soort persosnlijkheidstoornis) en nog van alles op lichamelijk gebied, (zoals te mager|) wat ik uiteraard zelf niet vind.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef Troel het volgende:
Fusionfreak, even voor mijn beeldvorming hoor: welke vorm van autisme heb je en wat is je IQ?
Je vindt niet dat je te mager bent, of kan je niet vinden in de stoornissen waarvan ze zeggen dat je ze hebt?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:36 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik de twee CBR psychiaters en de keuringarts van het UWV moet geloven dan zou ik autismespectrum stoornis hebben, ADHD, borderline (soort persosnlijkheidstoornis) en nog van alles op lichamelijk gebied, (zoals te mager|) wat ik uiteraard zelf niet vind.
Kortom ik wordt als ene soort psychopaat neergezet. Het is maar hoe je het bekijhkt.
En jij bekijkt het anders he? Het blijft bijzonder hoe hardnekkig je volhoudt dat al die anderen het verkeerd zien. En dat iedereen van alles moet, behalve jij.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:36 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik de twee CBR psychiaters en de keuringarts van het UWV moet geloven dan zou ik autismespectrum stoornis hebben, ADHD, borderline (soort persosnlijkheidstoornis) en nog van alles op lichamelijk gebied, (zoals te mager|) wat ik uiteraard zelf niet vind.
Kortom ik wordt als ene soort psychopaat neergezet. Het is maar hoe je het bekijhkt.
En heb je al eens gekeken of je met training wat vaardigheden kunt aanleren?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:36 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:36 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ow nu ben IK de klapjosit? Ik dacht dat TS de klapjosti wasquote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef ayumu het volgende:
[..]
Whaha vosje tochVerrekte klaptosti die je bent
Die vaardigheidstrainingen zijn niet zaligmakendquote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef ayumu het volgende:
[..]
En heb je al eens gekeken of je met training wat vaardigheden kunt aanleren?
Ja dit, maar dan heeft ie nog steeds het probleem dat volgens mij niemand, behalve hijzelf, z'n ontwerpen mooi vindt.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Fusion, het is al eerder genoemd: waarom maak je van je sterke punt (kledingontwerp geloof ik?) geen hobby waar je wat mee kunt verdienen? Je bent perfectionistisch zeg je, nou, dat is een groot pluspunt. En erkenning voor wat je kunt, is toch ook fijn?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow nu ben IK de klapjosit? Ik dacht dat TS de klapjosti was
Bovendien heb niet ik maar jij die geboortedatum in je profiel gezet ja!
Weet ik en geloof me heb een zware PTTS alleen werk er iedere dag aan om dat hele gebeuren te verminderen en dat kost veel moeite alleen probeer het toch en dat is niet makkelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Die vaardigheidstrainingen zijn niet zaligmakend
Nou, dan moet ie op bestelling dingen maken. En ja idd. de mode (of wat er voor doorgaat) lijkt nérgens op.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dit, maar dan heeft ie nog steeds het probleem dat volgens mij niemand, behalve hijzelf, z'n ontwerpen mooi vindt.Alhoewel als ik zie wat voor belachelijke modes er allemaal voorbij komen in LIF dan maakt ie nog best 'n goeie kans om een succesvol ontwerper te worden!
Wat voor aanbieding? 1 halen, 1,5 betalen?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef vosss het volgende:
Ey jongens en meisjes ik ben ff weg hier;
ik zie namelijk dat Wehkamp een aantal kerstaanbiedingen heeft!!!!!!
PTTS zegt me nietsquote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef ayumu het volgende:
[..]
[..]
Weet ik en geloof me heb een zware PTTS alleen werk er iedere dag aan om dat hele gebeuren te verminderen en dat kost veel moeite alleen probeer het toch en dat is niet makkelijk
FF die gaat doen wat anderen hem opdragen, dat zou iets nieuws zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dan moet ie op bestelling dingen maken. En ja idd. de mode (of wat er voor doorgaat) lijkt nérgens op.
Nu kopen in 2012 betalen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat voor aanbieding? 1 halen, 1,5 betalen?
Dag collega. Ik heb hetzelfde.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef ayumu het volgende:
Weet ik en geloof me heb een zware PTTS alleen werk er iedere dag aan om dat hele gebeuren te verminderen
Misschien dat die psychiaters daardoor op iets in het autismespectrum uitkwamenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij bekijkt het anders he? Het blijft bijzonder hoe hardnekkig je volhoudt dat al die anderen het verkeerd zien. En dat iedereen van alles moet, behalve jij.
Ja... idd... maar hij moet toch écht iets doenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
FF die gaat doen wat anderen hem opdragen, dat zou iets nieuws zijn.
Moet ie ook maar ik denk dat 't bij hem gewoon niet doordringt, is eigenlijk wel een beetje triest.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja... idd... maar hij moet toch écht iets doen
generaliseren -1quote:Op donderdag 22 december 2011 23:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Misschien dat die psychiaters daardoor op iets in het autismespectrum uitkwamen
Nou, het is ook wel een bombardement aan posts hierquote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moet ie ook maar ik denk dat 't bij hem gewoon niet doordringt, is eigenlijk wel een beetje triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |