Deze klus staat los van FOK! hequote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah ik ga me binnenkort even aanmelden als FOK!fotograaf. Ervaring opdoen enzo.
Karinaaaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef Karina het volgende:
Mannenveiling net gemistvanmorgen ook al.
jup, die door een 50 jarige vrouw was gekochtquote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Die blonde met dat subtiele baardje?
Had ik het ook wel kunnen doen dusquote:Op donderdag 22 december 2011 18:02 schreef alors het volgende:
[..]
jup, die door een 50 jarige vrouw was gekocht
Jazeker, sinds vandaag 2 weekjes vakantiequote:
Ik spreek hem morgen weer, zal de complimenten doorgeven.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:02 schreef alors het volgende:
[..]
jup, die door een 50 jarige vrouw was gekocht
Lekkerquote:Op donderdag 22 december 2011 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jazeker, sinds vandaag 2 weekjes vakantie
En met jou?
Heerlijk!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker![]()
Met mij ook alles goed, volgende week vakantie (en vandaag en morgen).
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik denk eerder dat er een plas vies, chemisch bloemenwater ligt
NO WAI!!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik spreek hem morgen weer, zal de complimenten doorgeven.
Nee, ik houd niet zo van grote massa's. Op tv zie ik het net zo goed. Jij wel dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heerlijk!
Nog van plan om bij het huis langs te gaan?
Jazekers, ik ga zaterdag, kan ik ook gelijk nog even een glimp van Di-Rect en Racoon opvangenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet zo van grote massa's. Op tv zie ik het net zo goed. Jij wel dan?
Precies jaquote:
Maak maar wat leuke foto's en post ze hier, kunnen we meegenieten.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jazekers, ik ga zaterdag, kan ik ook gelijk nog even een glimp van Di-Rect en Racoon opvangen
Kan me ook niet schelen, maar dat hij em kentquote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, hij kent je toch niet.
je ken't 'm ?!?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik spreek hem morgen weer, zal de complimenten doorgeven.
Oh bedoelde je datquote:Op donderdag 22 december 2011 18:06 schreef alors het volgende:
[..]
Kan me ook niet schelen, maar dat hij em kentals het waar is dan...
ik was nieuwsgierig ..duss heb ik wel ff gekeken op die websitequote:
Goed idee! M'n vader heeft net een nieuwe, (peperdure), camera gekocht, dus ik probeer er wel wat van te makenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak maar wat leuke foto's en post ze hier, kunnen we meegenieten.
off.. heeft ie ook facebookquote:Op donderdag 22 december 2011 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bedoelde je datIk wil wel een foto van die gozer zien nu.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed idee! M'n vader heeft net een nieuwe, (peperdure), camera gekocht, dus ik probeer er wel wat van te maken
Ja maar dat heb ik dan weer niet, dus dan kan ik toch niet kijken (of wel? ik weet niet hoe het werkt).quote:
als je facebook hebt. kan je de facebook pagina van die kerel ook zienquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik dan weer niet, dus dan kan ik toch niet kijken (of wel? ik weet niet hoe het werkt).
nee, Coen. Gerard heeft de graveyard.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef miieejj het volgende:
om 10 uur moet gerard toch toch toch ??
Ik heb geen facebook, dan kun je het dus niet zien?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:08 schreef miieejj het volgende:
[..]
als je facebook hebt. kan je de facebook pagina van die kerel ook zien
Eetse, ik ga zo even Masterchef Junior kijken om half 7 tot half 8.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Eventjes eten, tot straks dan maar weer
djuquote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Coen. Gerard heeft de graveyard.
Nope..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, dan kun je het dus niet zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |