Klikken op details bij de tweet, dank krijg je het http adres. Dan hier klikken op Twittersymbool en dan die link plakken.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe vind ik van een tweet de URL, zodat ik 'm hier kan plaatsen?
thanksssquote:Op donderdag 22 december 2011 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klikken op details bij de tweet, dank krijg je het http adres. Dan hier klikken op Twittersymbool en dan die link plakken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:48 schreef Siegfried het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard ziet de bui al hangen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Byebye man, byebye..
Je ziet in de druppels de bacteriën.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:48 schreef Siegfried het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Byebye man, byebye..
Mooi ook, hal fin het Engels.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
''Vroeger smsde ik meer, maar toen kreeg ik een arrow in the knee.'' net in die smsbox
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:48 schreef Siegfried het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Byebye man, byebye..
Dan moet Siegfried weg...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook foto's maken in het GH
Da's een prachtige, Spaanse, gitaarspelende kat meneer.quote:
Doet et weerquote:
Goedenavonddddddddd!quote:
Ik heb al een collegaquote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
kan toch samen! afwisseling ftw!
bilquote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu ben ik vrij benieuwd waar ze dat stukje vlees dan precies hebben afgesneden...
misschien is het wel de genezing voor die gruwelijke ziekte!quote:
Joah ik ga me binnenkort even aanmelden als FOK!fotograaf. Ervaring opdoen enzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef Qunix het volgende:
Misschien kan je andere dingen doen?
BTW... Hoe en waar meldt je je aan?
Valerio en Dennis?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu ben ik vrij benieuwd waar ze dat stukje vlees dan precies hebben afgesneden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |