quote:
Meters voor mama's.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even gemist van wie, vanmiddag was er ook al een van 61k
Doen de fokkers het morgen dan vele malen beter? Jullie moeten wel zichtbaar beter zijn dan de Leidse mensen hé!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Qunix het volgende:
Publiek in Leiden is echt matig. 3/10
Brabant was tof en ook Groningen.
Pardon? Ik ga daar niet staanquote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Doen de fokkers het morgen dan vele malen beter? Jullie moeten wel zichtbaar beter zijn dan de Leidse mensen hé!En herkenbaar voor ons thuiskijkers!
Zal ik meegaan en dan via laptop of ipad (heb ik niet ipad maar toch) daar staan met mijn kut plaatjesquote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Doen de fokkers het morgen dan vele malen beter? Jullie moeten wel zichtbaar beter zijn dan de Leidse mensen hé!En herkenbaar voor ons thuiskijkers!
Ja ik praat ook niet over de top 20, die is fucking afgezaagd en onorigineelquote:Op donderdag 22 december 2011 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Shut the fuck up. Met je Bohemian Rhapsody
BJ. C.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
die nieuwslezer ziet er heel anders uit dan ik dacht
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Rode kaart Esteban ingetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |