Dat kan ook best. Heb ook wel eens vijf dagen niets gegeten, en je hebt wonderwel zat energie! en ik had dan ook niet zulke drankjesquote:Op donderdag 22 december 2011 18:26 schreef SpaceOddity het volgende:
ongelooflijk eigenlijk... al een paar dagen niet gegeten en dan nog zo'n energie (met name Gerard..)
al die camera;s buiten enzo.. dat helpt wel een b'tje .. maar volgens mij komt het gewoon dat het volkje leiden 't woord gezellig niet kent..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alleen Gerard vind het leuk... Buiten staat iedereen stil
Alweer jaquote:
Goed hoor, maar niet richting het huis. Iedereen heeft het gewoon gezellig en kijkt af en toe was er in het huis gebeurtquote:Hoe is die sfeer?
Schijnt ook dat het geluid niet zo hard mag...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
al die camera;s buiten enzo.. dat helpt wel een b'tje .. maar volgens mij komt het gewoon dat het volkje leiden 't woord gezellig niet kent..
quote:
episch itemquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
als ik een kroeg had dan zou ik wel weten...twitter:ericdikeb twitterde op donderdag 22-12-2011 om 18:20:27Cafe's opgelet nu voor de eerste 3 maanden 2012! Eric Dikeb 5 uur als DJ met live zang voor maar EU 875,- info 06 51 271 231 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |