Nee maar je kan je toch ook voornemen leuke dingen te doen zonder dat je leven nu uit enkel stomme dingen bestaat?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen die al perfect zijn hoef je niet te veranderen, dan heefft het voornemen weinig resultaat
ja mocht 1 karakter langer zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Leesvaardigheid enzo.
Tevens, mocht de TT niet langer?
Yay.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dan kun je die al afstrepen op je lijstje, goed bezig
Op een vechtsport gaan bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien kun je daar iets mee doen.
Ik weet niet, je voornemen leuke dingen te doen is mooi maar als je ze sowieso al gedaan had niet echt een voornemen waar moeite in gaat zittenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee maar je kan je toch ook voornemen leuke dingen te doen zonder dat je leven nu uit enkel stomme dingen bestaat?
Bijvoorbeeld: 'Op vakantie naar land x' als voornemen duidt niet echt op imperfecties enzo, meer iets wat je wel zou willen doen. Kan dat ook als goed voornemen of moet het echt over dingen die veranderd moeten worden gaan?
Ik maak ze nooit dus ik weet het niet.
Ik faalquote:Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Happygirl, een typfout in de OP, zeg er wat van!
of een tent voor ze kopen zodat ze in elk geval hun hoofd droog houden.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Yay.
[..]
Op een vechtsport gaan bedoel je?
Oh ja, die monster-taalnazipostquote:Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Happygirl, een typfout in de OP, zeg er wat van!
Nouja, voor een vakantie zou ik moeten sparen. Dat is nog best wel wat moeite.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, je voornemen leuke dingen te doen is mooi maar als je ze sowieso al gedaan had niet echt een voornemen waar moeite in gaat zitten
quote:
Dat is ook wel tof om goed te kunnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef dawg het volgende:
mijn voornemen is spaans heel goed kunnen eind volgend jaar.
de rest zie ik wel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef stefanhaan het volgende:
Even een test. zien jullie een afbeelding?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Is het de bedoeling dat ik de borsten van Joysa zie?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
ik zoek nog iemand die mij de rollende r kan leren.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is ook wel tof om goed te kunnen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik de borsten van Joysa zie?
Haha, maar ik weet niet eens of zoiets überhaupt aan te leren valt.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zoek nog iemand die mij de rollende r kan leren.
Je mag maar 19 characters gebruiken atmquote:
vriend van me die nu in mexico woont heeft het ook geleerd. dus als je nog werk zoekt voor volgend jaar..quote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, maar ik weet niet eens of zoiets überhaupt aan te leren valt.
Die smiley erbij maakt het wel tot een eng voorstel hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
vriend van me die nu in mexico woont heeft het ook geleerd. dus als je nog werk zoekt voor volgend jaar..
Mijn R ownt sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:12 schreef Murdera het volgende:
Ik kan jullie wel de kakkers R leren.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:12 schreef Murdera het volgende:
Ik kan jullie wel de kakkers R leren.
ik bijt niet. juist niet want daarmee komt er denk ik geen rollende r uitgerold.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die smiley erbij maakt het wel tot een eng voorstel hoor.
Ghehe, nja heb de komende jaren nog een opleiding om te volgen dus ben niet echt op zoek naar ander werk.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bijt niet. juist niet want daarmee komt er denk ik geen rollende r uitgerold.
beetje jammer. het salaris is een paar pumps per les. maar ik zoek wel iemand anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ghehe, nja heb de komende jaren nog een opleiding om te volgen dus ben niet echt op zoek naar ander werk.
Wacht, je wil mij betalen om Spaanse les te volgen bij jou, of hoe moet ik dit zien?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje jammer. het salaris is een paar pumps per les. maar ik zoek wel iemand anders.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wacht, je wil mij betalen om Spaanse les te volgen bij jou, of hoe moet ik dit zien?
Ah, ik dacht al.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]nee.
jij moet mij de rollende r leren. anders klinkt mijn spaans natuurlijk nergens naar straks.
En dat als oorspronkelijke brabander he. Waar we vroeger naast ons school tafeltje moesten gaan staan en de R moesten laten rollen. r-r-r-r-r-r-rooos.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
RRRotterdams, dit ga ik verliezen
Sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent geschrokken van die gasten in die rij heh?
Jij snapt het!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dat als oorspronkelijke brabander he. Waar we vroeger naast ons school tafeltje moesten gaan staan en de R moesten laten rollen. r-r-r-r-r-r-rooos.
Tegenwoordig rolt er niets meer en is het gewoon de air.
jij snapt het!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich drukker maakt, dan nodig is. Maar misschien heeft hij echt ergens last van.
En ja, want hij heeft geen kans op sex zonder condoom met een normaal iemand en hij wil er ook bij horen. voor zijn eigen geruststelling
Surprise seks.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Okay mannen, wat zouden jullie leuk vinden om als kerstcadeautje te krijgen?
jouquote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Leeftijd hobbies ed? prijsrange?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:32 schreef dawg het volgende:
vooral aan mannen in dit topic vragen dus.
Trio gok ikquote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Typisch mannen inderdaad.quote:
Staat genoteerd.quote:
Ik wilde hem eventueel een ps3 geven, maar dat mag niet van hem. Ik had ook nooit moeten peilen of hij er eentje wilde, maar goed als we samen gaan wonen mag hij de mijne wel gebruiken.quote:
Heeft hij al een paar keer gehad.quote:
Beter dan dat ik hem een cadeautje geef waarvan enkel vrouwen denken dat een man zoiets leuk vindt.quote:
Gaaf, bewegen ze ook?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:34 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.
Dit wil ik voor kerst.
i see what you did there.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
[..]
Ik wilde hem eventueel een ps3 geven, maar dat mag niet van hem. Ik had ook nooit moeten peilen of hij er eentje wilde, maar goed als we samen gaan wonen mag hij de mijne wel gebruiken.
Je vriend is een baasquote:Op donderdag 22 december 2011 15:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heeft hij al een paar keer gehad.
Niet van mij overigens, maar hij vond het niet zo bijzonder zei hij.
Die mag hij niet van mij, xboxquote:Op donderdag 22 december 2011 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
i see what you did there.
geef hem een xbox dan.
Nee joh.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zijn echt, leven en bewegen dus ook ja.
Dan trekken ze toch gewoon een Kerstpakje aan voor de Kerstsfeer?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:36 schreef Myraela het volgende:
Een trio vind ik meer iets voor zijn verjaardag.
kook lekker voor hem terwijl je alleen hakken en een schort draagt. ondertussen beetje uitdagend doen enzo en hij heeft de tijd van zijn leven.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter dan dat ik hem een cadeautje geef waarvan enkel vrouwen denken dat een man zoiets leuk vindt.
waarom niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die mag hij niet van mij, xbox.
Dat is het ideale cadeau.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
kook lekker voor hem terwijl je alleen hakken en een schort draagt. ondertussen beetje uitdagend doen enzo en hij heeft de tijd van zijn leven.
Jijquote:Op donderdag 22 december 2011 15:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hem in de auto schoppen en niet vertellen waar je heen gaat.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
[..]
Ik wilde hem eventueel een ps3 geven, maar dat mag niet van hem. Ik had ook nooit moeten peilen of hij er eentje wilde, maar goed als we samen gaan wonen mag hij de mijne wel gebruiken.
Wat is er mis met een xbox?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan kan het wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan trekken ze toch gewoon een Kerstpakje aan voor de Kerstsfeer?
Dat vind ik eerder een vrouwencadeautje.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hem in de auto schoppen en niet vertellen waar je heen gaat.
En ga je een weekendje slapen in een echt kasteel.
En als hint geef je hem zo een plastic zwaart. Mag hij de prins zijn
Ik zie er de lol niet van in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie er de lol niet van in.Jij wilt helemaal geen vrouwen, jij hebt je telefoon al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik zie er de lol niet van in.Het is wel tof voor een keertje, maar niet enorm bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
telefoon is ook belangrijkquote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wilt helemaal geen vrouwen, jij hebt je telefoon al.
[..]
Ik zie er de lol niet van in.Het lijkt me wel een keer leuk om te proberen maar het staat niet heel hoog op mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja eigenlijk wel, maarja heb ook geen autorijbewijs verder.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder een vrouwencadeautje.
Ja ooit moet ik wel een zo'n mossel volpompen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wilt helemaal geen vrouwen, jij hebt je telefoon al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ooit moet ik wel een zo'n mossel volpompen natuurlijk.![]()
Tot die tijd voldoet mijn telefoon, die is net als mij, houdt het ook niet lang vol.Maar wel langer da 15 seconden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een faaltelefoonquote:Op donderdag 22 december 2011 15:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
telefoon is ook belangrijk.
Serieus? Waar haal je zoiets?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zijn echt, leven en bewegen dus ook ja.
Maar wel belachelijk kort voor een telefoon.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wel langer da 15 seconden.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ooit moet ik wel een zo'n mossel volpompen natuurlijk.![]()
Tot die tijd voldoet mijn telefoon, die is net als mij, houdt het ook niet lang vol.Welke heb je nou eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus? Waar haal je zoiets?
Bij deze kan je de beestjes zelf helaas niet kopen, maar er zal vast wel een plek in nederland zijn waar dat wel kan..quote:Op donderdag 22 december 2011 15:38 schreef Murdera het volgende:
http://www.kickstarter.com/projects/1497255984/desktop-jellyfish-tank
Goed te betalen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus? Waar haal je zoiets?
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:38 schreef Murdera het volgende:
http://www.kickstarter.com/projects/1497255984/desktop-jellyfish-tank
Goed te betalen.
Dat is geen antwoordquote:Op donderdag 22 december 2011 15:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Heloef snapt het tenminste.
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke heb je nou eigenlijk?
Brofist, sis.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Heloef snapt het tenminste.
[..]
Kortom je hebt geen goede argumenten.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga het dan ook niet proberen als je het toch niet gaat snappen.
Prachtige wezens.. De gratie en souplesse die ze bezitten is ongekend.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:45 schreef stefanhaan het volgende:
wtf moet ik met een pet jellyfish lol.
Wat maakt het uit, hij gaat er gewoon geen krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kortom je hebt geen goede argumenten.
Maakt ook niet uitquote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hij gaat er gewoon geen krijgen.
was ook een dictator schijnbaar inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Steve Jobs mist in die lijst?
Ja duh! Je moet iets geven wat je zelf ook leuk vindquote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder een vrouwencadeautje.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:52 schreef dawg het volgende:
ik zou toch voor een iphone gaan. android is niet mijn ding.
Ja hij werkt prima, wel veel sneller leeg dan wat ik had maar goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Fijn?
Heb de S2 en die is wel nice.
Ik zou het zelf ook niet boeiend vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja duh! Je moet iets geven wat je zelf ook leuk vind
Nice!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
over 3 weken kan ik verlengen en ik ga voor de 4s vermoedelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |