Die smiley erbij maakt het wel tot een eng voorstel hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
vriend van me die nu in mexico woont heeft het ook geleerd. dus als je nog werk zoekt voor volgend jaar..
Mijn R ownt sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:12 schreef Murdera het volgende:
Ik kan jullie wel de kakkers R leren.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:12 schreef Murdera het volgende:
Ik kan jullie wel de kakkers R leren.
ik bijt niet. juist niet want daarmee komt er denk ik geen rollende r uitgerold.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die smiley erbij maakt het wel tot een eng voorstel hoor.
Ghehe, nja heb de komende jaren nog een opleiding om te volgen dus ben niet echt op zoek naar ander werk.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bijt niet. juist niet want daarmee komt er denk ik geen rollende r uitgerold.
beetje jammer. het salaris is een paar pumps per les. maar ik zoek wel iemand anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ghehe, nja heb de komende jaren nog een opleiding om te volgen dus ben niet echt op zoek naar ander werk.
Wacht, je wil mij betalen om Spaanse les te volgen bij jou, of hoe moet ik dit zien?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje jammer. het salaris is een paar pumps per les. maar ik zoek wel iemand anders.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wacht, je wil mij betalen om Spaanse les te volgen bij jou, of hoe moet ik dit zien?
Ah, ik dacht al.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]nee.
jij moet mij de rollende r leren. anders klinkt mijn spaans natuurlijk nergens naar straks.
En dat als oorspronkelijke brabander he. Waar we vroeger naast ons school tafeltje moesten gaan staan en de R moesten laten rollen. r-r-r-r-r-r-rooos.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
RRRotterdams, dit ga ik verliezen
Sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent geschrokken van die gasten in die rij heh?
Jij snapt het!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dat als oorspronkelijke brabander he. Waar we vroeger naast ons school tafeltje moesten gaan staan en de R moesten laten rollen. r-r-r-r-r-r-rooos.
Tegenwoordig rolt er niets meer en is het gewoon de air.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |