Politiek kan niet met geld omgaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rechtsen kunnen juist niet met geld omgaan, dus die laatste bewering gaat nergens over.
Omdat het toch echt het bedrijfsleven ("rechts") is die met allerlei creatieve financieringen en leenmogelijkheden komt, tijdens mijn studie "International Business Administration" zelfs complete vakken gehad die er aandacht aan hebben besteed aan allerhande verschillende vormen van financiering.quote:
Nee hoor, ook in het bedrijfsleven zitten een boel mensen die verkeerde financierinsbeslissingen maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Politiek kan niet met geld omgaan.
Toch fijn dat Afrika onder de Sahara ook nog groeitquote:Op donderdag 22 december 2011 15:46 schreef Zienswijze het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.economist.com/(...)s-middle-income-trap
Als Azie slechts matig groeit, dan is het in 2050 nauwelijks groter dan Europa of Noord-Amerika.
Een voordeel (nadeel voor Europa) is in elk geval dat Europa jaarlijks niet genoeg betastudenten aflevertDus met Europa Kenniseconomie zal het wel meevallen.
Your kidding, right?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef eriksd het volgende:
Ik was vandaag bij een juwelier en die heeft nu naast europrijzen ook de Yen op de kaartjes staan.
quote:
Nope. Chinezen zijn momenteel al een enorme inkomstenbron. Alle grote horlogemerken richten zich ook op Azië. Amerika is al passé en Europa volgt.quote:
Ja 2%-3% van de wereldeconomie maken ze maar uit. En het Midden-Oosten + Noord-Afrika maar 3%-5%quote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Toch fijn dat Afrika onder de Sahara ook nog groeit
True true, was laatst nog een leuke uitzending op BNR over horlogemakers die dezelfde trend bevestigde.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope. Chinezen zijn momenteel al een enorme inkomstenbron. Alle grote horlogemerken richten zich ook op Azië. Amerika is al passé en Europa volgt.
Klopt, maar die gaan tenminste failliet als ze de boel verkankeren.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, ook in het bedrijfsleven zitten een boel mensen die verkeerde financierinsbeslissingen maken.
Had ik niet verwacht, dacht dat het wel meer zou zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 15:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja 2%-3% van de wereldeconomie maken ze maar uit. En het Midden-Oosten + Noord-Afrika maar 3%-5%
Nee hoor, dan komt de overheid met een zak geld om ze te steunen (maar goed, dat moet je de politici weer aanrekenen).quote:Op donderdag 22 december 2011 15:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar die gaan tenminste failliet als ze de boel verkankeren.
Overheden gaan niet failliet?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar die gaan tenminste failliet als ze de boel verkankeren.
Enige voordeel wat ik kan bedenken is voor de kopende Chinees. Die hoeft niet zijn Yen te wisselen voor Euro's. Dat doet die juwelier achteraf.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope. Chinezen zijn momenteel al een enorme inkomstenbron. Alle grote horlogemerken richten zich ook op Azië. Amerika is al passé en Europa volgt.
Anticiperend op een toestroom van Chinese toeristen zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef eriksd het volgende:
Ik was vandaag bij een juwelier en die heeft nu naast europrijzen ook de Yen op de kaartjes staan.
Klopt. En de cirkel is weer rondquote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, dan komt de overheid met een zak geld om ze te steunen (maar goed, dat moet je de politici weer aanrekenen).
Wat heeft een Chinees eraan als ie z'n Yuan's eerst moet omwisselen in Yen's om deze vervolgens in Nederland uit te geven?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Enige voordeel wat ik kan bedenken is voor de kopende Chinees. Die hoeft niet zijn Yen te wisselen voor Euro's. Dat doet die juwelier achteraf.
Dat is het voordeel van de staten in Amerika.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Overheden gaan niet failliet?
Hint: Californië
Dat het meer zou zijn is enkel het beeld wat Progressief Nederland de wereld in wilt slingeren. Als je objectief kijkt stelt de MENA-regio (= Midden-Oosten + Noord-Afrika bij elkaar) niets voor. En van innovatie heeft men helemaal geen kaas van gegeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, dacht dat het wel meer zou zijn
Mao is het niet met je eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. En de cirkel is weer rond![]()
Het vervelende is dat een blanco stem ook weinig doet. Dat is in de praktijk helaas gebleken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mao is het niet met je eens.
[ afbeelding ]
Weetikut. Moet je eriksd vragen. Die gaat er van uit dat alle chinezen hier met Yen's op zak lopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat heeft een Chinees eraan als ie z'n Yuan's eerst moet omwisselen in Yen's om deze vervolgens in Nederland uit te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |