Krankzinnig.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Zienswijze het volgende:
Dat gaan ze nooit toegeven, omdat de PvdA haar hele ideologie dan kan opdoeken. Cohen heeft zelf in een stuk geschreven dat je moslims iets extra moet geven (dat stuk staat ergens in het PvdA-topic).
Goh laat ik eens studie x eens gaan doen want daar is momenteel vraag naar......quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook onzin. Je moet je carriere uitstippelen in een richting waar vraag naar is. We hebben al genoeg boekhouders bijvoorbeeld; je bent vrij dom als je een HBO of WO-studie in die richting verkiest.
2x niksquote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet jij niet in de rij gaan staan bij het UWV voor je kerstpakket?
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet jij niet in de rij gaan staan bij het UWV voor je kerstpakket?
Je hebt ook echt de logica van een SP'er he. Het is een vicieuze cirkel helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Goh laat ik eens studie x eens gaan doen want daar is momenteel vraag naar......
Ryan is hier minder dan eerst hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind dat de zuurgraad hier de laatste tijd omhoog is gegaan
Die stijgt automatisch als 3-voud ergens post.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef Dutchnative het volgende:
De zuurpruimpjes moeten zich wat meer laten pijpen, ze krijgen zuur zaad zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef Dutchnative het volgende:
Alles is de schuld van de PvdA.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:35 schreef Zienswijze het volgende:
Het verschil tussen linkse en rechtse mensen is dat links de oorzaak van fouten op derden afschuift (het komt door de maatschappij, het komt door de crisis, dat is louter toeval/pech hoor) en rechts bij fouten eerst naar zichzelf kijkt (hoe kan ik een rendabel carrierepad uitstippelen, hoe kan ik mij indekken tegen mogelijke crises, kan ik die uitgave niet beter uitstellen en nu eerst gaan sparen).
Het feit dat 50% van de studenten uiteindelijk in een andere richting terecht komt dan waarvoor ze gestudeerd hebben onderstreept dat nog eens, je hebt helemaal gelijk met denkniveau en ervaring (hoewel ervaring bij een startersbaan ook al meer een vereiste aan het worden is).quote:Op donderdag 22 december 2011 14:22 schreef De_Nuance het volgende:
Een studie zegt niet heel veel inderdaad , het gaat om academisch denkniveau en ervaring op een gegeven moment.
Zo werkt het gewoon.
Remlof en Koos posten de laatste tijd erg veul inderdaad. Ze hebben blijkbaar tijd zat.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef Dutchnative het volgende:
Rechtsen kunnen juist niet met geld omgaan, dus die laatste bewering gaat nergens over.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:35 schreef Zienswijze het volgende:
Het verschil tussen linkse en rechtse mensen is dat links de oorzaak van fouten op derden afschuift (het komt door de maatschappij, het komt door de crisis, dat is louter toeval/pech hoor) en rechts bij fouten eerst naar zichzelf kijkt (hoe kan ik een rendabel carrierepad uitstippelen, hoe kan ik mij indekken tegen mogelijke crises, kan ik die uitgave niet beter uitstellen en nu eerst gaan sparen).
Ik had laatst een discussie van D66'er Hexagon. Hij had het erover dat nogal wat architectenbureaus door de crisis failliet zijn gegaan. Ongelooflijk hoeveel die jongen op derden kan afschuiven.quote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rechtsen kunnen juist niet met geld omgaan, dus die laatste bewering gaat nergens over.
Politiek kan niet met geld omgaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rechtsen kunnen juist niet met geld omgaan, dus die laatste bewering gaat nergens over.
Omdat het toch echt het bedrijfsleven ("rechts") is die met allerlei creatieve financieringen en leenmogelijkheden komt, tijdens mijn studie "International Business Administration" zelfs complete vakken gehad die er aandacht aan hebben besteed aan allerhande verschillende vormen van financiering.quote:
Nee hoor, ook in het bedrijfsleven zitten een boel mensen die verkeerde financierinsbeslissingen maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Politiek kan niet met geld omgaan.
Toch fijn dat Afrika onder de Sahara ook nog groeitquote:Op donderdag 22 december 2011 15:46 schreef Zienswijze het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.economist.com/(...)s-middle-income-trap
Als Azie slechts matig groeit, dan is het in 2050 nauwelijks groter dan Europa of Noord-Amerika.
Een voordeel (nadeel voor Europa) is in elk geval dat Europa jaarlijks niet genoeg betastudenten aflevertDus met Europa Kenniseconomie zal het wel meevallen.
Your kidding, right?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef eriksd het volgende:
Ik was vandaag bij een juwelier en die heeft nu naast europrijzen ook de Yen op de kaartjes staan.
quote:
Nope. Chinezen zijn momenteel al een enorme inkomstenbron. Alle grote horlogemerken richten zich ook op Azië. Amerika is al passé en Europa volgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |