Ik had 125 euro waarvan 100 aan drankquote:
Bluf dusquote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had 125 euro waarvan 100 aan drankik zal vanaaf thuis ff een goeie pic maken
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]![]()
wil Percy niet een leuke smoking voor de kerst ?![]()
[ afbeelding ]
Dat was ik nietquote:
Luizen?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
Zo, op naar huus. We gaan met meer weg dan we kwamen_O-
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Deja Vu Tombo?
Volgende keer zeg ik gewoon steeds "graag gedaan"
Ja ik stuur dus nooit meer kaarten zoquote:Op donderdag 22 december 2011 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Deja Vu Tombo?
Volgende keer zeg ik gewoon steeds "graag gedaan"
Je zou het doenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik stuur dus nooit meer kaarten zo
Waag het
Suwwe volgend jaar samen kaarten sturen?
Jij?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeeeeee
Ik las de TT en dacht 'Dáár moet ik posten!'
Ik moest heel hard lachen om de vraag of Bert in is voor homo-erotische experimentenquote:
Wapperen die van jou ook als je op 4 pootjes met je kontje zit te wiebelen?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeeeeee
Ik las de TT en dacht 'Dáár moet ik posten!'
Vast wel, maar ik zit nooit op 4 pootjes met mijn kont te wiebelenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wapperen die van jou ook als je op 4 pootjes met je kontje zit te wiebelen?
Nooit? Echt nooit?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik zit nooit op 4 pootjes met mijn kont te wiebelen
Jij wou niet omdraaienquote:
En daar laat jij je door tegenhouden? Wat ben jij voor ventquote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nooit? Echt nooit?
[..]
Jij wou niet omdraaien
Een hele nette uiteraardquote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar laat jij je door tegenhouden? Wat ben jij voor vent?
Oh, shut it!quote:
Wat jij wil gelovenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Smoesjes. Je durfde gewoon niet.
Wel een foto maken, hè?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Praise the lord, de vlinderdas is goedgekeurd
Nee, TIETEN-TT, maar wellicht is KUT-TT wat voor het volgende topic. Waar jullie het over willen hebben hoor, ik pas me wel aanquote:
Dus?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ha! Daar is Tombo
Het gaat nog steeds over tieten
Das een inkoppertjequote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus?
Mag ik dan niet meepraten?
Ja ja ja, jij bent de makkelijke hier?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, TIETEN-TT, maar wellicht is KUT-TT wat voor het volgende topic. Waar jullie het over willen hebben hoor, ik pas me wel aan
Ik vind hem echt geweldigquote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Praise the lord, de vlinderdas is goedgekeurd
Waag het nietquote:
Kloptquote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja, jij bent de makkelijke hier?
Wat, kut of tieten?quote:
Maar met Samzzz douchen durf je niet?quote:
wat weet jij daar nou van, of ik dat hebquote:
Jawel, maar ik kijk dan uiteraard niet naar borsten maar schrob alleen braaf haar rug, zoals mij werd verzochtquote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met Samzzz douchen durf je niet?
Ik ben best eng hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met Samzzz douchen durf je niet?
1 van de 2 is gewoon zo zichtbaar he, op een meet bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van, of ik dat heb
Oh mèn, dit is bijna net zo erg als online eten delenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kijk dan uiteraard niet naar borsten maar schrob alleen braaf haar rug, zoals mij werd verzocht
Wil je echt het antwoord op die vraag?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van, of ik dat heb
Dan nog kan het nep zijn heurquote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 van de 2 is gewoon zo zichtbaar he, op een meet bijvoorbeeld![]()
Het andere weet ik niet, misschien ben je wel een Barbie van onder, alhoewel die tegenwoordig ook ineens zwanger kunnen raken, blijkt maar weer.
Ergerquote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh mèn, dit is bijna net zo erg als online eten delen
Dat komt erna, online een peukje roken, en dan ter viering van de paring zetten we een bak ijs in de SCquote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh mèn, dit is bijna net zo erg als online eten delen
Heb jij de foto's doorgestuurd?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wil je echt het antwoord op die vraag?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat komt erna, online een peukje roken, en dan ter viering van de paring zetten we een bak ijs in de SC
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij de foto's doorgestuurd?
Jajajajajajaquote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]ik schenk vast een glaasje voor je in
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik heb m'n Gute Nacht Freunde cd gevonden. Deutsche Schlagers
.
Das raarquote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
Ze voelde zich een beetje voor joker denk ik![]()
Een beetje huisvrouw doet dat natuurlijk al begin van de week.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Muis006 het volgende:
Morgen het grote boodschappen doen festijnjoechei.
Ja da's fijn klootviool, ik ben geen huisvrouwquote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje huisvrouw doet dat natuurlijk al begin van de week.
Net in de stad was het ook al idioot druk
Dat blijkt maar weer. Lekker morgen je door de massa wurmen. Vechten om het laatste pakje saus of broodjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja da's fijn klootviool, ik ben geen huisvrouw
Mwah, ik vind het daar gewoon best een leuke artistiekeling om te zienquote:
Ja, een junk dusquote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het daar gewoon best een leuke artistiekeling om te zien
Ja want ik weet zeker dat heel nederland bij de Turkse slager zijn boodschappen doetquote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Lekker morgen je door de massa wurmen. Vechten om het laatste pakje saus of broodjes.
Ik vind hem er links uit zienquote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het daar gewoon best een leuke artistiekeling om te zien
Ik ken zat hele leuke artistiekelingen waar jij kwijlend van achterover zou slaan, kijken of je die dan ook junk noemtquote:
Oh nou sorry hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want ik weet zeker dat heel nederland bij de Truse slager zijn boodschappen doet![]()
En saus maak ik zelf, luiaard.
Gewoon zelf makenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Lekker morgen je door de massa wurmen. Vechten om het laatste pakje saus of broodjes.
Dat ook wel een beetje jaquote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem er links uit zien
Ja, een junk dusquote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem er links uit zien
Ja maar stel je voor dat mensen zien dat hij Indische voorouders heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik snap serieus niet dat Wilders ooit tot dat blonderen enzo heeft besloten, ik vond hem er vroeger gewoon best tof uit zien
[ afbeelding ]
Whahahaaaquote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat komt erna, online een peukje roken, en dan ter viering van de paring zetten we een bak ijs in de SC
Mjah ik vind veel van hem, maar dat geloof ik dan echt nietquote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar stel je voor dat mensen zien dat hij Indische voorouders heeft.
Dan maar peroxideblond.
Geen ideequote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah ik vind veel van hem, maar dat geloof ik dan echt niet![]()
Want hij heeft kennelijk nog heel lang wel met dat donkere haar gelopen en hij ziet er nu Indischer uit dan toen op de een of andere manier. Daarbij weet iedereen dat wel volgens mij, toch?
Met junks?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar huis en dan straks door naar verjaardag
Een limburger die eigenlijk een buitenlander is, dat is een soort dubbele ontkenning ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen ideemaar hij komt uit Venlo he. Limburgers sporen niet helemaal, dat weet iedereen.
SOMEONE TO MAKE YOU FORGET YOUR PROBLEMSquote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef Muis006 het volgende:
IF YOURE ALONE AND YOU NEED A FRIEND
Door zijn Indischer ogenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Vind hem nu inderdaad Indischer ogen. Weet niet waarom
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SOMEONE TO MAKE YOU FORGET YOUR PROBLEMS
Zolang Q daar nog zit durf ik daar geen uitspraken over te doenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen ideemaar hij komt uit Venlo he. Limburgers sporen niet helemaal, dat weet iedereen.
Dát Q daar zit bevestigt het toch alleen maar?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang Q daar nog zit durf ik daar geen uitspraken over te doen
Die is toch al naar huus?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
I'll be your lover tonight.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SO COME ALONG BABY, TAKE MY HAND....
Zo jong en dan al zo preuts.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Straks krijgen we weer ruzie met Gb omdat we seks uitdelen in de SC
Jenny tochquote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als er nou 'once' tussen stond had ik het wel geweten
Graag gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is een nog slechter antwoord dan 'nee'
45 min ben ik thuiz hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hollands Next Dog Maddelquote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooooh Bietje![]()
Wat doe je met dat beest![]()
Als het brievenbuspost is dan wordt het nog spannendquote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef Muis006 het volgende:
De strik is al verzonden
Kan Percy hem mooi om met kerst.
Ja, ik gun jou gewoon échte sex, maar als je liever over je beeldschermpje...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Straks krijgen we weer ruzie met Gb omdat we seks uitdelen in de SC
Ik blijf optiemiesties.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het brievenbuspost is dan wordt het nog spannend
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik gun jou gewoon échte sex, maar als je liever over je beeldschermpje...
Be my guest.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je het ravioli recept van Ynske weleens geprobeerd?
Nee, vertel eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je het ravioli recept van Ynske weleens geprobeerd?
Ik heb vandaag nog een condoom gekregen van een collega, die sta ik graag af voor het goede doel. Het is brievenbuspost.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik gun jou gewoon échte sex, maar als je liever over je beeldschermpje...
Be my guest.
Plaatjes zeggen meer dan woorden.quote:
Nee joh, gebruik 't maar zellufquote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een condoom gekregen van een collega, die sta ik graag af voor het goede doel. Het is brievenbuspost.
Past niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, gebruik 't maar zelluf
GATVERDAMME LL!quote:
Ooooow! Bij mijn lover!quote:
Hmmm... Nee, lijkt me niet geschikt voor mij.quote:
Jezus wat een reis, ik had het allang bij het grofvuil gezetquote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef Cat22 het volgende:
Ll, wat heb je trouwens een leuke prullenbak!(even topic doorlezen)
Ik vond het zo schattig om ieders goede zorgen voor jullie pedaalemmer te lezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus wat een reis, ik had het allang bij het grofvuil gezet
Ik lees hem ook weer even door. Omdat het kan.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Samzz, even vanaf HIER lezen en dan het topic uit lezen
Hahahaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Samzz, even vanaf HIER lezen en dan het topic uit lezen
Zelfs zonder plaatje is hij leuk he?quote:
Heb je ze gehotlinkt?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Kutklotekrantenbezorgers aan de deur tijdens het ravioli teruglezen
Arme Yns, de vlekken schoten in d'r nekquote:
Ja, vooral toen ik eenmaal las wat jullie zagenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs zonder plaatje is hij leuk he?
Evilll!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kaartje aangepakt en deur dichtgesmeten
Echt? Of geef je stiekem toch een eurootjequote:Op donderdag 22 december 2011 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kaartje aangepakt en deur dichtgesmeten
Nee echt niet, had mn portemonnee ook niet op zak nu, en geen zin naar boven te lopenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Of geef je stiekem toch een eurootje?
Omdat stiekem leukquote:Op donderdag 22 december 2011 18:17 schreef Troel het volgende:
En waarom moest ik zo nodig dat over die ravioli teruglezen
Nou, hier komt het plaatselijke sufferdje ALS het komt, steevast een dag te laat en dan bij voorkeur met de reclamefoldertjes erin, ondanks de JA NEE sticker. En dan heb ik lef genoeg om het gewoon aan te pakken blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
En ik geef altijd iets aan de deur bij die kaartjes, ik durf nooit niets te geven
Ja als je het regelmatig niet krijgt, of te laat krijgt of met die rotfolders... dan is het iets anders iddquote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, hier komt het plaatselijke sufferdje ALS het komt, steevast een dag te laat en dan bij voorkeur met de reclamefoldertjes erin, ondanks de JA NEE sticker. En dan heb ik lef genoeg om het gewoon aan te pakken blijkbaar
Ik stond wel een beetje versteld van mezelf hoor
Waarom zou je?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nu een lampje ophangen met de stroom er nog op, dus als ik zo niks meer zeg
Ik ging pas nadenken over de hele toestand toen ik werd bedreigd door een kerel toen ik niks wilde geven omdat ik die krant ook écht niet regelmatig kreeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja als je het regelmatig niet krijgt, of te laat krijgt of met die rotfolders... dan is het iets anders iddMaar dan nog zou ik het niet durven geloof ik, ik ben echt een chicken met dat soort dingen
Kaarsjes aandoenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat nogal donker zonder stroom
Romantisch ja, overal kaarsjes neer gaan zetten, aansteken, om in mn eentje een lampje aan te sluiten wat nu al hangt / brandtquote:
Koos Romantiekloosquote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Romantisch ja, overal kaarsjes neer gaan zetten, aansteken, om in mn eentje een lampje aan te sluiten wat nu al hangt / brandt
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een NEE NEE sticker. Vorig jaar ontving ik toch een hele hoop van die zooi en aan het eind kwam dat jochie langs met z'n kaartjes. Ik heb hem 2 euro gegeven met het vriendelijke verzoek of hij ons voortaan over wilde slaan, al wijzend naar de sticker (jullie kennen me, KSSSSST!).
Geen folders en krantjes meer, though
quote:
Wie heeft er 'misschien' tegen jou gezegd?!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij zou geen 'misschien' zeggen hé?
Muisquote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wie heeft er 'misschien' tegen jou gezegd?!
Agossiewossiepossieeeequote:
Dat is in tegenwoordig hoor, niet meer aanbellen bij grote en zware pakkettenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ali van de pakketdienst is nog steeds onderweg. Als 'ie het maar niet weer in zijn hoofd haalt om niet eens aan te bellen, want ik ga kattenbakgrit echt niet bij de buren of op het postkantoor halen
Nou, ik hoop het toch niet ik verwacht vier pakkettenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is in tegenwoordig hoor, niet meer aanbellen bij grote en zware pakketten
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:18 schreef Goodbye het volgende:
A. is nu even naar onze buurman een paar huizen verderop die echt áltijd onze pakketjes aanneemt als wij er niet zijn. En dat is nogal veel![]()
Dus hebben we maar een doosje Merci gekocht. Merci dat jij er bent enzo
Vijfquote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het toch niet ik verwacht vier pakketten
't Is maar goed dat ze niet meer controleren aan de grens hequote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
kut foto, maar de buit van 2 day
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef sararaats het volgende:
mijn kerstkaart voor jullie:
[ afbeelding ]
groetjes
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
't Is maar goed dat ze niet meer controleren aan de grens he
Naaisquote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je zoiets zeggen als: 'Dan zorg ik voor de hapjes'quote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naais. Wanneer mogen we komen zuipen
?
Oh, ik wil best lekkere hapjes maken, hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet je zoiets zeggen als: 'Dan zorg ik voor de hapjes'![]()
Leuk, Sara!
Leuk,quote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
groetjes
Nou jij haalt het nieuwe jaar welquote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, ik ben tot en met dinsdag gewoon thuisquote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naais. Wanneer mogen we komen zuipen
?
Alsof die flessen er dan nog staanquote:Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik ben tot en met dinsdag gewoon thuis
zoals Greys het zo mooi zeiquote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou jij haalt het nieuwe jaar wel
quote:Oud & Nieuw? Dat haalt ze er niet mee, ze komt er net de Kerstdagen mee door
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef Oognip het volgende:
Goede score, Q
Fijn om weer thuis te zijn?
Leuke kaart hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
groetjes
Dank je wel Sara; jij uiteraard het zelfdequote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
groetjes
Ach arme meid, wat moet je tweede kerstdag dan drinken? Of zijn de winkels dan open.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Godzijdank zijn de winkels open hoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ach arme meid, wat moet je tweede kerstdag dan drinken? Of zijn de winkels dan open.
IIIIIIIII JUST WANNA DANCE RIGHT NOWquote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
OOOOOOOOOOOEHHHHHH LET ME IN OR ILL GET PHYSICAL WITH YOU
Waar?!quote:
HEY BOUNZAHHHHquote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
IIIIIIIII JUST WANNA DANCE RIGHT NOW
IT'S CRITICAAAAAL TO DOOHOOOOOOO![]()
Luv it
Dank jullie allemaalquote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Leuk,het is dus toch gelukt met Frasier
![]()
En ik wens jou ook fijne feestdagen toe
BOUNCE BOUNCE BOUNZAAAAAAHquote:
Heerlijk nummer toch he?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
IM NOT WEARING TRAINERS
NOT TO MENTION KNICKERS
Ja hij is verslavendquote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk nummer toch he?![]()
Ik brul em ook helemaal mee, net als Gerard
Picsquote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik ben zo blij als een kindje. M'n jurken hangen klaar, m'n kapsels zijn uitgeprobeerd, m'n bijpassende nagellak is er.
Hihihihi. Ik ben klaar voor kerst.
Leuk!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik ben zo blij als een kindje. M'n jurken hangen klaar, m'n kapsels zijn uitgeprobeerd, m'n bijpassende nagellak is er.
Hihihihi. Ik ben klaar voor kerst.
Vliegend of per toettoet?quote:
Heerlijkquote:
PM / FOBO?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je maar terugzoeken of zo.
Ja wel zo fijn, nu zijn we er met anderhalf uur, staat op vliegveld gehuurde auto klaar, meteen de omgeving verkennen. Anders zit je 12 uur in zo'n bus (of je eigen auto) en tegen de tijd dat je daar van bent bijgekomen kan je weer terugquote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Alvast heel veel plezier dan
Jezus, is dat wijf alweer ongesteld?quote:
Ik bloed niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, is dat wijf alweer ongesteld?
Hey neurd.quote:
waar ga jij naartoe op ferkansie?quote:
oh jee, 10 minuten in maastricht en ze praat al als een inboorlingquote:Op donderdag 22 december 2011 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey neurd.
Take one was dicht, dus ik zat in de fallstaf!
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh jee, 10 minuten in maastricht en ze praat al als een inboorling
ik heb gisteren bier bij Brewdog besteld, en ben door impulsief gedrag ook meteen aandeelhouderquote:
Daar zat het in.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kreeg je dat kartonnen bord er achter er gratis bij of moest je daar extra voor betalen?
Cadeau van A., dat begrijp je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |