Al die antimoslim, antilinks ideeën.quote:
Dat politieke pamflet van de PVV-er Martin Bosma legt op net zo'n manier een verband tussen "links" en massa-immigratie en moslims als Anders Breivik. Volgens zowel Bosma als Breivik zijn de sociaal-democraten het grote gevaar, omdat moslims vanuit zichzelf niet de macht hebben om het Westen over te nemen, maar daar een cultuurrelativistische vijfde colonne voor nodig hebben. Zie ook Geert Wilders' uitspraak 'Partij van de Arabieren', dat eenzelfde gevoel of mening uitdrukt (ik denk dat het in de jaren dertig helemaal niet ongewoon was om partijen en organisaties 'Partij van de Joden' of iets dergelijks te noemen). Gezien het feit dat er heel veel volgelingen van de rechts-extremistische politieke beweging PVV, die ideologisch verwant is aan, nee, vrijwel overeenkomt met de ideologie van Anders Breivik, zijn, kan ik mij voorstellen dat heel veel rechtse of extreem-rechtse personen zich beginnen te schamen voor hun abjecte mening. Ze zouden het moeten doen in ieder geval. Ach, ze kunnen zich in ieder geval nog geruststellen met het feit dat de Leider van de PVV niet of hoogstens indirect tot geweld heeft opgeroepen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is wel confronterend voor mensen die zijn gedachtegoed, in eerste instantie, deelden natuurlijk, lijkt mij althans.
En dan dit:quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef Geneziz het volgende:
Moet je dit eens lezen;
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nstructie-in-tweets/
Wat een gek zeg.
quote:luukjmulder Luuk Mulder
Ik wou op de helikopter schieten, maar ik dacht: "dat moet ik niet doen. De politie zijn mijn vrienden."
Het is ook extreem hypocriet om niet te stellen dat het gedachtengoed van Breivik niet overeenkomt met dat van de PVV en al die verwante bewegingen. Dat is zonder meer zo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat politieke pamflet van de PVV-er Martin Bosma legt op net zo'n manier een verband tussen "links" en massa-immigratie en moslims als Anders Breivik. Volgens zowel Bosma als Breivik zijn de sociaal-democraten het grote gevaar, omdat moslims vanuit zichzelf niet de macht hebben om het Westen over te nemen, maar daar een cultuurrelativistische vijfde colonne voor nodig hebben. Zie ook Geert Wilders' uitspraak 'Partij van de Arabieren', dat eenzelfde gevoel of mening uitdrukt (ik denk dat het in de jaren dertig helemaal niet ongewoon was om partijen en organisaties 'Partij van de Joden' of iets dergelijks te noemen). Gezien het feit dat er heel veel volgelingen van de rechts-extremistische politieke beweging PVV, die ideologisch verwant is aan, nee, vrijwel overeenkomt met de ideologie van Anders Breivik, zijn, kan ik mij voorstellen dat heel veel rechtse of extreem-rechtse personen zich beginnen te schamen voor hun abjecte mening. Ze zouden het moeten doen in ieder geval. Ach, ze kunnen zich in ieder geval nog geruststellen met het feit dat de Leider van de PVV niet of hoogstens indirect tot geweld heeft opgeroepen.
Dat vat het wel zo ongeveer samen idd, en dat is de reden waarom we hier op FOK! in verschillende subfora de discussie voeren of Breivik toerekeningsvatbaar of ontoerekeningsvatbaar is. Veel mensen hebben hier nl. dezelfde ideeën geuit, de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat politieke pamflet van de PVV-er Martin Bosma legt op net zo'n manier een verband tussen "links" en massa-immigratie en moslims als Anders Breivik. Volgens zowel Bosma als Breivik zijn de sociaal-democraten het grote gevaar, omdat moslims vanuit zichzelf niet de macht hebben om het Westen over te nemen, maar daar een cultuurrelativistische vijfde colonne voor nodig hebben. Zie ook Geert Wilders' uitspraak 'Partij van de Arabieren', dat eenzelfde gevoel of mening uitdrukt (ik denk dat het in de jaren dertig helemaal niet ongewoon was om partijen en organisaties 'Partij van de Joden' of iets dergelijks te noemen). Gezien het feit dat er heel veel volgelingen van de rechts-extremistische politieke beweging PVV, die ideologisch verwant is aan, nee, vrijwel overeenkomt met de ideologie van Anders Breivik, zijn, kan ik mij voorstellen dat heel veel rechtse of extreem-rechtse personen zich beginnen te schamen voor hun abjecte mening. Ze zouden het moeten doen in ieder geval. Ach, ze kunnen zich in ieder geval nog geruststellen met het feit dat de Leider van de PVV niet of hoogstens indirect tot geweld heeft opgeroepen.
Hij haalt de kastanjes uit het vuur voor mensen zoals jij, toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is ook extreem hypocriet om niet te stellen dat het gedachtengoed van Breivik niet overeenkomt met dat van de PVV en al die verwante bewegingen. Dat is zonder meer zo.
Breivik onderscheid zich enkel door uit dit gedachtengoed de conclusie te trekken dat de tijd gekomen is om gewelddadige actie te ondernemen.
Hij haalde de kastanjes uit het vuur voor mensen zoals jij toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is ook extreem hypocriet om niet te stellen dat het gedachtengoed van Breivik niet overeenkomt met dat van de PVV en al die verwante bewegingen. Dat is zonder meer zo.
Breivik onderscheid zich enkel door uit dit gedachtengoed de conclusie te trekken dat de tijd gekomen is om gewelddadige actie te ondernemen.
Laat ik vooropstellen dat ik zijn daden absoluut niet toejuich en de straf wat mij betreft niet hoog genoeg kan zijn, maar een psychische stoornis en het niet toerekeningsvatbaar zijn natuurlijk 0,0 met intelligentie te maken heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef DRidder het volgende:
[..]
[..]
Toch opvallend dat er destijds op FOK! een groot aantal blanken beweerden dat deze knaap gezien zijn verrichtingen bijzonder intelligent zou moeten zijn![]()
![]()
En daarbij graag hadden gezien dat de slachtoffers van een andere etniciteit/religie zouden zijn.
Nee, want ik hang dat gedachtengoed helemaal niet aan. Als je opgelet had, dan had je gezien dat ik me ook vaak tegen de PVV heb uitgesproken hier. Het is veel te liberaal en links naar mijn zin. Ik ben conservatief. Ik ben ook niet tegen de islam an sich, wel tegen de massa-immigratie. Omdat ik de Nederlandse identiteit graag behouden zie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij haalt de kastanjes uit het vuur voor mensen zoals jij, toch?
Nou ja, ik weet niet waartegen je verdedig, volgens mij 1 op 1 Breivik, toch? Of kijk ik te oppervlakkig?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, want ik hang dat gedachtengoed helemaal niet aan. Als je opgelet had, dan had je gezien dat ik me ook vaak tegen de PVV heb uitgesproken hier. Het is veel te liberaal en links naar mijn zin. Ik ben conservatief. Ik ben ook niet tegen de islam an sich, wel tegen de massa-immigratie. Omdat ik de Nederlandse identiteit graag behouden zie.
Maar dat gedweep met de Verlichting, liberale vrijheden, Israel, vrouwenrechten etc. kan me allemaal gestolen worden hoor. En al helemaal dat consumentisme voor proletariërs staat me tegen.
Verder heb ik helemaal geen kastanjes in het vuur. Naar mijn mening is het de eigen Westerse decadentie die de oorzaak is van de huidige situatie. Ik ben eerder van de introspectie als van het de schuld geven aan 'de buitenlanders'
Dat is ook de mening van Breivik en andere extreem-rechtse personen, zoals Bosma, het zijn niet zozeer de buitenlanders, maar de cultuurrelativistische sociaal-democraten en ander links, die juist die buitenlanders hier hebben gehaald.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef LXIV het volgende:
Verder heb ik helemaal geen kastanjes in het vuur. Naar mijn mening is het de eigen Westerse decadentie die de oorzaak is van de huidige situatie. Ik ben eerder van de introspectie als van het de schuld geven aan 'de buitenlanders'
Ik verdedig me nergens tegen. Ik zeg dat het gedachtegoed van Breivik nauw aansluit met het gedachtegoed van mainstream uiterst rechts op dit moment, en dat ik hier wel wat raakvlakken mee heb, maar dat mijn grondwaarden toch heel anders zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet waartegen je verdedig, volgens mij 1 op 1 Breivik, toch? Of kijk ik te oppervlakkig?
Als Breivik Nederlander was geweest en hier had gepost, had hij je een hand gegeven.
Ja, nu ja. Want die jongen voerde de uiterste consequentie uit van wat jij internetheld ook al een tig aantal jaartjes uit, dan schrik je er wat van terug.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik verdedig me nergens tegen. Ik zeg dat het gedachtegoed van Breivik nauw aansluit met het gedachtegoed van mainstream uiterst rechts op dit moment, en dat ik hier wel wat raakvlakken mee heb, maar dat mijn grondwaarden toch heel anders zijn.
Ik zie in dat opzicht het verschil tussen de cultuurrelativistische sociaal-democraat en de gemiddelde Nederlander niet echt. Henk en Ingrid vinden het ook vooral belangrijk dat ze veel verdienen met weinig werken, lezen nooit een boek, krijgen minder dan 2,1 kind, kijken het liefst SBS-6 en willen in een resort in Turkije op vakantie. Puur nihilisme dus. Ook decadent, alleen op een meer op zichzelf gerichte manier.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is ook de mening van Breivik en andere extreem-rechtse personen, zoals Bosma, het zijn niet zozeer de buitenlanders, maar de cultuurrelativistische sociaal-democraten en ander links, die juist die buitenlanders hier hebben gehaald.
Joh, jullie hebben een draak gemaakt van dat cultuurrelativisme, en hebben dat dan geprojecteerd op linkschen. Enfin dat heb ik al jaren geleden geprobeerd uit te leggen hier op FOK!. De rest is allemaal flauwekul, zit in je eigen schedel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie in dat opzicht het verschil tussen de cultuurrelativistische sociaal-democraat en de gemiddelde Nederlander niet echt. Henk en Ingrid vinden het ook vooral belangrijk dat ze veel verdienen met weinig werken, lezen nooit een boek, krijgen minder dan 2,1 kind, kijken het liefst SBS-6 en willen in een resort in Turkije op vakantie. Puur nihilisme dus. Ook decadent, alleen op een meer op zichzelf gerichte manier.
Google eens pre-Breivik. Dan zie je dat mijn standpunt over bijvoorbeeld de PVV of Pim Fortuyn niet echt anders zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nu ja. Want die jongen voerde de uiterste consequentie uit van wat jij internetheld ook al een tig aantal jaartjes uit, dan schrik je er wat van terug.
Ik ben nog steeds geen cultuurrelativist en zie ook niet in waarom ik dat zou moeten gaan worden. Omdat een Noor een aantal sociaal-democraten heeft neergeschoten? Waarom ging jij moslims niet lastig vallen om van hun geloof af te vallen na 9-11 (of die tientallen aanslagen daarna?). Waarom ben je zelf niet minder links geworden na de moord op Fortuyn en Van Gogh? Misschien omdat je vind dat die standpunten los staan van het gebruik van geweld? Dat is in dit geval hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, jullie hebben een draak gemaakt van dat cultuurrelativisme, en hebben dat dan geprojecteerd op linkschen. Enfin dat heb ik al jaren geleden geprobeerd uit te leggen hier op FOK!. De rest is allemaal flauwekul, zit in je eigen schedel.
Breivik is niet tegen moslims. Dus het is geen raadselquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Sakit-Gede het volgende:
Wat me verbaast aan die Breivik is dat hij tegen Moslims is en dan het doodschieten van ´´jonge Noorse blonde godinnen´´ als oplossing ziet.
Gek is hij volgens mij niet, maar dit aspect is toch echt een raadsel voor mij.
Het maakt mij niet uit, ik heb je posts over de blanke cultuur en al dat semi-Hofstadtgruppe gelul wel op mijn netvlies, het is ook niet belangrijk, ik hoop dat je zelf eens wat leert hiervan. Ik hoop dat je eens inziet dat wat je vertelt zelf een perversiteit van een ideologie is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Google eens pre-Breivik. Dan zie je dat mijn standpunt over bijvoorbeeld de PVV of Pim Fortuyn niet echt anders zijn.
Wat ik trouwens wél gedaan heb sinds Breivik is sommige (ironisch bedoelde) posts over dit onderwerp niet meer maak. Just in case er straks een 17-jarig WOW-spelertje door geïnspireerd raakt. Dat is verantwoordelijkheid nemen.
Omschrijf jouw idee van mijn ideologie dan eens. Want daarin vergis je je denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, ik heb je posts over de blanke cultuur en al dat semi-Hofstadtgruppe gelul wel op mij netvlies, het is ook niet belangrijk, ik hoop dat je zelf eens wat leert hiervan. Ik hoop dat je eens inziet dat wat je vertelt zelf een perversiteit van een ideologie is.
Ik heb geen ideologie, vriend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omschrijf jouw idee van mijn ideologie dan eens. Want daarin vergis je je denk ik.
Verder maakt het mij niet uit. Ik vind jouw denkbeelden pervers en decadent.
Ik heb ook geen denkbeelden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch ook niet, maat. Ik heb het over jouw denkbeelden.
Tabula rasa.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel ideeen, of eigenlijk helemaal niks?
Dat betekent dat je nog heel kneedbaar bent voor allerlei invloeden! Mooi. Heb je zin om een keer een biertje te drinken? Ik kom nog wel eens in BoZ.quote:
Mm, ik ben steeds meer empiristisch ingesteld geworden, komt door internet. Ik zie in de alledaagse werkelijkheid niet datgene waarvan mensen melding maken op internet. Het gevaar bestaat bij internet dat mensen elkaar gaan bevestigen in hun uitvergrootte ideeën en vervolgens dan de uiterste consequentie trekken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat betekent dat je nog heel kneedbaar bent voor allerlei invloeden! Mooi. Heb je zin om een keer een biertje te drinken? Ik kom nog wel eens in BoZ.
No offense intended.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef LXIV het volgende:
Ik zie wel degelijk hetgeen waarvoor jij je ogen sluit. Maar goed. Wat is nofi?
De dingen die mensen melden op het internet, zoals je zelf zegt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
No offense intended.
Waar sluit ik mijn ogen voor? Voor een aantal kutmarokkaantjes?
Maar dat relateert niet aan de werkelijkheid, want uitvergroot?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
De dingen die mensen melden op het internet, zoals je zelf zegt.
Soms worden zaken uitvergroot om het punt duidelijk te maken. Soms worden zaken ook verkleind om ze te bagatelliseren. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat relateert niet aan de werkelijkheid, want uitvergroot?
Mm, bagatellisering zie je alleen in het kader van de Holocaust op internet hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Soms worden zaken uitvergroot om het punt duidelijk te maken. Soms worden zaken ook verkleind om ze te bagatelliseren. Zo werkt dat.
Ook het Marokkanenprobleem wordt soms itvergroot en soms gebagatelliseerd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, bagatellisering zie je alleen in het kader van de Holocaust op internet hoor..
Waarom zou iemand met negatieve ervaringen die ervaringen doelbewust willen bagatelliseren op internet? Dat iemand ze verzwijgt, okee, maar waarom verzwijgen? Dat is niet logisch op internet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook het Marokkanenprobleem wordt soms itvergroot en soms gebagatelliseerd.
Mensen praten naar hun eigen straatje. Dat is niks nieuws en ook al niet voor het internet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met negatieve ervaringen die ervaringen doelbewust willen bagatelliseren op internet? Dat iemand ze verzwijgt, okee, maar waarom verzwijgen? Dat is niet logisch op internet.
1 negatieve ervaring met allochtonen leidt op zijn minst tot een tienvoudige uitvergroting op internet, lijkt me.
Als het goed uitkomt om ervaringen te bagatelliiseren dan doen mensen dat gewoonlijk. En overdrijven om je eigen idealen beter naar voren te laten komen, dat komt waarschijnlijk nog vaker voor inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met negatieve ervaringen die ervaringen doelbewust willen bagatelliseren op internet? Dat iemand ze verzwijgt, okee, maar waarom verzwijgen? Dat is niet logisch op internet.
1 negatieve ervaring met allochtonen leidt op zijn minst tot een tienvoudige uitvergroting op internet, lijkt me.
Nog nooit gelezen. Werkelijkwaar nog nooit. In je fantasie misschien dat mensen dat geschreven hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mensen praten naar hun eigen straatje. Dat is niks nieuws en ook al niet voor het internet.
Ik lees hier Marokkanenverhalen waarvan ik denk : Nou, nou, zo erg is het ook weer niet. Maar ik lees ook wel eens mensen die 'jarenlang in een buurt met alleen maar allochtonen" gewoond hebben, en daarop de standaard Linkse Multikul droom vertellen van 15-jarige Marokaantjes die vrouwtjes helpen oversteken, het uitwisselen van recepten met de Marokkaanse buurvrouw, de goudeerlijke zigeuner die iedere maand gratis de messen kwam slijpen en de zwarte bovenbuurman die hoogbegaafd was en hard werkte aan zijn scriptie over quantummechanica.
O, ja?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het goed uitkomt om ervaringen te bagatelliseren dan doen mensen dat gewoonlijk.
Snap je nu echt niet wat ik hier doe?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog nooit gelezen. Werkelijkwaar nog nooit. In je fantasie misschien dat mensen dat geschreven hebben..
Goed verwoord.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mensen praten naar hun eigen straatje. Dat is niks nieuws en ook al niet voor het internet.
Ik lees hier Marokkanenverhalen waarvan ik denk : Nou, nou, zo erg is het ook weer niet. Maar ik lees ook wel eens mensen die 'jarenlang in een buurt met alleen maar allochtonen" gewoond hebben, en daarop de standaard Linkse Multikul droom vertellen van 15-jarige Marokaantjes die vrouwtjes helpen oversteken, het uitwisselen van recepten met de Marokkaanse buurvrouw, de goudeerlijke zigeuner die iedere maand gratis de messen kwam slijpen en de zwarte bovenbuurman die hoogbegaafd was en hard werkte aan zijn scriptie over quantummechanica.
Ze zien de balk in hun eigen oog niet. Op een enkeling na dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Goed verwoord.
En vergeet niet de eeuwige NSB , Geert en de Jodenvervolging die er steeds weer gretig bij worden gesleept als er kritiek op en zorg over de gang van zaken binnen het Muliti Culti Circus wordt geuit.
Daar ben ik zo langzamerhand schijtziek van.
Bron: GSquote:Klabam. Samira Bouchibti (of Abbos als u haar andere paspoort inziet) klapt even een nucleaire bom op de PvdA. In de vorm van een boek. In 'De Islam, de moslims en ik' haalt Samira snoeihard uit naar de partij waar zij tot 2010 voor in de Tweede Kamer zat. In de trant van: ik zat in het sociaaldemocratische rozenhuis en kan je vertellen, het is een puinhoop daarbinnen. Het ontbreekt de PvdA aan een vooruitziende blik, ze zijn vooral bezig om de allochtone achterban niet te kwetsen en hun enige oplossing voor ernstige problemen is doodnegeren. Au, zeer pijnlijke conclusie. Maar Samier gaat door: "Hun taboes en vooringenomenheid staan een realistische aanpak van veel problemen in de weg. De PvdA ziet niet dat de meerderheid van de allochtonen zich ook doodergert aan klaplopers onder de allochtone bevolking." En natuurlijk: "Het zit natuurlijk in hun aard (...) om iedereen te pamperen." Kortom, een samenvatting van alle GeenStijl-topics ooit over de PvdA, maar dan geschreven door een Marokkaanse PvdA'er in boekvorm. De zielige mensen-industrie, het symbolische thee zuipen met probleemtuig, krachtwijken nog verder laten gettoficeren, de verslachtoffering van daders, het idealistische maar compleet naïeve maakbaarheidsideaal en de arrogante elitaire regenteske blik op de wereld. Samira was er in 2010 klaar mee, stapte zelf op en hakt nu met gestrekt been haar partij onderuit in een autobiografisch werk. Bouchibti is de zoveelste allochtoon die niet door de PvdA werd geholpen. Van treurige regencampagnes via Wouter's Angels naar totale deceptie. Voor mensen die echt wat willen veranderen in de samenleving is de PvdA nu eenmaal niet de beste optie. De PvdA is het homeopathische wonderwater onder de politieke partijen: arrogante zelfpromotie maar uiteindelijk steevast een diepe teleurstelling. Dat hoort u dankzij Samira eens van een ander.
Ook op deze (welkome ) snoeiharde uitspraken van Bouchibti verzinnen de McCulti knuffelaars vast wel een politiek correct en passend antwoord.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zien de balk in hun eigen oog niet. Op een enkeling na dan.
[..]
Bron: GS
Dat is ie wel, hij hield zijn slachtoffers, of beter gezegd hun gedachtengoed, verantwoordelijk voor de toestroom van moslims naar Europa. Hij heeft alleen gezegd respect te hebben voor de handelswijze van militante moslimgroeperingen, maar dat is wat anders als geen hekel aan moslims hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Breivik is niet tegen moslims. Dus het is geen raadsel
Welk multi-culti circus? Noem me even tien wetten die wèl voor de ene groep gelden maar niet voor een andere.quote:
Dat hij ze niet in Noorwegen wilde wil niet zeggen dat hij er een hekel aan had. Als dat zo was dan had hij wel een islamitisch doel gekozen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is ie wel, hij hield zijn slachtoffers, of beter gezegd hun gedachtengoed, verantwoordelijk voor de toestroom van moslims naar Europa. Hij heeft alleen gezegd respect te hebben voor de handelswijze van militante moslimgroeperingen, maar dat is wat anders als geen hekel aan moslims hebben.
Je deelt zijn haat jegens moslims? Of wat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef kontknager het volgende:
Het is zonde dat breivik geweld heeft gebruikt. Daar los je in dit geval niets mee op. Je mening opdringen dmv geweld is walgelijk. Hij had veel meer kunnen bereiken door de politiek in te gaan. Hij is absoluut niet dom en heeft gelijk op veel vlakken. Nu heeft hij de linkerflank juist versterkt.
Gewoon lekker blijven volhouden terwijl er hele stukken uit zijn manifest in het nieuws zijn geweest die jouw ongelijk bevestigen. Google er even voor zou ik zeggen, en dan zul je zien dat hij er wel een hekel aan had, en ze niet alleen niet in Noorwegen wilde, maar niet in heel Europa. Alleen wilde hij in eerste instantie een daad stellen, door wat in zijn ogen de verraders zijn te raken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hij ze niet in Noorwegen wilde wil niet zeggen dat hij er een hekel aan had. Als dat zo was dan had hij wel een islamitisch doel gekozen.
Die kinderen waren zijn 'Boys from Brazil'.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Sakit-Gede het volgende:
Wat me verbaast aan die Breivik is dat hij tegen Moslims is en dan het doodschieten van ´´jonge Noorse blonde godinnen´´ als oplossing ziet.
Je ziet ook meteen hoe gevaarlijk deze meid was en dat elkaar bangmaken op internet heel realistische beelden oplevert.quote:Op zondag 22 april 2012 10:19 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens zaten er ook moslims in Utoya of althans kinderen met ouders uit moslimslanden.
Zij bijvoorbeeld
Moet dat (net uitgegeven) boekje je gelijk aantonen tav de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving door de PvdA?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zien de balk in hun eigen oog niet. Op een enkeling na dan.
[..]
Bron: GS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |