Waarom zou iemand met negatieve ervaringen die ervaringen doelbewust willen bagatelliseren op internet? Dat iemand ze verzwijgt, okee, maar waarom verzwijgen? Dat is niet logisch op internet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook het Marokkanenprobleem wordt soms itvergroot en soms gebagatelliseerd.
Mensen praten naar hun eigen straatje. Dat is niks nieuws en ook al niet voor het internet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met negatieve ervaringen die ervaringen doelbewust willen bagatelliseren op internet? Dat iemand ze verzwijgt, okee, maar waarom verzwijgen? Dat is niet logisch op internet.
1 negatieve ervaring met allochtonen leidt op zijn minst tot een tienvoudige uitvergroting op internet, lijkt me.
Als het goed uitkomt om ervaringen te bagatelliiseren dan doen mensen dat gewoonlijk. En overdrijven om je eigen idealen beter naar voren te laten komen, dat komt waarschijnlijk nog vaker voor inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met negatieve ervaringen die ervaringen doelbewust willen bagatelliseren op internet? Dat iemand ze verzwijgt, okee, maar waarom verzwijgen? Dat is niet logisch op internet.
1 negatieve ervaring met allochtonen leidt op zijn minst tot een tienvoudige uitvergroting op internet, lijkt me.
Nog nooit gelezen. Werkelijkwaar nog nooit. In je fantasie misschien dat mensen dat geschreven hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mensen praten naar hun eigen straatje. Dat is niks nieuws en ook al niet voor het internet.
Ik lees hier Marokkanenverhalen waarvan ik denk : Nou, nou, zo erg is het ook weer niet. Maar ik lees ook wel eens mensen die 'jarenlang in een buurt met alleen maar allochtonen" gewoond hebben, en daarop de standaard Linkse Multikul droom vertellen van 15-jarige Marokaantjes die vrouwtjes helpen oversteken, het uitwisselen van recepten met de Marokkaanse buurvrouw, de goudeerlijke zigeuner die iedere maand gratis de messen kwam slijpen en de zwarte bovenbuurman die hoogbegaafd was en hard werkte aan zijn scriptie over quantummechanica.
O, ja?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het goed uitkomt om ervaringen te bagatelliseren dan doen mensen dat gewoonlijk.
Snap je nu echt niet wat ik hier doe?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog nooit gelezen. Werkelijkwaar nog nooit. In je fantasie misschien dat mensen dat geschreven hebben..
Goed verwoord.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mensen praten naar hun eigen straatje. Dat is niks nieuws en ook al niet voor het internet.
Ik lees hier Marokkanenverhalen waarvan ik denk : Nou, nou, zo erg is het ook weer niet. Maar ik lees ook wel eens mensen die 'jarenlang in een buurt met alleen maar allochtonen" gewoond hebben, en daarop de standaard Linkse Multikul droom vertellen van 15-jarige Marokaantjes die vrouwtjes helpen oversteken, het uitwisselen van recepten met de Marokkaanse buurvrouw, de goudeerlijke zigeuner die iedere maand gratis de messen kwam slijpen en de zwarte bovenbuurman die hoogbegaafd was en hard werkte aan zijn scriptie over quantummechanica.
Ze zien de balk in hun eigen oog niet. Op een enkeling na dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Goed verwoord.
En vergeet niet de eeuwige NSB , Geert en de Jodenvervolging die er steeds weer gretig bij worden gesleept als er kritiek op en zorg over de gang van zaken binnen het Muliti Culti Circus wordt geuit.
Daar ben ik zo langzamerhand schijtziek van.
Bron: GSquote:Klabam. Samira Bouchibti (of Abbos als u haar andere paspoort inziet) klapt even een nucleaire bom op de PvdA. In de vorm van een boek. In 'De Islam, de moslims en ik' haalt Samira snoeihard uit naar de partij waar zij tot 2010 voor in de Tweede Kamer zat. In de trant van: ik zat in het sociaaldemocratische rozenhuis en kan je vertellen, het is een puinhoop daarbinnen. Het ontbreekt de PvdA aan een vooruitziende blik, ze zijn vooral bezig om de allochtone achterban niet te kwetsen en hun enige oplossing voor ernstige problemen is doodnegeren. Au, zeer pijnlijke conclusie. Maar Samier gaat door: "Hun taboes en vooringenomenheid staan een realistische aanpak van veel problemen in de weg. De PvdA ziet niet dat de meerderheid van de allochtonen zich ook doodergert aan klaplopers onder de allochtone bevolking." En natuurlijk: "Het zit natuurlijk in hun aard (...) om iedereen te pamperen." Kortom, een samenvatting van alle GeenStijl-topics ooit over de PvdA, maar dan geschreven door een Marokkaanse PvdA'er in boekvorm. De zielige mensen-industrie, het symbolische thee zuipen met probleemtuig, krachtwijken nog verder laten gettoficeren, de verslachtoffering van daders, het idealistische maar compleet naïeve maakbaarheidsideaal en de arrogante elitaire regenteske blik op de wereld. Samira was er in 2010 klaar mee, stapte zelf op en hakt nu met gestrekt been haar partij onderuit in een autobiografisch werk. Bouchibti is de zoveelste allochtoon die niet door de PvdA werd geholpen. Van treurige regencampagnes via Wouter's Angels naar totale deceptie. Voor mensen die echt wat willen veranderen in de samenleving is de PvdA nu eenmaal niet de beste optie. De PvdA is het homeopathische wonderwater onder de politieke partijen: arrogante zelfpromotie maar uiteindelijk steevast een diepe teleurstelling. Dat hoort u dankzij Samira eens van een ander.
Ook op deze (welkome ) snoeiharde uitspraken van Bouchibti verzinnen de McCulti knuffelaars vast wel een politiek correct en passend antwoord.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zien de balk in hun eigen oog niet. Op een enkeling na dan.
[..]
Bron: GS
Dat is ie wel, hij hield zijn slachtoffers, of beter gezegd hun gedachtengoed, verantwoordelijk voor de toestroom van moslims naar Europa. Hij heeft alleen gezegd respect te hebben voor de handelswijze van militante moslimgroeperingen, maar dat is wat anders als geen hekel aan moslims hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Breivik is niet tegen moslims. Dus het is geen raadsel
Welk multi-culti circus? Noem me even tien wetten die wèl voor de ene groep gelden maar niet voor een andere.quote:
Dat hij ze niet in Noorwegen wilde wil niet zeggen dat hij er een hekel aan had. Als dat zo was dan had hij wel een islamitisch doel gekozen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is ie wel, hij hield zijn slachtoffers, of beter gezegd hun gedachtengoed, verantwoordelijk voor de toestroom van moslims naar Europa. Hij heeft alleen gezegd respect te hebben voor de handelswijze van militante moslimgroeperingen, maar dat is wat anders als geen hekel aan moslims hebben.
Je deelt zijn haat jegens moslims? Of wat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef kontknager het volgende:
Het is zonde dat breivik geweld heeft gebruikt. Daar los je in dit geval niets mee op. Je mening opdringen dmv geweld is walgelijk. Hij had veel meer kunnen bereiken door de politiek in te gaan. Hij is absoluut niet dom en heeft gelijk op veel vlakken. Nu heeft hij de linkerflank juist versterkt.
Gewoon lekker blijven volhouden terwijl er hele stukken uit zijn manifest in het nieuws zijn geweest die jouw ongelijk bevestigen. Google er even voor zou ik zeggen, en dan zul je zien dat hij er wel een hekel aan had, en ze niet alleen niet in Noorwegen wilde, maar niet in heel Europa. Alleen wilde hij in eerste instantie een daad stellen, door wat in zijn ogen de verraders zijn te raken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hij ze niet in Noorwegen wilde wil niet zeggen dat hij er een hekel aan had. Als dat zo was dan had hij wel een islamitisch doel gekozen.
Die kinderen waren zijn 'Boys from Brazil'.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Sakit-Gede het volgende:
Wat me verbaast aan die Breivik is dat hij tegen Moslims is en dan het doodschieten van ´´jonge Noorse blonde godinnen´´ als oplossing ziet.
Je ziet ook meteen hoe gevaarlijk deze meid was en dat elkaar bangmaken op internet heel realistische beelden oplevert.quote:Op zondag 22 april 2012 10:19 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens zaten er ook moslims in Utoya of althans kinderen met ouders uit moslimslanden.
Zij bijvoorbeeld
Moet dat (net uitgegeven) boekje je gelijk aantonen tav de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving door de PvdA?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zien de balk in hun eigen oog niet. Op een enkeling na dan.
[..]
Bron: GS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |