Intelligentie en toerekeningsvatbaarheid / geestelijke gesteldheid niet kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef DRidder het volgende:
[..]
[..]
Toch opvallend dat er destijds op FOK! een groot aantal blanken beweerden dat deze knaap gezien zijn verrichtingen bijzonder intelligent zou moeten zijn![]()
![]()
En daarbij graag hadden gezien dat de slachtoffers van een andere etniciteit/religie zouden zijn.
Lees zijn manifest, de gemiddeld HBO'er schrijft zoiets niet even.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef NanKing het volgende:
zijn vader heeft in een interview met 'stern' gezegd dat hij niet bijster intelligent is.
hoe dan ook, je moet wel krankzinnig zijn om iets al dit te doen. Dat betekent niet dat hij er niet voor hoeft te boeten, toerekeningsvatbaar of niet.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Lees zijn manifest, de gemiddeld HBO'er schrijft zoiets niet even.
moet eerlijk zeggen dat ik t niet heb gelezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Heel veel mensen. Ben maar weinig figuren tegen gekomen blank of niet blank die beweren dat Bin Laden dom was.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef DRidder het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Maar vertel mij eens, hoeveel van deze superieure blanken hadden Bin Laden direct als hoogbegaafd en als bijzonder intelligent bestempeld?![]()
Wel jammer he, dat deze hoogbegaafde knaap slachtoffers heeft gemaakt die net zo blank zijn als jij.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar mijn eerste indruk was hetzelfde. Zijn schrijfstijl en schrijfvaardigheid waren, van wat ik heb gezien, zeker goed ontwikkeld. Ik ben zelfs geneigd te zeggen dat de gemiddelde wo'er dit ook niet eventjes schrijft.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Gast, wat probeer je nou joh? ik moet eerlijk gezegd een beetje lachen om je 'provocaties'. Werkelijk/.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef DRidder het volgende:
[..]
Wel jammer he, dat deze hoogbegaafde knaap slachtoffers heeft gemaakt die net zo blank zijn als jij.
Is niet waar. Mohammed Bouyeri toonde geen emotie, was kil, was volledig toerekeningsvatbaar en kreeg levenslangquote:Op donderdag 22 december 2011 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Je wordt als ontoerekeningsvatbaar bestempeld als je geen emotie toont en kill bent.
Ik weet niet hoe het juridisch precies zit maar volgens mij gingen ze bij Bouyeri meer van een religieus waanzinnige uit dan van een psycho/sociopaat.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef DRidder het volgende:
[..]
Is niet waar. Mohammed Bouyeri toonde geen emotie, was kil, was volledig toerekeningsvatbaar en kreeg levenslang
Intelligentie en toerekeningsvatbaarheid sluiten elkaar niet uit hoor, neger.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef DRidder het volgende:
[..]
[..]
Toch opvallend dat er destijds op FOK! een groot aantal blanken beweerden dat deze knaap gezien zijn verrichtingen bijzonder intelligent zou moeten zijn![]()
![]()
Volgens mij kan iemand best intelligent en psychisch gestoord tegelijk zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef DRidder het volgende:
![]()
En daarbij graag hadden gezien dat de slachtoffers van een andere etniciteit/religie zouden zijn.
Compleet mee eens. Als er in dat land geen echt en letterlijk levenslang is zoals bij ons, dan is deze man wel het ultieme bewijs dat minstens levenslang of anders de doodstraf meer dan terecht en nodig is. Al het bewijs is er, hij heeft alles bekend en er geen spijt van. Deze persoon mag NOOIT meer vrijkomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij kan iemand best intelligent en psychisch gestoord tegelijk zijn.
Verder hoop ik dat er alles in het werk wordt gesteld om te voorkomen dat deze man ooit nog vrij kan komen. Persoonlijk ben ik in dit soort extreme situaties voor de doodstraf. Je moet er niet aan denken dat levenslang erop uitdraait dat die man na 20 jaar weer op straat rondloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
Dit dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef Leandra het volgende:
Dus als iemand niet toerekeningsvatbaar is dan zou hij volgens TS ook niet intelligent kunnen zijn?
wat is precies het punt dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:13 schreef Blitzkrieger het volgende:
Breivik is volledig toerekeningsvatbaar, echt weer iets van de linkse multiculties om het tegendeel te beweren. Hij maakte zeker een punt met zijn opvatting over de islam en de linkse beweging in Noorwegen
En hoe moet het dan wel bestreden worden?quote:maar hoe hij het wilde bestrijden (moorden) is uiteraard volledig verwerpelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |