mensen die nog steeds niet begrijpen waar het om gaatquote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geldklopperij? Je wist toch wel van tevoren dat er maandelijkse kosten zouden zijn?
Als je geen creditcard wil gebruiken moet je nu al voor extra maand(en) betalen. Ook al heb je die 30 dagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geldklopperij? Je wist toch wel van tevoren dat er maandelijkse kosten zouden zijn?
kijk iemand die snapt het aangezien ik geen credit card hebquote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je geen creditcard wil gebruiken moet je nu al voor extra maand(en) betalen. Ook al heb je die 30 dagen.
Jawel, vorige week al gehaald bij de GameMania.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Zijn er nog niet van die game cards te koop in winkels zoals met WoW?
online zijn ze wel verkrijgbaar maar of dat zo is in de winkels geen ideequote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Nee. Je moet een subscription hebben. Dan krijg je 30 dagen gratis.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je geen creditcard wil gebruiken moet je nu al voor extra maand(en) betalen. Ook al heb je die 30 dagen.
twitter:SWTOR twitterde op donderdag 22-12-2011 om 14:08:21The #SWTOR website login page is currently offline while we work to resolve key redemption and subscription issues. reageer retweet
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef LeaderRoel het volgende:
twitter:SWTOR twitterde op donderdag 22-12-2011 om 14:08:21The #SWTOR website login page is currently offline while we work to resolve key redemption and subscription issues. reageer retweet
Ik Dinsdagquote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef leeell het volgende:
gelukkig vorige week al mn timecard geregeld,
activeer je subscription en cancel dan weer, klaarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef genakt het volgende:
Toch blijft het pure kankerzooi. Ik wil dit gewoon maandje spelen en als ik het voor de rest leuk blijf vinden dan regel ik wel dat geld niet op deze manier.
maak een paypal account, doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Meh. Ik heb geen credit card en ook geen prepaid card. Is er ergens een prepaid card online te krijgen zodat je 't meteen op je scherm ziet?
Oftewel je kan een dag niet spelenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
maak een paypal account, doe niet zo moeilijk
dat of je loopt even naar de winkel, jezus, wat een zolder gekluisterde users hierquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
maak een paypal account, doe niet zo moeilijk
want? als de site weer online is kan je het toch zo invoeren..quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Oftewel je kan een dag niet spelen
Lekker behulpzaam, bedankt, zeikerds.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dat of je loopt even naar de winkel, jezus, wat een zolder gekluisterde users hier
Wij zeikerds?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam, bedankt, zeikerds.
Ik zeg je toch dan een paypal aan te maken en leeell geeft je de tip om eens wat frisse lucht te happen buiten, lijkt me een redelijk antwoord.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja ik stel alleen een vraag toch
Volgens mij niet, paypal, creditcard of timecard zijn volgens mij de opties.quote:
Geen antwoord op de vraag die ik stel volgens mij, maar goed. Zeg dan gewoon nee volgens mij niet maar je kan dit of dat of zus of zo doen ipv een sneer te geven. Maarja ik kan ook niet veel meer dan een sneer verwachten van te trotse FOK! usersquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zeg je toch dan een paypal aan te maken en leeell geeft je de tip om eens wat frisse lucht te happen buiten, lijkt me een redelijk antwoord.
Hoe lang moet ik dit volhoudenquote:Your order is being processed
Please don't click the back or refresh buttons.
Schiet nou eens opquote:1x Star wars The old republic¤ 39,98Track & Trace:-Uw order is in bestelling
paypal aanmakenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
want? als de site weer online is kan je het toch zo invoeren..
ik heb een subscription aangemaakt, maar wacht nu al een uur op bevestigingquote:Op donderdag 22 december 2011 15:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb zojuist met paypal een subscription afgesloten, kan ik nu gelijk die subscription weer intrekken?
Jäquote:Op donderdag 22 december 2011 15:26 schreef JohnSpek het volgende:
Hoi, als je dit spel koopt krijg je er dan een gratis maand spelen bij? (normale editie van het spel, 45 euro)
Ik ben het met je eens. Je koopt het spel en hebt recht op een maand spelen. Waarom je nu al een payment account gegevens moet aanmaken is mij een raadsel. Natuurlijk je kunt het gelijk weer stop zetten. Maar omdat die payment niet eens werkt door het vele data verkeer en plat ligt kun je niet eens spelen ondanks dat je al je activation van het spel hebt geactiveerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef genakt het volgende:
Toch blijft het pure kankerzooi. Ik wil dit gewoon maandje spelen en als ik het voor de rest leuk blijf vinden dan regel ik wel dat geld niet op deze manier.
Gewoon een langere grace period.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Je koopt het spel en hebt recht op een maand spelen. Waarom je nu al een payment account gegevens moet aanmaken is mij een raadsel. Natuurlijk je kunt het gelijk weer stop zetten. Maar omdat die payment niet eens werkt door het vele data verkeer en plat ligt kun je niet eens spelen ondanks dat je al je activation van het spel hebt geactiveerd.
men had beter dit kunnen laten totdat je gametijd van 29 dagen om waren. Dan was er niet zoveel data verkeer noodzakelijk.
En dan zijn die 29 dagen om en gaat iedereen alsnog allemaal tegelijk weer zo'n kaartje of wat dan ook invoeren, uitstel van executie..quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Je koopt het spel en hebt recht op een maand spelen. Waarom je nu al een payment account gegevens moet aanmaken is mij een raadsel. Natuurlijk je kunt het gelijk weer stop zetten. Maar omdat die payment niet eens werkt door het vele data verkeer en plat ligt kun je niet eens spelen ondanks dat je al je activation van het spel hebt geactiveerd.
men had beter dit kunnen laten totdat je gametijd van 29 dagen om waren. Dan was er niet zoveel data verkeer noodzakelijk.
Of dat, inderdaad. men had het kunnen weten bij zoveel preorders etc. het is immers een SW franchize.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Gewoon een langere grace period.
Nou niet geheel natuurlijk. Ik heb mijn code ingevoerd en had dus kunnen spelen als ik niet al gelijk mijn payment gegevens zou moeten invoeren. dat had ik dan bv morgen of achter een week wel gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
En dan zijn die 29 dagen om en gaat iedereen alsnog allemaal tegelijk weer zo'n kaartje of wat dan ook invoeren, uitstel van executie..
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Je koopt het spel en hebt recht op een maand spelen.
Hmm Ik heb 49 euro betaalt om 29 dagen te kunnen gamen als ik de code invoer wat wel lukte. Ik snap je punt niet. Als ik al mijn payment gegevens kon invoeren had ik het ook gelijk weer kunnen stopzetten. Dus dat zie ik ff niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee.
Je koopt een abonnement. Daar krijg je vervolgens 30 dagen gratis bij. Maar je kunt het abonnement ook gewoon stop zetter voordat de eerste 30 gratis dagen voorbij zijn, dan betaal je zelfs helemaal niets.
Maar goed gelukkig kan ik nog vooruit met The witcher 2
Met andere woorden, zinloze klacht.
Dat de site er nu uit ligt is wel een valide klacht, zoiets mag eigenlijk niet gebeuren.
1# Ze adverteren met inclusief 30 dagen speeltijd als je het SPEL koopt, niet subscription. Dat is misleiding.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee.
Je koopt een abonnement. Daar krijg je vervolgens 30 dagen gratis bij. Maar je kunt het abonnement ook gewoon stop zetter voordat de eerste 30 gratis dagen voorbij zijn, dan betaal je zelfs helemaal niets.
Met andere woorden, zinloze klacht.
Dat de site er nu uit ligt is wel een valide klacht, zoiets mag eigenlijk niet gebeuren.
Ik draai 60-120 FPS en BF3 echt niet op ultraquote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef benx het volgende:
"EA has reported that its total investment in the "Star Wars" MMO has reached $80 million in development alone."
En dan server problems, FPS problems (in mijn ogen (ik draai BF3 op ultra, kthx)), naaistreken met betalen
Maar wel alles ingesproken!
Ik speelde als BH en bakte er niks van. Moet wel toegeven dat ik niet hoog in level was 15 en had juist het idee dat de vanguard(trooper goed voor PvP was). Maar een smuggler(scoundrel) ligt me stukken beter.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef GlenSpey het volgende:
Net voor het eerst pvp gedaan met mijn sith inquisitor (lvl 10). Ging nog niet echt lekker, maargoed ik moet dan ook nog een subclass kiezen
Wel tof dat ze het uitgebalanceerd hebben zodat je als lowbie ook een kans maakt tegen hogere spelers, alleen is dit op hoger lvl niet enorm frustrerend? Als je als lvl 50 ofzo het aflegt tegen een lvl 40?
Heb trouwens het idee dat die bounty hunters erg sterk zijn in pvp, of zie ik dat nu verkeerd?
Wat? Dat de website volledig plat ligt omdat mensen een subscription willen afsluiten? Ik had dat niet met City of Heroes, City of Villains, World of Warcraft of wat dan ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Wat zit iedereen nou weer verbaasd te doen over de subscription?
Newsflash:
Dit is bij zo goed als ELKE MMORPG
Wellicht. Maar in je account management staat toch echt duidelijk vermeld wat je moet doen om die 30 dagen te krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
1# Ze adverteren met inclusief 30 dagen speeltijd als je het SPEL koopt, niet subscription. Dat is misleiding.
Uiteraard. Ze willen eigenlijk liever niet dat mensen die kaartjes gebruiken.quote:2# Als je geen creditcard-systeem wil gebruiken, maar een timecode card (wat optie 2 is bij betaling voor een subscription) ben je dat geld meteen extra kwijt en valt er niets te cancelen voordat de gratis 30 dagen op zijn.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat? Dat de website volledig plat ligt omdat mensen een subscription willen afsluiten? Ik had dat niet met City of Heroes, City of Villains, World of Warcraft of wat dan ook.
Dus weet niet waar jij die conclusie vandaan haalt, maar ik gok de hoge hoed.
Er zijn voor elke class drie skill trees. Dus je kunt zelf kiezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef GlenSpey het volgende:
Nog een vraag: bij de description van de subclasses (dus voor je je keuze maakt voor een nieuw character) staan bij de meeste classes twee verschillende rollen. Bijvoorbeeld 'heal' en 'damage', betekent dit dat je deze kan combineren (hybrid) of zelfs kan afwisselen (dat je voor bijvoorbeeld pvp een pure dps bent en voor in dungeons een pure healer)? Of kan je enkel en alleen kiezen voor of damage óf healing?
Dat snap ik, maar kan je daarna nog afwisselen tussen die skill trees, of staan je punten gelijk vast?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn voor elke class drie skill trees. Dus je kunt zelf kiezen.
Je kunt een hybride aanmaken. Je kunt je talenten spreiden.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef GlenSpey het volgende:
Nog een vraag: bij de description van de subclasses (dus voor je je keuze maakt voor een nieuw character) staan bij de meeste classes twee verschillende rollen. Bijvoorbeeld 'heal' en 'damage', betekent dit dat je deze kan combineren (hybrid) of zelfs kan afwisselen (dat je voor bijvoorbeeld pvp een pure dps bent en voor in dungeons een pure healer)? Of kan je enkel en alleen kiezen voor of damage óf healing?
Je kunt respeccen, maar dat is behoorlijk duur geloof ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kan je daarna nog afwisselen tussen die skill trees, of staan je punten gelijk vast?
Ik blijf het ook maar irritant vinden dat die klote site zo vaak plat ligt.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat? Dat de website volledig plat ligt omdat mensen een subscription willen afsluiten? Ik had dat niet met City of Heroes, City of Villains, World of Warcraft of wat dan ook.
Je kunt niet switchen zoals in WoW. Je kan wel respeccen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom moet je dan bij de website?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef benx het volgende:
Aaah cmon man, ik sta gvd al 30min in de waiting room op die website! ik had vorige week mijn game al registert, wat is dit voor onzin!
20e is het ingegaan hequote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Coco98 het volgende:
Waarom staat er trouwens bij mij account dat ik maar 27 dagen heb? (van die 30 gratis dagen)
De client zegt dat ik geen subscription hebquote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom moet je dan bij de website?
volgens mij kan ik dat wel opgevenquote:Your order is being processed
Ach so.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef benx het volgende:
[..]
De client zegt dat ik geen subscription heb
Ja he, het rare is alleen ik heb niet eens een subscription geactiveerd.quote:
heb je al is op je account pagina gekeken of het niet al doorgevoerd isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Morthill het volgende:
ik kijk hier nu al 1,5 uur tegenaan
[..]
volgens mij kan ik dat wel opgeven
Ja, is het nietquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb je al is op je account pagina gekeken of het niet al doorgevoerd is
Troost je ik was al meer dan twee uur bezig om mijn payment(paypal) order compleet te maken die je ook nog moet doen nadat je de code hebt ingevoerd dat prima werkte toen hij vast bleef hangen. Ik ga niet nog een een poging wagen de eerste 2 dagen als ik al zie hoeveel lui dit gaan spelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef benx het volgende:
Aaah cmon man, ik sta gvd al 30min in de waiting room op die website! ik had vorige week mijn game al registert, wat is dit voor onzin!
En die dagen kosten allemaal wel mijn subscription, ik denk dat ik even een flinke klacht in ga dienen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:13 schreef Cherna het volgende:
[..]
Troost je ik was al meer dan twee uur bezig om mijn payment(paypal) order compleet te maken die je ook nog moet doen nadat je de code hebt ingevoerd dat prima werkte toen hij vast bleef hangen. Ik ga niet nog een een poging wagen de eerste 2 dagen als ik al zie hoeveel lui dit gaan spelen.
Ik kan gelukkig nog vooruit met The Witcher 2 en AC
die 30 dagen is geactiveerd als je voor de 20 je game key heb ingevuldquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja he, het rare is alleen ik heb niet eens een subscription geactiveerd.
Belachelijk he, je koopt het spel inclusief 30 dagen, Je hebt nog geen subscription geactiveerd, maar de 30 dagen teller gaat wel lopen. Dus als je over en maand pas subscribed, heb je GEEN gratis 30 dagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:14 schreef Catch_me het volgende:
Zijn wel weer 2 dagen die van je huidige 29 dagen subscriptie af gaan, worden deze nog vergoed ofzo?
hebben ze EGA zo goed gedaan met de server instroom zijn ze dit aan het verneukenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Belachelijk he, je koopt het spel inclusief 30 dagen, Je hebt nog geen subscription geactiveerd, maar de 30 dagen teller gaat wel lopen. Dus als je over en maand pas subscribed, heb je GEEN gratis 30 dagen.
Als ej de game niet hebt geregistreerd gaat er ook geen tijd af. Moet je ook niet zo stom zijn om je game te registreren als je niet gat spelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Belachelijk he, je koopt het spel inclusief 30 dagen, Je hebt nog geen subscription geactiveerd, maar de 30 dagen teller gaat wel lopen. Dus als je over en maand pas subscribed, heb je GEEN gratis 30 dagen.
Dat is onzin natuurlijk. Als de registratie lukt en je de code kunt invoeren, en zodoende een account hebt moet het wel zo zijn dat je ook je payment options kunt invoeren. Mocht dat niet lukken zo als nu het geval is moet men de mensen meer ruinte geven(dagen) om dit compleet te maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ej de game niet hebt geregistreerd gaat er ook geen tijd af. Moet je ook niet zo stom zijn om je game te registreren als je niet gat spelen.
Ja, maar geen volle maand en dat is waar Coco over begint. Kom op zeg, deze puinhoop kost je hooguit een dag en die zal EA vast wel vergoeden.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:19 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Als de registratie lukt en je de code kunt invoeren, en zodoende een account hebt moet het wel zo zijn dat je ook je payment options kunt invoeren. Mocht dat niet lukken zo als nu het geval is moet men de mensen meer ruinte geven(dagen) om dit compleet te maken.
Vergeet niet dat je als level 50 veel meer skills tot je beschikking hebt als iemand van level 10 , ook al wordt de damage en je HP gescaled naar level 50.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef GlenSpey het volgende:
Net voor het eerst pvp gedaan met mijn sith inquisitor (lvl 10). Ging nog niet echt lekker, maargoed ik moet dan ook nog een subclass kiezen
Wel tof dat ze het uitgebalanceerd hebben zodat je als lowbie ook een kans maakt tegen hogere spelers, alleen is dit op hoger lvl niet enorm frustrerend? Als je als lvl 50 ofzo het aflegt tegen een lvl 40?
Heb trouwens het idee dat die bounty hunters erg sterk zijn in pvp, of zie ik dat nu verkeerd?
dude geef gewoon toe dat dit bullshit isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ej de game niet hebt geregistreerd gaat er ook geen tijd af. Moet je ook niet zo stom zijn om je game te registreren als je niet gat spelen.
Ja, want als iemand onzin uitkraamt en ik dat bestrijd, dan moet ik wel vinden dat dit allemaal niet problematisch isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude geef gewoon toe dat dit bullshit is
Ja en bioware wil dat je een subscription geactiveerd hebt voordat je kan spelen. Nou dan is het toch logisch dat dan pas die 30 dagen gratis ingaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:19 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Als de registratie lukt en je de code kunt invoeren, en zodoende een account hebt moet het wel zo zijn dat je ook je payment options kunt invoeren. Mocht dat niet lukken zo als nu het geval is moet men de mensen meer ruinte geven(dagen) om dit compleet te maken.
een game registreren is niet game tijd eraf halen zoals ze nu wel doen ofnietquote:Op donderdag 22 december 2011 16:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, want als iemand onzin uitkraamt en ik dat bestrijd, dan moet ik wel vinden dat dit allemaal niet problematisch is
Daarom loop ik al uren te zeiken hierOmdat ik het allemaal prima vindt.
Dude, trek geen conclusies als die nergens op slaan.
Ja weet dat het dat wel isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een game registreren is niet game tijd eraf halen zoals ze nu wel doen ofniet
De inlogsite van WoW lag de eerste week 9 van de 10 keer plat hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met het feit dat je zo dom zou zijn om na 30 dagen pas een subscription aan te maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja en bioware wil dat je een subscription geactiveerd hebt voordat je kan spelen. Nou dan is het toch logisch dat dan pas die 30 dagen gratis ingaan.
Heb je ooit mmorpgs gespeeld? Een account aanmaken is totaal iets anders dan een subscription starten.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja weet dat het dat wel isje maakt een account aan om te gaan spelen, dan snap je toch wel ook wel dat de gametijd in gaat. Als je dat echt niet kan zien aankomen, dan ligt dat echt aan jezelf.
En erger nog, bij elke expansion lagen de servers er een aantal dagen uitquote:Op donderdag 22 december 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De inlogsite van WoW lag de eerste week 9 van de 10 keer plat hoor.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:25 schreef Friday12 het volgende:
het is gewoon bullshit en als je dat nu nog niet ziet ligt het ook aan jezelf
Wow, ik moet mezelf wel vaak herhalen hier zegquote:Op donderdag 22 december 2011 16:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heb je ooit mmorpgs gespeeld? Een account aanmaken is totaal iets anders dan een subscription starten.
ze willen dat je subbed om te spelen dan moeten ze niet zeggen free game time en dan ingaan zonder dat je kan spelenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:27 schreef Morthill het volgende:
[..]zodra je een argument hebt waarom je gametijd niet in moet gaan als je de game registreert hoor ik het graag.
Volgens mij heb je er zelf last van. Waarom is iemand dom als hij zijn subscriptie pas activeert na een maand?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wow, ik moet mezelf wel vaak herhalen hier zegAls je niet bereid bent mijn posts te lezen, dan gaat dit niet werken
Ah, maar de reden dat je niet kan spelen is dat de site plat ligt, waardoor je niet kunt subben en dat is inderdaad bullshit, maar dat heb ik ook al tig keer gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze willen dat je subbed om te spelen dan moeten ze niet zeggen free game time en dan ingaan zonder dat je kan spelen
Omdat je dom bent als je een game koopt, die registreert om te gaan spelen, daarbij te zien krijgt dat je gametijd ingaat en je dan nog pas een maand later tot het eurekamoment komt dat je misschien een sub moet afsluiten om te kunnen gamen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er zelf last van. Waarom is iemand dom als hij zijn subscriptie pas activeert na een maand?
Welkom bij de wereld van MMO's, hebben ze (bijna) allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef Catch_me het volgende:
Sowieso al schandalig dat je een subscriptie met je betaalgegevens moet afsluiten terwijl er duidelijk op het doosje staat dat de eerste 30 dagen gratis zijn, waarom moest ik dan ook alweer verplicht een abo afsluiten?
Dat is eigenlijk nog niets in vergelijking met de moeite die het kostte om van je Xbox Live Gold af te komen, dat was eerst eigenlijk alleen te doen door een code in te voeren voor een maand en die dan niet te verlengen of je CC af te laten lopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef Catch_me het volgende:
Sowieso al schandalig dat je een subscriptie met je betaalgegevens moet afsluiten terwijl er duidelijk op het doosje staat dat de eerste 30 dagen gratis zijn, waarom moest ik dan ook alweer verplicht een abo afsluiten?
Je krijgt pas te zien dat die gratis 30 dagen gametijd starten als het al te laat is, dat kan je van te voren niet weten. Sterker nog zoals ik al zei en zoals het bij vele andere mmorpgs is (wat jij dus ook weet) gaan die Free Playtime dagen pas in zodra je een subscriptie hebt. En dat is hier dus anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat je dom bent als je een game koopt, die registreert om te gaan spelen, daarbij te zien krijgt dat je gametijd ingaat en je dan nog pas een maand later tot het eurekamoment komt dat je misschien een sub moet afsluiten om te kunnen gamen.
Iets wat ik ook al eerder heb gezegd, net zoals ik al eerder heb gezegd welke MMO's ik heb gespeelden ja ik heb er last van dat ik dat moet blijven herhalen.
Nou, van CoV weet ik zeer zeker dat mijn speeltijd inging zodra ik me registreerde en ik weet ook dat ik bij WoW pas een abonnement heb afgesloten toen mijn gratis speeltijd er bijna op zat. Bij LotRO heb ik zelfs nooit een abo afgesloten en toch 30 dagen gespeeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je krijgt pas te zien dat die gratis 30 dagen gametijd starten als het al te laat is, dat kan je van te voren niet weten. Sterker nog zoals ik al zei en zoals het bij vele andere mmorpgs is (wat jij dus ook weet) gaan die Free Playtime dagen pas in zodra je een subscriptie hebt. En dat is hier dus anders.
Had je wel EA moeten hebben degene die vandaag of gisteren pas hun box gekregen hebben kun je dit niet verwijten.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:39 schreef leeell het volgende:
je had vorige week alles al kunnen regelen, negers die het op het laatste moment doen hebben het aan zichzelf te danken
ik ga weer verder spelen, tadaa
ik kwam alle pagina's langs en zelfs naar paypal site geweest... daarna crashed die pagina en weet ik niet of het gedaan is ofnietquote:Op donderdag 22 december 2011 16:40 schreef Morthill het volgende:
DAAAAHwas ik eindelijk uit die fucking wachtrij, foutmelding en weer terug in de wachtrij
Ik ga het maar opgeven, want dit schiet totaal niet op.
Ja, zijn er meerdere flashpoints zoals Esseles, want de volgende Hammer station was echt gelijk weer niveaus lager. (Verhaal elementen, veel cutscenes, keuzes maken) ?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Voor mij maakt het niet zoveel uit, maar ik hoop dat die site zo snel mogelijk weer online komt. Kunnen we het weer over de game hebben.
hij lag vanaf de 15de al in de winkelsquote:Op donderdag 22 december 2011 16:41 schreef Cherna het volgende:
[..]
Had je wel EA moeten hebben degene die vandaag of gisteren pas hun box gekregen hebben kun je dit niet verwijten.
Want je had wel al een account kunnen aanmaken maar verder nog niets.
athiss is coolquote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja, zijn er meerdere flashpoints zoals Esseles, want de volgende Hammer station was echt gelijk weer niveaus lager. (Verhaal elementen, veel cutscenes, keuzes maken) ?
nieuwe patch zorgt ervoor dat je je plek behoudt als je binnen zoveel tijd terug in logged, is vanochtend geimplementeerd als het goed isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:40 schreef Morthill het volgende:
DAAAAHwas ik eindelijk uit die fucking wachtrij, foutmelding en weer terug in de wachtrij
Ik ga het maar opgeven, want dit schiet totaal niet op.
Athiss is wel tof ja, wel erg moeilijk moet ik zeggen. Mijn groep had in ieder geval nogal wat cc nodig.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja, zijn er meerdere flashpoints zoals Esseles, want de volgende Hammer station was echt gelijk weer niveaus lager. (Verhaal elementen, veel cutscenes, keuzes maken) ?
Dat had ik ook, refresh gedaan en sindsdien dat laadscherm dat ze mijn betaling aan het afronden zijn, maar na 2 uur wilde ik wel een nieuwe poging wagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kwam alle pagina's langs en zelfs naar paypal site geweest... daarna crashed die pagina en weet ik niet of het gedaan is ofniet
Agree, ging wel genadeloos dood bij die enorme hond. Was aan het tanken en dat kutbeest ramt me weg, val in een afgrond tussen 10 mobsquote:
Op de site bedoel ikquote:Op donderdag 22 december 2011 16:44 schreef leeell het volgende:
[..]
nieuwe patch zorgt ervoor dat je je plek behoudt als je binnen zoveel tijd terug in logged, is vanochtend geimplementeerd als het goed is
Daarmee bevestig je dus precies wat ik zeg. ToR kan je niet spelen zonder abbo.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nou, van CoV weet ik zeer zeker dat mijn speeltijd inging zodra ik me registreerde en ik weet ook dat ik bij WoW pas een abonnement heb afgesloten toen mijn gratis speeltijd er bijna op zat. Bij LotRO heb ik zelfs nooit een abo afgesloten en toch 30 dagen gespeeld.
healen op die force gasten(ranged niet melee) was crap als mensen hun interupt niet konden vinden en die eindboss was ook wel zwaar je moest niet teveel spammenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat had ik ook, refresh gedaan en sindsdien dat laadscherm dat ze mijn betaling aan het afronden zijn, maar na 2 uur wilde ik wel een nieuwe poging wagen.
[..]
Agree, ging wel genadeloos dood bij die enorme hond. Was aan het tanken en dat kutbeest ramt me weg, val in een afgrond tussen 10 mobs
Dat is leuk als de bosses je in afgrond rammenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:45 schreef Morthill het volgende:
Agree, ging wel genadeloos dood bij die enorme hond. Was aan het tanken en dat kutbeest ramt me weg, val in een afgrond tussen 10 mobs
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:48 schreef benx het volgende:
Victory! EA gebeld met een woedende manier en dat als dit nu niet gefixed gaat worden ik ze wel in court zal zien_ !
Zegt die vrouw van wat is je paypal en shit, en victory, kan spelen.
Ik zit er sinds 14.00 vanmiddagquote:Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef Chef_M het volgende:
Ongeduldige kutkinderen hier, ik zit al in de waiting room sinds half 3 vanmiddag, en kijk ze hier klagen omdat ze na 15 minuten nog niks kunnen op de site.Ja, bagger van EA dat hun site zo crap is, maar jezus, beetje geduld.
Ja, maar dat weet je pas als je je registreertquote:Op donderdag 22 december 2011 16:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daarmee bevestig je dus precies wat ik zeg. ToR kan je niet spelen zonder abbo.
ik zit al te wachten sinds 12 uur vanmiddag knakkerquote:Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef Chef_M het volgende:
Ongeduldige kutkinderen hier, ik zit al in de waiting room sinds half 3 vanmiddag, en kijk ze hier klagen omdat ze na 15 minuten nog niks kunnen op de site.Ja, bagger van EA dat hun site zo crap is, maar jezus, beetje geduld.
There's always a bigger fishquote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zit al te wachten sinds 12 uur vanmiddag knakker
Wat een onzin. Natuurlijk is er een reden tot klagen. Ik heb het geprobeerd vanaf 12 uur tot een uur of vier. Toen liep het bij paypal fout en kwam weer opnieuw in de wachtrij. Niet dat ik er veel problemen mee heb want ik kan met andere games vooruit.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef Chef_M het volgende:
ze hebben ook niet door dat ze nu eerst mensen moeten afwerken die al hele tijd erin staan ipv nieuwe erbij te doenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef jepperdeprep het volgende:
De wachtrij word nu alleen maar langer btw
Ze kunnen het gewoon niet en nieuwe mensen zijn koppig en sluiten massaal aanquote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze hebben ook niet door dat ze nu eerst mensen moeten afwerken die al hele tijd erin staan ipv nieuwe erbij te doen
nieuwe mensen redirected naar sorry servers are busy try again laterquote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze kunnen het gewoon niet en nieuwe mensen zijn koppig en sluiten massaal aanCircle of digital life of zo.
Wat begrijp je niet aan de woorden ''15 minuten''? Ik zeg toch juist, faalhaas, dat er mensen zijn die al de hele dag wachten, en die kutkiddies geen geduld kunnen opbrengen en meteen weer EA willen bellen en bedreigen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat jij al lang zit te wachten en dat hier ongeduldige kutkinderen zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de woorden ''15 minuten''? Ik zeg toch juist, faalhaas, dat er mensen zijn die al de hele dag wachten, en die kutkiddies geen geduld kunnen opbrengen en meteen weer EA willen bellen en bedreigen.
Begrijpend lezen is niet voor iedereen bedoeld, zo blijkt weer.
Was er geen maintenance tot 13u?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
servers waren alweer upquote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Was er geen maintenance tot 13u?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Athlon64x het volgende:
you are currently in a waiting queue.
enjoy your time playing
Star Wars™: The Old Republic™.
GODVERDOMME![]()
laten we het hopenquote:Your order is being processed
Ik heb Arch + Artifice + slicing op mijn sorcerer. Bevalt goed tot nu toe.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:42 schreef GlenSpey het volgende:
Welke professions zal ik nemen als zijnde sith inquisitor (en waarschijnlijk sorcerer op een later punt) ? Zat zelf te denken aan in ieder geval Archaelogy en daar komt dan Artifice, Treasure Hunting of Synthweaving bij, maar welke 2 worden het?
nee, je moet eerst je gegevens van je paypal/cc invoeren en dan krijg je een maand, zonder verplichtingen om nog een maand daarna te kopenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef JohnSpek het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet je eerst een maand spelen kopen, en dan krijg je pas de 30 extra dagen gratis die bij het spel zijn inbegrepen?
Ja id als ik een keer m'n telefoon leeg heb kan ik niet spelenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef Friday12 het volgende:
elke keer moet je weer opnieuw inloggen
had ik die autheticater nou maar niet toegevoegd
Balmorra als het goed isquote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef Masyl het volgende:
Ik ben klaar in Dromund Kaas en zit in mijn spaceship, ik zie alleen geen areas tussen levels 17-20. Kan je alleen naar Nar Shaddaa? Zo te zien is dat vanaf level 20 en ik ben level 17
Beetje pedobaardje wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:36 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze sweetieboi mang
Je hebt het wel over Ricko.quote:
Iemand zei eerder dat ze in Mijn Documenten komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier waar je je screenshots kan vinden? Ik zoek me namelijk kapot
En pasten in Paint werkt niet, daar krijg ik een zwart vlak te zien.
Klopt, kwam er net achter, toch bedanktquote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Iemand zei eerder dat ze in Mijn Documenten komen.
geen enkele class is beter dan de ander hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef GlenSpey het volgende:
Is een Imperial Agent een beetje goed als healer? Ik zie er bijna geeneen van rondlopen dus het zal wel niet... wil graag een healer die geschikt is voor zowel pvp als pve, en het liefst met een class waar bijna niemand mee rondloopt... maar als het echt heel erge crap is dan doe ik t natuurlijk niet
Klopt voor een deel, maar in spellen zoals deze zijn er altijd een paar classes die er duidelijk bovenuit springen, stats-wise. En er zijn ook altijd een aantal classes die crap van voor tot achter zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef leeell het volgende:
[..]
geen enkele class is beter dan de ander hoor
wat denk jij dan, dat bioware 1 class sterker maakt als healer dan de ander?
en ik ben een Operative Healer, werkt pčrfect ,
een class is zo goed (of slecht) als de persoon die hem bestuurt
Verschillende classes kunnen wel verschillende utility met zich meebrengen. Maar ik heb 't spel nog niet, dus heb eigenlijk weinig te zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef leeell het volgende:
[..]
geen enkele class is beter dan de ander hoor
wat denk jij dan, dat bioware 1 class sterker maakt als healer dan de ander?
en ik ben een Operative Healer, werkt pčrfect ,
een class is zo goed (of slecht) als de persoon die hem bestuurt
De balans tussen de klassen is erg goed, dus het maakt niet uit welke healing class je neemt, het is wel waar dat er weinig Operatives zijn, mensen zijn liever iemand met een flitsend zwaardjequote:Op donderdag 22 december 2011 19:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Klopt voor een deel, maar in spellen zoals deze zijn er altijd een paar classes die er duidelijk bovenuit springen, stats-wise. En er zijn ook altijd een aantal classes die crap van voor tot achter zijn.
En omdat ik nauwelijks operatives zie lopen vroeg ik me af of dat soms het ondergewaardeerde kindje is, althans... op dit moment
is wel zo, maar elke class heeft dat, dus de ččn is nooit beter dan de anders, als alles netjes gebalanceerd is door de producer en bioware heeft dat perfect gedaanquote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verschillende classes kunnen wel verschillende utility met zich meebrengen. Maar ik heb 't spel nog niet, dus heb eigenlijk weinig te zeggen
je kan toch gewoon je rekening koppelen aan je paypal zonder CCquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Schaapje1987 het volgende:
Klere zooi!!!!
Je moet per se een subscriptie maken. Zo gezegd, zo gedaan -althans, geprobeerd-
Ik heb geen credit card, dus kies ik voor een paypal, 30 dagen.
Moet je GODVERDOMME alsnog een credit card hebben bij paypal. Krijg toch de tering joh.
Dat is al gebeurd!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef leeell het volgende:
[..]
je kan toch gewoon je rekening koppelen aan je paypal zonder CC
Je kan je Paypal account zo instellen dat deze direct is gelinkt aan je bankrekening, dan krijg je dus een soort iDeal binnen je paypal account en kan je er mee betalen zonder creditcard. Heb ik ook zo gedaan. Je moet er alleen wel een vrij omslachtige procedure voor ondergaan, en dat duurt een aantal dagen...quote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Schaapje1987 het volgende:
Klere zooi!!!!
Je moet per se een subscriptie maken. Zo gezegd, zo gedaan -althans, geprobeerd-
Ik heb geen credit card, dus kies ik voor een paypal, 30 dagen.
Moet je GODVERDOMME alsnog een credit card hebben bij paypal. Krijg toch de tering joh.
Precies, dat slaat gvd nergens op.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:07 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb besloten de operative maar gewoon een kans te geven, als ik het niks vindt kan ik altijd nog rerollen
[..]
Je kan je Paypal account zo instellen dat deze direct is gelinkt aan je bankrekening, dan krijg je dus een soort iDeal binnen je paypal account en kan je er mee betalen zonder creditcard. Heb ik ook zo gedaan. Je moet er alleen wel een vrij omslachtige procedure voor ondergaan, en dat duurt een aantal dagen...
Occupy PayPal !!111!-!$!@!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Precies, dat slaat gvd nergens op.
Music store?? bestaat dat nogquote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Dan ga ik maar morgen bij de Music Store kijken of ze daar van die Game Time Cards verkopen
Nee, dat wist ik niet!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:27 schreef RickoKun het volgende:
Stelletje hampels ook. Je WIST fucking dat je moest subscriben. Ze hebben nog gezegd dat de 'grace periode' tot 22 dec. was.
Vele van jullie hebben zelfs nog anderhalve week gratis gespeeld ook nog![]()
Bij WoW is dat niet anders hoor, of bij elke andere MMO
Ja ik woon in Ermelo, waar ze alleen Music Store en Intertoys hebben voor gamesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Music store?? bestaat dat nog
Freerecordshop en gamemania sws, of woon je in een boerengehucht?
Je hoeft geen creditcard te hebben hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet!En het slaat nergens op! Ik heb het spel gekocht en mijn account geactiveerd met een legale code dus laat mij spelen. Na die 30 dagen kijk ik wel verder. Maar dat het verplicht is MET EEN ** credit card is te zot voor woorden.
"zomaar 30 dagen spelen" ? Je betaalt voor het spel, dan is het minste dat je kan verwachten toch wel dat je minimaal een maand kan spelen zonder dat je al een subscription moet instellen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je hoeft geen creditcard te hebben hoor.
En bovendien heb je geen recht van spreken, het is toch logisch dat je niet zomaar 30 dagen mag spelen?
Ik krijg 30 dagen bij aankoop gratis.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je hoeft geen creditcard te hebben hoor.
En bovendien heb je geen recht van spreken, het is toch logisch dat je niet zomaar 30 dagen mag spelen?
Wat een onzin. Het spel draait op de subscriptie, waarom zou je die niet moeten instellen?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
"zomaar 30 dagen spelen" ? Je betaalt voor het spel, dan is het minste dat je kan verwachten toch wel dat je minimaal een maand kan spelen zonder dat je al een subscription moet instellen.
Dat is vreemd, bij mij accepteerde ie de bankrekening wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Ik krijg 30 dagen bij aankoop gratis.
Mijn paypal account is gelinkt met mijn bankrekening en ik moet ALSNOG een Credit Card invoeren! Zie screenshot:
[ afbeelding ]
Ik heb JUIST de paypal optie gekozen omdat ik geen credit card heb en moet er alsnog een invullen.
Daarom ben ik ook zo pissig.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is vreemd, bij mij accepteerde ie de bankrekening wel.
Hahahahaha nee nee ik heb nog wel fatsoen. Ik ben gewoon boos.quote:
Je hebt per ongeluk cc gekozen ipv paypal natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo pissig.
in paypal moet je instellen dat je bank je eerste keuze is denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Ik krijg 30 dagen bij aankoop gratis.
Mijn paypal account is gelinkt met mijn bankrekening en ik moet ALSNOG een Credit Card invoeren! Zie screenshot:
[ afbeelding ]
Ik heb JUIST de paypal optie gekozen omdat ik geen credit card heb en moet er alsnog een invullen.
Kan jij dit wat beter uit leggen want ik heb maar 1 bank en dat ik mijn ing bank, en die staat, neem ik aan, als standaard eerste keuze?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in paypal moet je instellen dat je bank je eerste keuze is denk ik
Vriend, nu stoppen met zeuren of ik zoek je op, ik weet waar je huis woont!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo pissig.
Tja ik ben anders van mening. Je koopt het spel dus toon je daarmee aan dat je het gaat spelen. Voor de prijs van het spel heb je die 30 dagen speeltijd. Je account aanmaken en je code invoeren die je bij het spel hebt gekregen is prima. Maar je payment(subcriptie invoeren)is grote onzin. waarom ook als je het gelijk weer kunt stopzetten zodra je het hebt ingevoerd. Beter zou het zijn geweest om je de maand de tijd te laten dit te regelen zodat ook de cards volledig beschikbaar zijn en niet uitverkocht zijn etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het spel draait op de subscriptie, waarom zou je die niet moeten instellen?
Yep, daarom ook dat ik zei dat dit later wel wat uitgebreider word(althans daar ga ik alsnog vanuit). Want nu is dit het slechte onderdeel in mijn beleving. Maar goed ik ben dan ook een space freak. Die dit onderdeel bij SWG grotendeels gebruikte.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef SoepvorkNL het volgende:
Bij SGW kwam de echte space exploration/combat toch ook pas veel later? Of lul ik nu uit m'n nek ;-) Je kan er bij een MMO vanuit gaan dat er nog veel meer content en features bijkomen.
klopt helemaalquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef SoepvorkNL het volgende:
Bij SGW kwam de echte space exploration/combat toch ook pas veel later? Of lul ik nu uit m'n nek ;-) Je kan er bij een MMO vanuit gaan dat er nog veel meer content en features bijkomen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef Sjiznit het volgende:
Toch jammer dit, hoop dat ze het snel mogelijk maken om met IDeal te gaan betalen. Gelijk mijn sub gecancelled aangezien ik zelf geen CC heb, en geen behoefte heb er een aan te schaffen, en ik het gewoon wil laten afschrijven van mijn bankrekening. Geen gekut met geld op Paypal zetten of van die codes elke zoveel maanden te moeten kopen in de winkel etc.
Niet veel voor mij in ieder geval. >_<quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Pixell het volgende:
[..]Voordat je gaat klagen over paypal, zoek eerst uit wat het doet.
Nah, geen behoefte aan eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Pixell het volgende:
[..]Voordat je gaat klagen over paypal, zoek eerst uit wat het doet.
Bij mij alsnog 20min om de server op te komen, dan wel instant pvp que aangezien ik republic speelquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef leeell het volgende:
hoe meer mensen er klem zitten met die subs, des te korter mijn pvp queue is
deze server is de pvp queue ong. een minuut or so. (empire)quote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij mij alsnog 20min om de server op te komen, dan wel instant pvp que aangezien ik republic speel
instant queues for republic ftwquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef leeell het volgende:
[..]
deze server is de pvp queue ong. een minuut or so. (empire)
Same. Je moet wachten tot de adminstrators van het forum je toegang verlenen*quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Iemand in staat te posten op het swtor forum?
Het zegt steeds dat ik of geen privileges heb of dat het nog wacht op activation etc.
Zo'n standaard stukje tekst.
Maar ik ben gewoon een subscriber met mn product code allang geredeemed plus subscribtion ingevuld etc.
niks aan de hand hier?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef RickoKun het volgende:
Server van de crimson order is ook offline
ja, bij diplomatic geloof ik wel, de rest niet dacht ikquote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
met companion missies kon je toch eerst kiezen tussen light en dark? nu niet meer in ieder geval
welke stats staan er op te items die je krijgt van class-quests?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef DaFan het volgende:
Net eerste Flashpoint gedaan (Black Talon)...wat tof zeg![]()
Liep wel een beetje te kutten met rolls omdat ik niet zo goed door had wat wat wasDus gasten beetje miepen dat ik niet mocht rollen op Endurance. Maarja
e ik heb nu wel een toffe hooded robe.
Ik ben Sith assassin, zij zeiden dat ik beter voor Str moest gaan...ik ben van plan de DPS kant op te gaan. Ergens anders riepen ze dat SA beter voor Willpower kunnen gaan icm Strength. Iemand nog een andere mening toegedaan...ik weet het nou ook niet meer
Assassin heeft minder aan WP dan aan STR volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef DaFan het volgende:
Liep wel een beetje te kutten met rolls omdat ik niet zo goed door had wat wat wasDus gasten beetje miepen dat ik niet mocht rollen op Endurance. Maarja
Ik ben Sith assassin, zij zeiden dat ik beter voor Str moest gaan...ik ben van plan de DPS kant op te gaan. Ergens anders riepen ze dat SA beter voor Willpower kunnen gaan icm Strength. Iemand nog een andere mening toegedaan...ik weet het nou ook niet meer
ok, ik speel geen Inquisitor, dus ik goktequote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef Proxzor het volgende:
assassin heeft willpower nodig om damage te krijgen, ze hebben absoluut geen str nodig lol
edit: ben trouwens lvl 34 SA
ik heb nog een leukerequote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Salamando het volgende:
Ik heb een rare bug tijdens conversations, characters hebben allemaal zwarte ogen (geen oog textures), hoe kan dit?
de objectives vereisen zeker wel wat tactiek ja, de ene warzone wat meer dan de ander, maar tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:05 schreef JohnSpek het volgende:
Is de pvp een beetje vet? Als in: tactiek, geen mindless button bashing.
En komt het vaak voor dat je als mensen van de andere faction ziet er dan pvp is?
Bij WoW vond ik dat erg falen, één keer in de 10 uur kwam je een gastje tegen en dan liep je vaak gewoon langs elkaar heen.
Ik kom niemand tegen tot op hedenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:05 schreef JohnSpek het volgende:
Is de pvp een beetje vet? Als in: tactiek, geen mindless button bashing.
En komt het vaak voor dat je als mensen van de andere faction ziet er dan pvp is?
Bij WoW vond ik dat erg falen, één keer in de 10 uur kwam je een gastje tegen en dan liep je vaak gewoon langs elkaar heen.
Moet zeggen dat mij dit ook tegenvalt, ik snap ook niet helemaal waarom je mensen zou scheiden dmv instances..quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:30 schreef RickoKun het volgende:
Ondanks dat er qeues zijn vind ik alles best wel leeg, had t wat drukker verwacht qua spelers, maar die zitten allemaal per 100 ofzo opgedeeld in instances
Thanksquote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef Proxzor het volgende:
assassin heeft willpower nodig om damage te krijgen, ze hebben absoluut geen str nodig lol
edit: ben trouwens lvl 34 SA
Ja, dat is echt enorm jammer, want het MMO-gevoel is er daardoor amper.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:30 schreef RickoKun het volgende:
Ondanks dat er qeues zijn vind ik alles best wel leeg, had t wat drukker verwacht qua spelers, maar die zitten allemaal per 100 ofzo opgedeeld in instances
Dat is waar. Die flashpoints zijn geweldig, maar de verdeling van de loot laat vaak te wensen over. Als BH verwacht je toch wel dat een Sith je de armor waar hij toch niets mee kan doen aan je over laat en dat ik de sabers aan hem laat. Maar vaak wel men gelijk alles.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef DaFan het volgende:
Waarschijnlijk is er nog niet zoveel 'sociale druk' zoals in WoW, waar dit proces vaak wél eerlijk verloopt. Men weet vaak nog niet precies welke stats ze moeten hebben / het maakt allemaal nog niet zoveel uit omdat het toch de eerste weken pas zijn / men neemt het gewoon nog niet zo serieus allemaal etc.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:24 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat is waar. Die flashpoints zijn geweldig, maar de verdeling van de loot laat vaak te wensen over. Als BH verwacht je toch wel dat een Sith je de armor waar hij toch niets mee kan doen aan je over laat en dat ik de sabers aan hem laat. Maar vaak wel men gelijk alles.
Yup. Nu moet ik wel zeggen dat in mijn geval mijn compagnon het na de quest wel wou geven. Maar het gekke was dat het een bound heavy armor(orange) item was. Hij kon er niets mee doen maar hij kon het me ook niet meer geven omdat het een bound item was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er nog niet zoveel 'sociale druk' zoals in WoW, waar dit proces vaak wél eerlijk verloopt. Men weet vaak nog niet precies welke stats ze moeten hebben / het maakt allemaal nog niet zoveel uit omdat het toch de eerste weken pas zijn / men neemt het gewoon nog niet zo serieus allemaal etc.
Ah, bind on pick up, das idd zonde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:30 schreef Cherna het volgende:
[..]
Yup. Nu moet ik wel zeggen dat in mijn geval mijn compagnon het na de quest wel wou geven. Maar het gekke was dat het een bound heavy armor(orange) item was. Hij kon er niets mee doen maar hij kon het me ook niet meer geven omdat het een bound item was.
Volgens mij niet, Oranje betekent voor zover ik weet dat je het item kunt aanpassen(Ctrl+right click)quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah, bind on pick up, das idd zonde.
Is een oranje item trouwens hetzelfde als een paars item in WoW was? Want grijze - witte - groene - blauwe items zijn er wel en ik zie regelmatig oranje items... maar ik neem aan dat dat geen 'legendary' items zijn, zoals ze dat in WoW waren
bind on pick up als het om orange items gaat is zonde. ik snap ook niet waarom men dat zo gewild heeft. Wat ik wel weet is dat orange items zijn te upgraden door componenten om je stats te verbeteren. Legendarisch zullen ze wel niet zijn. Maar tot nu toe het beste wat ik kon vinden zijn de orange items.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah, bind on pick up, das idd zonde.
Is een oranje item trouwens hetzelfde als een paars item in WoW was? Want grijze - witte - groene - blauwe items zijn er wel en ik zie regelmatig oranje items... maar ik neem aan dat dat geen 'legendary' items zijn, zoals ze dat in WoW waren
Op die manier. Staat een oranje item (stats-wise) dan wel boven een blauw item? Of staat die daar pas boven nadat je aanpassingen hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:39 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Oranje betekent voor zover ik weet dat je het item kunt aanpassen(Ctrl+right click)
Volgens mij wel en staat zelfs paars nog boven blauw. Maar dat moet ik nog eens goed gaan uitzoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Op die manier. Staat een oranje item (stats-wise) dan wel boven een blauw item? Of staat die daar pas boven nadat je aanpassingen hebt gemaakt?
Dat ligt helemaal aan de mods die je er in doet. Een oranje item is een item die zelf weinig tot geen stats bezit, maar wel mod slots heeft. Doe je er dus 4 blauwe mods in dan is hij gelijkwaardig aan een blauw item (van hetzelfde level als de mods.) En met groene/paarse mods dus gelijkwaardig aan een groen/paars item.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Op die manier. Staat een oranje item (stats-wise) dan wel boven een blauw item? Of staat die daar pas boven nadat je aanpassingen hebt gemaakt?
Als Sith assassin heb je juist helemaal geen strength nodig. Willpower is je primaire stat. Dit kun je ook zien door je muis boven Willpower te houden en je zult dan zien dat je veel meer "goodies" (extra force power e.d.) daarvan krijgt dan van andere stats. Ook zal die stat standaard het hoogste zijn van al je stats.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef DaFan het volgende:
Niemand?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Salamando het volgende:
Ik heb een rare bug tijdens conversations, characters hebben allemaal zwarte ogen (geen oog textures), hoe kan dit?
of gewoon een ticket aanmaken ingame?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Opnieuw installeren ligt wel erg voor de hand...
Ik heb het tot nu toe een paar keer gehad, maar zeker niet permanent en ik heb ook een paar keer gehad dat NPC karakters zelf (half) zwart waren.quote:
Ik werd op Tatooine krankzinnig van de droprate van communicator's voor een bonus missie. Na 20 mobs stond ik nog steeds op 3/5. Toen gekapt, dat soort schijt houd je maar in WoW.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:29 schreef skittelman het volgende:
ze mogen die bonus missie targets wel iets vaker laten spawnen... sta je 5min te wachten tot een 'gang leader' spawnt.... komt er een trooper aangelopen die hem .05 mili seconden eerder locked.... kun je weer 5min wachten...
echte bazen hebben een rare Cybernetics recipe voor een custom built speederquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dus ik schuif 40k voor die speeder skill, moet je ook nog 8k dokken voor de speeder zelf.
Nog maar even zonder speeder over Tatooine rennen dus.
Ik had ook nog maar liefst 800 credits over nadat ik mijn training en speeder had gekocht. En toen was ik al bijna level 26.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dus ik schuif 40k voor die speeder skill, moet je ook nog 8k dokken voor de speeder zelf.
Nog maar even zonder speeder over Tatooine rennen dus.
Echte bazen hebben een CE en unieke speederquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:19 schreef leeell het volgende:
[..]
echte bazen hebben een rare Cybernetics recipe voor een custom built speeder
Ga eens Silkroad online spelen, daar moet je gerust 100 mobs killen voor 3/5, als het niet meer is. Prima methode om aan dat soort spelelementen te wennen, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik werd op Tatooine krankzinnig van de droprate van communicator's voor een bonus missie. Na 20 mobs stond ik nog steeds op 3/5. Toen gekapt, dat soort schijt houd je maar in WoW.
Crew skills voornamelijk. En ik heb een dure shield generator gekocht omdat ik die in 25 levels nooit als quest reward kreeg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is zo simpel om credits te verdienen.. snap niet waaraan jullie t uitgeven dan. xD
krijg je die dingen niet uit je uitgebreide training starter kit?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Crew skills voornamelijk. En ik heb een dure shield generator gekocht omdat ik die in 25 levels nooit als quest reward kreeg.
Ja, maar die werd onderhand wel een beetje erg outdated.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
krijg je die dingen niet uit je uitgebreide training starter kit?
Flashpoints doen, daar droppen ze welquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, maar die werd onderhand wel een beetje erg outdated.
Ik heb een nieuwe shield generator voor ~14 commendations gehaald op Nar Shaddaa en had inderdaad ook nog die van level 10. Verder is mijn geld ook opgegaan aan Armormech en Underworld Trading levelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Crew skills voornamelijk. En ik heb een dure shield generator gekocht omdat ik die in 25 levels nooit als quest reward kreeg.
Wil ik wel, maar groepen zijn nogal moeilijk te vinden. De meeste spelers lijken er geen interesse in te hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Flashpoints doen, daar droppen ze wel
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar groepen zijn nogal moeilijk te vinden. De meeste spelers lijken er geen interesse in te hebben.
Ik snap het ook niet echt, mijn server is altijd vol maar op het space station is nooit een mens te bekennen. Er is slechts een select groepje mensen geďnteresseerd in flashpoints maar die zijn nu allemaal veel hoger level dan ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef Pixell het volgende:
[..]Dat heb ik nog niet echt meegemaakt
ditquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef Pixell het volgende:
[..]Dat heb ik nog niet echt meegemaakt
stampensvol hierzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt, mijn server is altijd vol maar op het space station is nooit een mens te bekennen. Er is slechts een select groepje mensen geďnteresseerd in flashpoints maar die zijn nu allemaal veel hoger level dan ik.
Soms helpt het ook om te vragen op de planeet zelf. Zo heb ik Hammer Station gedaan, omdat iemand het vroeg op Taris.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt dus transferren voor mij zo gauw het mogelijk is.
Er zijn maar 15 mensen op Tatooinequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef pjats het volgende:
[..]
Soms helpt het ook om te vragen op de planeet zelf. Zo heb ik Hammer Station gedaan, omdat iemand het vroeg op Taris.
Op welke server zit je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn maar 15 mensen op Tatooine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |