mensen die nog steeds niet begrijpen waar het om gaatquote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geldklopperij? Je wist toch wel van tevoren dat er maandelijkse kosten zouden zijn?
Als je geen creditcard wil gebruiken moet je nu al voor extra maand(en) betalen. Ook al heb je die 30 dagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geldklopperij? Je wist toch wel van tevoren dat er maandelijkse kosten zouden zijn?
kijk iemand die snapt het aangezien ik geen credit card hebquote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je geen creditcard wil gebruiken moet je nu al voor extra maand(en) betalen. Ook al heb je die 30 dagen.
Jawel, vorige week al gehaald bij de GameMania.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Zijn er nog niet van die game cards te koop in winkels zoals met WoW?
online zijn ze wel verkrijgbaar maar of dat zo is in de winkels geen ideequote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Nee. Je moet een subscription hebben. Dan krijg je 30 dagen gratis.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je geen creditcard wil gebruiken moet je nu al voor extra maand(en) betalen. Ook al heb je die 30 dagen.
twitter:SWTOR twitterde op donderdag 22-12-2011 om 14:08:21The #SWTOR website login page is currently offline while we work to resolve key redemption and subscription issues. reageer retweet
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef LeaderRoel het volgende:
twitter:SWTOR twitterde op donderdag 22-12-2011 om 14:08:21The #SWTOR website login page is currently offline while we work to resolve key redemption and subscription issues. reageer retweet
Ik Dinsdagquote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef leeell het volgende:
gelukkig vorige week al mn timecard geregeld,
activeer je subscription en cancel dan weer, klaarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef genakt het volgende:
Toch blijft het pure kankerzooi. Ik wil dit gewoon maandje spelen en als ik het voor de rest leuk blijf vinden dan regel ik wel dat geld niet op deze manier.
maak een paypal account, doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Meh. Ik heb geen credit card en ook geen prepaid card. Is er ergens een prepaid card online te krijgen zodat je 't meteen op je scherm ziet?
Oftewel je kan een dag niet spelenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
maak een paypal account, doe niet zo moeilijk
dat of je loopt even naar de winkel, jezus, wat een zolder gekluisterde users hierquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
maak een paypal account, doe niet zo moeilijk
want? als de site weer online is kan je het toch zo invoeren..quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Oftewel je kan een dag niet spelen
Lekker behulpzaam, bedankt, zeikerds.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dat of je loopt even naar de winkel, jezus, wat een zolder gekluisterde users hier
Wij zeikerds?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam, bedankt, zeikerds.
Ik zeg je toch dan een paypal aan te maken en leeell geeft je de tip om eens wat frisse lucht te happen buiten, lijkt me een redelijk antwoord.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja ik stel alleen een vraag toch
Volgens mij niet, paypal, creditcard of timecard zijn volgens mij de opties.quote:
Geen antwoord op de vraag die ik stel volgens mij, maar goed. Zeg dan gewoon nee volgens mij niet maar je kan dit of dat of zus of zo doen ipv een sneer te geven. Maarja ik kan ook niet veel meer dan een sneer verwachten van te trotse FOK! usersquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zeg je toch dan een paypal aan te maken en leeell geeft je de tip om eens wat frisse lucht te happen buiten, lijkt me een redelijk antwoord.
Hoe lang moet ik dit volhoudenquote:Your order is being processed
Please don't click the back or refresh buttons.
Schiet nou eens opquote:1x Star wars The old republic¤ 39,98Track & Trace:-Uw order is in bestelling
paypal aanmakenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
want? als de site weer online is kan je het toch zo invoeren..
ik heb een subscription aangemaakt, maar wacht nu al een uur op bevestigingquote:Op donderdag 22 december 2011 15:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb zojuist met paypal een subscription afgesloten, kan ik nu gelijk die subscription weer intrekken?
Jäquote:Op donderdag 22 december 2011 15:26 schreef JohnSpek het volgende:
Hoi, als je dit spel koopt krijg je er dan een gratis maand spelen bij? (normale editie van het spel, 45 euro)
Ik ben het met je eens. Je koopt het spel en hebt recht op een maand spelen. Waarom je nu al een payment account gegevens moet aanmaken is mij een raadsel. Natuurlijk je kunt het gelijk weer stop zetten. Maar omdat die payment niet eens werkt door het vele data verkeer en plat ligt kun je niet eens spelen ondanks dat je al je activation van het spel hebt geactiveerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef genakt het volgende:
Toch blijft het pure kankerzooi. Ik wil dit gewoon maandje spelen en als ik het voor de rest leuk blijf vinden dan regel ik wel dat geld niet op deze manier.
Gewoon een langere grace period.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Je koopt het spel en hebt recht op een maand spelen. Waarom je nu al een payment account gegevens moet aanmaken is mij een raadsel. Natuurlijk je kunt het gelijk weer stop zetten. Maar omdat die payment niet eens werkt door het vele data verkeer en plat ligt kun je niet eens spelen ondanks dat je al je activation van het spel hebt geactiveerd.
men had beter dit kunnen laten totdat je gametijd van 29 dagen om waren. Dan was er niet zoveel data verkeer noodzakelijk.
En dan zijn die 29 dagen om en gaat iedereen alsnog allemaal tegelijk weer zo'n kaartje of wat dan ook invoeren, uitstel van executie..quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Je koopt het spel en hebt recht op een maand spelen. Waarom je nu al een payment account gegevens moet aanmaken is mij een raadsel. Natuurlijk je kunt het gelijk weer stop zetten. Maar omdat die payment niet eens werkt door het vele data verkeer en plat ligt kun je niet eens spelen ondanks dat je al je activation van het spel hebt geactiveerd.
men had beter dit kunnen laten totdat je gametijd van 29 dagen om waren. Dan was er niet zoveel data verkeer noodzakelijk.
Of dat, inderdaad. men had het kunnen weten bij zoveel preorders etc. het is immers een SW franchize.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Gewoon een langere grace period.
Nou niet geheel natuurlijk. Ik heb mijn code ingevoerd en had dus kunnen spelen als ik niet al gelijk mijn payment gegevens zou moeten invoeren. dat had ik dan bv morgen of achter een week wel gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
En dan zijn die 29 dagen om en gaat iedereen alsnog allemaal tegelijk weer zo'n kaartje of wat dan ook invoeren, uitstel van executie..
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Je koopt het spel en hebt recht op een maand spelen.
Hmm Ik heb 49 euro betaalt om 29 dagen te kunnen gamen als ik de code invoer wat wel lukte. Ik snap je punt niet. Als ik al mijn payment gegevens kon invoeren had ik het ook gelijk weer kunnen stopzetten. Dus dat zie ik ff niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee.
Je koopt een abonnement. Daar krijg je vervolgens 30 dagen gratis bij. Maar je kunt het abonnement ook gewoon stop zetter voordat de eerste 30 gratis dagen voorbij zijn, dan betaal je zelfs helemaal niets.
Maar goed gelukkig kan ik nog vooruit met The witcher 2
Met andere woorden, zinloze klacht.
Dat de site er nu uit ligt is wel een valide klacht, zoiets mag eigenlijk niet gebeuren.
1# Ze adverteren met inclusief 30 dagen speeltijd als je het SPEL koopt, niet subscription. Dat is misleiding.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee.
Je koopt een abonnement. Daar krijg je vervolgens 30 dagen gratis bij. Maar je kunt het abonnement ook gewoon stop zetter voordat de eerste 30 gratis dagen voorbij zijn, dan betaal je zelfs helemaal niets.
Met andere woorden, zinloze klacht.
Dat de site er nu uit ligt is wel een valide klacht, zoiets mag eigenlijk niet gebeuren.
Ik draai 60-120 FPS en BF3 echt niet op ultraquote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef benx het volgende:
"EA has reported that its total investment in the "Star Wars" MMO has reached $80 million in development alone."
En dan server problems, FPS problems (in mijn ogen (ik draai BF3 op ultra, kthx)), naaistreken met betalen
Maar wel alles ingesproken!
Ik speelde als BH en bakte er niks van. Moet wel toegeven dat ik niet hoog in level was 15 en had juist het idee dat de vanguard(trooper goed voor PvP was). Maar een smuggler(scoundrel) ligt me stukken beter.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef GlenSpey het volgende:
Net voor het eerst pvp gedaan met mijn sith inquisitor (lvl 10). Ging nog niet echt lekker, maargoed ik moet dan ook nog een subclass kiezen
Wel tof dat ze het uitgebalanceerd hebben zodat je als lowbie ook een kans maakt tegen hogere spelers, alleen is dit op hoger lvl niet enorm frustrerend? Als je als lvl 50 ofzo het aflegt tegen een lvl 40?
Heb trouwens het idee dat die bounty hunters erg sterk zijn in pvp, of zie ik dat nu verkeerd?
Wat? Dat de website volledig plat ligt omdat mensen een subscription willen afsluiten? Ik had dat niet met City of Heroes, City of Villains, World of Warcraft of wat dan ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:57 schreef Cara het volgende:
Wat zit iedereen nou weer verbaasd te doen over de subscription?
Newsflash:
Dit is bij zo goed als ELKE MMORPG
Wellicht. Maar in je account management staat toch echt duidelijk vermeld wat je moet doen om die 30 dagen te krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
1# Ze adverteren met inclusief 30 dagen speeltijd als je het SPEL koopt, niet subscription. Dat is misleiding.
Uiteraard. Ze willen eigenlijk liever niet dat mensen die kaartjes gebruiken.quote:2# Als je geen creditcard-systeem wil gebruiken, maar een timecode card (wat optie 2 is bij betaling voor een subscription) ben je dat geld meteen extra kwijt en valt er niets te cancelen voordat de gratis 30 dagen op zijn.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat? Dat de website volledig plat ligt omdat mensen een subscription willen afsluiten? Ik had dat niet met City of Heroes, City of Villains, World of Warcraft of wat dan ook.
Dus weet niet waar jij die conclusie vandaan haalt, maar ik gok de hoge hoed.
Er zijn voor elke class drie skill trees. Dus je kunt zelf kiezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef GlenSpey het volgende:
Nog een vraag: bij de description van de subclasses (dus voor je je keuze maakt voor een nieuw character) staan bij de meeste classes twee verschillende rollen. Bijvoorbeeld 'heal' en 'damage', betekent dit dat je deze kan combineren (hybrid) of zelfs kan afwisselen (dat je voor bijvoorbeeld pvp een pure dps bent en voor in dungeons een pure healer)? Of kan je enkel en alleen kiezen voor of damage óf healing?
Dat snap ik, maar kan je daarna nog afwisselen tussen die skill trees, of staan je punten gelijk vast?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn voor elke class drie skill trees. Dus je kunt zelf kiezen.
Je kunt een hybride aanmaken. Je kunt je talenten spreiden.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef GlenSpey het volgende:
Nog een vraag: bij de description van de subclasses (dus voor je je keuze maakt voor een nieuw character) staan bij de meeste classes twee verschillende rollen. Bijvoorbeeld 'heal' en 'damage', betekent dit dat je deze kan combineren (hybrid) of zelfs kan afwisselen (dat je voor bijvoorbeeld pvp een pure dps bent en voor in dungeons een pure healer)? Of kan je enkel en alleen kiezen voor of damage óf healing?
Je kunt respeccen, maar dat is behoorlijk duur geloof ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kan je daarna nog afwisselen tussen die skill trees, of staan je punten gelijk vast?
Ik blijf het ook maar irritant vinden dat die klote site zo vaak plat ligt.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat? Dat de website volledig plat ligt omdat mensen een subscription willen afsluiten? Ik had dat niet met City of Heroes, City of Villains, World of Warcraft of wat dan ook.
Je kunt niet switchen zoals in WoW. Je kan wel respeccen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom moet je dan bij de website?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef benx het volgende:
Aaah cmon man, ik sta gvd al 30min in de waiting room op die website! ik had vorige week mijn game al registert, wat is dit voor onzin!
20e is het ingegaan hequote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Coco98 het volgende:
Waarom staat er trouwens bij mij account dat ik maar 27 dagen heb? (van die 30 gratis dagen)
De client zegt dat ik geen subscription hebquote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom moet je dan bij de website?
volgens mij kan ik dat wel opgevenquote:Your order is being processed
Please don't click the back or refresh buttons.
Ach so.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef benx het volgende:
[..]
De client zegt dat ik geen subscription heb
Ja he, het rare is alleen ik heb niet eens een subscription geactiveerd.quote:
heb je al is op je account pagina gekeken of het niet al doorgevoerd isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Morthill het volgende:
ik kijk hier nu al 1,5 uur tegenaan
[..]
volgens mij kan ik dat wel opgeven
Ja, is het nietquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb je al is op je account pagina gekeken of het niet al doorgevoerd is
Troost je ik was al meer dan twee uur bezig om mijn payment(paypal) order compleet te maken die je ook nog moet doen nadat je de code hebt ingevoerd dat prima werkte toen hij vast bleef hangen. Ik ga niet nog een een poging wagen de eerste 2 dagen als ik al zie hoeveel lui dit gaan spelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef benx het volgende:
Aaah cmon man, ik sta gvd al 30min in de waiting room op die website! ik had vorige week mijn game al registert, wat is dit voor onzin!
En die dagen kosten allemaal wel mijn subscription, ik denk dat ik even een flinke klacht in ga dienen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:13 schreef Cherna het volgende:
[..]
Troost je ik was al meer dan twee uur bezig om mijn payment(paypal) order compleet te maken die je ook nog moet doen nadat je de code hebt ingevoerd dat prima werkte toen hij vast bleef hangen. Ik ga niet nog een een poging wagen de eerste 2 dagen als ik al zie hoeveel lui dit gaan spelen.
Ik kan gelukkig nog vooruit met The Witcher 2 en AC
die 30 dagen is geactiveerd als je voor de 20 je game key heb ingevuldquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja he, het rare is alleen ik heb niet eens een subscription geactiveerd.
Belachelijk he, je koopt het spel inclusief 30 dagen, Je hebt nog geen subscription geactiveerd, maar de 30 dagen teller gaat wel lopen. Dus als je over en maand pas subscribed, heb je GEEN gratis 30 dagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:14 schreef Catch_me het volgende:
Zijn wel weer 2 dagen die van je huidige 29 dagen subscriptie af gaan, worden deze nog vergoed ofzo?
hebben ze EGA zo goed gedaan met de server instroom zijn ze dit aan het verneukenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Belachelijk he, je koopt het spel inclusief 30 dagen, Je hebt nog geen subscription geactiveerd, maar de 30 dagen teller gaat wel lopen. Dus als je over en maand pas subscribed, heb je GEEN gratis 30 dagen.
Als ej de game niet hebt geregistreerd gaat er ook geen tijd af. Moet je ook niet zo stom zijn om je game te registreren als je niet gat spelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Belachelijk he, je koopt het spel inclusief 30 dagen, Je hebt nog geen subscription geactiveerd, maar de 30 dagen teller gaat wel lopen. Dus als je over en maand pas subscribed, heb je GEEN gratis 30 dagen.
Dat is onzin natuurlijk. Als de registratie lukt en je de code kunt invoeren, en zodoende een account hebt moet het wel zo zijn dat je ook je payment options kunt invoeren. Mocht dat niet lukken zo als nu het geval is moet men de mensen meer ruinte geven(dagen) om dit compleet te maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ej de game niet hebt geregistreerd gaat er ook geen tijd af. Moet je ook niet zo stom zijn om je game te registreren als je niet gat spelen.
Ja, maar geen volle maand en dat is waar Coco over begint. Kom op zeg, deze puinhoop kost je hooguit een dag en die zal EA vast wel vergoeden.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:19 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Als de registratie lukt en je de code kunt invoeren, en zodoende een account hebt moet het wel zo zijn dat je ook je payment options kunt invoeren. Mocht dat niet lukken zo als nu het geval is moet men de mensen meer ruinte geven(dagen) om dit compleet te maken.
Vergeet niet dat je als level 50 veel meer skills tot je beschikking hebt als iemand van level 10 , ook al wordt de damage en je HP gescaled naar level 50.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef GlenSpey het volgende:
Net voor het eerst pvp gedaan met mijn sith inquisitor (lvl 10). Ging nog niet echt lekker, maargoed ik moet dan ook nog een subclass kiezen
Wel tof dat ze het uitgebalanceerd hebben zodat je als lowbie ook een kans maakt tegen hogere spelers, alleen is dit op hoger lvl niet enorm frustrerend? Als je als lvl 50 ofzo het aflegt tegen een lvl 40?
Heb trouwens het idee dat die bounty hunters erg sterk zijn in pvp, of zie ik dat nu verkeerd?
dude geef gewoon toe dat dit bullshit isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ej de game niet hebt geregistreerd gaat er ook geen tijd af. Moet je ook niet zo stom zijn om je game te registreren als je niet gat spelen.
Ja, want als iemand onzin uitkraamt en ik dat bestrijd, dan moet ik wel vinden dat dit allemaal niet problematisch isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude geef gewoon toe dat dit bullshit is
Ja en bioware wil dat je een subscription geactiveerd hebt voordat je kan spelen. Nou dan is het toch logisch dat dan pas die 30 dagen gratis ingaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:19 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Als de registratie lukt en je de code kunt invoeren, en zodoende een account hebt moet het wel zo zijn dat je ook je payment options kunt invoeren. Mocht dat niet lukken zo als nu het geval is moet men de mensen meer ruinte geven(dagen) om dit compleet te maken.
een game registreren is niet game tijd eraf halen zoals ze nu wel doen ofnietquote:Op donderdag 22 december 2011 16:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, want als iemand onzin uitkraamt en ik dat bestrijd, dan moet ik wel vinden dat dit allemaal niet problematisch is
Daarom loop ik al uren te zeiken hierOmdat ik het allemaal prima vindt.
Dude, trek geen conclusies als die nergens op slaan.
Ja weet dat het dat wel isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een game registreren is niet game tijd eraf halen zoals ze nu wel doen ofniet
De inlogsite van WoW lag de eerste week 9 van de 10 keer plat hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met het feit dat je zo dom zou zijn om na 30 dagen pas een subscription aan te maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja en bioware wil dat je een subscription geactiveerd hebt voordat je kan spelen. Nou dan is het toch logisch dat dan pas die 30 dagen gratis ingaan.
Heb je ooit mmorpgs gespeeld? Een account aanmaken is totaal iets anders dan een subscription starten.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja weet dat het dat wel isje maakt een account aan om te gaan spelen, dan snap je toch wel ook wel dat de gametijd in gaat. Als je dat echt niet kan zien aankomen, dan ligt dat echt aan jezelf.
En erger nog, bij elke expansion lagen de servers er een aantal dagen uitquote:Op donderdag 22 december 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De inlogsite van WoW lag de eerste week 9 van de 10 keer plat hoor.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:25 schreef Friday12 het volgende:
het is gewoon bullshit en als je dat nu nog niet ziet ligt het ook aan jezelf
Wow, ik moet mezelf wel vaak herhalen hier zegquote:Op donderdag 22 december 2011 16:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heb je ooit mmorpgs gespeeld? Een account aanmaken is totaal iets anders dan een subscription starten.
ze willen dat je subbed om te spelen dan moeten ze niet zeggen free game time en dan ingaan zonder dat je kan spelenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:27 schreef Morthill het volgende:
[..]zodra je een argument hebt waarom je gametijd niet in moet gaan als je de game registreert hoor ik het graag.
Volgens mij heb je er zelf last van. Waarom is iemand dom als hij zijn subscriptie pas activeert na een maand?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wow, ik moet mezelf wel vaak herhalen hier zegAls je niet bereid bent mijn posts te lezen, dan gaat dit niet werken
Ah, maar de reden dat je niet kan spelen is dat de site plat ligt, waardoor je niet kunt subben en dat is inderdaad bullshit, maar dat heb ik ook al tig keer gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze willen dat je subbed om te spelen dan moeten ze niet zeggen free game time en dan ingaan zonder dat je kan spelen
Omdat je dom bent als je een game koopt, die registreert om te gaan spelen, daarbij te zien krijgt dat je gametijd ingaat en je dan nog pas een maand later tot het eurekamoment komt dat je misschien een sub moet afsluiten om te kunnen gamen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er zelf last van. Waarom is iemand dom als hij zijn subscriptie pas activeert na een maand?
Welkom bij de wereld van MMO's, hebben ze (bijna) allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef Catch_me het volgende:
Sowieso al schandalig dat je een subscriptie met je betaalgegevens moet afsluiten terwijl er duidelijk op het doosje staat dat de eerste 30 dagen gratis zijn, waarom moest ik dan ook alweer verplicht een abo afsluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |