ja want die willen nog wel eens mensen in de rug aanvallenquote:Op donderdag 22 december 2011 03:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet hij uitkijken voor ajacieden.
neuj, mijn vriend mag beamen dat ik t kan.. maar een filmpje gaat te verquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:43 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja want die willen nog wel eens mensen in de rug aanvallen
Oke ik geloof jequote:Op donderdag 22 december 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neuj, mijn vriend mag beamen dat ik t kan.. maar een filmpje gaat te ver
nou wat een geweldig fap materiaal....quote:Op donderdag 22 december 2011 03:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post dan niet dat je gaat strippen, wie A zegt...quote:Op donderdag 22 december 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neuj, mijn vriend mag beamen dat ik t kan.. maar een filmpje gaat te ver
Voor bij de hardcore?quote:
whahahahaha coolquote:
Ik zie niet dat ik ging strippenquote:Op donderdag 22 december 2011 03:44 schreef Zapato het volgende:
[..]
Post dan niet dat je gaat strippen, wie A zegt...
ik ook nietquote:Op donderdag 22 december 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie niet dat ik ging strippen
ik faalquote:
Het was een ode aan de cameramannen die dit alles bedienen.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:44 schreef Groninger. het volgende:
[..]
nou wat een geweldig fap materiaal....
Je impliceerde het. Op z'n minst.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik faal
ik bedoel..
ik ZEI niet dat ik ging strippen
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wel![]()
hierop is strippen en sexy dansen zo goed mogelijk
Ik deed het laatstequote:Op donderdag 22 december 2011 03:49 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je impliceerde het. Op z'n minst.
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:49 schreef dekatophetspek het volgende:
i niet joe joe joe (Britt vertaling)
Hier gewoon haar naaktfoto's, niet zo moeilijk doen knettertjequote:Op donderdag 22 december 2011 03:49 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je impliceerde het. Op z'n minst.
[..]
SPOILER: nsfw-materiaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hier gewoon haar naaktfoto's, niet zo moeilijk doen knettertjeIk klikte.. helaaschSPOILER: nsfw-materiaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hier gewoon haar naaktfoto's, niet zo moeilijk doen knettertjeik zie een kut! ban!SPOILER: nsfw-materiaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hier gewoon haar naaktfoto's, niet zo moeilijk doen knettertjeJij lul.. ik ransel je af de volgende keer dat ik je zieSPOILER: nsfw-materiaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik zie je al met een zweepje ook hequote:Op donderdag 22 december 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij lul.. ik ransel je af de volgende keer dat ik je zie
ik scrolldequote:Op donderdag 22 december 2011 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
OEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Ik heb er 1quote:Op donderdag 22 december 2011 03:57 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik zie je al met een zweepje ook he
Maar wist ik al welquote:Op donderdag 22 december 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb er 1
oh wacht.. dat hoefde je niet te weten
gatver...quote:
wakker blijfenquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wakker blijfenzit niks anders op
Ja maar kan om kwart voor 9 slapen maar is nog wel 5 uur verder ....quote:
Viel me al op jaquote:Op donderdag 22 december 2011 04:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik weet niet, ik zit toch een stuk minder in de SR vibe dan vorig jaar.
Coen is wat minder... Leiden is ook niet leuk. Dood publiekquote:Op donderdag 22 december 2011 04:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik weet niet, ik zit toch een stuk minder in de SR vibe dan vorig jaar.
terug naar groningen met dat aquariumquote:Op donderdag 22 december 2011 04:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Coen is wat minder... Leiden is ook niet leuk. Dood publiek
Originele versie. Die vind ik ook goedquote:Op donderdag 22 december 2011 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]? ja.. happy? ik heb een kut nummer..
Oei boven de gordelquote:Op donderdag 22 december 2011 04:07 schreef Waalwijker het volgende:
BH's. Da's wat jij niet nodig hebt toch Annemieke?
Ze heeft aardig fijne borsten hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 04:07 schreef Waalwijker het volgende:
BH's. Da's wat jij niet nodig hebt toch Annemieke?
Ik vind Annemieke mooi.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ze heeft aardig fijne borsten hoor
Roosmarijnquote:Op donderdag 22 december 2011 04:10 schreef dekatophetspek het volgende:
Der is ook zo'n 3fm deejay die wel wat op dat dikke wijf van de plus lijkt. Hoe heet die ook alweer. Is vaak snachts geloof ik...
Sander Lantinga.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:10 schreef dekatophetspek het volgende:
Der is ook zo'n 3fm deejay die wel wat op dat dikke wijf van de plus lijkt. Hoe heet die ook alweer. Is vaak snachts geloof ik...
Mooi, sowieso als je het doet moet je het goed doen.. de dure, ala jayden jamesquote:Op donderdag 22 december 2011 04:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ze gaat NOOIT NOOIT NOOIT een borstvergroting doen.
quote:
Rustig maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moette komen dan jonge..
Waalwijker HOU ME TEGEN DAN JONGE
Juiste aantal en hoeveelheid in elk geval...quote:Op donderdag 22 december 2011 04:11 schreef Waalwijker het volgende:
Maar Britt heeft goeie tieten hoor.
Gij zal oe dikke kop wel houden.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm bonbonsze kijken me aan.. roepen me om ze op te eten
wat houd je tegen?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm bonbonsze kijken me aan.. roepen me om ze op te eten
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:12 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Juiste aantal en hoeveelheid in elk geval...
Kben al dik genoegquote:
met een prop in de mond en een zak over de kopquote:
Ohaiquote:Op donderdag 22 december 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godver.. bonbons worden weggehaald
ik haat lurkers die in hetzelfde huis zijn
Ik kan er geen chocola van maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
chocola .. daar geef ik dus echt niks omblijkbaar is dat best raar..
Google fanboyquote:
Ze heeft al minstens 5 minuten geen domme opmerking gemaakt...quote:Op donderdag 22 december 2011 04:17 schreef Johan1994 het volgende:
Volgens mijn is die Britt niet helemaal aanwezig.
Dat was ze toch al niet maar nu is het erger dan normaal.
Hoofdpijn...quote:
Is dat mogelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 04:18 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ze heeft al minstens 5 minuten geen domme opmerking gemaakt...
Waarom?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Google fanboy.. ik ben geen fan maar paranoid.. ben bang dat ik eind van de maand ook me adsense kwijt ben .. im so scared
naja mijn inkomsten zijn nogal gestegen.. vandaag leukbedragmaarisgeheimnu bijvoorbeeld.. beetje veelquote:
Ik snap je angst.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
naja mijn inkomsten zijn nogal gestegen.. vandaag 100 miljoen miljard euro bijvoorbeeld.. dat was echt fantastischmaar als het legit is hoef ik niet te werken lol
waar gaat dit oveR?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
naja mijn inkomsten zijn nogal gestegen.. vandaag leukbedragmaarisgeheimnu bijvoorbeeld.. beetje veelmaar als het legit is hoef ik niet te werken lol
Aangepast.quote:
Iedereen op FOK! is toch bekend met de 450 euro grap?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Haifishdat maakt het alleen maar erger.. graag 0 zetten
Zijn broer.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:22 schreef Johan1994 het volgende:
Britt haar broer stond er ook bij!
truequote:Op donderdag 22 december 2011 04:22 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is toch bekend met de 450 euro grap?
quote:We krijgen oorlog met de Belgen zodra ze onze moppen gaan begrijpen
Ik pas het wel even aan.quote:
Ik dacht eerst dat Britt een jongen wasquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:23 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Britt een jongen was
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
naja mijn inkomsten zijn nogal gestegen.. vandaag lvandaag 100 miljoen miljard euro bijvoorbeeld.. dat was echt fantastischmaar als het legit is hoef ik niet te werken lol
Ik heb last van verstijvingen. Kun jij me daar mee helpen?quote:
massage nodig?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb last van verstijvingen. Kun jij me daar mee helpen?
Zeg ik nooit nooit nooit nee tegen.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:26 schreef Haifisch het volgende:
Ik stop met lurken hier. Toedeloet.
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:26 schreef Johan1994 het volgende:
Die close-up van dat blonde wijfIk kan niet meer slapen!
Ikquote:Op donderdag 22 december 2011 04:27 schreef Waalwijker het volgende:
Wie was er vorig jaar ook al in dit topik?
Zo zag ze er idd uitquote:
Ik wil andere dingen met Britt doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:28 schreef Johan1994 het volgende:
Ik wil Britt haar hit horen, dat is echt een fantastisch nummer!
Je woont te ver wegquote:Op donderdag 22 december 2011 04:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zeg ik nooit nooit nooit nee tegen.
O, Triviant spelen bijv?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:29 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik wil andere dingen met Britt doen.
ik ook 4/4quote:Op donderdag 22 december 2011 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
Vorig jaar volgens mij 6/6 graveyardshifts.. dit jaar zit ik op 4/4 ..
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:26 schreef Johan1994 het volgende:
Die close-up van dat blonde wijfIk kan niet meer slapen!
Ik zag 450 kilo, dat was echt fantastisch...quote:
schoon aan de haakquote:Op donderdag 22 december 2011 04:30 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik zag 450 kilo, dat was echt fantastisch...
Ik volgens mij sinds het eerste jaarquote:
Ik wilde wat namen posten van wie ik herinner, daar zat jij ook bijquote:Op donderdag 22 december 2011 04:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik volgens mij sinds het eerste jaar
Daar heb je dat kut paard weer....quote:Op donderdag 22 december 2011 04:32 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die linkse bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:33 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar heb je dat kut paard weer....
Je zou eens moeten checken hoe vaak ze dat wel niet doen dat oppitchen. Passen er meer liedjes in een uur....quote:Op donderdag 22 december 2011 04:34 schreef Waalwijker het volgende:
Wel treurig dat ze deze plaat versneld hebben.
Koen is het type mens dat in de hoek van de kantine zijn yoghurt opsmikkelt en schichtig om zich heen kijkt. Gerard is het poppiejoppie type dat de hele dag praat.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:34 schreef Waalwijker het volgende:
Toch opvallend. Gerard draait nooit twee platen achter elkaar. Coen heeft gewoon geen zak te melden.
Ik zeg niks....quote:
Dat is me nou nog nooit opgevallen. Doen ze dat echt?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:35 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Je zou eens moeten checken hoe vaak ze dat wel niet doen dat oppitchen. Passen er meer liedjes in een uur....
Alleen bij hitradio 538. Daar doen ze het bij elke plaat. Bij 3 valt het wel mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat is me nou nog nooit opgevallen. Doen ze dat echt?
So sad...quote:Op donderdag 22 december 2011 04:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Alleen bij hitradio 538. Daar doen ze het bij elke plaat. Bij 3 valt het wel mee.
Pump up thequote:Op donderdag 22 december 2011 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd voor de Technotronicspump up the jam
Je hebt het over mijquote:Op donderdag 22 december 2011 04:39 schreef Waalwijker het volgende:
Vrouwen met kort, half donker haar en een langwerpige brilglazen. Dat is een stereotype, toch?
Is nie verdacht, is algemeen bekent dat hij chickies uit zoekt en kontjes/inkijk wil filmenquote:Op donderdag 22 december 2011 04:39 schreef Johan1994 het volgende:
Die cameraman zoemt wel verdacht vaak in
Staat dat niet gewoon in zn taakomschrijving dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is nie verdacht, is algemeen bekent dat hij chickies uit zoekt en kontjes/inkijk wil filmen
vuile kut dikke hoop dat je stikt in je frikandelquote:Op donderdag 22 december 2011 04:41 schreef Groninger. het volgende:
[..]
sorry me linkertiet hing over me toetsenbord...
Als hij nou zijn eigen Serious Request stream kreeg, dan haalde ze meer geld opquote:Op donderdag 22 december 2011 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is nie verdacht, is algemeen bekent dat hij chickies uit zoekt en kontjes/inkijk wil filmen
Sorry mijn kat liep over men toetsenbordquote:Op donderdag 22 december 2011 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vuile kut dikke hoop dat je stikt in je frikandel
edwinedwin staat buiten?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
heb toch extra grote slokdarm kunnen wel 10 delletjes doorquote:Op donderdag 22 december 2011 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vuile kut dikke hoop dat je stikt in je frikandel
nee alle lekkere vrouwen zijn al wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |