Pump up thequote:Op donderdag 22 december 2011 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd voor de Technotronicspump up the jam
Je hebt het over mijquote:Op donderdag 22 december 2011 04:39 schreef Waalwijker het volgende:
Vrouwen met kort, half donker haar en een langwerpige brilglazen. Dat is een stereotype, toch?
Is nie verdacht, is algemeen bekent dat hij chickies uit zoekt en kontjes/inkijk wil filmenquote:Op donderdag 22 december 2011 04:39 schreef Johan1994 het volgende:
Die cameraman zoemt wel verdacht vaak in
Staat dat niet gewoon in zn taakomschrijving dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is nie verdacht, is algemeen bekent dat hij chickies uit zoekt en kontjes/inkijk wil filmen
vuile kut dikke hoop dat je stikt in je frikandelquote:Op donderdag 22 december 2011 04:41 schreef Groninger. het volgende:
[..]
sorry me linkertiet hing over me toetsenbord...
Als hij nou zijn eigen Serious Request stream kreeg, dan haalde ze meer geld opquote:Op donderdag 22 december 2011 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is nie verdacht, is algemeen bekent dat hij chickies uit zoekt en kontjes/inkijk wil filmen
Sorry mijn kat liep over men toetsenbordquote:Op donderdag 22 december 2011 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vuile kut dikke hoop dat je stikt in je frikandel
edwinedwin staat buiten?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
heb toch extra grote slokdarm kunnen wel 10 delletjes doorquote:Op donderdag 22 december 2011 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vuile kut dikke hoop dat je stikt in je frikandel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |