Ik volgens mij sinds het eerste jaarquote:
Ik wilde wat namen posten van wie ik herinner, daar zat jij ook bijquote:Op donderdag 22 december 2011 04:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik volgens mij sinds het eerste jaar
Daar heb je dat kut paard weer....quote:Op donderdag 22 december 2011 04:32 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die linkse bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:33 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar heb je dat kut paard weer....
Je zou eens moeten checken hoe vaak ze dat wel niet doen dat oppitchen. Passen er meer liedjes in een uur....quote:Op donderdag 22 december 2011 04:34 schreef Waalwijker het volgende:
Wel treurig dat ze deze plaat versneld hebben.
Koen is het type mens dat in de hoek van de kantine zijn yoghurt opsmikkelt en schichtig om zich heen kijkt. Gerard is het poppiejoppie type dat de hele dag praat.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:34 schreef Waalwijker het volgende:
Toch opvallend. Gerard draait nooit twee platen achter elkaar. Coen heeft gewoon geen zak te melden.
Ik zeg niks....quote:
Dat is me nou nog nooit opgevallen. Doen ze dat echt?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:35 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Je zou eens moeten checken hoe vaak ze dat wel niet doen dat oppitchen. Passen er meer liedjes in een uur....
Alleen bij hitradio 538. Daar doen ze het bij elke plaat. Bij 3 valt het wel mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat is me nou nog nooit opgevallen. Doen ze dat echt?
So sad...quote:Op donderdag 22 december 2011 04:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Alleen bij hitradio 538. Daar doen ze het bij elke plaat. Bij 3 valt het wel mee.
Pump up thequote:Op donderdag 22 december 2011 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd voor de Technotronicspump up the jam
Je hebt het over mijquote:Op donderdag 22 december 2011 04:39 schreef Waalwijker het volgende:
Vrouwen met kort, half donker haar en een langwerpige brilglazen. Dat is een stereotype, toch?
Is nie verdacht, is algemeen bekent dat hij chickies uit zoekt en kontjes/inkijk wil filmenquote:Op donderdag 22 december 2011 04:39 schreef Johan1994 het volgende:
Die cameraman zoemt wel verdacht vaak in
Staat dat niet gewoon in zn taakomschrijving dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is nie verdacht, is algemeen bekent dat hij chickies uit zoekt en kontjes/inkijk wil filmen
vuile kut dikke hoop dat je stikt in je frikandelquote:Op donderdag 22 december 2011 04:41 schreef Groninger. het volgende:
[..]
sorry me linkertiet hing over me toetsenbord...
Als hij nou zijn eigen Serious Request stream kreeg, dan haalde ze meer geld opquote:Op donderdag 22 december 2011 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is nie verdacht, is algemeen bekent dat hij chickies uit zoekt en kontjes/inkijk wil filmen
Sorry mijn kat liep over men toetsenbordquote:Op donderdag 22 december 2011 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vuile kut dikke hoop dat je stikt in je frikandel
edwinedwin staat buiten?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
heb toch extra grote slokdarm kunnen wel 10 delletjes doorquote:Op donderdag 22 december 2011 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vuile kut dikke hoop dat je stikt in je frikandel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |