Kben al dik genoegquote:
met een prop in de mond en een zak over de kopquote:
Ohaiquote:Op donderdag 22 december 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godver.. bonbons worden weggehaald
ik haat lurkers die in hetzelfde huis zijn
Ik kan er geen chocola van maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
chocola .. daar geef ik dus echt niks omblijkbaar is dat best raar..
Google fanboyquote:
Ze heeft al minstens 5 minuten geen domme opmerking gemaakt...quote:Op donderdag 22 december 2011 04:17 schreef Johan1994 het volgende:
Volgens mijn is die Britt niet helemaal aanwezig.
Dat was ze toch al niet maar nu is het erger dan normaal.
Hoofdpijn...quote:
Is dat mogelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 04:18 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ze heeft al minstens 5 minuten geen domme opmerking gemaakt...
Waarom?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Google fanboy.. ik ben geen fan maar paranoid.. ben bang dat ik eind van de maand ook me adsense kwijt ben .. im so scared
naja mijn inkomsten zijn nogal gestegen.. vandaag leukbedragmaarisgeheimnu bijvoorbeeld.. beetje veelquote:
Ik snap je angst.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
naja mijn inkomsten zijn nogal gestegen.. vandaag 100 miljoen miljard euro bijvoorbeeld.. dat was echt fantastischmaar als het legit is hoef ik niet te werken lol
waar gaat dit oveR?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
naja mijn inkomsten zijn nogal gestegen.. vandaag leukbedragmaarisgeheimnu bijvoorbeeld.. beetje veelmaar als het legit is hoef ik niet te werken lol
Aangepast.quote:
Iedereen op FOK! is toch bekend met de 450 euro grap?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Haifishdat maakt het alleen maar erger.. graag 0 zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |