Zei het tochquote:Op donderdag 22 december 2011 01:50 schreef Guanabana het volgende:
Heb je al een rukje gepleegd![]()
![]()
![]()
Oke, Timur is een held.
Wel tov mijn FM-radio ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:51 schreef Caland het volgende:
Die inetstreams lopen echt ver achter he?
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik doe wel gewoon twitten met me twat.
Wie?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
mr hoedoe gaat de tips van Timur vanavond opvolgen denk ik....
Ik een dugtrio.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:52 schreef Groninger. het volgende:
Ik heb een keer een diglett gerukt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:52 schreef Groninger. het volgende:
Ik heb een keer een diglett gerukt
[ afbeelding ]
mr houdoe. sorryquote:
quote:
jaquote:Op donderdag 22 december 2011 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dude...
Je fantaseerde van zwarte genotsknotse?
quote:
quote:
vodafonequote:Op donderdag 22 december 2011 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
oeh oeh oeh dit is van die reclame welke ook alweer?
Vodafone geloof ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
oeh oeh oeh dit is van die reclame welke ook alweer?
quote:
quote:
quote:
Not good enough.quote:
juistquote:Op donderdag 22 december 2011 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om 03.00 gaan die mietjes toch allemaal tukkies doendan gaan we los
![]()
quote:
accepted.quote:
Verkeerd. JIJ bent nu niks meer waard.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het trouwens best erg dat Britt de Havo gedaan heeft. Ik namelijk ook. De Havo is nu niks meer waard![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Verkeerd. JIJ bent nu niks meer waard.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef Qunix het volgende:
Ik was erg benieuwd hoe Timur het zou doen. In het begin niet eens gehoord, pas op dag 2. Echt hij doet het tof! Volgend jaar mag hij weer!
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef CindieY het volgende:
Volgend jaar weer SR tijdens de vakantie hoor. Ik zit nu te bedenken hoe ik morgenochtend zo snel mogelijk alles kan doen, zodat ik zo lang mogelijk kan blijven liggen
ja inderdaad, dan heb ik vmbo afgerond goddomme zegquote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het trouwens best erg dat Britt de Havo gedaan heeft. Ik namelijk ook. De Havo is nu niks meer waard![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:57 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja inderdaad, dan heb ik vmbo afgerond goddomme zeg
SMSEN!!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Qunix het volgende:
Ik hoor een mama appelsapje!!!
komt ze, komt ze, komt ze, komt ze komt!
SMS DAN!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Qunix het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Qunix het volgende:
Over de waarde van het VMBO is toch nooit een misverstand geweest?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:57 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja inderdaad, dan heb ik vmbo afgerond goddomme zeg
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:59 schreef Qunix het volgende:
kom ze, kom ze, kom ze, kom ze, kom ze,
over jou waarde ook niet dat zie ik al aan je avatar dat je daarom voor zo'n schijtclub bentquote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Over de waarde van het VMBO is toch nooit een misverstand geweest?
gerardquote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
nu afwachten hoe coen het gaat doen
Wereld is overbevolkt. Ook hier gaan we in de toekomst last krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Er sterven nu 10 moeders in Afrika door jou omdat je niet sms't
gaydarquote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Doei TimurFijn om even gebeld te hebben met je
Tot morgenvroeg
Slaap lekker
![]()
Je deed het top
Ja daar heeft Geo4kant geen last vanquote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Guanabana het volgende:
Coen is leuk, alleen z'n uitstraling is wat serieuzer.
Is er nog niet volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Silver_Shark het volgende:
iemand linkje van klusjesmannen vandaag?
http://seriousrequest.3fm(...)-een-karwei-geklaardquote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Silver_Shark het volgende:
Op Joeptjoep staat ie nog niet geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Silver_Shark het volgende:
Hij is alleen met zichzelf bezig. Het publiek pakt hij niet. Zijn platenkeuze is niet geweldig. En als hij onverwachts iets moet terug zeggen weet hij het niet. Timur knalt erop in en Gerard maakt een leuke woordgrap. Coen kijkt even dom en gaat verder.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Guanabana het volgende:
Coen is leuk, alleen z'n uitstraling is wat serieuzer.
GEWOON???quote:
Er is maar één Timurquote:Op donderdag 22 december 2011 02:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
GEWOON???
ik zie je ervoor aan dat je nu een afspraak met de plastisch chirurg aan t maken bent om op Timur te kunnen gaan lijken....
Jouw jongeeeeh.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:59 schreef Groninger. het volgende:
[..]
over jou waarde ook niet dat zie ik al aan je avatar dat je daarom voor zo'n schijtclub bent
Nahhh, ik heb toch vaak het tegendeel gezien bij hem hoor. Hij gaat sociaal en aardig met mensen om vind ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is alleen met zichzelf bezig. Het publiek pakt hij niet. Zijn platenkeuze is niet geweldig. En als hij onverwachts iets moet terug zeggen weet hij het niet. Timur knalt erop in en Gerard maakt een leuke woordgrap. Coen kijkt even dom en gaat verder.
Coen was vorig jaar wel zo, stukken beter.. maar dit jaar lijkt wel alsof hij er niet zoveel zin in heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is alleen met zichzelf bezig. Het publiek pakt hij niet. Zijn platenkeuze is niet geweldig. En als hij onverwachts iets moet terug zeggen weet hij het niet. Timur knalt erop in en Gerard maakt een leuke woordgrap. Coen kijkt even dom en gaat verder.
Hij studeert natuurkunde, dus dat zal wel goedkomen!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die talent-dj hè, altijd bij zulke jonge talenten, in wat dan ook, ben ik heel benieuwd of ze later ook daadwerkelijk écht iets bereiken
Ik bedoel qua DJquote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij studeert natuurkunde, dus dat zal wel goedkomen!
Hoe dan ook , uitmelken nu het nog kanquote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die talent-dj hè, altijd bij zulke jonge talenten, in wat dan ook, ben ik heel benieuwd of ze later ook daadwerkelijk écht iets bereiken
Trustenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:04 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, ik vond het super!
Maar tijd om te slapen, tot vanochtend![]()
.
Als duo?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nahhh, ik heb toch vaak het tegendeel gezien bij hem hoor. Hij gaat sociaal en aardig met mensen om vind ik.
En vooral moe... Heel moe.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Coen was vorig jaar wel zo, stukken beter.. maar dit jaar lijkt wel alsof hij er niet zoveel zin in heeft.
trusten!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:04 schreef Pino112 het volgende:
.
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:04 schreef Pino112 het volgende:
.
als je op je 13e al naar de universiteit gaat zal hij vast iets gaan bereiken.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hij is ooit op 3FM geweest, weet alleen niet meer precies wat 'ie nou zei waar hij voor zou kiezenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe dan ook , uitmelken nu het nog kan
Maar hij is toch fucking slim dat mannetje? Die zal dit als hobby doen maybe later nog maar zal iets serieuzer gaan doen met zijn leven.
wahahahaquote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ruim je wel je sesamzaad op na het fappen?
Laten we een paar dagen in een glazen huis zitten en alleen (ranzige) sapjes drinken dan ook niet onderschatten. Volgens mij is 't ontzettend zwaar.quote:
Ik bedoel qua DJ zei ik alquote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je op je 13e al naar de universiteit gaat zal hij vast iets gaan bereiken.
slaapsequote:Op donderdag 22 december 2011 02:04 schreef Pino112 het volgende:
.
Die ogen van haar hangen echt constant op half 11quote:
Die heb ik toen live gezienquote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Caland het volgende:
Vorig jaar kwam Eliza Doolittle? Komt die weer, kan ik fappen
Ik fap niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ruim je wel je sesamzaad op na het fappen?
spaterquote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga mn bed opzoeken
bye bye man, bye bye
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laten we een paar dagen in een glazen huis zitten en alleen (ranzige) sapjes drinken dan ook niet onderschatten. Volgens mij is 't ontzettend zwaar.
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:04 schreef Pino112 het volgende:
.
Truste beidenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga mn bed opzoeken
bye bye man, bye bye
Klopt... Maar in de spotlights zal ik mij best gaan doen om echt actief te zijn en lekker mee te doen... Had jezelf dan niet hiervoor opgegeven.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laten we een paar dagen in een glazen huis zitten en alleen (ranzige) sapjes drinken dan ook niet onderschatten. Volgens mij is 't ontzettend zwaar.
Doet me een beetje denken aan die doos van Twilight. Nog zo'n half dooiequote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ogen van haar hangen echt constant op half 11heeft zij pfeiffer ofso?
Als ik er naar kijk word ik er al moe van..
Ja maar dat is gewoon een crackhoer... maar valid pointquote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die doos van Twilight. Nog zo'n half dooie
Vampires suck is veel betere film!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die doos van Twilight. Nog zo'n half dooie
Je kunt niet van tevoren weten hoe 't uitpakt voor jezelf persoonlijk. Overigens luister ik meer dan ik kijk en dan merk je nauwelijks dat ie moe is of er even door heen zit.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt... Maar in de spotlights zal ik mij best gaan doen om echt actief te zijn en lekker mee te doen... Had jezelf dan niet hiervoor opgegeven.
Blowjob fridays is nog beterquote:Op donderdag 22 december 2011 02:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Vampires suck is veel betere film!
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef 3rdRock het volgende:
ah, nu heb ik ook eindelijk een keer een bh gezien
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef 3rdRock het volgende:
dat is even mooi mee genomen of niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef 3rdRock het volgende:
Faptips en nu bh's, wat een topavond voor jequote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef 3rdRock het volgende:
yupquote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef Groninger. het volgende:
[..]
dat is even mooi mee genomen of niet?
slaus bij?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Faptips en nu bh's, wat een topavond voor je
picsquote:Op donderdag 22 december 2011 02:07 schreef Groninger. het volgende:
Ik kan wel bh gebruiken voor me manboobs
nu nog een bh om in te fappen...quote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Faptips en nu bh's, wat een topavond voor je
Lekker!quote:
*splut*quote:
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op donderdag 22 december 2011 02:11 schreef Guanabana het volgende:
Omg leuk, wat is dat voor liedje?
Vinzzent - Dromendansquote:Op donderdag 22 december 2011 02:11 schreef Guanabana het volgende:
Omg leuk, wat is dat voor liedje?
Big Daddy V AKA Viscera AKA Worlds largest Love Machine AKA Mabel!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:11 schreef Groninger. het volgende:
Hee ik heb caland zn vriend gevonden
[ afbeelding ]
Hij heeft vier tietenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:11 schreef Groninger. het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend van de Coen en Sander Showquote:
hij denkt zeker dat bretels werkt als bhquote:Op donderdag 22 december 2011 02:11 schreef Groninger. het volgende:
[ afbeelding ]
toffe bhquote:Op donderdag 22 december 2011 02:13 schreef Groninger. het volgende:
Wie had die lekkah lekkah loempia's besteld?
[ afbeelding ]
die heeft wel slaus bij!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:13 schreef Groninger. het volgende:
[ afbeelding ]
Meer tiet dan de gemiddelde spleetoog.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:13 schreef Groninger. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer tiet dan de gemiddelde spleetoog.
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer tiet dan de gemiddelde spleetoog.
niet raarder dan die van Britt hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 02:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn stem klinkt heul raar nu ik het terugluister
Ja, je eigen stem horen is altijd butje.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn stem klinkt heul raar nu ik het terugluister
hij gaat misschien wel hallo leiden zeggen!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:15 schreef Buitendam het volgende:
We gaan gekke dingen doen, aldus Coen.
Hij wel.
Ik wil wel gekke dingen doen me Coenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:15 schreef Buitendam het volgende:
We gaan gekke dingen doen, aldus Coen.
Hij wel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij gaat misschien wel hallo leiden zeggen!
Die klinkt zo fucking nasaal in dit nummer hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet raarder dan die van Britt hoor
QFTquote:Op donderdag 22 december 2011 02:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil wel gekke dingen doen me Coen![]()
Erg matig.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:16 schreef Groninger. het volgende:
zouden die dj's ook erg leiden nu?
Ik vind het echt helemaal niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap die haat voor Birdy niet. Ze zingt toch supergoed?
ik ben jaloers op haar stemquote:Op donderdag 22 december 2011 02:16 schreef Guanabana het volgende:
zingt britt nu???quote:Op donderdag 22 december 2011 02:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die klinkt zo fucking nasaal in dit nummer hè.
Dat nasale gewouwel? En dan ook nog van die jankliedjes zingen? Nee, dank je.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:16 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |