accepted.quote:
Verkeerd. JIJ bent nu niks meer waard.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het trouwens best erg dat Britt de Havo gedaan heeft. Ik namelijk ook. De Havo is nu niks meer waard![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Verkeerd. JIJ bent nu niks meer waard.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef Qunix het volgende:
Ik was erg benieuwd hoe Timur het zou doen. In het begin niet eens gehoord, pas op dag 2. Echt hij doet het tof! Volgend jaar mag hij weer!
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef CindieY het volgende:
Volgend jaar weer SR tijdens de vakantie hoor. Ik zit nu te bedenken hoe ik morgenochtend zo snel mogelijk alles kan doen, zodat ik zo lang mogelijk kan blijven liggen
ja inderdaad, dan heb ik vmbo afgerond goddomme zegquote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het trouwens best erg dat Britt de Havo gedaan heeft. Ik namelijk ook. De Havo is nu niks meer waard![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:57 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja inderdaad, dan heb ik vmbo afgerond goddomme zeg
SMSEN!!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Qunix het volgende:
Ik hoor een mama appelsapje!!!
komt ze, komt ze, komt ze, komt ze komt!
SMS DAN!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Qunix het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Qunix het volgende:
Over de waarde van het VMBO is toch nooit een misverstand geweest?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:57 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja inderdaad, dan heb ik vmbo afgerond goddomme zeg
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:59 schreef Qunix het volgende:
kom ze, kom ze, kom ze, kom ze, kom ze,
over jou waarde ook niet dat zie ik al aan je avatar dat je daarom voor zo'n schijtclub bentquote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Over de waarde van het VMBO is toch nooit een misverstand geweest?
gerardquote:Op donderdag 22 december 2011 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
nu afwachten hoe coen het gaat doen
Wereld is overbevolkt. Ook hier gaan we in de toekomst last krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Er sterven nu 10 moeders in Afrika door jou omdat je niet sms't
gaydarquote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Doei TimurFijn om even gebeld te hebben met je
Tot morgenvroeg
Slaap lekker
![]()
Je deed het top
Ja daar heeft Geo4kant geen last vanquote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Guanabana het volgende:
Coen is leuk, alleen z'n uitstraling is wat serieuzer.
Is er nog niet volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Silver_Shark het volgende:
iemand linkje van klusjesmannen vandaag?
http://seriousrequest.3fm(...)-een-karwei-geklaardquote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Silver_Shark het volgende:
iemand linkje van klusjesmannen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |