dan draaien ze hem in de week(en) na SRquote:Op donderdag 22 december 2011 01:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ja. Had ik vorig jaar aangevraagd, nooit gedraaid
+1quote:
Is 'ie ookquote:Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik kende Timur nog niet voor SR, maar ik vind hem heel lief overkomen.
Ehm ja. Dat weet ik, vaste 3FM-luisteraar. Hij is inderdaad in de Top SR gedraaid.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan draaien ze hem in de week(en) na SR
Net wel, nu weer in haar tenen.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:26 schreef JaneDoe het volgende:
wat zit britt wazig te kijken
zit er nog bloed in dr hersenen?
nooooooooquote:Op donderdag 22 december 2011 01:30 schreef Groninger. het volgende:
Wat een sukkel hij weet niet eens dat hij wordt opgelicht
Een luchtgitaar dan krijg je gewoon lucht!
WHAHAAHA LOZER:D:D!!!!11!!!
Ekte bazen snappen deze djook.. helaas je zit er niet bijquote:Op donderdag 22 december 2011 01:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dát heeft hier mee te maken omdat?
Leg uitquote:Op donderdag 22 december 2011 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ekte bazen snappen deze djook.. helaas je zit er niet bij
Keizer is de grootste mongool ooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Groninger. het volgende:
Haha gaat ie surinaams praten en keizer aanvragen hahahaah
50 euro!quote:
Beetje jammer dit.quote:
hij is 1,60 ofzo.... ken groterequote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keizer is de grootste mongool ooit.
Viel.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja net zoals dat me oma van de trap viel
kent ie al...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Buitendam het volgende:
Lekker kek, lekker anders, recalcitrant, rocken jongensssss
die mogen ookquote:
garpig.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
hij is 1,60 ofzo.... ken grotere
doet ie alleen nieuwe appelsapjes dan?quote:
Ik ken zequote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Buitendam het volgende:
Lekker kek, lekker anders, recalcitrant, rocken jongensssss
Kost 10 hele euro's vrind!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:34 schreef Groninger. het volgende:
Gozer, wat heb je gedaan vanacht?
Ja illegaal luchtgitaar gespeeld bij het glazen huis, heb niet betaald
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 01:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoort er een sms'je terug te komen?Ik sms vanuit het buitenland maar krijg niets terug
wehehehequote:Op donderdag 22 december 2011 01:34 schreef Groninger. het volgende:
Gozer, wat heb je gedaan vanacht?
Ja illegaal luchtgitaar gespeeld bij het glazen huis, heb niet betaald
tissue nodig?quote:
Tjaquote:Op donderdag 22 december 2011 01:35 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja maar wat als je niet betaald?
Levels - Aviciiquote:Op donderdag 22 december 2011 01:35 schreef cygnusx het volgende:
Ohja, hoe heet die dubstep plaat ook alweer van eergister (geloof ik)
Werd rond middernacht gedraaid, klonk wel erg goed!
he, dat is mijn appelsapquote:
Daaromheen staan allemaal tentjes met Gluhwein, bier, chocomel etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:35 schreef Caland het volgende:
Wat ik me nou afvraag he. Als je daar staat, kan je dan nog ergens wat te zuipen halen of sta je echt constant zo'n vierkante kast aan te staren?
quote:
quote:
ik kwam klaar toen je erwin krol zei...quote:
Ah. Da's wel nice opzich.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daaromheen staan allemaal tentjes met Gluhwein, bier, chocomel etc.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kwam klaar toen je erwin krol zei...
Ik hou van pokeflutes.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik zit nog steeds aan de telefoon?Hangen ze nog op of moet ik dat zelf doen. Ik hoor gewoon radio nu
je mag ophangen hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik zit nog steeds aan de telefoon?Hangen ze nog op of moet ik dat zelf doen. Ik hoor gewoon radio nu
Wow, dat zei Britt net ook en nu lees ik het hierquote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Groninger. het volgende:
ik moest je wakker maken het was niet mijn idee
nee duurt een uurquote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Schreeuw iets.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
ik ben voor haar gemaaktquote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, dat zei Britt net ook en nu lees ik het hier![]()
!!
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je niet beter screenshots maken ipv filmpjes?
Cola light is veel lekkerder dan sprite, en de rest volgde ik niet.quote:
quote:
Same, ene scherm bezig met studie andere scherm webcam stream aanquote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef JD_SLR het volgende:
Hopelijk zet Coen deze goede muziek door straks. Verslagen schrijven is helemaal niet erg zo.
Ik doelde op dat liedje. Wtf-momentjequote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
telefoon ophangen?
Dat inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:39 schreef Groninger. het volgende:
[..]
dankje nu hoor ik tuut tuut tuut door me muziek
Tik 'em aan ouwe!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:39 schreef Theoden het volgende:
[..]
Same, ene scherm bezig met studie andere scherm webcam stream aan
Oja!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Kon ook de loopmicrofoon zijn die ze uitzette
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk blazen in de telefoon?
Haha nee dat niet natuurlijk, het was een dubstep plaat. klonk goed, ik weet de naam niet meer .shit! andere ideetjes?quote:
omdat je er niks uit kan zuigen dan maar erin blazenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk blazen in de telefoon?
Nopequote:Op donderdag 22 december 2011 01:40 schreef Guanabana het volgende:
Britt heeft geloof ik niet echt ritmegevoel he?
was het met vrouwenzang? dan was het wellciht Bronstibock en Chagall met Breathequote:Op donderdag 22 december 2011 01:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Haha nee dat niet natuurlijk, het was een dubstep plaat. klonk goed, ik weet de naam niet meer .shit! andere ideetjes?
neequote:Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Was dat HALLO? nou wel of niet hoorbaar?
Niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Alsjeblieft niet.quote:
Skrillex - Dangerang?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Haha nee dat niet natuurlijk, het was een dubstep plaat. klonk goed, ik weet de naam niet meer .shit! andere ideetjes?
neequote:Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef Piles het volgende:
De beller weg
Oh, een ander dan Mr. Houdoe
Skriilex - Bangarang ?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:42 schreef Pino112 het volgende:
1992 geboren? Wikipedia zegt 1993.. Hoax.
Britt is a lie!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britt is zelf gewoon een hoax.
Zo stond ie ooit in de Donald Duckquote:
fok! dat verslag dan! of stuur gewoon dit topic naar je leraarquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
mensen kunnen jullie iets langzamer posten? Ik kan het verslag maken en fokken niet zo goed meer bijhouden
Dit is langzaamquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
mensen kunnen jullie iets langzamer posten? Ik kan het verslag maken en fokken niet zo goed meer bijhouden
Stoppen met dat verslag dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Wie stonden er nog meer in die lijst?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo stond ie ooit in de Donald Duck
Skittle verhaalquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Groninger. het volgende:
[..]
fok! dat verslag dan! of stuur gewoon dit topic naar je leraar
ik heb ook weinig ritmegevoel maar ik geniet van muziek hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Guanabana het volgende:
Mijn vriend heeft ook 0 ritmegevoel, kan nog niet eens meeklappen op een simpel ritme. Ik snap dat echt niet. Dan mis je ook heel de muziekbeleving volgens mij.
Geen idee. Kan me een stripje met een Johnny Kesj herinneren in elk geval.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie stonden er nog meer in die lijst?
thanks voor de tip, ga eens kijken of het dan beter gaatquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stoppen met dat verslag dus.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA level 1-17 angrybirdsrio gehaald!
ja dat zijn de hoofd stukken danquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Skittle verhaal
Pokeflute
Hossel attempts
Bintje Spears, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee. Kan me een stripje met een Johnny Kesj herinneren in elk geval.
Kan je bijv wel op de maat meeklappen?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ook weinig ritmegevoel maar ik geniet van muziek hoor
Gewoon deze topics uitprinten en een nietje er door jassenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:44 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja dat zijn de hoofd stukken danen dan 13 pagina's per hoofdstuk uitprinten dan ben je wel baas
Fap fap fap fapquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb gewoon met Timur gebeld jongensNu kan ik sterven
Ja die was het ! maar ik kan die gek genoeg nergens vinden op youtube oid zie ik nu! :Squote:
Ik heb een keer een pm gehad van Timur, raak me aan!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb gewoon met Timur gebeld jongensNu kan ik sterven
ja ben benieuwd naar de beoordelingquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon deze topics uitprinten en een nietje er door jassen
dan ben ik rijdagavond nog niet uitgeprint in dit tempoquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon deze topics uitprinten en een nietje er door jassen
met moeite....quote:Op donderdag 22 december 2011 01:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan je bijv wel op de maat meeklappen?
ff geen muziek. te laat met instarten volgende plaat of pratenquote:
Half FOK! heeft dat al gehadquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een keer een pm gehad van Timur, raak me aan!
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
dan ben ik rijdagavond nog niet uitgeprint in dit tempo
10 voor originaliteitquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja ben benieuwd naar de beoordeling
Volgende doelquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een keer een pm gehad van Timur, raak me aan!
Het nummer heet ook Bangerang, misschien dat dat helpt.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ja die was het ! maar ik kan die gek genoeg nergens vinden op youtube oid zie ik nu! :S
ik nietquote:
+1quote:
Ik vind dat best wel... bijzonder. Omdat het voor mij zo obvious is, een ritme.quote:
mijn scheter overtreffen deze plaatquote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze plaat wordt niet meer overtroffen deze SR, mark my words.
troll.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef Groninger. het volgende:
[..]
mijn scheter overtreffen deze plaat
ja dat hier bazen zittenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
maar of het veel met diagnosestelling te maken heeft?
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb gewoon met Timur gebeld jongensNu kan ik sterven fappen
Diagnose: mensen die in de SR SC posten zijn toffe mensen.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
maar of het veel met diagnosestelling te maken heeft?
net als meezingen...ik zing vals, uit de maat, verkeerde toonhoogte en de helft van de tijd verkeerde tekstquote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel... bijzonder. Omdat het voor mij zo obvious is, een ritme.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Diagnose: mensen die in de SR SC posten zijn toffe mensen.
Op die Geo4kant na met zijn kutplaatjesquote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Diagnose: mensen die in de SR SC posten zijn toffe mensen.
Got it, thanx! goed nummerquote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Het nummer heet ook Bangerang, misschien dat dat helpt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op die Geo4kant na met zijn kutplaatjes
Gelukkig, mijn vriend moet namelijk daarnaast ook niks van muziek hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als meezingen...ik zing vals, uit de maat, verkeerde toonhoogte en de helft van de tijd verkeerde tekstmaar ik vind het wel leuk
[..]
[..]
neuken?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn vriend moet namelijk daarnaast ook niks van muziek hebben.!! Ja, wat doe ik nog bij hem eigenlijk
werkt niet bepaald genezend fok!...quote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Fysiotherapeutische diagnose, maargoed minder school meer serious request/fok
[..]
ik ben ook lief...quote:Op donderdag 22 december 2011 01:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn vriend moet namelijk daarnaast ook niks van muziek hebben.!! Ja, wat doe ik nog bij hem eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |