Skriilex - Bangarang ?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Haha nee dat niet natuurlijk, het was een dubstep plaat. klonk goed, ik weet de naam niet meer .shit! andere ideetjes?
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:42 schreef Pino112 het volgende:
1992 geboren? Wikipedia zegt 1993.. Hoax.
Britt is a lie!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britt is zelf gewoon een hoax.
Zo stond ie ooit in de Donald Duckquote:
fok! dat verslag dan! of stuur gewoon dit topic naar je leraarquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
mensen kunnen jullie iets langzamer posten? Ik kan het verslag maken en fokken niet zo goed meer bijhouden
Dit is langzaamquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
mensen kunnen jullie iets langzamer posten? Ik kan het verslag maken en fokken niet zo goed meer bijhouden
Stoppen met dat verslag dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Wie stonden er nog meer in die lijst?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo stond ie ooit in de Donald Duck
Skittle verhaalquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Groninger. het volgende:
[..]
fok! dat verslag dan! of stuur gewoon dit topic naar je leraar
ik heb ook weinig ritmegevoel maar ik geniet van muziek hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Guanabana het volgende:
Mijn vriend heeft ook 0 ritmegevoel, kan nog niet eens meeklappen op een simpel ritme. Ik snap dat echt niet. Dan mis je ook heel de muziekbeleving volgens mij.
Geen idee. Kan me een stripje met een Johnny Kesj herinneren in elk geval.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie stonden er nog meer in die lijst?
thanks voor de tip, ga eens kijken of het dan beter gaatquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stoppen met dat verslag dus.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA level 1-17 angrybirdsrio gehaald!
ja dat zijn de hoofd stukken danquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Skittle verhaal
Pokeflute
Hossel attempts
Bintje Spears, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee. Kan me een stripje met een Johnny Kesj herinneren in elk geval.
Kan je bijv wel op de maat meeklappen?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ook weinig ritmegevoel maar ik geniet van muziek hoor
Gewoon deze topics uitprinten en een nietje er door jassenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:44 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja dat zijn de hoofd stukken danen dan 13 pagina's per hoofdstuk uitprinten dan ben je wel baas
Fap fap fap fapquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb gewoon met Timur gebeld jongensNu kan ik sterven
Ja die was het ! maar ik kan die gek genoeg nergens vinden op youtube oid zie ik nu! :Squote:
Ik heb een keer een pm gehad van Timur, raak me aan!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb gewoon met Timur gebeld jongensNu kan ik sterven
ja ben benieuwd naar de beoordelingquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon deze topics uitprinten en een nietje er door jassen
dan ben ik rijdagavond nog niet uitgeprint in dit tempoquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon deze topics uitprinten en een nietje er door jassen
met moeite....quote:Op donderdag 22 december 2011 01:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan je bijv wel op de maat meeklappen?
ff geen muziek. te laat met instarten volgende plaat of pratenquote:
Half FOK! heeft dat al gehadquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een keer een pm gehad van Timur, raak me aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |