dan ben ik rijdagavond nog niet uitgeprint in dit tempoquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon deze topics uitprinten en een nietje er door jassen
met moeite....quote:Op donderdag 22 december 2011 01:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan je bijv wel op de maat meeklappen?
ff geen muziek. te laat met instarten volgende plaat of pratenquote:
Half FOK! heeft dat al gehadquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een keer een pm gehad van Timur, raak me aan!
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
dan ben ik rijdagavond nog niet uitgeprint in dit tempo
10 voor originaliteitquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja ben benieuwd naar de beoordeling
Volgende doelquote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een keer een pm gehad van Timur, raak me aan!
Het nummer heet ook Bangerang, misschien dat dat helpt.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ja die was het ! maar ik kan die gek genoeg nergens vinden op youtube oid zie ik nu! :S
ik nietquote:
+1quote:
Ik vind dat best wel... bijzonder. Omdat het voor mij zo obvious is, een ritme.quote:
mijn scheter overtreffen deze plaatquote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze plaat wordt niet meer overtroffen deze SR, mark my words.
troll.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef Groninger. het volgende:
[..]
mijn scheter overtreffen deze plaat
ja dat hier bazen zittenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
maar of het veel met diagnosestelling te maken heeft?
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb gewoon met Timur gebeld jongensNu kan ik sterven fappen
Diagnose: mensen die in de SR SC posten zijn toffe mensen.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
maar of het veel met diagnosestelling te maken heeft?
net als meezingen...ik zing vals, uit de maat, verkeerde toonhoogte en de helft van de tijd verkeerde tekstquote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel... bijzonder. Omdat het voor mij zo obvious is, een ritme.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Diagnose: mensen die in de SR SC posten zijn toffe mensen.
Op die Geo4kant na met zijn kutplaatjesquote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Diagnose: mensen die in de SR SC posten zijn toffe mensen.
Got it, thanx! goed nummerquote:Op donderdag 22 december 2011 01:46 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Het nummer heet ook Bangerang, misschien dat dat helpt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op die Geo4kant na met zijn kutplaatjes
Gelukkig, mijn vriend moet namelijk daarnaast ook niks van muziek hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als meezingen...ik zing vals, uit de maat, verkeerde toonhoogte en de helft van de tijd verkeerde tekstmaar ik vind het wel leuk
[..]
[..]
neuken?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn vriend moet namelijk daarnaast ook niks van muziek hebben.!! Ja, wat doe ik nog bij hem eigenlijk
werkt niet bepaald genezend fok!...quote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Fysiotherapeutische diagnose, maargoed minder school meer serious request/fok
[..]
ik ben ook lief...quote:Op donderdag 22 december 2011 01:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn vriend moet namelijk daarnaast ook niks van muziek hebben.!! Ja, wat doe ik nog bij hem eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |