Ja af en toe waait ze even voorbijquote:
ik vind die van mezelf altijd lekkerderquote:Op donderdag 22 december 2011 00:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh als ik oliebollen zelf bak dan vind ik alles zo stinken en dan lust ik ze niet meer, dus die koop ik of beter nog, laat ze kopen door Qwea
Bolvormig met een tepelquote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Q mn wifi gaat in bed ook als een tiet!
Hallo!quote:
Vaduschk, wat ben je vroeg!quote:
Kwestie van de wekker vroeg zettenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's geneens vroeg, da's nachtbraken
Welnee, dan is de dag hier meestal al breed begonnenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's geneens vroeg, da's nachtbraken
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kwestie van de wekker vroeg zetten
Ik sta altijd 5:20 op, omdat het kan
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Q mn wifi gaat in bed ook als een tiet!
Ja, lag ik om 4 uur vannacht Rinus te youtuben, hoe mooi kan het leven zijnquote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 22 december 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, lag ik om 4 uur vannacht Rinus te youtuben, hoe mooi kan het leven zijn
De Engelse versiequote:Op donderdag 22 december 2011 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag hetWas dat die van "heb jij mijn piek gezien" of die in het engels?
Doe es ff lekker jij zegquote:
quote:
Dat was ik ondertussen al.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe es ff lekker jij zeg![]()
En kom je nest uit!
Oh jottem!quote:
Kak, het was de laatste, anders had ik er nu eentje voor je gehaald!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooooooooooooooh <3
Jammer dat ik niet bij Appie kom, wat leuk zeg
Ik ben ook zo goed als klaar.quote:
Ywquote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Miniem het volgende:
Oh Piscesdankjewel voor je kaartje
![]()
Erg leuk en lief van je
I know, maar ik had verder alleen maar goede foto's met Karel er nog bij, vandaar dat ik ze ook maar op de achterkant gezet had nogquote:Op donderdag 22 december 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh je kerstkaart is![]()
Wel jammer dat Sjon er wat donker opstaat op de voorkant, maar hoe hij er op de achterkant opstaat vergoedt veel
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Geniaal die eerste
![]()
MM was echt meteen populair he
Ik stuur helemaal nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk nog steeds SR
![]()
Ow ow, weet je wat ik erg vind?
Van die mensen die lopen te zeiken dat ze niet evenveel kerstkaarten binnenkrijgen als dat ze versturen![]()
Ik stuur ze aan de mensen die ik een fijn nieuw jaar wil wensen, niet aan de mensen die mij een kaart terug willen sturen of zo
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, ik heb zo'n mooi koekblik gekochtVan de Gouden Boekjes serie bij de Appie afgeprijsd, voor 2,25
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga morgen hier bij de 4 appies voor je kijken. Ik kom toch begin volgend jaar weer bier zuipen daarquote:Op donderdag 22 december 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooooooooooooooh <3
Jammer dat ik niet bij Appie kom, wat leuk zeg
Ja via mail vind ik wel echt stom, doe dan niksquote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stuur helemaal nietJa, via mail/pm ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ik ga morgen hier bij de 4 appies voor je kijken. Ik kom toch begin volgend jaar weer bier zuipen daar
Hey, die mail dingen zijn vet hip.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja via mail vind ik wel echt stom, doe dan niks![]()
Maar ik zou je nooooooooit geen kaart sturen omdat jij er mij geen stuurt hoor, boeie!
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, en daarom hoef ik ook geen kerstkaart van je
Die blinde darm kwam gelukkig niet tussen onze meetquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, die mail dingen zijn vet hip.
En normaal doet mo ze helemaal animeren enzo, maar zijn blinde darm gooide roet in het eten
Wie van de hondjes vond je t leukst?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die blinde darm kwam gelukkig niet tussen onze meet![]()
Dan hadden we MM moeten vermoorden
Keizerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie van de hondjes vond je t leukst?
Lassie zeker?
Awquote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
KeizerOok al wilde die niet komen slijmen
Oh jij mag zeker nog es komenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
KeizerOok al wilde die niet komen slijmen
Als je een AH XL hebt, eerst die doen!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ik ga morgen hier bij de 4 appies voor je kijken. Ik kom toch begin volgend jaar weer bier zuipen daar
geen XLquote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je een AH XL hebt, eerst die doen!
Duh!quote:
Ik dacht altijd dat MM heul nie leuk wasquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat MM heul nie leuk was
quote:
Leuk is niet altijd geil en lekker hoorquote:
Niet? KUT!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk is niet altijd geil en lekker hoor
Het was een 50-50% kansjequote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk is niet altijd geil en lekker hoor
Ik fap ook heul nooitquote:
Jij hebt mo toch wel eens gezien?quote:
Nee?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij hebt mo toch wel eens gezien?
Op pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dus geen Shoerme maar Shoalmaquote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef Miniem het volgende:
mijn l van het toetsenbold toet het niet meel
Ik hou het wel bij omdat ik soms nog wel es mensen vergeet en die stuur ik dan nog snel eenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef omearos het volgende:
hoi
Ik hou echt niet bij of ik kaartjes krijg van degenen aan wie ik stuur
dat heb ik inderdaad ook, als ik een kaart van iemand krijg en me bedenk dat ik die persoon niks gestuurd hebquote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij omdat ik soms nog wel es mensen vergeet en die stuur ik dan nog snel een![]()
Maar ik check niet of de mensen die ik stuur ook iets sturen, ik check alleen andersom
Ik heb dus wel een lijst want ik stuur er mee dan 150 per jaarquote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef omearos het volgende:
[..]
dat heb ik inderdaad ook, als ik een kaart van iemand krijg en me bedenk dat ik die persoon niks gestuurd heb
De ALT + zoveel toets opzoeken?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef Miniem het volgende:
Echt velvelend dat die toets het nu niet opeens niet doet.
Wat kun je hielaan doen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Of ff goed schoonkloppen, mss zit dr iets onder, een snotje of zo
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Q ik heb net trouwens een heel donker actie filmpje vanaf mn foon op fb gezet, kun je zien dat die ouwe wel nog kan dollen
Toetsenbord anaal inbrengen helpt!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef Miniem het volgende:
Echt velvelend dat die toets het nu niet opeens niet doet.
Wat kun je hielaan doen?
Eigenlijk moeten we gewoon van een paar SC's allemaal een kaartje sturen, kunnen we je moeder ontgroenenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik heb dit jaar ook een kaartje van een FOK!ker gekregen, was alles behalve de bedoeling en zenuwslopend achteraf. Heb drie dagen op deurmat gelegen
Was wel een heel lief kaartje
Wat zeiden je ouders? Je bent van Lutje getikt?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik heb dit jaar ook een kaartje van een FOK!ker gekregen, was alles behalve de bedoeling en zenuwslopend achteraf. Heb drie dagen op deurmat gelegen
Was wel een heel lief kaartje
Tis echt heel onduidelijk want van foon, maar ik moest toch nog es ff kijken hoe die filmpjes zijn, Tis dat ie een trui aan heeft dat je m ziet, en je hoort m ookquote:
If all else fails is dat de enige optie...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toetsenbord anaal inbrengen helpt!
Hahah, dat zou wel de grap van de eeuw zijn, denk dat het aantal kaartjes rechtevenredig aan het aantal weken huisarrest zal zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon van een paar SC's allemaal een kaartje sturen, kunnen we je moeder ontgroenenPost
Nee, beetje onhandig vool laptop.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
extern toetsenbord eraanhangen kan prima, of ff goed schoonmaken dus, erafhalen en weer erop zetten
nieuwe laptop kopen dan maar!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, beetje onhandig vool laptop.
Mega onrein idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Maar niet als er snotjes onderzitten, dat is onfris
Heb hem gelukkig kunnen onderscheppenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zeiden je ouders? Je bent van Lutje getikt?
Echt, daar krijg je crohn van en zo hequote:
mejaar, werkt dat vergif in die stoofpot nu nog nie????????????????quote:Op donderdag 22 december 2011 21:42 schreef Qwea het volgende:
gvd, keelpijn en droge strot al 3 dagen
Ff zo'n Duitse fles öpenen, ff doorsmeren!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:42 schreef Qwea het volgende:
gvd, keelpijn en droge strot al 3 dagen
Ik neem aan dat je wel zelf je adres gegeven had?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb hem gelukkig kunnen onderscheppen
Echt een drama was het, zat zo in de stress!
AUFMACHEN BITTE!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff zo'n Duitse fles öpenen, ff doorsmeren!
Aids man. Crohn is alweer uit. Aids is het nieuwe hip.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, daar krijg je crohn van en zo he
Faalkneus.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
mejaar, werkt dat vergif in die stoofpot nu nog nie????????????????
Ik loop echt onwijs achterquote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aids man. Crohn is alweer uit. Aids is het nieuwe hip.
Heb je mijn kaart al ontvangen? Of moest je hem op het postkantoor ophalen omdat de kaart niet door de brievenbus paste?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik faal een beetje met kerstkaarten, denk er niet aan als ik een spaarzaam moment heb. Kan er altijd nog een nieuwjaarskaartje van maken.
Nah, ik had goldstrike moeten meenemenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff zo'n Duitse fles öpenen, ff doorsmeren!
Jij bent echt too resistantquote:
Ooh, en aids is uit! Cholera is in!quote:
Het ging toch n.a.v het gewicht? Je had gewoon die hele fles erin moeten flikkeren.quote:
Aids moeders! 3FM yoquote:
Neequote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel zelf je adres gegeven had?
Godallejezus, dat is echt zooooooooooooo 2010!!!quote:
Eindigt het op enny?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeInternet weet alles
Dat die schlemiel dan een kaartje stuurt terwijl hij potdorie goed weet dat dat gewoon niet gaat, tjaNota bene vorig jaar nog topics vol geluld over kerstkaarten onderling
zoveel?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een lijst want ik stuur er mee dan 150 per jaar![]()
Ze hebben de deur in moeten trappen, wat een dingg.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je mijn kaart al ontvangen? Of moest je hem op het postkantoor ophalen omdat de kaart niet door de brievenbus paste?
Scusi, ik heb dan ook nog geen seconde gekeken, ik loop dubbel achterquote:Op donderdag 22 december 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus, dat is echt zooooooooooooo 2010!!!
Oorlog is hip
Oh dan zou ik echt bakken stront terug sturen of pizza's laten bezorgenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeInternet weet alles
Dat die schlemiel dan een kaartje stuurt terwijl hij potdorie goed weet dat dat gewoon niet gaat, tjaNota bene vorig jaar nog topics vol geluld over kerstkaarten onderling
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 22 december 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeInternet weet alles
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan zou ik echt bakken stront terug sturen of pizza's laten bezorgen
Ja vond het eik ook niks voor de Benster, maar misschien toch omdat post zo leuk isquote:
Oh die sufferdquote:Op donderdag 22 december 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee op onkeytonk
Benny heeft WEL hersenen
Grote man, grote kaart?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAROM kreeg Vaduz een grotere kaart dan ik Bos????????????????
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Hihihi ik denk weer aan MM zn geile Duitse praatjes hiero
Hij weet toch heul nie hoe klein ik ben?quote:
waarom is jou een kaart sturen dan een slecht idee?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee op onkeytonk
Benny heeft WEL hersenen
Zie DMquote:Op donderdag 22 december 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAROM kreeg Vaduz een grotere kaart dan ik Bos????????????????
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist dat zelf ook niet tot ik gisteren naast Q stond, holy moly
Mijn oudersquote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef omearos het volgende:
[..]
waarom is jou een kaart sturen dan een slecht idee?
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]in de auto bleeeeef hij maar doorgaan ook
Komen we in de kaufland, en dat mens dat gaf in het duits aan dat de kaufland tas die we hadden gekocht, even moesten laten stickeren. Want dan kon hij de volgende x weer mee.
Dus Mo loopt naar de Balie : Kunn du die tasse auck eim stickeren?
Ik HAD het niet meer
Nou groter dan het haasje kan je niet wezen!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij weet toch heul nie hoe klein ik ben?
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]in de auto bleeeeef hij maar doorgaan ook
Komen we in de kaufland, en dat mens dat gaf in het duits aan dat de kaufland tas die we hadden gekocht, even moesten laten stickeren. Want dan kon hij de volgende x weer mee.
Dus Mo loopt naar de Balie : Kunn du die tasse auck eim stickeren?
Ik HAD het niet meer
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij weet toch heul nie hoe klein ik ben?
Ik wist dat zelf ook niet tot ik gisteren naast Q stond, holy moly
Die paste amper in mn huis rechtopquote:
Ik ben nog langerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die paste amper in mn huis rechtop
Nou Michelle en dr twin zijn ook bijna 1,80 hoor, dat zijn geen ukkiesquote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat was baas
En dan Michelle, die "groot" was
Mo is nog langer.
Echt zo van :quote:
Duitsersquote:
Ik heb er wel een woordspelende wens of zin op gezet.quote:
1,83 hier. Mo 1,90quote:Op donderdag 22 december 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Michelle en dr twin zijn ook bijna 1,80 hoor, dat zijn geen ukkies
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die paste amper in mn huis rechtop
Whahahaquote:Op donderdag 22 december 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Nope, thank god, geen lens die dat trok
Ja maar Mo is geen wijf, dat is anderssssssssquote:
mannen horen lang te zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Mo is geen wijf, dat is anderssssssss
Wel een mooie voor in je sigquote:
quote:
Oh bij oh-oh, ik dacht die Deutsche winkelquote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef Qwea het volgende:
En die bierwalm ook van me
"Ja hoi, ik meur onwijs naar bier"
Psies zoals ik me je altijd voorgesteld had, je stelde niet teleurquote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef Qwea het volgende:
En die bierwalm ook van me
"Ja hoi, ik meur onwijs naar bier"
Is iedereen in Maastricht dan max 1.70m?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nu hoe van Velzen zich voelt.
Ik zal hem nooit meer uitlachen.
Nou, ieg tot morgenavond niet meer
Ja, nee, maar daar hebben we wel de drank in de koffer open gemaakt, om te proeven en vervolgens meer gehaaldquote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh bij oh-oh, ik dacht die Deutsche winkel
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies zoals ik me je altijd voorgesteld had, je stelde niet teleur
Oh daar hebben Miesj en ik nog uren om gelachen, je lafstafquote:
Echt een Nederlanderquote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, maar daar hebben we wel de drank in de koffer open gemaakt, om te proeven en vervolgens meer gehaald
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar hebben Miesj en ik nog uren om gelachen, je lafstaf![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar hebben Miesj en ik nog uren om gelachen, je lafstaf![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, maar daar hebben we wel de drank in de koffer open gemaakt, om te proeven en vervolgens meer gehaald
Je hebt dus Vaduz nog nooit gezien?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nu hoe van Velzen zich voelt.
Ik zal hem nooit meer uitlachen.
Nou, ieg tot morgenavond niet meer
Nee, want mijn smaak is zo briljant dat het allemaal prima te zuipen wasquote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh boy, niks teruggetuft en geruild?????????
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Q was hier naar een kroeg, Fallstaf heet die.
Jaaaaaaaa ik was in de lafstaf jonguh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was epicquote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op donderdag 22 december 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Die ene foto over blondjes in de kroeg, er was geen blondje te spotten? Of ik heb een sterkere bril nodig
Jezus Qweaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
kloptbrunettes, maar dat was langer typen
Ja, hallo. Ik zat aan bier van 9% en ik had er al een paar op. Denk je dat ik die moeite nog neem?quote:
lange mannenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt dus Vaduz nog nooit gezien?
Dan is Mo met zijn 1.90 nog klein.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
kloptbrunettes, maar dat was langer typen
Autocorrectus heeft zeker ook het woord voorgelegd?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik zat aan bier van 9% en ik had er al een paar op. Denk je dat ik die moeite nog neem?
Ik heb geen autoerectusquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Autocorrectus heeft zeker ook het woord voorgelegd?
Vaduz is 2 meter + (en woont in Twente)quote:
Met Vaduz toch wel meer dan 40?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
UhuAlleen ben ik wel bijna dertig centimeter kleiner
Daar zaten ook die bruinhairige blondjesquote:
mijn vriend is ook 2 meter en woont ook in Twentequote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaduz is 2 meter + (en woont in Twente)
Tofquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Kon vast niet zweveriger.
Ik heb net een uurtje squash gedaan. Heerlijk om weer te kunnen!
Ahwquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een zware nacht met een ziek en zielig hondje, Chico kotste heel mn bed onder...
aaahw, ouwe keizerquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een zware nacht met een ziek en zielig hondje, Chico kotste heel mn bed onder...
Ohh arme Chicoquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom even binnenvallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Leuk Bos!quote:
Ff lekker opwarmenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ff de verwarming loeihoog gezet en ik knal zo lekker de elektrische deken aan en dan mag ie zo ff lekker in bad, dat vindt hij zo heerlijk, mss knapt ie daar wat van op!
Hehe, ik denk dat er weinig egels zijn die het zó fijn hebben jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
Oh-oh bedankt voor je kaartjeen ik ben Sonic vergeten op de jouwe te zetten, maar die heeft al een goed jaar omdat hij bij jou woont
Ik heb jouw kaart ook al gehad, die mooie grotequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff lekker opwarmenIk hoop dat hij snel wat opknapt, arm schaapje
![]()
Ik hoop dat je m'n kaart nog vandaag of morgen krijgt, anders had hij net zo goed naar je werk gekund![]()
![]()
Oh gelukkig, nog voor de kerst!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb jouw kaart ook al gehad, die mooie grote![]()
Ik krijg zoveel kaarten, ik kan ze niet ook nog es allemaal inchecken bij iedereen![]()
Heb je mijnes gehad?
quote:
Cooooooooolquote:
Oh jammerquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik vind het zo bizar, Billy was nooit bang voor vuurwerk, alleen Karel hier, en buiten reageert ie nog steeds nergens op, zelfs niet als ie los loopt, maar binnen issie telkens helemaal bang, en net lag ie zich zowaar te verstoppen in het washok![]()
Drie keer raden wie daar vroeger altijd lag![]()
Zes katten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:13 schreef indaha het volgende:
Ik zal me trouwens even voorstellen aan de andere users hier en alvast excuus voor het binnenvallen.![]()
Ik ben Indaha en woon met man en 6 katten ergens in Limburg, maar vind honden ook leuk en heb een zwak voor die van Oh-oh en vooral voor de avonturen van Sjon
Ik heb pics zitten maken en me zitten te verwonderenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Coooooooool![]()
Ik vond het al raar dat je er niks over zei![]()
Ik moest vet lachen om jullie boodschappen in mn gastenboek
Wie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:13 schreef indaha het volgende:
Ik zal me trouwens even voorstellen aan de andere users hier en alvast excuus voor het binnenvallen.![]()
Ik ben Indaha
Ja, ja, geen idee en jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je ook naar de Aldi, hou je van shoerme (shoarma), heb je een beetje shine en vind je zuurkool lekker?
Welkom!
Aah joh, de mijne zei dattie een stukje ging fietsen en later smst ie "Ik zit me af te trekken op de tieten van Maaike"quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
Waarom maak ik me zorgen alseerst zegt dat ie kerstinkopen aan het doen is en vervolgens smst: ik vind dit heel lullig om te vragen maar hoe lang hebben we het nou ook alweer?
Hahahahahahquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, de mijne zei dattie een stukje ging fietsen en later smst ie "Ik zit me af te trekken op de tieten van Maaike"
Zie, kan altijd erger
Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe jequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
Waarom maak ik me zorgen alseerst zegt dat ie kerstinkopen aan het doen is en vervolgens smst: ik vind dit heel lullig om te vragen maar hoe lang hebben we het nou ook alweer?
Denk het.. Maar zo lang is het allemaal nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe jeis maar misschien is hij iets speciaals uit aan het zoeken te ere van hoe lang jullie dan samen zijn
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, de mijne zei dattie een stukje ging fietsen en later smst ie "Ik zit me af te trekken op de tieten van Maaike"
Zie, kan altijd erger
Pleepics, klinkt nu al goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ga je je pleepics niet delen eigenlijk?
En hai Indaha, stalker
Mijn plee is best awesome, al zeg ik het zelfquote:
Ik geloof het meteenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn plee is best awesome, al zeg ik het zelf
Ja nouquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
En hai Indaha, stalker
FB is zo veel simpeler dan Fok! eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja nouik miste de beestjes , had je daar maar een apart topic voor aan moeten maken
Voor Chico vast ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
FB is zo veel simpeler dan Fok! eigenlijk![]()
En daar post ik elke scheet![]()
Chico heeft net buiten een mooie drol gedraaid trouwens, opluchting
Gelukkig een drolquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
FB is zo veel simpeler dan Fok! eigenlijk![]()
En daar post ik elke scheet![]()
Ja hèquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja, dat was echt een opluchting![]()
Oooh de Smashing Pumpkins![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yay!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef oh-oh het volgende:
Dat wil je graag he?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
En hai Indaha, stalker
hoe oud issie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk het.. Maar zo lang is het allemaal nog niet
Ik vind het dan altijd zo lastig hoe je dan moet reageren
Nou ja ik kan het zelf ook doen he, ik heb het wel es gedaan al ook hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja ik kan het zelf ook doen he, ik heb het wel es gedaan al ook hoor
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, hou je ook van dranken als Amarula en Baileys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |