Ik had hetzelfde bij een nieuwe Dellquote:Op donderdag 22 december 2011 21:52 schreef Miniem het volgende:
Als ik hem hald indluk doet hij het wel.
Nog niet met pelslucht geplobeeld
Maal het is gwn illitant.
En exteln keyboald is ook weel zowat bij een laptop.
En nieuw kelboald inbouwen zal wel veel geld kosten.
Dan kan perslucht nog helpen, maar een kleine kant. Wat virl3 aangeeft is dan je beste optie inderdaad, kost niet veel en is relatief eenvoudig om zelf te vervangen. Eventueel kun je het natuurlijk ook nog op garantie gooien als het ding nog niet te oud is.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:52 schreef Miniem het volgende:
Als ik hem hald ingedlukt blijf houden doet hij het wel.
Nog niet met pelslucht geplobeeld
Maal het is gwn illitant.
En exteln keyboald is ook weel zowat bij een laptop.
En nieuw kelboald inbouwen zal wel veel geld kosten.
5 jaar, ik denk niet dat ze dat nog onder garantie gaan vervangen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef Miniem het volgende:
Zal Medion eens contactelen.
De lettels zijn ook gwn van de toetsen afgesleten.
Heb hem nou al cilca 5 jaal.
Bedankt iig.
En contactsplay zal niet helpen?
Specifiek zoeken op type.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Miniem het volgende:
Of zijn die keyboalds gwn univelseel?
Of moet je el wel een speciaal vool je laptop zoeken?
Maakt niet veel uit, als je 'm met wat montagekit boven op de oude plakt past ie altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Miniem het volgende:
Of zijn die keyboalds gwn univelseel?
Of moet je el wel een speciaal vool je laptop zoeken?
Nou nee, hij welkt veldel nog goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef Compoantje het volgende:
Je zou ook dool kunnen spalen vool een nieuwe laptop.
Omdat ik even wat onderzoek deed, maar ik zie dat je in andere topics ook wat problemen had met de rquote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef Miniem het volgende:
Wrm is mijn topic ineens weer open?
En dit is trouwens niet op laptop getypt.
Ja, met heel veel moeite en hard drukken doet hij het zeldzaam.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat ik even wat onderzoek deed, maar ik zie dat je in andere topics ook wat problemen had met de r
Je dacht dat ik TS wasquote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat ik even wat onderzoek deed, maar ik zie dat je in andere topics ook wat problemen had met de r
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Miniem het volgende:
Mijn toetsenbord uit China binnen![]()
Was 1 januari verzonden, dus lekker snel.
Gelijk ingebouwd en hij werkt uitstekend
"www.bangbros.com"quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Wel grappig om te zien welke toetsen jij het meest gebruikt hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |