lolquote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
welke fokker hangt er aan de lijn? die tafel van 8 stond in t vorige topic ofzo!
slaapsequote:Op donderdag 22 december 2011 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar eens een tukkie doen
En Jumpstart moet het anthem worden
fout, het was 144 keer.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:20 schreef Tourniquet het volgende:
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
maar niet heus!!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:20 schreef alors het volgende:
[..]
in before songtekst van Around the world
quote:
Hou eens op met die kutplaatjes.quote:
Ik zei toen rond de 200 x... 144 is nog erg veelquote:
kut plaatjes = ban he1quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hou eens op met die kutplaatjes.
hij heette toch powl of poolquote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
die man heette trouwens helemaal geen paul, hij deed alleen alsof hij paul was
Probeer het eens wat liever en netterquote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hou eens op met die kutplaatjes.
Wie hefet het geteld?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik zei toen rond de 200 x... 144 is nog erg veel
't kwam welles op tmf vruuger... maar ik vond de clip niks en het liedje ook nietquote:
Zou je alstjeblieft op willen houden met die kutplaatjes?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Probeer het eens wat liever en netter
ik vergeef jequote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
ik zag t ja, maar ik kan niet zo snel typen op mobiel...
Gast... Je doet het toch nietquote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ja, zal de radio edit wel zijn...quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
144 is de single versie toch?
okquote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was een antwoord bij de popquiz
Als jij ze niet post hoeven wij het je niet te vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou je alstjeblieft op willen houden met die kutplaatjes?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was een antwoord bij de popquiz
Wel waar, 1 per post doe ik al bij de meeste.quote:
+2quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou je alstjeblieft op willen houden met die kutplaatjes?
De Paul praat veel gayer en met een heel erge uuwwrrr. En als hij op de radio is geweest komt hij dat met plakkende handjes melden.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
die man heette trouwens helemaal geen paul, hij deed alleen alsof hij paul was
Klopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, 72 zei die kandidaat en toen zei hij nee het is het dubbele
Cool? Welcome to 2011 my friendquote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel waar, 1 per post doe ik al bij de meeste.
Waren jullie allemaal zo cool als Mexicaantje en Groninger
Wikipedia zegt: "The phrase occurs 144 times in the album version and 80 times in the radio edit."quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, 72 zei die kandidaat en toen zei hij nee het is het dubbele
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef alors het volgende:
[..]
De Paul praat veel gayer en met een heel erge uuwwrrr. En als hij op de radio is geweest komt hij dat met plakkende handjes melden.
ach soquote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wikipedia zegt: "The phrase occurs 144 times in the album version and 80 times in the radio edit."
fafafafafafaquote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
Minerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrva
Apfelkorn met soda geloof ikquote:
appelcider met soda ofzo.quote:
Doe mij maar een gewone.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Groninger. het volgende:
die mij maar een paardekut dat klinkt toch niet.....
ghehequote:
ja, lekker bij mn paardekut!quote:
soda + apfelkorn = paardenkut.quote:
mmm... KORN... die heb ik nog niet gehoord... ff aanvragen ofzoquote:
Meisjequote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
heb je ook B&J Cookie Dough?
goh.. als ik in stratumseind sta in een kroeg en ik zal 't vragen.. dan zullen ze raar op kijken..quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
soda + apfelkorn = paardenkut.
Welk nummer? Zijn al gedraaid laatste dagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht nog steeds op Editors.
Ja, daar is het weleens tijd voorquote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn al geweest met papillion sowiesoquote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even in de oliebakken met klein beetje olie en dan zout erbij.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb hier Cashew nootjes
Ongezouten
Dan heb ik ze allemaal gemistquote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welk nummer? Zijn al gedraaid laatste dagen.
heeft justin bieber.. naaah.. wat een sukkeltjequote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Hans zal zich omdraaien in zijn FOK!-graf.
Ach.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doe je e
[..]
Even in de oliebakken met klein beetje olie en dan zout erbij.
No Sound But The Wind, Munich, End Has A Startquote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welk nummer? Zijn al gedraaid laatste dagen.
ik heb dan iets meer met Mars Volta.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sparta is wel een goeie band, At The Drive-In uitloper.
Eens, ik ook, maar Sparta is zeker niet verkeerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dan iets meer met Mars Volta.
m'n of mijn! niet me!quote:
en dan wel de lange versie.quote:
Gestopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waar is Hans nouuuuuuuuuuuuuu?Ik heb het al 100 keer gevraagd maar nog geen antwoord gezien.
Hans is met pensioen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waar is Hans nouuuuuuuuuuuuuu?Ik heb het al 100 keer gevraagd maar nog geen antwoord gezien.
die is gestopt.. helaas!!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
met pensioen. in februari na zijn 100000e 3fmpost gestoptquote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
hellyeah!quote:
Elvis?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef WickedTunes het volgende:
vriendjes... gezopen hebben ze ... neeeeee
GEEENNNNN Paradise...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hemeltje...
Ja dit is mooi!!! Elvis![]()
![]()
Gast.....quote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hemeltje...
![]()
ja leuk om te horenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hemeltje...
![]()
ik kom van oorsprong uit Gelderland (buurt v Nijmegen) en ik doe het wel goed.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef alors het volgende:
okay nu ga ik echt pitten, morgen nog even vlammen op school en dan vakaaansietrusten allemaal alvast!
![]()
101213e.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met pensioen. in februari na zijn 100000e 3fmpost gestopt
[..]
hellyeah!
Brabantquote:
Hij zou toc hal veel eerder stoppen?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met pensioen. in februari na zijn 100000e 3fmpost gestopt
ach ja..quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom van oorsprong uit Gelderland (buurt v Nijmegen) en ik doe het wel goed.
Trusten Alorskequote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef alors het volgende:
okay nu ga ik echt pitten, morgen nog even vlammen op school en dan vakaaansietrusten allemaal alvast!
![]()
ja! supewr!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
ach ja..
ik mijn vrienden .. vriendjes..
zo goed
Welterusten!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef alors het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:35 schreef alors het volgende:
![]()
hee, die zeurpruim kan toch nog lachenquote:
Doei.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Okkkkkkkkkkk ik beleef hier eigenlijk geen lol meer aan. Trusten.
slaapsequote:Op donderdag 22 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
maar dat wisten we toe niet.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
bruikbaar liedje voor een reclame voor Conimex dit..MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bruikbaar liedje voor een reclame voor Conimex dit..Weer dronken van de shandy jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bruikbaar liedje voor een reclame voor Conimex dit..MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog geen druppel!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer dronken van de shandy jongen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Truste beiden!quote:
bruikbaar liedje voor een reclame voor Conimex dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ja, vanmiddag rund. was redelijk. maar die van de appie blijven vies.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:40 schreef Groninger. het volgende:
3rdrock al nieuwe bapao geprobeerd?
Have you ever been mellow?!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
tijd voor de party animals denk ik zo
shocking.quote:
Gastquote:Op donderdag 22 december 2011 00:43 schreef Groninger. het volgende:
GADVER KIEST IE LELIJK KUT MEISJE UIT!
groninger is meer van de herenliefde denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gasthoeveel bier heb je al op het is niet het mooiste maar verreweg van de lelijkste daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |