Ik ken er genoeg die dat wel doenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want dat doen de stelletjes ook niet.
ik wil zoveel mogelijk wat de stelletjes doen voor de geruststelling
oke de meeste stelletjes danquote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het schijnt dat jij heel bekend bent hier maar dat is gewoon een troll-post.
Niet noodzakelijk. Je kunt je wijden aan een spiritueel boedhistisch leven zonder seks en met veel meditatie.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jawel, je wordt helemaal vreemd ervan als je geen seks hebt.
en alles.
Je wordt verknipter als je alleen hoeren neukt.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jawel, je wordt helemaal vreemd ervan als je geen seks hebt.
en alles.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.Dat is toch gewoon Rebelde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee want dan was ik nog maagd geweest en helemaal onhandig.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wordt verknipter als je alleen hoeren neukt.
QED.
Sociaal gezien ben je nog maagd, ouwe druiplul.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want dan was ik nog maagd geweest en helemaal onhandig.
Nou ja, geniet de komende 3 jaar maar van je niet-maagd zijn want op deze manier ga je het niet veel langer dan dat volhouden.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want dan was ik nog maagd geweest en helemaal onhandig.
Truste.quote:
fuck you.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik gebruik in een relatie ook gewoon een condoom hoor
Zoveel stelletjes doen het met condoom hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke de meeste stelletjes dan
ja de huisarts rekent elke keer 59 euro ofzoiets! en dan moet ik het doen voor de 3de keer in dit jaar. maar ik kan het ggd gebouw niet vinden nooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Zoveel stelletjes doen het met condoom hoor.
Anyway, laat je gewoon ff testen. Doe je het gewoon niet bij je huisarts maar bij de GGD ofzo.
http://www.soaaids.nl/soa/testen_op_soas
Bij Joysa ook nu? Is dat dan omdat je vreemdgaat en dat dat uitkomt wanneer Joysa de soa zou krijgen?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik gebruik in een relatie ook gewoon een condoom hoor
Nee was meer een trollpost.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bij Joysa ook nu? Is dat dan omdat je vreemdgaat en dat dat uitkomt wanneer Joysa de soa zou krijgen?
Truste man!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik neem een lekkere HETE douche en dan ga ik naar bed. Veel plezier nog!
Heb het ff voor je opgezocht.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja de huisarts rekent elke keer 59 euro ofzoiets! en dan moet ik het doen voor de 3de keer in dit jaar. maar ik kan het ggd gebouw niet vinden nooit.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb het ff voor je opgezocht.
Hier is de GGD: http://g.co/maps/3stht
En nog eentje, zodat je weet hoe het gebouw eruit ziet dankzij streetview: http://g.co/maps/cnxp8
En nu ga ik slapen. doeg
Ik ben alweer droog. Jammer joh.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Truste.
Peukje is op, Sinos, ik kom je inzepen.
Als je maar zat betaald denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
Ik wist trouwens niet sommige hoeren dat toelaten, zonder condoom. Ze tekenen ook hun eigen doodsvonnis.
Ja ik klikte perongeluk een verkeerde smiley aanquote:
Slaap lekker jij met je mooie ogen!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:23 schreef palawan het volgende:
[..]
En nog eentje, zodat je weet hoe het gebouw eruit ziet dankzij streetview: http://g.co/maps/cnxp8
En nu ga ik slapen. doeg
Lekker..wat meer geld maar de 30 jaar haal je niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je maar zat betaald denk ik.
ja maar ik ben er al eens mee bezig geweest, maar dan kan het alleen op dinsdagochtend ofzoiets, en op afspraak.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:23 schreef palawan het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen. doeg
nee van me 18de tot me 22ste ben ik er superlang mee bezig geweest omdat ik 1 keer wilde voelen hoe het zonder condoom was, en ook voor de geruststelling.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
Ik wist trouwens niet sommige hoeren dat toelaten, zonder condoom. Ze tekenen ook hun eigen doodsvonnis.
Thx, jij ook alvast... Met je mooie voorgevelquote:Op donderdag 22 december 2011 01:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Slaap lekker jij met je mooie ogen!
idd, ik vind het zelf ook wel beetje dom.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker..wat meer geld maar de 30 jaar haal je niet.
Waarom is dat oneerlijk dan? Wiens schuld is het dat het (volgens jou) niet eerlijk is?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik ben er al eens mee bezig geweest, maar dan kan het alleen op dinsdagochtend ofzoiets, en op afspraak.
en dan weer moeilijk enzo. zelfs het gebouw vinden is niet het enige
[..]
nee van me 18de tot me 22ste ben ik er superlang mee bezig geweest omdat ik 1 keer wilde voelen hoe het zonder condoom was, en ook voor de geruststelling.
1000zenden euro's geboden enzo, maar allee nmaar opgelicht of geen succes gehad.
en nu crisis dus het is nu ineens wat makkelijker te rkijgen, of ik weet het beter te vinden ofzo.
het is wel oneerlijk, ik wil gewoon een relatie, of seksbuddie, of sekspartner, gewoon alleen met haar, en dan zonder condoom en met liefde seks hebben. maar het is onmogelijk\
en dan moet ik ervoor naar een prostituee en allemaal gedoe
Wat zit je nou moeilijk te doen, wat is er nou belangrijker dan je gezondheid? Doe wat moeite en ga naar de GGD. De consequenties van sommige soas zijn heel ernstig.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik ben er al eens mee bezig geweest, maar dan kan het alleen op dinsdagochtend ofzoiets, en op afspraak.
en dan weer moeilijk enzo. zelfs het gebouw vinden is niet het enige
[..]
nee van me 18de tot me 22ste ben ik er superlang mee bezig geweest omdat ik 1 keer wilde voelen hoe het zonder condoom was, en ook voor de geruststelling.
1000zenden euro's geboden enzo, maar allee nmaar opgelicht of geen succes gehad.
en nu crisis dus het is nu ineens wat makkelijker te rkijgen, of ik weet het beter te vinden ofzo.
het is wel oneerlijk, ik wil gewoon een relatie, of seksbuddie, of sekspartner, gewoon alleen met haar, en dan zonder condoom en met liefde seks hebben. maar het is onmogelijk\
en dan moet ik ervoor naar een prostituee en allemaal gedoe
oneerlijk vergeleken met sinosappel, joyca, myra, en zoveel anderen.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom is dat oneerlijk dan? Wiens schuld is het dat het (volgens jou) niet eerlijk is?
Lul toch niet zo stom! Je hebt er niet eens moeite voor gedaanquote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan er toch niet tegen dat je zo tegen me doet.
want ik wil graag een vriendin enzo, en monogame relatie en al dat.
maar dat kan ik dus niet, het is onbereikbaar voor mij.
dus ik moet wel naar een hoer omdat ik niet beter kan krijgen.
Huh wat haal je mij er nou bij. Ik heb ook geen relatie of fuckbuddy.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oneerlijk vergeleken met sinosappel, joyca, myra, en zoveel anderen.
en de klote gasten die ik stom vind ook.
Je bent ook zo gefocussed op alleen seks en niks anders. Als je eerst zorgt dat je al je zaakjes op orde krijgt en je lekker in je vel voelt. Dan merken vrouwen dit ook vanzelf en krijg je meer aandacht van ze.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat dat wil ik ook best hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lul toch niet zo stom! Je hebt er niet eens moeite voor gedaan
En stelletjes doen het zonder ja. Maar als ik naar me zelf en naar mijn omgeving kijk hebben die allemaal een soa test gedaan vooooor ze zonder condoom sex hebben.
Maar dat laatste stukje vergeet jij maar even voor het gemak natuurlijk
Die hebben echt wel weer hun eigen problemen hoor. Je doet nou net alsof iedereen door God zelf gezegend is en met alle lol hun leven doorhuppelen, behalve jij.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut excuus. En dat doet hij met alles.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zit je nou moeilijk te doen, wat is er nou belangrijker dan je gezondheid? Doe wat moeite en ga naar de GGD. De consequenties van sommige soas zijn heel ernstig.
Dan vind ik "ja maar de GGD kan ik nooit vinden enzo" echt geen goeie reden om je niet te laten checken.
laterquote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut excuus. En dat doet hij met alles.
Voor alles verzind hij wel een kut excuus zodat hij het niet hoefd te doen.
In mij. Ogen kansloos
En nu ga ik slapen
Trusten sinosappel
Aw lieverd, je moet zeker ook nog steeds ontmaagd worden?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh wat haal je mij er nou bij. Ik heb ook geen relatie of fuckbuddy.
je hebt het over dit moment....quote:Op donderdag 22 december 2011 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh wat haal je mij er nou bij. Ik heb ook geen relatie of fuckbuddy.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga me bijna afvragen of het wel echt is dit allemaal.
ja allemaal luxe problemen. de pijn van sommige hier (schenstroop, ik) wordt egwoon niet begrepen!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hebben echt wel weer hun eigen problemen hoor. Je doet nou net alsof iedereen door God zelf gezegend is en met alle lol hun leven doorhuppelen, behalve jij.
zo simpel gaat dat ook weer nietquote:Op donderdag 22 december 2011 01:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je hebt het over dit moment....
je kan het wel zo krijgen.
een relatie [willen is voor een vrouw al genoeg.
en voor seks hoef je helemaal alleen meer met je vingers te knippen, of te laten merken dat je het wilt.
ik heb alleen maar seks gehad met hoeren.
en duizenden euro's betaald voor zonder condoom enzo.
Gast even serieus lees je nou wel?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat dat wil ik ook best hoor.
en ik had een soatest gedaan voordat ik naar de hoer ging, ook met rekening houden met incubatietijd enzo.
dus van mijn kant wel goed.
alleen ik kan niets beter krijgen dan een hoer! enzelfs dat nog met moeite
Tuurlijk luxeproblemen. Man, je weet niets maar dan ook niets van die mensen of van wat ze meegemaakt hebben. Get off your high horse. Of low horse, wat jij wil.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja allemaal luxe problemen. de pijn van sommige hier (schenstroop, ik) wordt egwoon niet begrepen!
Welterusten!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut excuus. En dat doet hij met alles.
Voor alles verzind hij wel een kut excuus zodat hij het niet hoefd te doen.
In mij. Ogen kansloos
En nu ga ik slapen
Trusten sinosappel
ja dat lees ik, maar BEIDEN lukt mij toch niet lullo.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast even serieus lees je nou wel?
beiden eerst een soa test voor sex zonder condoom en niet 1 van de 2, want dan heeft het nog geen nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |