Maar het was het waardquote:Op donderdag 22 december 2011 01:01 schreef stefanhaan het volgende:
ik ga over kwartiertje ofso ook maar weer eens slapen want moet ff bijslapen en ritme proberen te fixen.
Wel raar, vannochtend om half 6 gaan slapen om half 1 wakker worden. En dan nu weer gaan slapen op een normale tijd
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Drugs maken meer kapot dan je lief is.
Ik las even douchen met Joysa.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik doe nog 1 sigaretje (heb er nog maar 1 dus da's makkelijk) met Joysa en ga dan douchen.
Tot zo, Sinos.
Ik las dat ookquote:
Dat gaan al die Colombiaanse chicks die achter Matador aanzitten echt niet goed vinden hoor. Berg je maar.quote:
ik kan er toch niet tegen dat je zo tegen me doet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee echt een SOA ja? dat verwacht je natuurlijk niet he? Zo na een hoer neuken zonder condoom. Die zagen we niet aankomen.
Ik heb nu een telefoonquote:Op donderdag 22 december 2011 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaan al die Colombiaanse chicks die achter Matador aanzitten echt niet goed vinden hoor. Berg je maar.
Bonte avond? Ik dacht dat dat alleen met school was?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nu een telefoon
En bonte avond vanaaf
DOE DAN MET CONDOOM!quote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan er toch niet tegen dat je zo tegen me doet.
want ik wil graag een vriendin enzo, en monogame relatie en al dat.
maar dat kan ik dus niet, het is onbereikbaar voor mij.
dus ik moet wel naar een hoer omdat ik niet beter kan krijgen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaan al die Colombiaanse chicks die achter Matador aanzitten echt niet goed vinden hoor. Berg je maar.
nee want dat doen de stelletjes ook niet.quote:
Niks moet hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan er toch niet tegen dat je zo tegen me doet.
want ik wil graag een vriendin enzo, en monogame relatie en al dat.
maar dat kan ik dus niet, het is onbereikbaar voor mij.
dus ik moet wel naar een hoer omdat ik niet beter kan krijgen.
Het schijnt dat jij heel bekend bent hier maar dat is gewoon een troll-post.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want dat doen de stelletjes ook niet.
ik wil zoveel mogelijk wat de stelletjes doen voor de geruststelling
Ik gebruik in een relatie ook gewoon een condoom hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 01:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want dat doen de stelletjes ook niet.
ik wil zoveel mogelijk wat de stelletjes doen voor de geruststelling
Klopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Bonte avond? Ik dacht dat dat alleen met school was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |