Kom jij ook?quote:
Stefan krijgt wel een kusje.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je stefan even neer knuppelen geloof ik
Dat wist ik niet. Gaat dan de goede kant opquote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg, ik zei eerder vandaag al dat ik onlangs nog glimlachte naar een aantrekkelijke dame en ze min of meer teruglachte. Dat is een begin, hè?
Ghehe yesh.quote:
Is leuk om te zijn hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 00:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wilde vooral een jaartje lekker single zijn
Hoe hard kan je falen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wilde vooral een jaartje lekker single zijn
Thanks.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik zou zoiets nog niet eens kunnen tekenen al zou ik het willen dus respect
Ik weet ook wel dat het op het grote geheel niet veel voorstelt, maar alles moet klein beginnen, lijkt me.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Gaat dan de goede kant op
Ik ben (maar even kort door de bocht) sinds april bezig met vriendjes. Constantquote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is leuk om te zijn hoor![]()
Maar na een ruim jaartje is het wel leuk geweest. Tijd om wat verstandiger en iets serieuser te worden in mijn geval
Oh ik vertrek pas na de kerstquote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kleine moeite toch![]()
Ben jij al in de vakantie stemming? Ik heb zware vakantie stress, alles is nog nat van het wassen, de koffer is VEEEL te klein.
En me zusje vind me debiel. Dat ik 6 pull over truien met een match overhemd en dan ook nog eens 7 losse overhemde, 4 truien en 5 polo's mee neemt
je moet er toch goed gekleed bij lopen, en toch keuzen hebben
[..]
wat is dat tegenwoordig met al dat knuffelen? Is dat opeens hip geworden?
Waar komt het door dat je nog niet zo veel ervaring hebt?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Liefst wel, ja. Op z'n minst wat meer ervaring
nee in de sneeuw niet nee, leuke jas en en opvallende skibroek en gaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ik vertrek pas na de kerstDus heb nog alle tijd om mn pullies in te pakken hehe. Mentaal ben ik er wel heee erg klaar voor.
En hoe ik er in de sneeuw uitzie, maakt me geen ene reet uit
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom jij ook?
[..]
Stefan krijgt wel een kusje.
Nog harder.. ik had verder nogquote:
Het heeft ook zijn voordelen inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is leuk om te zijn hoor![]()
Maar na een ruim jaartje is het wel leuk geweest. Tijd om wat verstandiger en iets serieuser te worden in mijn geval
Je leeft nog!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En meer zoenen, meer sex, minder janken sowieso niet janken, afstuderen en dat was het wel.
Gooi het maar op onzekerheid/onhandigheid. En maak van niet veel maar geenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar komt het door dat je nog niet zo veel ervaring hebt?
Heb je dat sowieso in sociale situaties of alleen met vrouwen?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gooi het maar op onzekerheid/onhandigheid. En maak van niet veel maar geen
Voor de rest valt het reuze mee, hoor. Hangt allicht van de situatie af, maar met vrouwen is het veel erger.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je dat sowieso in sociale situaties of alleen met vrouwen?
De reden dat ik eigenlijk geen goede voormemens meer maak sinds ik 14 ben. Het loopt toch altijd anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nog harder.. ik had verder nog
- meer roken
- meer blowen
- meer zuipen
- meer sletten
Op 8 januari leek het nog even te gaan lukken, nouja, de eerste 2 maanden ging het sletten en zuipen errrrruuuug goed.
Met alle vrouwen? Of alleen die je leuk vindt?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voor de rest valt het reuze mee, hoor. Hangt allicht van de situatie af, maar met vrouwen is het veel erger.
Voornamelijk dat laatste.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met alle vrouwen? Of alleen die je leuk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |