Is kansloos bij hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja leer jij maar Nederlands.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalen
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
hee, was is btw de favoriete muziek van onze slaapgast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
hee, was is btw de favoriete muziek van onze slaapgast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalen
hee, was is btw de favoriete muziek van onze slaapgast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wta is 114?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
opdracht voor britt: 114 bellen omdat haar badeend zoek is
Dierenpolitie!quote:
iggyquote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is dit ook weer? Stoochies?
Dieren ambulance/politie schat ik zoquote:
dierenpolitiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |