Ja maar ik heb ook geen pagina nummers.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er mist een paginanummer in, ik ga gewoon naar pagina 1 en zie je post niet.
Lukte toch aardig net.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
Britt laat eens je tieten bouncennnnnnnnnn
Heb je wel eens 1 kut bij meerdere paarden gezien?quote:
en nu gaan lopen kloten met de green screenquote:
OH MY GODquote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
door dat geleuter over paardenkutten heb ik ineens zin in seks
Dan moet je toch echt nog een paar jaartjes wachten voor het weer zover is!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
GATVER!!! Pervert!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
Ik heb nog 3/4 kilo chicken wings, 20 frikadellen, 5 hamburgers, kilo patat 9 kroketten, pak bitterballen en 3 kaas soufflés liggenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kom maar door met dat bittergarnituurtje
Rock...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
Mwah, ben ik het niet mee eens. Ik ben van het 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. En andersom. Ik vind niet dat je al je geld en bezittingen weg moet gooien want inderdaad, je werkt ervoor. Maar dat is natuurlijk bullshit als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de actie waar SR nu voor is, voor oorlogsmoeders. Die reportage van gister of eergister, over een mevrouw en meneer die twee keer in 5 jaar letterlijk alles zijn kwijtgeraakt (huis in brand gestoken omdat ze anders vermoord zouden worden, die shit), die werken ook hard. Harder zelfs. En die hebben het ook verdiend. Ik vind dat je die best een handje mag helpen, want wij zijn gewoon relatief rijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Achja mexicaantje bedoeld het goed, maar je kan het ook zo zien.. wij hebben ons best gedaan voor een beter bestaan, hebben wij zelf jaren lang aangewerkt.. zelf verdiend, ik ben niks moraal verplicht om andere wat te geven
Jij wil even gedekt worden door Mary? .. Nee Merrie.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
Is dit een spelletje of ga je nog hints geven?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb een cover in gedachte maar weet niet welkeWeet iemand misschien waar ik 't over heb? Weet niet eens of ie Nederlands of Engels is, maar ik denk Nederlands
I just can't get enoughquote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb een cover in gedachte maar weet niet welkeWeet iemand misschien waar ik 't over heb? Weet niet eens of ie Nederlands of Engels is, maar ik denk Nederlands
Klinkt allemaal lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik heb nog 3/4 kilo chicken wings, 20 frikadellen, 5 hamburgers, kilo patat 9 kroketten, pak bitterballen en 3 kaas soufflés liggen
Try Mr. Green en myself... zeg t maarquote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als ik het geld had...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
had je maar een macbook moeten hebben haha
Ik nam net een slok thee die me ineens niet meer zo smaakte.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
De kinderen zijn naar bed...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Natha-- het volgende:
Dat plein he....dat begint los te komen!
chicken wings!!! met hot sauce?? heb je ook nog calimari?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik heb nog 3/4 kilo chicken wings, 20 frikadellen, 5 hamburgers, kilo patat 9 kroketten, pak bitterballen en 3 kaas soufflés liggen
Ik zeg ook altijd.. Het leven is nou eenmaal niet eerlijk en je kan niet iedereen blij maken. Ik kan ook moeilijk al mijn geld uitgeven aan alle goede doelen die er zijn..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Thanks alors
[..]
Mwah, ben ik het niet mee eens. Ik ben van het 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. En andersom. Ik vind niet dat je al je geld en bezittingen weg moet gooien want inderdaad, je werkt ervoor. Maar dat is natuurlijk bullshit als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de actie waar SR nu voor is, voor oorlogsmoeders. Die reportage van gister of eergister, over een mevrouw en meneer die twee keer in 5 jaar letterlijk alles zijn kwijtgeraakt (huis in brand gestoken omdat ze anders vermoord zouden worden, die shit), die werken ook hard. Harder zelfs. En die hebben het ook verdiend. Ik vind dat je die best een handje mag helpen, want wij zijn gewoon relatief rijk.
We moeten ook meer betalen voor dingen, natuurlijk. Maar wat dat betreft heeft die Jellie () wel gelijk. Het is allemaal heel hypocriet.
OK sorry ik draaf door, dit is het laatste wat ik erover zei.Kan er niet zo goed tegen.
Jij hoeft voorlopig geen honger te lijdenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dank je voor deze mooie bijdrage... nou opzouten!!!quote:
Dat valt op zich wel meequote:
Haha, not funny.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee
[ afbeelding ]
ze heeft niet echt een lelijk gezicht, maar dat pittige kapsel van nu is wel echt jammer.
Volgens mij hebben we dat nogquote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
chicken wings!!! met hot sauce?? heb je ook nog calimari?![]()
Vergeet niet dat de acties van SR alleen maar Thema's zijn waaraan rode kruis hulp biedt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Thanks alors
[..]
Mwah, ben ik het niet mee eens. Ik ben van het 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. En andersom. Ik vind niet dat je al je geld en bezittingen weg moet gooien want inderdaad, je werkt ervoor. Maar dat is natuurlijk bullshit als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de actie waar SR nu voor is, voor oorlogsmoeders. Die reportage van gister of eergister, over een mevrouw en meneer die twee keer in 5 jaar letterlijk alles zijn kwijtgeraakt (huis in brand gestoken omdat ze anders vermoord zouden worden, die shit), die werken ook hard. Harder zelfs. En die hebben het ook verdiend. Ik vind dat je die best een handje mag helpen, want wij zijn gewoon relatief rijk.
We moeten ook meer betalen voor dingen, natuurlijk. Maar wat dat betreft heeft die Jellie () wel gelijk. Het is allemaal heel hypocriet.
OK sorry ik draaf door, dit is het laatste wat ik erover zei.Kan er niet zo goed tegen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nee daarom.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd.. Het leven is nou eenmaal niet eerlijk en je kan niet iedereen blij maken. Ik kan ook moeilijk al mijn geld uitgeven aan alle goede doelen die er zijn..
Inktvisquote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat nogen wat is calimari?
Dat was ook niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jij hoeft voorlopig geen honger te lijden
wanneer ben jij weer in lwd?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt nog een paar jaartjes wachten voor het weer zover is!
nou vertel, ik weet em nietquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet opeens aan dat uber gore skittle verhaal van gister denken![]()
![]()
welke?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
zijn er maar een paar die weten wat ik nu bedoel .. wees blij
Krijg je alsnog waar voor je geld.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef miieejj het volgende:
die had ik 2 jaar geleden aangevraagden toen werd ie helemaal niet gedraaid
en nu wel
nondeju
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef miieejj het volgende:
en nu wel
nondeju
geld terugvragen!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef miieejj het volgende:
en nu wel
nondeju
hahah die wilde ik ook nog postenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
miranda heeft nog best ferme jopen.
Mijn bonus eind bazen verhaal?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
zijn er maar een paar die weten wat ik nu bedoel .. wees blij
grapjurk, vrijdag btw.. hopelijk heb ik dan de trein van 11.05 naar Utrecht>Leiden..quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou The Man Above van die foto vinden?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Met pushup lijkt het altijd meer dan het isquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Ze draaien na SR toch alles sowieso nog 1 keer dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geld terugvragen!
ga ik wel doen als ze mijn request niet draaien...
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Mijn bonus eind bazen verhaal?
jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Krijg je alsnog waar voor je geld.
"Jezus Christus!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat zou The Man Above van die foto vinden?
is ook maar top x van meest aangevraagde , staan nooit enkele aanvragen in.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze draaien na SR toch alles sowieso nog 1 keer dus die vlieger gaat niet op.
Ik Broodje Bakpao ook voor 25 euroquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar Dune aangevraagd voor 25 euro
volgens mij niet.....maar goed, dan is ie niet tijders SR gedraaid en wil ik alsnog mijn geld terug!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze draaien na SR toch alles sowieso nog 1 keer dus die vlieger gaat niet op.
met dat pakje aan heb ik zelfs nog cleavagequote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
even schakelenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef TheArt het volgende:
Bij Music For Life nu de polonaise op Er staat een paard in de gang
Potje bier, potje bier!quote:
Hij komt er weer aanquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. mijn nachtrust jonge.. dat werd gister geen fappen voor het slapen gister.
Ik kan hem zo voor je neertypen als je wiltquote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Groninger. het volgende:
Mensen ik zoek zo mijn skittle verhaal even ophaal nu me laptop ff van boven!
mm, ik ben waarsch een uurtje of 2 later op t station om richting Nijmegen af te reizenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
grapjurk, vrijdag btw.. hopelijk heb ik dan de trein van 11.05 naar Utrecht>Leiden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |