quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter dit als vervanging dan die SR rommel.
http://www.ebay.nl/itm/Vo(...)b2495#ht_1895wt_1270quote:Voel je als scheidsrechter Bas Nijhuis
3FM Serious Request veiling ten bate van het Rode Kruis
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Ajacied trap Esteban .. liedje "it must be love love love"
EL faal
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:59:52Schakel je na dat idiote Ajax-AZ-gedoe over naar een andere zender, krijg je op Ned1 prompt 'Knoop in je zakdoek'. Toch frappant. reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
"It must be love" en dan die karatetrap
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:59:52Schakel je na dat idiote Ajax-AZ-gedoe over naar een andere zender, krijg je op Ned1 prompt 'Knoop in je zakdoek'. Toch frappant. reageer retweet
bazen nrquote:
Was trouwens best leuk dat concertquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar als AZ de procedure wint, dan weet ik wel wat er in de toekomst gaat gebeuren als er een speler het veld opkomt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar als AZ de procedure wint, dan weet ik wel wat er in de toekomst gaat gebeuren als er een speler het veld opkomt.
Andersom toch ook. Als Ajax wint dan gaan alle thuissupporters het veld oprennen en de keeper slaan. Is hetzelfde.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen van beide, overspelen 11 tegen 11 in de ArenA met supporters, dan zou de KNVB pas een statement maken! Waarschijnlijk krijgt Ajax wel een flinke geldboete (terecht!)quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef beantherio het volgende:
Wat is waarschijnlijker:
- AZ die de wedstrijd reglementair verliest omdat ze weigerden verder te spelen?
- Ajax die de wedstrijd reglementair verliest omdat ze 1) de veiligheid van de spelers hebben kunnen garanderen of 2) een van hun supporters zich zo ernstig misdraagt?
Ik hoop het niet maar ik vrees dat het de eerste keus gaat worden, en dat Ajax hooguit een paar wedstrijdjes zonder publiek moet spelen.
is zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Die jodenbond gaat uiteraard voor de meest veilige oplossing, uitspelen zonder publiek 10 vs. 11
Maar dan zegt Gert Jan natuurlijk: Dikke lul met jullie, dan komen we gewoon niet opdagen, zoek het maar lekker uit met je kutbeker.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Die jodenbond gaat uiteraard voor de meest veilige oplossing, uitspelen zonder publiek 10 vs. 11
Niet Ajax geldboete. Die gast moet de boete krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen van beide, overspelen 11 tegen 11 in de ArenA met supporters, dan zou de KNVB pas een statement maken! Waarschijnlijk krijgt Ajax wel een flinke geldboete (terecht!)
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef vandermar het volgende:
Gewoon snipers in het stadion. Genoeg mensen spelen COD en kunnen quickscopen
ze renden te traagquote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef Muto het volgende:
Die stewards komen ook echt vanuit bijna de hoekvlag aanrennen. En veeeels te laat.
En terecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar dan zegt Gert Jan natuurlijk: Dikke lul met jullie, dan komen we gewoon niet opdagen, zoek het maar lekker uit met je kutbeker.
quote:
Als Ajax benadeeld wordt wel?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef NumberSeven het volgende:
Als AZ straks benadeeld wordt, en dat gaat wss. gebeuren dan kunnen we net zo goed een andere sport kiezen want dan is er niets meer over van voetbal. Fifa, Uefa, KNVB, allemaal fucked up.
Blatter die maar niet wilt oprotten etc.
Prima, log maar uit, gooi je account door de shredder en tot nooit meer ziens. Nepfan.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef NumberSeven het volgende:
Als AZ straks benadeeld wordt, en dat gaat wss. gebeuren dan kunnen we net zo goed een andere sport kiezen want dan is er niets meer over van voetbal. Fifa, Uefa, KNVB, allemaal fucked up.
Blatter die maar niet wilt oprotten etc.
Ajax is ook keihard genaaid mbt de wedstrijd van Lyon, maar de Uefa heeft de macht dus is er gewoon helemaal niets aan te doen. Het mooiste is als alle bekende voetballers en coaches samen tegen de Fifa/Uefa gaan demonstreren maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Ajax benadeeld wordt wel?
Fan van wie?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, log maar uit, gooi je account door de shredder en tot nooit meer ziens. Nepfan.
Bewijs het maar dat ze genaaid zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ajax is ook keihard genaaid mbt de wedstrijd van Lyon, maar de Uefa heeft de macht dus is er gewoon helemaal niets aan te doen. Het mooiste is als alle bekende voetballers en coaches samen tegen de Fifa/Uefa gaan demonstreren maar dat zal wel niet gebeuren.
Ajax had toch gewoon kunnen winnen van Madrid?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ajax is ook keihard genaaid mbt de wedstrijd van Lyon, maar de Uefa heeft de macht dus is er gewoon helemaal niets aan te doen. Het mooiste is als alle bekende voetballers en coaches samen tegen de Fifa/Uefa gaan demonstreren maar dat zal wel niet gebeuren.
quote:Feyenoord-spelers aangevallen
De wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in de Beloften Eredivisie is geëindigd in ongeregeldheden. Feyenoord-spelers werden door bezoekers aangevallen en mishandeld.
Na afloop van het duel, dat door Ajax met 3-1 werd gewonnen en bijgewoond werd door 8000 toeschouwers, bestormden bezoekers het veld en mishandelden de Chileense speler Jorge Acuna van Feyenoord. Hij moest per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd. Ook andere spelers, onder wie Robin van Persie, liepen klappen op.
Gérard de Nooijer vertelde: "Direct na het laatste fluitsignaal werd het veld massaal bestormd. We konden geen kant op. Ik zag dat Van Persie en Acuña flinke klappen kregen en zelf kreeg ik ook nog een dreun op mijn kaak. Kike was zelfs groggy."
Voor de wedstrijd was het ook al raak; toen maakten fans van Ajax een team van TV Rijnmond het werken onmogelijk. De twee verslaggevers moesten onder bescherming van Ajax-stewards worden weggeleid.
De clubleiding van Ajax liet in een officiële reactie meteen na het gebeuren weten zich diep te schamen voor het gedrag van een bepaald gedeelte van de aanhang. "Dit gedeelte van onze aanhangers is bij ons bekend. Ajax vraagt zich af of dit soort wedstrijden onder deze omstandigheden nog wel kan worden gespeeld."
Feyenoord heeft aangekondigd zo spoedig mogelijk bij de politie aangifte te doen. Namens Feyenoord reageerde manager Jan Willem van Dop: "Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, nota bene bij een wedstrijd in de beloftencompetitie. Wij zullen ons zo spoedig mogelijk beraden over de vraag of Feyenoord dit soort wedstrijden nog onder dergelijke omstandigheden zal spelen. Ook met het oog op de binnenkort te spelen bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade, willen we hierover zo snel mogelijk met de KNVB in contact treden. Want dat dit kan gebeuren bij een wedstrijd in de beloftencompetitie, is te triest voor woorden en moet in de toekomst hoe dan ook worden vermeden."
Een deel van de rumoerige bezoekers zou nog op sportcomplex De Toekomst aan de Borchlandweg in Ouder Amstel aanwezig zijn. De Mobiele Eenheid is inmiddels ingezet.
Ik vind het lullig voor Ajax, maar ik vind wel dat ze uit de beker moeten. Ze kunnen er niet veel aan doen dat er zo'n gek het veld op rent. Maar door Ajax uit de beker te nemen denk ik dat je wel andere mensen afschrikt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Ajax benadeeld wordt wel?
twitter:KeesJongkind twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:10:18Betwijfel of die idioot #AjaAz het woord 'hekel' heeft gebruikt. Ik bedoel dat zijn toch twee lettergrepen. reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vind het lullig voor Ajax, maar ik vind wel dat ze uit de beker moeten. Ze kunnen er niet veel aan doen dat er zo'n gek het veld op rent. Maar door Ajax uit de beker te nemen denk ik dat je wel andere mensen afschrikt.
En nu?quote:
vraag nu al twee topics of je dat wil sharenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef vandermar het volgende:
Jurisprudentie jongens, JURISPRUDENTIE.
Ik lees er over heen dus ook deze keerquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vraag nu al twee topics of je dat wil sharen
Jaja, okequote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
twitter:010_Rico twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:46:03RT @timoontour: 'Van achter' is natuurlijk specialiteit van het huis. #ajaaz #LAFca reageer retweet
Klopt. Maar met die straf zorg je er ook voor dat supporters elkaar sneller corrigeren. Het kan immers nadelig voor hun club zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Als je die gast een dikke boete + celstraf geeft, schrik je mensen ook af.
Onzin dus.
ah ok. jmmr. NL of Europees?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik lees er over heen dus ook deze keer
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
True.twitter:010_Rico twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:46:03RT @timoontour: 'Van achter' is natuurlijk specialiteit van het huis. #ajaaz #LAFca reageer retweet
Ik ben zowel Nederlander als Europeaan jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah ok. jmmr. NL of Europees?
Nee. gedronken en volgesnoven mensen kun je niet corrigeren.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Klopt. Maar met die straf zorg je er ook voor dat supporters elkaar sneller corrigeren. Het kan immers nadelig voor hun club zijn.
Robbert Bakker?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
vast al gepost zeker
Je dramatiseert het wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Buitendam het volgende:
Filtertje op alle Hans Teeuwen's in de dop zou wenselijk zijn. Esteban is qua gezondheid door het oog van de naald gegaan, vandaag. En daar zijn dan een aantal rapporten voor nodig, onbegrijpelijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben zowel Nederlander als Europeaan ja![]()
Jij?
Europees, en aangezien dat ook de regels zijn die hier van toepassing warenquote:
Betaal jij maar extra mee voor Griekenland danquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben zowel Nederlander als Europeaan ja![]()
Jij?
Wat zal ie gewogen hebben? Kilotje of 80? Als die je vol in je rug gaat, ga je plat. En met een beetje pech staat de linker/rechterhelft niet meer op. Dat is met het gewicht en lengte van die jongen geen onmogelijke optie.quote:
Dit dus. Onvoorstelbare klootmongool.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zal ie gewogen hebben? Kilotje of 80? Als die je vol in je rug gaat, ga je plat. En met een beetje pech staat de linker/rechterhelft niet meer op. Dat is met het gewicht en lengte van die jongen geen onmogelijke optie.
Zeker door het oog van de naald gegaan, ja.
veeg me opquote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
vast al gepost zeker
Ja maar, Esteban mag niet door trappen. oh oh ohquote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zal ie gewogen hebben? Kilotje of 80? Als die je vol in je rug gaat, ga je plat. En met een beetje pech staat de linker/rechterhelft niet meer op. Dat is met het gewicht en lengte van die jongen geen onmogelijke optie.
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 conclusies
-Terecht rood
-Begrijpelijk en terecht niet verder laten spelen door Verbeek.
Ik had precies hetzelfde gedaan als Esteban, maar het is logisch dat voor doortrappen rood word gegeven. (Ik had zelf eigenlijk alleen een tikje harder gedaan richting hoofd ipv een blauwe plek te bezorgen.)
Ook terecht dus dat Verbeek niet meer verder wilt spelen, want voor hetzelfde geld had ie een wapen naar binnen gesmokkeld en was het veel erger afgelopen. Naar dit voel je je neem ik aan toch niet meer veilig.
Ik zou zeggen dit duel gewoon hervatten vanaf minuut 38, ZONDER Ajax aanhang onder het noemertje "de 1 verpest het voor de rest"
Zo kan je de situatie krijgen dat men nog meer woede krijgt op dit onkruid, en degene die met dezelfde gedachte rond zouden lopen het misschien uit hun hoofd halen of op zijn minst laten bezinken.
Aan de andere kant, kan je het ergens ook niet maken dat je de AZ aanhang wel toelaat, dat creëert dan weer een extra geladen sfeertje en dat wil je lijkt me ook niet hebben.
Zeer zeker door het oog van de naald, als je hem niet hoort aankomen, en hij komt onverwachts in je rug, dat kun je niet opvangen. Met een beetje pech lag hij nu nog op dat veld...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja of hij krijgt een flinke trap in zijn rug en valt op de grond. Maaaaar dit maakt allemaal geen flikker uit. Gelukkig zag hij het op tijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wel mee eens eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 conclusies
-Terecht rood
Ik had precies hetzelfde gedaan als Esteban, maar het is logisch dat voor doortrappen rood word gegeven. (Ik had zelf eigenlijk alleen een tikje harder gedaan richting hoofd ipv een blauwe plek te bezorgen.)
Ook terecht dus dat Verbeek niet meer verder wilt spelen, want voor hetzelfde geld had ie een wapen naar binnen gesmokkeld en was het veel erger afgelopen. Naar dit voel je je neem ik aan toch niet meer veilig.
Ik zou zeggen dit duel gewoon hervatten vanaf minuut 38, ZONDER Ajax aanhang onder het noemertje "de 1 verpest het voor de rest"
Zo kan je de situatie krijgen dat men nog meer woede krijgt op dit onkruid, en degene die met dezelfde gedachte rond zouden lopen het misschien uit hun hoofd halen of op zijn minst laten bezinken.
Aan de andere kant, kan je het ergens ook niet maken dat je de AZ aanhang wel toelaat, dat creëert dan weer een extra geladen sfeertje en dat wil je lijkt me ook niet hebben.
Die dachten natuurlijk, laten we het nog eens overdoen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Update 23.03: De vlam is nu ook buiten de ArenA in de pan geslagen. Daar vechten op dit moment hooligans met de ME. Het is niet bekend of er personen zijn gearresteerd.
Let op, nu gaan ze over een ander onderwerp beginnenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die dachten natuurlijk, laten we het nog eens overdoen.
Man man man, wat een kneuzenbende.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 conclusies
-Terecht rood
Gelukkig maar. Volgende keer zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja of hij krijgt een flinke trap in zijn rug en valt op de grond. Maaaaar dit maakt allemaal geen flikker uit. Gelukkig zag hij het op tijd.
ja, maar dat is gebeurt in het vak. Het gros, op de blote barsten brigade na, van de ajacieden zou deze gast ook wat doen als ie een staaf gooit.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel dat er een keer een nitraat het veld op werd gegooid vlakbij de keeper bij Feyenoord tegen zo'n Portugese club. Die gast werd echt letterlijk de kanker ingeslagen op het vak. Iets met hand in eigen boezem, zelfoplossend te werk gaan.
Beter dan gaan rellen na afloop mijn inziens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 conclusies
-Terecht rood
Vol adrenalinequote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
die keeper schrok heel even van die beveiliger (neger).. hij had hem bijna een klap verkocht..![]()
[ afbeelding ]
nee hoor. Ze zongen Am-ster-dam hoo-li-gans vlak na het incident en zijn nu hun onvrede aan het uiten tegen de ME omdat de wedstrijd gestaakt is.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, maar dat is gebeurt in het vak. Het gros, op de blote barsten brigade na, van de ajacieden zou deze gast ook wat doen als ie een staaf gooit.
Die jongen staat gewoon strak van de adrenaline/angst. Die is net ontsnapt aan een gozer die hem vreselijk had kunnen verminken. Dan gaat even het lichtje uit en reageer je uit instinct, dit had nog een belager kunnen zijn, volledig begrijpelijk dat hij zich de pleuris schrikt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
die keeper schrok heel even van die beveiliger (neger).. hij had hem bijna een klap verkocht..![]()
[ afbeelding ]
Er is nog geen sprake van het nieuwe voetbal.twitter:maduc twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:21:14Regels boven mensen: scheids met 2 elftallen niet eens meer in staat 1 dronkelap te handelen: we lopen nu toch echt vast in NL reageer retweet
Menend? oh dat heb ik gemist. Wel met shirt uit hoop ik voor zo?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
nee hoor. Ze zongen Am-ster-dam hoo-li-gans vlak na het incident en zijn nu hun onvrede aan het uiten tegen de ME omdat de wedstrijd gestaakt is.
En toch dramatiseer je een beetje.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die jongen staat gewoon strak van de adrenaline/angst. Die is net ontsnapt aan een gozer die hem vreselijk had kunnen verminken. Dan gaat even het lichtje uit en reageer je uit instinct, dit had nog een belager kunnen zijn, volledig begrijpelijk dat hij zich de pleuris schrikt.
Dat deed de echte Buitendam oo vaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En toch dramatiseer je een beetje.
Zingen ze altijd. Sensatiezoekertje.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
nee hoor. Ze zongen Am-ster-dam hoo-li-gans vlak na het incident en zijn nu hun onvrede aan het uiten tegen de ME omdat de wedstrijd gestaakt is.
Goede vergelijkingen man, met je boerenverstandquote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ten eerste: Al die ajax-haters,!!!!!
Ik had het best wel eens willen zien als het bij je eigen club gebeurde... Alsof het bestuur, of de hoofdbeveiliging bij Ajax hier opeens wat aan kan doen. Er lopen gewoon gestoorde gasten rond op deze wereld. Zie Luik vorige week, zie Alphen aan de Rijn. Moet nu de gemeente Luik ook terecht worden gesteld omdat er geen politie op straat is? Is de gemeente Luik hier dus volledig verantwoordelijk voor? Kom op man, gebruik je boerenverstand...
Mag jij vinden. Maar als Esteban nu schuimbekkend en zijn ruggengraat in 3en op het veld had gelegen was er weer een stil tochtje, rouwbandjes en meer van dat soort onzin geregeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En toch dramatiseer je een beetje.
Goede tegenargumenten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede vergelijkingen man, met je boerenverstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |