abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105894445
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat zal ie gewogen hebben? Kilotje of 80? Als die je vol in je rug gaat, ga je plat. En met een beetje pech staat de linker/rechterhelft niet meer op. Dat is met het gewicht en lengte van die jongen geen onmogelijke optie.

Zeker door het oog van de naald gegaan, ja.
Ja of hij krijgt een flinke trap in zijn rug en valt op de grond. Maaaaar dit maakt allemaal geen flikker uit. Gelukkig zag hij het op tijd.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:20:59 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105894447
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 conclusies
-Terecht rood

Hier stopte ik met lezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 21 december 2011 @ 23:21:28 #178
35723 crew  GGMM
pi_105894491
quote:
2 conclusies
-Terecht rood
-Begrijpelijk en terecht niet verder laten spelen door Verbeek.

Ik had precies hetzelfde gedaan als Esteban, maar het is logisch dat voor doortrappen rood word gegeven. (Ik had zelf eigenlijk alleen een tikje harder gedaan richting hoofd ipv een blauwe plek te bezorgen.)
Ook terecht dus dat Verbeek niet meer verder wilt spelen, want voor hetzelfde geld had ie een wapen naar binnen gesmokkeld en was het veel erger afgelopen. Naar dit voel je je neem ik aan toch niet meer veilig.
Ik zou zeggen dit duel gewoon hervatten vanaf minuut 38, ZONDER Ajax aanhang onder het noemertje "de 1 verpest het voor de rest"
Zo kan je de situatie krijgen dat men nog meer woede krijgt op dit onkruid, en degene die met dezelfde gedachte rond zouden lopen het misschien uit hun hoofd halen of op zijn minst laten bezinken.
Aan de andere kant, kan je het ergens ook niet maken dat je de AZ aanhang wel toelaat, dat creëert dan weer een extra geladen sfeertje en dat wil je lijkt me ook niet hebben.
Wel mee eens eigenlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:21:29 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105894493
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Update 23.03: De vlam is nu ook buiten de ArenA in de pan geslagen. Daar vechten op dit moment hooligans met de ME. Het is niet bekend of er personen zijn gearresteerd.
Die dachten natuurlijk, laten we het nog eens overdoen.

Man man man, wat een kneuzenbende.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105894539
Het wordt wat Az-Ajax na de winterstop.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:22:07 #181
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_105894542
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Die dachten natuurlijk, laten we het nog eens overdoen.

Man man man, wat een kneuzenbende.
Let op, nu gaan ze over een ander onderwerp beginnen :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:22:18 #182
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105894554
quote:
2 conclusies
-Terecht rood

♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105894605
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Ja of hij krijgt een flinke trap in zijn rug en valt op de grond. Maaaaar dit maakt allemaal geen flikker uit. Gelukkig zag hij het op tijd.
Gelukkig maar. Volgende keer zien we dan wel weer.

Niks dramatiseren, dit is een uniek moment en er moet echt iets aan gedaan worden. Laten we beginnen met dat raar volk wat zich scheidsrechters noemt en na zo'n actie vrolijk doorgaat met het handhaven van voetbalregels :') Onvoorstelbaar.

Als ik Esteban was had ik mijn duimpje opgestoken en de rode kaart geincasseerd, maar dan wel met een rechte ruggengraat en volledig werkend lichaam.
Dit, dus.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:23:49 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105894642
Ik weet nog wel dat er een keer een nitraat het veld op werd gegooid vlakbij de keeper bij Feyenoord tegen zo'n Portugese club. Die gast werd echt letterlijk de kanker ingeslagen op het vak. Iets met hand in eigen boezem, zelfoplossend te werk gaan.

Beter dan gaan rellen na afloop mijn inziens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 december 2011 @ 23:25:36 #185
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105894764
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel dat er een keer een nitraat het veld op werd gegooid vlakbij de keeper bij Feyenoord tegen zo'n Portugese club. Die gast werd echt letterlijk de kanker ingeslagen op het vak. Iets met hand in eigen boezem, zelfoplossend te werk gaan.

Beter dan gaan rellen na afloop mijn inziens.
ja, maar dat is gebeurt in het vak. Het gros, op de blote barsten brigade na, van de ajacieden zou deze gast ook wat doen als ie een staaf gooit.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_105894777
quote:
2 conclusies
-Terecht rood

Ik had precies hetzelfde gedaan als Esteban, maar het is logisch dat voor doortrappen rood word gegeven. (Ik had zelf eigenlijk alleen een tikje harder gedaan richting hoofd ipv een blauwe plek te bezorgen.)
Ook terecht dus dat Verbeek niet meer verder wilt spelen, want voor hetzelfde geld had ie een wapen naar binnen gesmokkeld en was het veel erger afgelopen. Naar dit voel je je neem ik aan toch niet meer veilig.
Ik zou zeggen dit duel gewoon hervatten vanaf minuut 38, ZONDER Ajax aanhang onder het noemertje "de 1 verpest het voor de rest"
Zo kan je de situatie krijgen dat men nog meer woede krijgt op dit onkruid, en degene die met dezelfde gedachte rond zouden lopen het misschien uit hun hoofd halen of op zijn minst laten bezinken.
Aan de andere kant, kan je het ergens ook niet maken dat je de AZ aanhang wel toelaat, dat creëert dan weer een extra geladen sfeertje en dat wil je lijkt me ook niet hebben.
:Y :Y :Y
pi_105894805
die keeper schrok heel even van die beveiliger (neger).. hij had hem bijna een klap verkocht.. _O-

pi_105894838
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
die keeper schrok heel even van die beveiliger (neger).. hij had hem bijna een klap verkocht.. _O-

[ afbeelding ]
Vol adrenaline
  woensdag 21 december 2011 @ 23:26:49 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105894855
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

ja, maar dat is gebeurt in het vak. Het gros, op de blote barsten brigade na, van de ajacieden zou deze gast ook wat doen als ie een staaf gooit.
nee hoor. Ze zongen Am-ster-dam hoo-li-gans vlak na het incident en zijn nu hun onvrede aan het uiten tegen de ME omdat de wedstrijd gestaakt is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105894929
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:

[ afbeelding ]
Die jongen staat gewoon strak van de adrenaline/angst. Die is net ontsnapt aan een gozer die hem vreselijk had kunnen verminken. Dan gaat even het lichtje uit en reageer je uit instinct, dit had nog een belager kunnen zijn, volledig begrijpelijk dat hij zich de pleuris schrikt.
Dit, dus.
  Moderator woensdag 21 december 2011 @ 23:28:01 #191
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_105894941
maduc twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:21:14 Regels boven mensen: scheids met 2 elftallen niet eens meer in staat 1 dronkelap te handelen: we lopen nu toch echt vast in NL reageer retweet
Er is nog geen sprake van het nieuwe voetbal. ;(
  woensdag 21 december 2011 @ 23:28:03 #192
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105894946
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Caland het volgende:

[..]

nee hoor. Ze zongen Am-ster-dam hoo-li-gans vlak na het incident en zijn nu hun onvrede aan het uiten tegen de ME omdat de wedstrijd gestaakt is.
Menend? oh dat heb ik gemist. Wel met shirt uit hoop ik voor zo?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_105894966
Ten eerste: Al die ajax-haters, :')!!!!!
Ik had het best wel eens willen zien als het bij je eigen club gebeurde... Alsof het bestuur, of de hoofdbeveiliging bij Ajax hier opeens wat aan kan doen. Er lopen gewoon gestoorde gasten rond op deze wereld. Zie Luik vorige week, zie Alphen aan de Rijn. Moet nu de gemeente Luik ook terecht worden gesteld omdat er geen politie op straat is? Is de gemeente Luik hier dus volledig verantwoordelijk voor? Kom op man, gebruik je boerenverstand...

Reactie van AZ is begrijpelijk, rode kaart moet worden ingetrokken vind ik, en Az moet er sowieso worden uitgegooid, hierbij meot de KNVB gewoon ff boven zichzelf staan.

Ajax moet gewoon op de normale manier vervolgd worden. Boete en consequenties. Hoe triest en zuur ik dit als ajax-supporter ook zou vinden. Een paar wedstrijden zonder publiek lijkt me duidelijk. En dat door 1!!! zieke geest. Voel je vooral trots!

Ik hoop eigenlijk gewoon dat Ajax de ballen heeft en zelf uit het toernooi terugtrekt. Tuurlijk zoiets voorspel je nooit, maar dat laat zien dat je wel ballen hebt en je laat zien dat dit een gewoon niet tolerabel is.
pi_105894976
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die jongen staat gewoon strak van de adrenaline/angst. Die is net ontsnapt aan een gozer die hem vreselijk had kunnen verminken. Dan gaat even het lichtje uit en reageer je uit instinct, dit had nog een belager kunnen zijn, volledig begrijpelijk dat hij zich de pleuris schrikt.
En toch dramatiseer je een beetje.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:28:54 #195
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105895003
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Dat deed de echte Buitendam oo vaak.
pi_105895007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Zingen ze altijd. Sensatiezoekertje.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:29:01 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105895011
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ten eerste: Al die ajax-haters, :')!!!!!
Ik had het best wel eens willen zien als het bij je eigen club gebeurde... Alsof het bestuur, of de hoofdbeveiliging bij Ajax hier opeens wat aan kan doen. Er lopen gewoon gestoorde gasten rond op deze wereld. Zie Luik vorige week, zie Alphen aan de Rijn. Moet nu de gemeente Luik ook terecht worden gesteld omdat er geen politie op straat is? Is de gemeente Luik hier dus volledig verantwoordelijk voor? Kom op man, gebruik je boerenverstand...

Goede vergelijkingen man, met je boerenverstand :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105895069
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Maar als Esteban nu schuimbekkend en zijn ruggengraat in 3en op het veld had gelegen was er weer een stil tochtje, rouwbandjes en meer van dat soort onzin geregeld.

Maar nee, dit is dramatiseren. Niks aan het handje.
Dit, dus.
pi_105895088
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Goede vergelijkingen man, met je boerenverstand :')
Goede tegenargumenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')