Ja of hij krijgt een flinke trap in zijn rug en valt op de grond. Maaaaar dit maakt allemaal geen flikker uit. Gelukkig zag hij het op tijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zal ie gewogen hebben? Kilotje of 80? Als die je vol in je rug gaat, ga je plat. En met een beetje pech staat de linker/rechterhelft niet meer op. Dat is met het gewicht en lengte van die jongen geen onmogelijke optie.
Zeker door het oog van de naald gegaan, ja.
Wel mee eens eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 conclusies
-Terecht rood
-Begrijpelijk en terecht niet verder laten spelen door Verbeek.
Ik had precies hetzelfde gedaan als Esteban, maar het is logisch dat voor doortrappen rood word gegeven. (Ik had zelf eigenlijk alleen een tikje harder gedaan richting hoofd ipv een blauwe plek te bezorgen.)
Ook terecht dus dat Verbeek niet meer verder wilt spelen, want voor hetzelfde geld had ie een wapen naar binnen gesmokkeld en was het veel erger afgelopen. Naar dit voel je je neem ik aan toch niet meer veilig.
Ik zou zeggen dit duel gewoon hervatten vanaf minuut 38, ZONDER Ajax aanhang onder het noemertje "de 1 verpest het voor de rest"
Zo kan je de situatie krijgen dat men nog meer woede krijgt op dit onkruid, en degene die met dezelfde gedachte rond zouden lopen het misschien uit hun hoofd halen of op zijn minst laten bezinken.
Aan de andere kant, kan je het ergens ook niet maken dat je de AZ aanhang wel toelaat, dat creëert dan weer een extra geladen sfeertje en dat wil je lijkt me ook niet hebben.
Die dachten natuurlijk, laten we het nog eens overdoen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Update 23.03: De vlam is nu ook buiten de ArenA in de pan geslagen. Daar vechten op dit moment hooligans met de ME. Het is niet bekend of er personen zijn gearresteerd.
Let op, nu gaan ze over een ander onderwerp beginnenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die dachten natuurlijk, laten we het nog eens overdoen.
Man man man, wat een kneuzenbende.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 conclusies
-Terecht rood
Gelukkig maar. Volgende keer zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja of hij krijgt een flinke trap in zijn rug en valt op de grond. Maaaaar dit maakt allemaal geen flikker uit. Gelukkig zag hij het op tijd.
ja, maar dat is gebeurt in het vak. Het gros, op de blote barsten brigade na, van de ajacieden zou deze gast ook wat doen als ie een staaf gooit.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel dat er een keer een nitraat het veld op werd gegooid vlakbij de keeper bij Feyenoord tegen zo'n Portugese club. Die gast werd echt letterlijk de kanker ingeslagen op het vak. Iets met hand in eigen boezem, zelfoplossend te werk gaan.
Beter dan gaan rellen na afloop mijn inziens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 conclusies
-Terecht rood
Ik had precies hetzelfde gedaan als Esteban, maar het is logisch dat voor doortrappen rood word gegeven. (Ik had zelf eigenlijk alleen een tikje harder gedaan richting hoofd ipv een blauwe plek te bezorgen.)
Ook terecht dus dat Verbeek niet meer verder wilt spelen, want voor hetzelfde geld had ie een wapen naar binnen gesmokkeld en was het veel erger afgelopen. Naar dit voel je je neem ik aan toch niet meer veilig.
Ik zou zeggen dit duel gewoon hervatten vanaf minuut 38, ZONDER Ajax aanhang onder het noemertje "de 1 verpest het voor de rest"
Zo kan je de situatie krijgen dat men nog meer woede krijgt op dit onkruid, en degene die met dezelfde gedachte rond zouden lopen het misschien uit hun hoofd halen of op zijn minst laten bezinken.
Aan de andere kant, kan je het ergens ook niet maken dat je de AZ aanhang wel toelaat, dat creëert dan weer een extra geladen sfeertje en dat wil je lijkt me ook niet hebben.
Vol adrenalinequote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
die keeper schrok heel even van die beveiliger (neger).. hij had hem bijna een klap verkocht..![]()
[ afbeelding ]
nee hoor. Ze zongen Am-ster-dam hoo-li-gans vlak na het incident en zijn nu hun onvrede aan het uiten tegen de ME omdat de wedstrijd gestaakt is.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, maar dat is gebeurt in het vak. Het gros, op de blote barsten brigade na, van de ajacieden zou deze gast ook wat doen als ie een staaf gooit.
Die jongen staat gewoon strak van de adrenaline/angst. Die is net ontsnapt aan een gozer die hem vreselijk had kunnen verminken. Dan gaat even het lichtje uit en reageer je uit instinct, dit had nog een belager kunnen zijn, volledig begrijpelijk dat hij zich de pleuris schrikt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
die keeper schrok heel even van die beveiliger (neger).. hij had hem bijna een klap verkocht..![]()
[ afbeelding ]
Er is nog geen sprake van het nieuwe voetbal.twitter:maduc twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:21:14Regels boven mensen: scheids met 2 elftallen niet eens meer in staat 1 dronkelap te handelen: we lopen nu toch echt vast in NL reageer retweet
Menend? oh dat heb ik gemist. Wel met shirt uit hoop ik voor zo?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
nee hoor. Ze zongen Am-ster-dam hoo-li-gans vlak na het incident en zijn nu hun onvrede aan het uiten tegen de ME omdat de wedstrijd gestaakt is.
En toch dramatiseer je een beetje.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die jongen staat gewoon strak van de adrenaline/angst. Die is net ontsnapt aan een gozer die hem vreselijk had kunnen verminken. Dan gaat even het lichtje uit en reageer je uit instinct, dit had nog een belager kunnen zijn, volledig begrijpelijk dat hij zich de pleuris schrikt.
Dat deed de echte Buitendam oo vaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En toch dramatiseer je een beetje.
Zingen ze altijd. Sensatiezoekertje.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
nee hoor. Ze zongen Am-ster-dam hoo-li-gans vlak na het incident en zijn nu hun onvrede aan het uiten tegen de ME omdat de wedstrijd gestaakt is.
Goede vergelijkingen man, met je boerenverstandquote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ten eerste: Al die ajax-haters,!!!!!
Ik had het best wel eens willen zien als het bij je eigen club gebeurde... Alsof het bestuur, of de hoofdbeveiliging bij Ajax hier opeens wat aan kan doen. Er lopen gewoon gestoorde gasten rond op deze wereld. Zie Luik vorige week, zie Alphen aan de Rijn. Moet nu de gemeente Luik ook terecht worden gesteld omdat er geen politie op straat is? Is de gemeente Luik hier dus volledig verantwoordelijk voor? Kom op man, gebruik je boerenverstand...
Mag jij vinden. Maar als Esteban nu schuimbekkend en zijn ruggengraat in 3en op het veld had gelegen was er weer een stil tochtje, rouwbandjes en meer van dat soort onzin geregeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En toch dramatiseer je een beetje.
Goede tegenargumenten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede vergelijkingen man, met je boerenverstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |