quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter dit als vervanging dan die SR rommel.
http://www.ebay.nl/itm/Vo(...)b2495#ht_1895wt_1270quote:Voel je als scheidsrechter Bas Nijhuis
3FM Serious Request veiling ten bate van het Rode Kruis
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Ajacied trap Esteban .. liedje "it must be love love love"
EL faal
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:59:52Schakel je na dat idiote Ajax-AZ-gedoe over naar een andere zender, krijg je op Ned1 prompt 'Knoop in je zakdoek'. Toch frappant. reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
"It must be love" en dan die karatetrap
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:59:52Schakel je na dat idiote Ajax-AZ-gedoe over naar een andere zender, krijg je op Ned1 prompt 'Knoop in je zakdoek'. Toch frappant. reageer retweet
bazen nrquote:
Was trouwens best leuk dat concertquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar als AZ de procedure wint, dan weet ik wel wat er in de toekomst gaat gebeuren als er een speler het veld opkomt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar als AZ de procedure wint, dan weet ik wel wat er in de toekomst gaat gebeuren als er een speler het veld opkomt.
Andersom toch ook. Als Ajax wint dan gaan alle thuissupporters het veld oprennen en de keeper slaan. Is hetzelfde.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen van beide, overspelen 11 tegen 11 in de ArenA met supporters, dan zou de KNVB pas een statement maken! Waarschijnlijk krijgt Ajax wel een flinke geldboete (terecht!)quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef beantherio het volgende:
Wat is waarschijnlijker:
- AZ die de wedstrijd reglementair verliest omdat ze weigerden verder te spelen?
- Ajax die de wedstrijd reglementair verliest omdat ze 1) de veiligheid van de spelers hebben kunnen garanderen of 2) een van hun supporters zich zo ernstig misdraagt?
Ik hoop het niet maar ik vrees dat het de eerste keus gaat worden, en dat Ajax hooguit een paar wedstrijdjes zonder publiek moet spelen.
is zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Die jodenbond gaat uiteraard voor de meest veilige oplossing, uitspelen zonder publiek 10 vs. 11
Maar dan zegt Gert Jan natuurlijk: Dikke lul met jullie, dan komen we gewoon niet opdagen, zoek het maar lekker uit met je kutbeker.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Die jodenbond gaat uiteraard voor de meest veilige oplossing, uitspelen zonder publiek 10 vs. 11
Niet Ajax geldboete. Die gast moet de boete krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen van beide, overspelen 11 tegen 11 in de ArenA met supporters, dan zou de KNVB pas een statement maken! Waarschijnlijk krijgt Ajax wel een flinke geldboete (terecht!)
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef vandermar het volgende:
Gewoon snipers in het stadion. Genoeg mensen spelen COD en kunnen quickscopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |