Ik lees er over heen dus ook deze keerquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vraag nu al twee topics of je dat wil sharen
Jaja, okequote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ajax is ook keihard genaaid mbt de wedstrijd van Lyon, maar de Uefa heeft de macht dus is er gewoon helemaal niets aan te doen. Het mooiste is als alle bekende voetballers en coaches samen tegen de Fifa/Uefa gaan demonstreren maar dat zal wel niet gebeuren.
twitter:010_Rico twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:46:03RT @timoontour: 'Van achter' is natuurlijk specialiteit van het huis. #ajaaz #LAFca reageer retweet
Klopt. Maar met die straf zorg je er ook voor dat supporters elkaar sneller corrigeren. Het kan immers nadelig voor hun club zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Als je die gast een dikke boete + celstraf geeft, schrik je mensen ook af.
Onzin dus.
ah ok. jmmr. NL of Europees?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik lees er over heen dus ook deze keer
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
True.twitter:010_Rico twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:46:03RT @timoontour: 'Van achter' is natuurlijk specialiteit van het huis. #ajaaz #LAFca reageer retweet
Ik ben zowel Nederlander als Europeaan jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah ok. jmmr. NL of Europees?
Nee. gedronken en volgesnoven mensen kun je niet corrigeren.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Klopt. Maar met die straf zorg je er ook voor dat supporters elkaar sneller corrigeren. Het kan immers nadelig voor hun club zijn.
Robbert Bakker?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
vast al gepost zeker
Je dramatiseert het wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Buitendam het volgende:
Filtertje op alle Hans Teeuwen's in de dop zou wenselijk zijn. Esteban is qua gezondheid door het oog van de naald gegaan, vandaag. En daar zijn dan een aantal rapporten voor nodig, onbegrijpelijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben zowel Nederlander als Europeaan ja![]()
Jij?
Europees, en aangezien dat ook de regels zijn die hier van toepassing warenquote:
Betaal jij maar extra mee voor Griekenland danquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben zowel Nederlander als Europeaan ja![]()
Jij?
Wat zal ie gewogen hebben? Kilotje of 80? Als die je vol in je rug gaat, ga je plat. En met een beetje pech staat de linker/rechterhelft niet meer op. Dat is met het gewicht en lengte van die jongen geen onmogelijke optie.quote:
Dit dus. Onvoorstelbare klootmongool.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zal ie gewogen hebben? Kilotje of 80? Als die je vol in je rug gaat, ga je plat. En met een beetje pech staat de linker/rechterhelft niet meer op. Dat is met het gewicht en lengte van die jongen geen onmogelijke optie.
Zeker door het oog van de naald gegaan, ja.
veeg me opquote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
vast al gepost zeker
Ja maar, Esteban mag niet door trappen. oh oh ohquote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zal ie gewogen hebben? Kilotje of 80? Als die je vol in je rug gaat, ga je plat. En met een beetje pech staat de linker/rechterhelft niet meer op. Dat is met het gewicht en lengte van die jongen geen onmogelijke optie.
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 conclusies
-Terecht rood
-Begrijpelijk en terecht niet verder laten spelen door Verbeek.
Ik had precies hetzelfde gedaan als Esteban, maar het is logisch dat voor doortrappen rood word gegeven. (Ik had zelf eigenlijk alleen een tikje harder gedaan richting hoofd ipv een blauwe plek te bezorgen.)
Ook terecht dus dat Verbeek niet meer verder wilt spelen, want voor hetzelfde geld had ie een wapen naar binnen gesmokkeld en was het veel erger afgelopen. Naar dit voel je je neem ik aan toch niet meer veilig.
Ik zou zeggen dit duel gewoon hervatten vanaf minuut 38, ZONDER Ajax aanhang onder het noemertje "de 1 verpest het voor de rest"
Zo kan je de situatie krijgen dat men nog meer woede krijgt op dit onkruid, en degene die met dezelfde gedachte rond zouden lopen het misschien uit hun hoofd halen of op zijn minst laten bezinken.
Aan de andere kant, kan je het ergens ook niet maken dat je de AZ aanhang wel toelaat, dat creëert dan weer een extra geladen sfeertje en dat wil je lijkt me ook niet hebben.
Zeer zeker door het oog van de naald, als je hem niet hoort aankomen, en hij komt onverwachts in je rug, dat kun je niet opvangen. Met een beetje pech lag hij nu nog op dat veld...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |