Misschien kan Q even in hun vuilcontainers gravenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Hebben ze bij CP ook leuke stenen en dergelijke om mee te nemen? Voor TVV enzo
Als Tombo online is kan je het wel vergetenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Troel het volgende:
heyHeb ik eindelijk een idee voor een leuke titel
Gelukkig leek ie hieropquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Tombo online is kan je het wel vergeten
Als ik het goed begreep hoeft ze dan alleen hun huisje maar door.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Stond ie alweer klaar, Tombo?
[..]
Misschien kan Q even in hun vuilcontainers graven
Dan ben je gewoon idioot snel, ik had amper de tijd om uberhaupt te zien wie de lapo had en er was alweer een nieuwequote:
Ik zag hem roze worden en ik probeer gewoon altijd, kan het niet latenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon idioot snel, ik had amper de tijd om uberhaupt te zien wie de lapo had en er was alweer een nieuwe
Ik had door dat ik de lapo had, tik wat in over Barbie en het kan niet eensquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon idioot snel, ik had amper de tijd om uberhaupt te zien wie de lapo had en er was alweer een nieuwe
Bij de volgende lapo leid ik Tombo afquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had door dat ik de lapo had, tik wat in over Barbie en het kan niet eens
Serieus? En dan straks zeker janken om een late ongesteldheid alsof het een miskraam isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Ze heeft nog geen zwangerschapstest gedaan, maar gooit het wel alvast op twitter?
Ja, maar je zult zien dat ik dan niets weetquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de volgende lapo leid ik Tombo af
CP doe ik gewoon niet nog een xquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal gelukkig dat ze weer naar huis gaat vanaf vakantie![]()
No wayquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de volgende lapo leid ik Tombo af
Landal met FOK!kers is wel te doen hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
CP doe ik gewoon niet nog een x
Mo wilde wel volgend jaar een weekendje Maastricht doenLijkt me ook tof. Kan ik de rest van die bierkaart proeven
Wellllllllllllllllllkom op de Huttenkuttenvreugdequote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Landal met FOK!kers is wel te doen hoor
Weet je dat wel heul zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, CP dus niet. Klein hoerig kuthuisjequote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of beseffen dat ze helemaal geen seks gehad hadquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? En dan straks zeker janken om een late ongesteldheid alsof het een miskraam is
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Behalve 's ochtends aan de ontbijttafel, dan is het effe wat minder
Dus eigenlijk is op vakantie gaan meer een manier om je eigen huis extra te waarderen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, CP dus niet. Klein hoerig kuthuisje
Morgen homeland season finale checken op mijn eigenste tv![]()
Nou, blijkbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is op vakantie gaan meer een manier om je eigen huis extra te waarderen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Behalve 's ochtends aan de ontbijttafel, dan is het effe wat minder
We pesten je maarquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik word er nog steeds verdrietig van dat jullie de ontbijt-actie niks vonden
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
We pesten je maar
En dat blijven we ook doen![]()
Laat ze allemaal zelf lekker een broodje smeren aan het aanrechtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb sindsdien nooit meer ontbijt durven maken
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
We pesten je maar
En dat blijven we ook doen![]()
Jaaaa! En je kan er tot 22 uur blijven hangen, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
morgen maar ff naar kaufland. Die zat in Kleve he?!
Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik word er nog steeds verdrietig van dat jullie de ontbijt-actie niks vonden
Of bij de hippe bakkert bestellen en aan de salonTAFEL opeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat ze allemaal zelf lekker een broodje smeren aan het aanrecht
Dan hoop ik halverwege thuis te zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa! En je kan er tot 22 uur blijven hangen, als ik het goed heb.
Picture this:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Troel het volgende:
Vertel eens over dat ontbijt? Want als we daar 260 posts mee volklieren, weet ik wel een nieuwe topcititel
In de pyamaaaaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of bij de hippe bakkert bestellen en aan de salonTAFEL opeten.
Aan tafel!quote:
Hihihihihihihiquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Picture this:
Een Landal huisje.
Een zwikkie FOK!ers.
De volgende ochtend een zwikkie ochtendhumeur- en katerFOK!ers.
Tombo die voor dag en dauw vrolijk schetterend en kwetterend eieren staat te koken en de hele tafel dekt en voorsteltdat
iedereen
gezellig
aan
tafel
moet
eten
want
dat
is
zo
gezellig
en
vooral
gezellig!!!
Hoe vaak is er toen Stom wijfquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Picture this:
Een Landal huisje.
Een zwikkie FOK!ers.
Tombo die voor dag en dauw vrolijk schetterend en kwetterend eieren staat te koken en de hele tafel dekt en voorsteltdat
iedereen
gezellig
aan
tafel
moet
eten
want
dat
is
zo
gezellig
en
vooral
gezellig!!!
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Picture this:
Een Landal huisje.
Een zwikkie FOK!ers.
iedereen
gezellig
aan
tafel
moet
eten
want
dat
is
zo
gezellig
en
vooral
gezellig!!!
"Sodemieter op en hou je bek dichtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Picture this:
Een Landal huisje.
Een zwikkie FOK!ers.
iedereen
gezellig
aan
tafel
moet
eten
want
dat
is
zo
gezellig
en
vooral
gezellig!!!
Ik had heel braaf eerst nog een uur of 2 op de bank zitten lezenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
Echt, die koppen met dat piekhaar en die chagrijnige meurende muilen aan die ontbijttafel
Niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe vaak is er toen Stom wijfgeroepen?
OP MAAT JA!quote:
heerlijk. Ook 's middags eentje en bij het diner en dan 's avonds nog een gevuld eitjequote:
Dan nog, huuuuquote:
* klop klop *quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben als ik eenmaal wakker ben gewoon wakker
Op weekend weg met voetbaljongens ben ik 's ochtends met zusje en camera alle kamers af gegaan om te vragen hoe ze hun eitje wilden, en toen teruggespoeld en alles gemaakt
Ondankbare honden zijn we het! Allemaal!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* klop klop *
MEUH?
Eitje?
ehhhh ok
Gekookt? Gebakken? met ham? met kaas? dooier heel/stuk/geklutst?
Daarna mochten we nooit meer mee
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
En van een zacht gekookt ei kan ik gedurende de hele dag wel kotsen
En toen ze hier sliep kwam ze als laatste in pyama beneden en was ze de minst vrolijkequote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
's Ochtends meurt iedereen al zo lekker uit zijn gaffel en dan ook nog eier-adem naast je aan tafel.![]()
![]()
Ik ook. Geen ochtendmens, maar uit bed = uit bed en wakker.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben als ik eenmaal wakker ben gewoon wakker
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen ze hier sliep kwam ze als laatste in pyama beneden en was ze de minst vrolijke
Zo erg?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen ze hier sliep kwam ze als laatste in pyama beneden en was ze de minst vrolijke
Ik denk dat je heel blij mag zijn dat je dat deze keer niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* klop klop *
MEUH?
Eitje?
ehhhh ok
Gekookt? Gebakken? met ham? met kaas? dooier heel/stuk/geklutst?
Daarna mochten we nooit meer mee
Dat kwam denk ik doordat ze een dekbed deelde met Maoam Catquote:
Heej!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik doordat ze een dekbed deelde met Maoam Cat
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent zelfs in je pyama de auto ingestaptquote:
Ow ja, Greys en Tombo hadden zich beiden niet gedoucht, maar Tombo was nog niet eens in staat zich aan te kleden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent zelfs in je pyama de auto ingestapt
quote:
quote:
quote:
Bwehehehequote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, Greys en Tombo hadden zich beiden niet gedoucht, maar Tombo was nog niet eens in staat zich aan te kleden.
Ik ben ook doucheloos weer in bed gestapt zodra jullie de hoek om warenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, Greys en Tombo hadden zich beiden niet gedoucht, maar Tombo was nog niet eens in staat zich aan te kleden.
En wie moet er als enige weggeshopt worden?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Hier, tijdens Het Ontbijt
En sodemieter op met die camera!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ja de rest was sowieso al niet herkenbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie moet er als enige weggeshopt worden?
Niet pyjamaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent zelfs in je pyama de auto ingestapt
Maar zag die tafel er nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is diegene links? Als eerste op de foto?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Erikquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie is diegene links? Als eerste op de foto?
Erikquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ssssh.... die nacht blijft tussen ons beidjes, dadelijk gaan ze vragen stellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet pyjama
mn sportbroek, ik heb niet eens een pyjama
Nou het was best leukquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG
De gezelligheid straalt er van af
DMquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, Erik.quote:
Nou niet WEER overmoedig worden he Catquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ssssh.... die nacht blijft tussen ons beidjes, dadelijk gaan ze vragen stellen.
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
OMFG, wat is die Brit Dekker een irritant schepsel zeg
Het was wel een beetje opdringerig he?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou niet WEER overmoedig worden he Cat
Cat is van alle gaten markten thuisquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou niet WEER overmoedig worden he Cat
Oke, gooi hem zo nog op de post!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het antwoordnummer; postzegel hoeft niet
Haal haar dan nu aub uit Het Glazen Huis, voordat ze Coentje aanrandtquote:
Ja, vooral van Dirkh!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Greys, weet je nog hoe immens veel eten we over hadden die dag erna?
Is ze nachtgast?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Haal haar dan nu aub uit Het Glazen Huis, voordat ze Coentje aanrandt
Ik heb hoofdpijnquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar de taart was op.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vooral van Dirkh!
Echt al die kaasjes enzo!
En veel te veel drinken!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vooral van Dirkh!
Echt al die kaasjes enzo!
Oh jaaaaa, die heb je toch wel zelf opgedronken he?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Goodbye het volgende:
En Ing had prosecco voor mij meegenomen omdat ik net jarig was geweest![]()
![]()
En ze wist nog heul goed dat ik een avondje dronken posts heb geplaatst in de SC met als basis prosecco![]()
Mais ouiiiii!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaaa, die heb je toch wel zelf opgedronken he?
Gelukkig heb ik hem vanmiddag nog gezien, dus ik heb afscheid kunnen nemenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mo kan ook op de post. Dat weet je hequote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
Jezus wat een faal. Mo gooit Baloe's bal tegen de muur, vol in zijn waterbak [ afbeelding ]
Ik wil zaterdag heenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem vanmiddag nog gezien, dus ik heb afscheid kunnen nemen
Ja, moet ik geld toegeven.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mo kan ook op de post. Dat weet je he
Dat is jouw oplossing voor alle problemen. Heb je ooit al eens gereduceerd en gededuceerd dat het eigenlijk bijna nergens voor / tegen helptquote:
Ik ben blij dat het volgend jaar in Enschede is.quote:
Arme eend.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is jouw oplossing voor alle problemen. Heb je ooit al eend gereduceerd en gededuceerd dat het eigenlijk bijna nergens voor / tegen helpt
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mo kan ook op de post. Dat weet je he
Het is toch jouw huis niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
Jezus wat een faal. Mo gooit Baloe's bal tegen de muur, vol in zijn waterbak [ afbeelding ]
Eendquote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is jouw oplossing voor alle problemen. Heb je ooit al eend gereduceerd en gededuceerd dat het eigenlijk bijna nergens voor / tegen helpt
Hihihihihiiquote:
Haar excuus: ze heeft hoefpijn.quote:
Ben oprecht blij dat ze geen mod meer isquote:
Try again.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou-ou hooorrr...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Kun je bij Tombo gaan zitten. Die is ook al heul verdrietig.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef Troel het volgende:
Maar ElisaB, gooi dat adres er nog eens in wil je
quote:Vanmorgen ontving ik per post een brief van Tele Verzieichnis Verlag GmbH. Ze verzoeken me mijn BTW-nummer door te geven, omdat ze zich in het kader van wijzigingen mbt het economische pakket van de EU (like whut) als 'uitgever van toonaangevende internetportals' genoodzaakt zien hun database te actualiseren.
De brief ziet er best serieus uit. Met een streepjescode en een ingewikkeld kenmerk. Op www.ondernemingsportaal-nl.com kan ik mijn BTW-nummer doorgeven. Maar ik kan ook 'bijgaand formulier gebruiken'.
In de kleine lettertjes van het formulier staat vermeld dat ik door ondertekening akkoord ga met een publicatie die ¤ 975 per jaar kost en die 3 jaar herhaald wordt. Ow ja, en dat het Duitse recht van toepassing is. Kleinigheidje...
Kortom: weer iemand die probeert gemakkelijk geld te verdienen. Deze iemand is helaas zo onverstandig geweest mij het formulier te willen laten terugsturen naar een antwoordnummer.
Ik ga zeker iets terugsturen, maar geen antwoordformulier!
Doe je mee?
T.V.V., Antwoordnummer 5234, 3000 VB Rotterdam
Vingerenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Kun je bij Tombo gaan zitten. Die is ook al heul verdrietig.Maar jij weet vast wel iets om jullie weer op te fleuren.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even vee voeren, GEEN LAPO PAKKEN NU
quote:
Wat mij opviel:quote:
In die brief uit dat linkje wat je eerder postte ontbrak het woordje 'geen'. Wat de oplichterij een stuk 'logischer'(niet positief bedoeld) maakte. Heeft jouw kennis die mail echt zo gestuurd?quote:De brief ziet er best serieus uit. Met een streepjescode en een ingewikkeld kenmerk. Op www.ondernemingsportaal-nl.com kan ik mijn BTW-nummer doorgeven. Maar ik kan ook 'bijgaand formulier gebruiken'. En omdat genoemde bedrijf onafhankelijk van kamers en instantie opereert (like whut again), zijn aan deze publicatie geen kosten verbonden.
Ja, ik ben er weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zijn we grappig allemaal vandaag
Geef ze één vinger en ze nemen de hele....quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Mij een beetje aan het huilen makenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Aah joh, dan speel je toch gewoon niet meer met haar knopjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mij een beetje aan het huilen maken
Jij boft grote tijd dat je niet hier bent, want ik zou je hele deekollutee volgesnotterd hebben
Ik zit hier iig wel te brullenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Zelfs Troel is leuk!
Kon 'ie Troel?Of is ie op het randje?
Da's ook de laatste keer dat ik leuk doe hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Zelfs Troel is leuk!
Kon 'ie Troel?Of is ie op het randje?
Ik ook, maar meer van schaamte om dat 2de zinnetjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit hier iig wel te brullen
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Qwea het volgende:
goh, dat jullie eens niet collectief ongesteld zijn zeg!
Ja nee stel je voor, dat we je straks nog schattig gaan vinden, net als Qwea!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's ook de laatste keer dat ik leuk doe hoorAls het al meteen als feit gepresenteerd wordt
Yups. Maar nu je het zegtquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat mij opviel:
[..]
In die brief uit dat linkje wat je eerder postte ontbrak het woordje 'geen'. Wat de oplichterij een stuk 'logischer'(niet positief bedoeld) maakte. Heeft jouw kennis die mail echt zo gestuurd?
Dat zinnetje maakt het wel heel erg jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
![]()
Greys, je bent ook zo'n muts met dat tweede zinnetje!
Die kokos M&M's kun je naar fluiten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee stel je voor, dat we je straks nog schattig gaan vinden, net als Qwea!
Hoi Q!![]()
Ik zal nooit schattig worden hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee stel je voor, dat we je straks nog schattig gaan vinden, net als Qwea!
Hoi Q!![]()
Ik heb nog wel plek.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die kokos M&M's kun je naar fluiten.
Zulke dingen vraag je nooit meer aan mij...quote:
Dat de weegschaal 300 kilo aangaf was niet voldoende?quote:
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat je Qwea al best goed inschat!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal nooit schattig worden hoor
(en waarom voel ik nu een IK BEN NIET SCHATTIGaankomen
)
Iik heb er eentje bijgekocht.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat de weegschaal 300 kilo aangaf was niet voldoende?
ik kijk volgende maand voor jullie kutjes even in Amsterdam. Je kan ze sowieso online bestellenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
Kokos m&ms?Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
quote:
Dat lijkt me dus zo zo zo ontzettend ranzigquote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor mijn kutje moet je niet in Amsterdam kijken hoor; ik ben daar écht bijna nooitquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kijk volgende maand voor jullie kutjes even in Amsterdam. Je kan ze sowieso online bestellen
waarrrrr?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kijk volgende maand voor jullie kutjes even in Amsterdam. Je kan ze sowieso online bestellen
Ja, en dan ben ik gvd bij je, en denk je dat ik een kutje heb gezien!?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mijn kutje moet je niet in Amsterdam kijken hoor; ik ben daar écht bijna nooit
Ja hallo, 300+ kilo, dan mag er wel een i bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
lik nog wel... en dan zeggen ze iets van mij
Nee, ik zit aan de colaquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik gvd bij je, en denk je dat ik een kutje heb gezien!?
Ik heb nogquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Oh dat lijkt me echt lekker die kokos M&M's
Net als die mint Bros
Die van mij was waaaaay gesmoltenquote:
Ja, jij ging er op zittenquote:
Dat zal een fortuin kosten aan verzenden, gok ik zoquote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Lim(...)-1-5oz/dp/B002GUE5W6
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
De humor vliegt weer in het rond in F&F SC
NOES!quote:
De ad roept meteen al naar mij dat hij niet naar mijn ingestelde adres verzendt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal een fortuin kosten aan verzenden, gok ik zo
Dat kledderding ja in die parkeergaragequote:
You hottie.quote:
Als ik ze heb gevonden in Amsterdam, hoor je hetquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal een fortuin kosten aan verzenden, gok ik zo
Ja "nog 6 euro betalen aub"quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kledderding ja in die parkeergarage![]()
'Ik zal het maar niet aan Tombo laten zien'![]()
![]()
En daarna mijn faal voor die slagboom zonder dat ik had betaald![]()
![]()
![]()
Hoppa! Smart in de achteruit!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kweeniequote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik gvd bij je, en denk je dat ik een kutje heb gezien!?
Ik was zo, zo, zooooooooooooo blij dat er nog geen rij auto's achter me stondquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoppa! Smart in de achteruit!![]()
En Tombo en ik![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb verdeurie een uur met mn benen wijd gezetenquote:
Als de bel straks gaat, staat Fritz voor je deurquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik hou van dikke volgevreten katertjes
Nou, ik wel hoorquote:
Dan kan die hoog springen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als de bel straks gaat, staat Fritz voor je deur
Ooh, vandaar dat het zo tochttequote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb verdeurie een uur met mn benen wijd gezeten
Ik wilde vannacht voor de nachtmerrie gaanquote:
Het was lekker hèquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar die visgeur vandaan kwam!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dit heb je niet gezegdquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar die visgeur vandaan kwam!
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar die visgeur vandaan kwam!
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik ze heb gevonden in Amsterdam, hoor je het
Katten komen er in het algeneem niet in de buurt. Maar ik heb soms het idee dat het daar naar hondenbrokken ruikt. Sommige honden willen hun neus er zo diep in begraven dat ik me ga schamen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dit heb je niet gezegd
Echt bij niemand van ons ruikt het dáár naar vis. Makes you wonder hoe jij toch aan dat idee komt
En bedankt. Mo zit naast me "WTF? WAT is dat voor vis? Scorpionvis? Google dat eens?!"quote:
Ja iddquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
En bedankt. Mo zit naast me "WTF? WAT is dat voor vis? Scorpionvis? Google dat eens?!"
Ik quote em ffquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katten komen er in het algeneem niet in de buurt. Maar ik heb soms het idee dat het daar naar hondenbrokken ruikt. Sommige honden willen hun neus er zo diep in begraven dat ik me ga schamen.![]()
OMG, heb ik dit nu echt gezegd?![]()
Lekker idd met die scherpe randenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mo wilde dat ik deze ging postenEn dan moets ik zeggen "Geil pijpmondje"
Nou, dan zijn jullie iig op de hoogte. Dus.
Arme Mo.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mo wilde dat ik deze ging postenEn dan moets ik zeggen "Geil pijpmondje"
Nou, dan zijn jullie iig op de hoogte. Dus.
OMG, Cat....quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katten komen er in het algeneem niet in de buurt. Maar ik heb soms het idee dat het daar naar hondenbrokken ruikt. Sommige honden willen hun neus er zo diep in begraven dat ik me ga schamen.![]()
OMG, heb ik dit nu echt gezegd?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, Cat....
Dit gaat je de rest van je F&F SC carrière achtervolgen
Ja, want ik ben vast de enige he?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, Cat....
Dit gaat je de rest van je F&F SC carrière achtervolgen
Blij als ik morgen weer thuis benquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Q en Mo; romantisch samen op de bank in CP...lekker Fok!ken
Bij mij doen ze dat nooit hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja, want bij mijn kut staat dit bordjequote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij mij doen ze dat nooit hoorHet zijn vast de maoams.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Misschien moet je je kunstgebit eens inlaten tijdens het pijpen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe toch iets fout als mannen monden met rijen vlijmscherpe tandjes "ideale pijpmondjes" vinden
Lijkt de waterbesparende douchekop van Nuon welquote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Qwea het volgende:
En het arme schaap wilde ook nog even dat ik deze ging posten.
[ afbeelding ]
Educatief he? Die pijpmondjes!
Of mss toch es een vochtig toiletpapiertje overwegenquote:
Ho ho, we hebben het hier over de vent van Q.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe toch iets fout als mannen monden met rijen vlijmscherpe tandjes "ideale pijpmondjes" vinden
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of mss toch es een vochtig toiletpapiertje overwegen
Toch fijn he, dat Friesland tegenwoordig ook internet heeft! Je maakt nog eens wat meequote:
Toch maar Mijn Chilly aanschaffen denk je?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of mss toch es een vochtig toiletpapiertje overwegen
Lactacyd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Chilly gellllllllll van de reclame!
Of ehhhhhhh hoe heet dat andere vaginale spul ook alweer?
met zulke tandjes niet neequote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ho ho, we hebben het hier over de vent van Q.![]()
Qwea dus. In zo'n relatie kun je niet onbeschadigd blijven.
Verbazend he? Je zou denken dat er hier genoeg andere deskundigen zitten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij weet echt álles he, als het over kutjes gaat
PWNEDquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch fijn he, dat Friesland tegenwoordig ook internet heeft! Je maakt nog eens wat mee
Trsuet!quote:
Trusten, met je hondenbrokkendoos!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook bedwaarts, morgen de hele dag vergaderen.![]()
![]()
Trust allen!
* kijkt links, kijkt rechts.... steekt voorzichtig over... Nope, geen deskundigen hierquote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Verbazend he? Je zou denken dat er hier genoeg andere deskundigen zitten.
Dan ben je toch al een heel eindquote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er trots op dat ik alleen iets van mijn eigen kutje weet
Iets weten van andermans kutje is een pre hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er trots op dat ik alleen iets van mijn eigen kutje weet
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook bedwaarts, morgen de hele dag vergaderen.![]()
![]()
Trust allen!
Daar! Hebben we Q weer nodig om ons een wijze les te leren? Dames, dames...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets weten van andermans kutje is een pre hoor!
Nee dank jequote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets weten van andermans kutje is een pre hoor!
Man, je wilt 't niet weten, wat een plezierquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch fijn he, dat Friesland tegenwoordig ook internet heeft! Je maakt nog eens wat mee
Whut?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe harder je het zegt, hoe minder we het geloven hoor
En nog zo wat: sinds i-net in Friesland kennen wij elkaar. Is het niet prachtigquote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Man, je wilt 't niet weten, wat een plezier
Kan het leven nog mooier worden?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nog zo wat: sinds i-net in Friesland kennen wij elkaar. Is het niet prachtig
Uiteraard. En je zou niet anders willenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
Whut?
Nee sorry, ik heb alleen mannen gehad
Nee, beter wordt het niet. Dus moeten we morgen vrij nemenquote:
Ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, beter wordt het niet. Dus moeten we morgen vrij nemen
Zuwwe mekaar lekker gaan vervelen via dat euhm...hoe heet het? WWW ofzo?quote:
Nee echt niet, mannen zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uiteraard. En je zou niet anders willen
Pikante kipsaladequote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets gevonden om erop te doen?
Jaaaaaaaaaaaa en dan gaan we kei-laat slapen en voor we kei-laat gaan slapen, gaan we eerst al onze vriendinnetjes nog even wakker-smssen (of hebben ze nog geen zendmast in Frieslandquote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zuwwe mekaar lekker gaan vervelen via dat euhm...hoe heet het? WWW ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |