Kun je bij Tombo gaan zitten. Die is ook al heul verdrietig.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef Troel het volgende:
Maar ElisaB, gooi dat adres er nog eens in wil je
quote:Vanmorgen ontving ik per post een brief van Tele Verzieichnis Verlag GmbH. Ze verzoeken me mijn BTW-nummer door te geven, omdat ze zich in het kader van wijzigingen mbt het economische pakket van de EU (like whut) als 'uitgever van toonaangevende internetportals' genoodzaakt zien hun database te actualiseren.
De brief ziet er best serieus uit. Met een streepjescode en een ingewikkeld kenmerk. Op www.ondernemingsportaal-nl.com kan ik mijn BTW-nummer doorgeven. Maar ik kan ook 'bijgaand formulier gebruiken'.
In de kleine lettertjes van het formulier staat vermeld dat ik door ondertekening akkoord ga met een publicatie die ¤ 975 per jaar kost en die 3 jaar herhaald wordt. Ow ja, en dat het Duitse recht van toepassing is. Kleinigheidje...
Kortom: weer iemand die probeert gemakkelijk geld te verdienen. Deze iemand is helaas zo onverstandig geweest mij het formulier te willen laten terugsturen naar een antwoordnummer.
Ik ga zeker iets terugsturen, maar geen antwoordformulier!
Doe je mee?
T.V.V., Antwoordnummer 5234, 3000 VB Rotterdam
Vingerenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Kun je bij Tombo gaan zitten. Die is ook al heul verdrietig.Maar jij weet vast wel iets om jullie weer op te fleuren.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even vee voeren, GEEN LAPO PAKKEN NU
quote:
Wat mij opviel:quote:
In die brief uit dat linkje wat je eerder postte ontbrak het woordje 'geen'. Wat de oplichterij een stuk 'logischer'(niet positief bedoeld) maakte. Heeft jouw kennis die mail echt zo gestuurd?quote:De brief ziet er best serieus uit. Met een streepjescode en een ingewikkeld kenmerk. Op www.ondernemingsportaal-nl.com kan ik mijn BTW-nummer doorgeven. Maar ik kan ook 'bijgaand formulier gebruiken'. En omdat genoemde bedrijf onafhankelijk van kamers en instantie opereert (like whut again), zijn aan deze publicatie geen kosten verbonden.
Ja, ik ben er weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zijn we grappig allemaal vandaag
Geef ze één vinger en ze nemen de hele....quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Mij een beetje aan het huilen makenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Aah joh, dan speel je toch gewoon niet meer met haar knopjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mij een beetje aan het huilen maken
Jij boft grote tijd dat je niet hier bent, want ik zou je hele deekollutee volgesnotterd hebben
Ik zit hier iig wel te brullenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Zelfs Troel is leuk!
Kon 'ie Troel?Of is ie op het randje?
Da's ook de laatste keer dat ik leuk doe hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Zelfs Troel is leuk!
Kon 'ie Troel?Of is ie op het randje?
Ik ook, maar meer van schaamte om dat 2de zinnetjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit hier iig wel te brullen
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Qwea het volgende:
goh, dat jullie eens niet collectief ongesteld zijn zeg!
Ja nee stel je voor, dat we je straks nog schattig gaan vinden, net als Qwea!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's ook de laatste keer dat ik leuk doe hoorAls het al meteen als feit gepresenteerd wordt
Yups. Maar nu je het zegtquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat mij opviel:
[..]
In die brief uit dat linkje wat je eerder postte ontbrak het woordje 'geen'. Wat de oplichterij een stuk 'logischer'(niet positief bedoeld) maakte. Heeft jouw kennis die mail echt zo gestuurd?
Dat zinnetje maakt het wel heel erg jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
![]()
Greys, je bent ook zo'n muts met dat tweede zinnetje!
Die kokos M&M's kun je naar fluiten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee stel je voor, dat we je straks nog schattig gaan vinden, net als Qwea!
Hoi Q!![]()
Ik zal nooit schattig worden hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee stel je voor, dat we je straks nog schattig gaan vinden, net als Qwea!
Hoi Q!![]()
Ik heb nog wel plek.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die kokos M&M's kun je naar fluiten.
Zulke dingen vraag je nooit meer aan mij...quote:
Dat de weegschaal 300 kilo aangaf was niet voldoende?quote:
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat je Qwea al best goed inschat!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal nooit schattig worden hoor
(en waarom voel ik nu een IK BEN NIET SCHATTIGaankomen
)
Iik heb er eentje bijgekocht.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat de weegschaal 300 kilo aangaf was niet voldoende?
ik kijk volgende maand voor jullie kutjes even in Amsterdam. Je kan ze sowieso online bestellenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
Kokos m&ms?Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
quote:
Dat lijkt me dus zo zo zo ontzettend ranzigquote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor mijn kutje moet je niet in Amsterdam kijken hoor; ik ben daar écht bijna nooitquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kijk volgende maand voor jullie kutjes even in Amsterdam. Je kan ze sowieso online bestellen
waarrrrr?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kijk volgende maand voor jullie kutjes even in Amsterdam. Je kan ze sowieso online bestellen
Ja, en dan ben ik gvd bij je, en denk je dat ik een kutje heb gezien!?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mijn kutje moet je niet in Amsterdam kijken hoor; ik ben daar écht bijna nooit
Ja hallo, 300+ kilo, dan mag er wel een i bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
lik nog wel... en dan zeggen ze iets van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |